Verdient goed.quote:
Ah ok. Jullie kwamen uit hetzelfde dorp toch? Heb hem al lang niet meer gezien hier, maar kan ook aan mij liggenquote:
dafuqquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die luiers zeggen in plaats van incontinentie materiaal
Dokter inddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Ik stapte net het dak op en mijn knie begaf het.
Ik ging vrij hard op mijn bek en hoorde -KNAP- in mijn knie.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Okquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb net een keer naar de tietjes van een collega gekeken.
D'r zat een blouse in de weg.quote:
Ja, operatie. Meniscus eruit, snijden in de kruisbanden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
fuck.
Ik stapte net het dak op en mijn knie begaf het.
Ik ging vrij hard op mijn bek en hoorde -KNAP- in mijn knie.
Nu doet hij minder pijn als ik er op leun, maar meer pijn als ik er geen kracht op zet.
prima, maar ik wil geen verdoving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, operatie. Meniscus eruit, snijden in de kruisbanden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip![]()
![]()
Wat ben jij nou voor junk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
prima, maar ik wil geen verdoving.
Naalden.
Jwel joh, ruggeprik is chill, kan je gewoon meekijken en je krijgt niks mee dat die kerel achter het doek je hele been aan het verbouwen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
Met zo'n attitude word je nooit heroïneverslaafdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
T was wel verdomde lekker.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zo'n attitude word je nooit heroïneverslaafd
Ligt eraan wat er in die naald zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |