Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Je krijgt het altijd wel terug hoor. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Ja goeie
[..]
Nee ik voel me dan bestolen
Kom maar langs, ik heb genoeg.quote:
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.quote:
quote:
die dag was ik echt zo gruwelijk hard naar de tyfusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Sardu het volgende:
Helemaal stuk gaan om die blije bakkes foto bN Mur.![]()
![]()
Tijd geleden.quote:
Sorry, ik zal het bij "get over here" houden als ik je tegenkom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.
'Hey, snowbells'
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.
'Hey, snowbells'
Ik ga een zwerver geld geven om dat te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Hey, snowbells'
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga een zwerver geld geven om dat te doen
Gelukkig is de politie dichtbij dat station geloof ik (zag ik op een bordje)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
"Loop maar even mee, heb een verrassing voor je..."
zit boven de bussen iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig is de politie dichtbij dat station geloof ik (zag ik op een bordje)
Once again... police can't unrape you.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig is de politie dichtbij dat station geloof ik (zag ik op een bordje)
Ik heb deo mee, en spuit die in je oog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Once again... police can't unrape you.
Dan spuit ik iets anders in je oog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb deo mee, en spuit die in je oog.
alsof dat gaat helpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb deo mee, en spuit die in je oog.
Kick in your balls.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan spuit ik iets anders in je oog.
quote:
Blowen is voor mietjes.quote:
Ik ga het niet goed maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee, mijn ex die deed dat "voor de grap," ik lag op de grond van de pijn
Daarna heeft ze het wel goed gemaakt![]()
* Unscrewed zegt in jouw gezicht: "Blowen is voor mietjes."quote:
Moet ik je opbellen en het je vertellen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is toch niet in mijn gezicht verkapte hippie
Ik zal kijken of ik nog wat meemaak onderweg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over een uurtje wil ik perikelen lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Bluf. zit op kantoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik je opbellen en het je vertellen?
Eensch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dit. Dacht dat er een fokromance zou komen.
Ik ben niet zo van die dingen op de eerste meet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dit. Dacht dat er een fokromance zou komen.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest, ben kaal.
1mm dan.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog wat meemaak onderweg.![]()
Stortbui, je joint nat geregend, daar ging je joint. ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze wil je wel, je moet alleen iets smerigere opmerkingen maken.
Hoeft ook niet, de eerste meet doen z'n ballen nog teveel pijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die dingen op de eerste meet.
Je kan ze wel masseren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de eerste meet doen z'n ballen nog teveel pijn.
Jij bent toch de manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
he snow ga je me nog bellen of hoe zit dat
Ja zoiets. Het is maar 40 minuten lopen naar de andere kant dus zal er toch 1 moeten draaien voor de terugweg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stortbui, je joint nat geregend, daar ging je joint. rip
Harde werker hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Lekker! Nog beetje zomervakantie enzo. En daar?
Heb geen beltegoed mimangquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
he snow ga je me nog bellen of hoe zit dat
Homooooooooquote:
In het Duitsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze zou me bellen zodat ze kon zeggen dat blowen voor mietjes is
Umadbro?quote:
quote:
Bietsjquote:
Mooi dat je ermee eens bent.quote:
Goed bezig. Ik doe al met je mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
die sociale interactie viel me weer zwaar op de dinsdagmorgen, maar ik heb weer tabaknu dan eindelijk eens een jointje rollen
Samequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben ik van originenaja overgrootvader
dat het niet waar isquote:
Oke oke, het is niet waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
klinkt als een 10 jarige hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
WHAAHAHHAHAHAHA DIE STEM VAN SNOW HAHAHHAHAHA OHMYHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laat horenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Net oud genoeg.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar gaat je kans bij snow
Share with them stonars.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Denken dat ik mijn haren zo kort knipquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar gaat je kans bij snow
Hier nu pas achter komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn haren zo kort knip
Haren
Het idee al dat je het zou doen heeft haar weggejaagdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn haren zo kort knip
Haren
Kansen weer terug?quote:
Damnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het idee al dat je het zou doen heeft haar weggejaagd
Zegt de langharigequote:
Eem shaggie peel'nquote:
Sinds een maandje of 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:58 schreef OllieWilliams het volgende:
sinds wanneer bestaan er pakjes luckies van 27 peuken trouwens
Dat blijkt als je nog geen eens op vakantie bent geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Harde werker hè.![]()
Ergste is, ik heb nog geen zomervakantie gehad.
Hoeraquote:
Ah :p Heb al een maand geen peuk meer gerookt, alleen wat tabak voor door m'n jointjesquote:
Hoe langer de haren, hoe groter de ballen.quote:
echt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet met snow via Skype slender man hebben gespeeld!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helemaal weer een DrentIk ben trots
Doodgelachen toen, met beach/ov/troll toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet met Flips webcam seks hebben gehadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe langer de haren, hoe groter de ballen.
[..]
Hoe langer de haren, hoe groter de ballen.
[..]
Niet met Flips webcam seks hebben gehad
quote:
Jepquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doodgelachen toen, met beach/ov/troll toch?
[..]
Niet nu webcam seks hebben met flipsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Wel, gewoon uploadenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is op mobiel kan niet doorsturen
1 seconde lang?quote:
Daar kan ik dan ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel het meest kansloze liedje van ze
Vertelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:02 schreef Mano_ het volgende:
Wajoo, krijg net een bazenvacature opgestuurd![]()
Gelijk even bellen
oeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
oeiquote:
oeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet nu webcam seks hebben met flips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
ieoquote:
quote:
Ze hoorde de t?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Snowbells het volgende:
Een keer 'hont' tegen een goede vriendin gezegd
ze dacht dat ik analfabeet was
een webcam seksen? Straks doet dat arme ding nog aangifte tegen onsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Flips, wanneer gaan we een webcam seksen?
Webcams kunnen geen aangifte doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een webcam seksen? Straks doet dat arme ding nog aangifte tegen ons
http://www.nu.nl/internet(...)ifte-via-webcam.htmlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Webcams kunnen geen aangifte doen
quote:
quote:Job Description
The Team Leader manages and coaches a team of 10-15 people and is responsible for effective and efficient execution of the production process within TF DO. • Output: Realize the planned output of all deliverables of production, conform plan. Ensure shift progress within quality standards, delivery time and cost targets. • Planning: Responsible for operational production planning and supervise progress to maximize system up time during his shift. Set priorities in case of several machines down if necessary together with involved Manager. Fulfill capacity claim of Output Leaders and ensure / drive the committed progress per shift. • Management: Manage and coach a team of testers and technicians within his shift. Continuously improve on flexibility by optimizing the team’s work force with regard to capacity, skill mix and proficiency so that the team is at any moment capable of executing plans: short term production plans as well as continuous improvement targets and ramp-up / ramp-down scenarios. Coach and motivate team members (e.g. feedback, routines, performance reviews). Manage cooperation and harmony in the group by giving support, finding solutions and sharing information. Contributes to a productive working climate and ensures the desired level of drive and flexibility. • Ensure proper execution of HRM policies and procedures. • Ensure proper execution of safety policies and procedures. • Improvement: Indicate, initiate and drive actions to improve the Quality of products, the Flow production process and way of working within Test Progress Group. Lead small improvement projects and 8D’s. Evaluate the effect of these actions / improvements
Education
Bachelor/ academic intellectual level
Experience
• Proven experience with high-tech, low-volume production environment • Senior role within production or improvement teams • Experience as team leader is a preference
Dat neemt toch niemand serieus, dan krijg je allemaal van dit soort reacties:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een webcam seksen? Straks doet dat arme ding nog aangifte tegen ons
ZE KUNNEN TOCH NIET ZELF AANGIFTE DOEN WEBCAMS ZIJN TOCH GEEN ORGANISME :quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ifte-via-webcam.html
quote:
HIHI ORGASMEquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ZE KUNNEN TOCH NIET ZELF AANGIFTE DOEN WEBCAMS ZIJN TOCH GEEN ORGANISME :
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ZE KUNNEN TOCH NIET ZELF AANGIFTE DOEN WEBCAMS ZIJN TOCH GEEN ORGANISME :
Ik verwarde impotent altijd met incontinentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las altijd orgasme in plaats van organisme. Altijd proberen niet te verspreken
voor moeten lezen bij bio in de brugklas en per ongeluk orgasme voor lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las altijd orgasme in plaats van organisme. Altijd proberen niet te verspreken
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwarde impotent altijd met incontinent
Geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit Olment al in Australië trouwens?
Ik zal je eens een organisme geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Crabs zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal je eens een organisme geven.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal je eens een organisme geven.
Maar niet die van de supermarkt.quote:
quote:
quote:
Tastes like crab, talk like people.quote:
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
atm 3 boterhammen met kipfilet aan het eten
kip
Dokter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Ik stapte net het dak op en mijn knie begaf het.
Ik ging vrij hard op mijn bek en hoorde -KNAP- in mijn knie.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
Amputerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
Mensen die luiers zeggen in plaats van incontinentie materiaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwarde impotent altijd met incontinent
Ik heb net een keer naar de tietjes van een collega gekeken.quote:
Verdient goed.quote:
Ah ok. Jullie kwamen uit hetzelfde dorp toch? Heb hem al lang niet meer gezien hier, maar kan ook aan mij liggenquote:
dafuqquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die luiers zeggen in plaats van incontinentie materiaal
Dokter inddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Okquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb net een keer naar de tietjes van een collega gekeken.
D'r zat een blouse in de weg.quote:
Ja, operatie. Meniscus eruit, snijden in de kruisbanden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
prima, maar ik wil geen verdoving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, operatie. Meniscus eruit, snijden in de kruisbanden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip![]()
![]()
Wat ben jij nou voor junk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
prima, maar ik wil geen verdoving.
Naalden.
Jwel joh, ruggeprik is chill, kan je gewoon meekijken en je krijgt niks mee dat die kerel achter het doek je hele been aan het verbouwen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
Met zo'n attitude word je nooit heroïneverslaafdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
T was wel verdomde lekker.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zo'n attitude word je nooit heroïneverslaafd
Ligt eraan wat er in die naald zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
Geen idee van 4fa maar ik doe graag met je mew.quote:
vind je wel chill.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee van 4fa maar ik doe graag met je mew.
quote:
quote:
Qbase sowieso weer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Me tooalweer een maand geleden sinds een goed feestje voor mij
Maar het komt toch op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja baby's dragen luiers. Oude mensen niet.
Maar het is gewoon respectloos om luiers te zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar het komt toch op hetzelfde neer
Met je dikke reet?quote:
shag is zoveel lekkerder dan sigarettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef Unscrewed het volgende:
Shag moet rollen.
Zeiden ze tegen mij op het werk altijd, omdat ze het raar vonden omdat ik shag rookte op mijn leeftijd
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vraag even of ze die uit de weg wil doen dan.
Daar gaan we vanuit.quote:
hard gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar gaan we vanuit.
Wanneer gaan wij een keer minimeeten dan?
Koffer met drugs mee in the red shark.
Met je dikke billetjesquote:
Pics van haar tetten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als ze dat zou doen zou ik binnen 0,1 miliseconde m'n hele broek volspuiten.
Quarter of rum, half a saltshaker with cocainequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Even lijstje maken van benodigdheden
-ether
-salvia
-sos
-4fa
-
Heb ik niet.quote:
die komen wel goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Quarter of rum, half a saltshaker with cocaine
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Even lijstje maken van benodigdheden
-ether
-salvia
-sos
-4fa
-ayahuasca
That's so gayquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik geef een feestje in mijn mond, zin om te komen
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon respectloos om luiers te zeggen.
Maak ze een keer en DM ze.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik geef een feestje in mijn mond, zin om te komen
quote:
quote:We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Awhh balen man... Ook nooit LSD?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, niet voor mij. Geen hallucinogenen helaas.
niet meer, wel 3 keer gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Awhh balen man... Ook nooit LSD?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
shag is zoveel lekkerder dan sigaretten
heel goed en heeeel slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok. Wel goede ervaringen mee, of juist niet?
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.quote:
Jullie zijn van harte welkomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
We gaan een tour door NL houden. Met de leipe koppen bij alle stoners uit dit topique langs om een jointje te doen.![]()
Is wel iets goedkoper roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
john player special volzwaar, rode verpakking 50 gram
Dat vind ik dan weer 3x niks. Ooit in duitsland gekocht bij gebrek aan beter maar daar werd ik alleen maar beroerd van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zware van nelle 50 gram en rode rizla
Tetpics niet delenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te druk ben met fappen om foto's te maken als ik ze te zien krijg.
En ook al zou ik foto's hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb die shit al in mijn longen sinds ik geboren was. mijn vader rookt het non stopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer 3x niks. Ooit in duitsland gekocht bij gebrek aan beter maar daar werd ik alleen maar beroerd van.
Tetpics delen.quote:
Altijd blauwe rizla's, voor het geval m'n lange op warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zware van nelle 50 gram en rode rizla
ik rook thuis toch nooit joints dus gewoon rodequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Altijd blauwe rizla's, voor het geval m'n lange op waren
Het is hier ook wel populair als ik de 16-jarige bekijk die net beginnen met roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb die shit al in mijn longen sinds ik geboren was. mijn vader rookt het non stop
oh dat hoef ik niet te flikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is hier ook wel populair als ik de 16-jarige bekijk die net beginnen met roken.
Halfzware van nelle voor in je joint.
Zielepotenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh dat hoef ik niet te flikken
een keer joint gedraait met shag en niemand hoefde hem meer![]()
te zwaar blablabla
Alleen als ik met 3/4 draai klagen ze soms. Meestal ook apart halfzware tabak bij me voor joints. Met peuken valt niet te draaien, kruimelzooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh dat hoef ik niet te flikken
een keer joint gedraait met shag en niemand hoefde hem meer![]()
te zwaar blablabla
American Spiritquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
In jointjes vond ik zo licht en zacht mogelijk ook het chillste, dat de wiet lekker overheerst
American spirit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
American SpiritSommigen op de meet hadden echt hele gore joints, met zware shag
pro.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
American SpiritSommigen op de meet hadden echt hele gore joints, met zware shag
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
American spirit.![]()
Dat is mij zure shag.
Nee, per ongeluk een keer een avondje van moeten roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |