Geluidsoverlast idd... ook de India gaat na 23.00 halfdicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Voor die 10 mensen die daar in de buurt wonen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geluidsoverlast idd... ook de India gaat na 23.00 halfdicht.
Ook bij 35C
Zo niet vergunning kwijt en de polderboeren een groot schuurfeest.
Rijden die pendelbussen zo traag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef bulbjes het volgende:
Ik wil mee(na)praten in LWL, zie allemaal dingen waar ik op wil meereageren, maar ben nog steeds niet thuis en mobiel typen is minder (en niet zo sociaal hier)
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor die 10 mensen die daar in de buurt wonen?
Komt aan in Delftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat was een niet bestaand adres toch?
Dat zou een leuke grap zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat was een niet bestaand adres toch?
De omliggende dorpen horen alles. Welk dorp er last van heeft dat ligt aan de wind. De boerderijen er omheen hebben er sowieso last van, maar die krijgen elk jaar een paar vrijkaarten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...
Stukken beter dan het bandje van vorig jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Wat een lelijk bandje zeg, dit jaar.. Ik verwacht volgend jaar iets van paars/geel of turquoise/paars
Ik vond hem wel mooi. Maar alsnog draag ik ze altijd binnenstebuitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Wat een lelijk bandje zeg, dit jaar.. Ik verwacht volgend jaar iets van paars/geel of turquoise/paars
Heb zelf in Biddinghuizen gewoond en wij zaten 's avonds in de tuin muziek te luisteren. Tis maar net hoe de wind staat inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef portie het volgende:
Op de camping die direct aan Elburg grenst kun je van sommige Alpha acts gewoon duidelijk de nummers horen als de wind goed staat. Dus zal dat ook wel in Biddinghuizen te horen zijn en dat dorp ligt in de gemeente Dronten waar Lowlands ook gehouden wordt.
Decibelnormen zijn gewoon wettelijk vastgelegd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rijden die pendelbussen zo traag?
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was er ook vuurwerk zaterdag rond 21.15u? Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.
Gewoon die idioten die daar in de buurt gaan wonen een enkel reisje Papua New Guinea kado doen, dan hebben de 55.000 festivalgangers daar iig geen last meer van..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was er ook vuurwerk zaterdag rond 21.15u? Weet iemand dat?
Dat was het enige interessante aan de Editorsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.
Nee, klasse bandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat was het enige interessante aan de Editors
Hmm oké. Las tweets dat er vuurwerk te horen was met de vraag of dat van Lowlands kwam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat was het enige interessante aan de Editors
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef bulbjes het volgende:
Waarom klinkt bijna elke band (qua zang) vals in de TV uitzendingen van LL, terwijl het in de tent superstrak en gewoon zuiver klonk? :S
Vraag me echt af of ze dan daadwerkelijk grotendeels zo vals zongen maar dat je dat in de tent gewoon niet hoorde, of dat iets met t geluid in de TV-uitzending zo staat afgesteld dat t LIJKT alsof ze allemaal vals zongen :/quote:
Als de wind goed staat hoor je t zelfs op de camping een paar kilometer verderopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...
Inderdaad erg slechte opnames. Franz Ferdinand klinkt verschrikkelijk op de beelden, terwijl ik daar live niets van gemerkt heb.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef bulbjes het volgende:
Waarom klinkt bijna elke band (qua zang) vals in de TV uitzendingen van LL, terwijl het in de tent superstrak en gewoon zuiver klonk? :S
Ik vind het eigenlijk wel een heel vet bandje hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Ik heb een kaartje naar Jan Smeets (pinkpop) gestuurd, dat ie maar eens langs moest komen om te kijken hoe je een festival organiseerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef µ het volgende:
Heb vanwege Lowlands deze drie dagen al meer kaarten verstuurd dan in de afgelopen 10 jaar.
Één bij het LL-postkantoor en één naar het rabbitadres.
Tis wel vaak wit, maar tis ook wel eens anders (geel/blauw).. Je kan het al een eindje goed hebben als je naar de vormgeving van de website kijkt, maar eigenlijk is het elk jaar weer nattevingerwerk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een heel vet bandje hoorMaar doen ze nou de laatste jaren altijd een een kleur terug die in het vorige bandje zat?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ze dan daadwerkelijk grotendeels zo vals zongen maar dat je dat in de tent gewoon niet hoorde, of dat iets met t geluid in de TV-uitzending zo staat afgesteld dat t LIJKT alsof ze allemaal vals zongen :/
Nee hoor, live hoor je het minder goed omdat je de tent mee hoort zingen en de andere instrumenten harder afgesteld zijn. Luister maar eens andere live opnames van Franz Ferdinand, is nooit al te bestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad erg slechte opnames. Franz Ferdinand klinkt verschrikkelijk op de beelden, terwijl ik daar live niets van gemerkt heb.
Zijn er nog livesets opgenomen dat iemand weet?
Woon zelf in een dorpje hemelsbreed zo'n 15 km er vandaan en ze konden daar precies horen hoe laat de muziek op het terrein stopte. Nu zitten daar ook niks geen andere steden/dorpjes tussen ongeveer, alleen maar weilanden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
De omliggende dorpen horen alles. Welk dorp er last van heeft dat ligt aan de wind. De boerderijen er omheen hebben er sowieso last van, maar die krijgen elk jaar een paar vrijkaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |