Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Je krijgt het altijd wel terug hoor. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Ja goeie
[..]
Nee ik voel me dan bestolen
Kom maar langs, ik heb genoeg.quote:
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.quote:
quote:
die dag was ik echt zo gruwelijk hard naar de tyfusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Sardu het volgende:
Helemaal stuk gaan om die blije bakkes foto bN Mur.![]()
![]()
Tijd geleden.quote:
Sorry, ik zal het bij "get over here" houden als ik je tegenkom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.
'Hey, snowbells'
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me wel een nare ervaring als zo'n iemand me dan op utrecht centraal aantikt.
'Hey, snowbells'
Ik ga een zwerver geld geven om dat te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Hey, snowbells'
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga een zwerver geld geven om dat te doen
Gelukkig is de politie dichtbij dat station geloof ik (zag ik op een bordje)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
"Loop maar even mee, heb een verrassing voor je..."
zit boven de bussen iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig is de politie dichtbij dat station geloof ik (zag ik op een bordje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |