Ik verwarde impotent altijd met incontinentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las altijd orgasme in plaats van organisme. Altijd proberen niet te verspreken
voor moeten lezen bij bio in de brugklas en per ongeluk orgasme voor lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las altijd orgasme in plaats van organisme. Altijd proberen niet te verspreken
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwarde impotent altijd met incontinent
Geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit Olment al in Australië trouwens?
Ik zal je eens een organisme geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Crabs zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal je eens een organisme geven.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal je eens een organisme geven.
Maar niet die van de supermarkt.quote:
quote:
quote:
Tastes like crab, talk like people.quote:
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
atm 3 boterhammen met kipfilet aan het eten
kip
Dokter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Ik stapte net het dak op en mijn knie begaf het.
Ik ging vrij hard op mijn bek en hoorde -KNAP- in mijn knie.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
Amputerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Ik stapte net het dak op en mijn knie begaf het.
Ik ging vrij hard op mijn bek en hoorde -KNAP- in mijn knie.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
Mensen die luiers zeggen in plaats van incontinentie materiaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwarde impotent altijd met incontinent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |