Hola Stylo. Como Estas?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
op een gegeven ogenblik ook een karaoke bar ik België. Had al de hele avond op het podium gestaan, maar moest even pissen. Dacht ik dat ze mijn naam weer omriepen, dus ik met mijn staafmixer nog half uit mijn broek, sprintend naar het podium alwaar ik met een, mij compleet onbekende Aziaat, Bad Day van Daniel Powter heb gezongen. Op mijn bruiloft een paar jaar later, nog geweldig vertolkt door mijn matties.
op een gegeven ogenblik ook een karaoke bar ik België. Had al de hele avond op het podium gestaan, maar moest even pissen. Dacht ik dat ze mijn naam weer omriepen, dus ik met mijn staafmixer nog half uit mijn broek, sprintend naar het podium alwaar ik met een, mij compleet onbekende Aziaat, Bad Day van Daniel Powter heb gezongen. Op mijn bruiloft een paar jaar later, nog geweldig vertolkt door mijn matties.
Ik weet echt niet.quote:
Altijd met Hansie Hansiequote:
die jakhals erik? die komt gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd met Hansie Hansie
Dooddoener als Kieft er zit, of erger die gast met die krullen en die bril
Gelukkig zit hij er maar 1 of 2 keer per seizoen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.m2ehv.nl/
Deze ben ik een poosje terug uit geweest. Daar haalde ik de gemiddelde leeftijd wel omlaag. Allemaal doorgesnoven types van een jaar of 35, 40.
Su madre es un elefante de grasaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb Zwei Kleine Italiener van Conny Frobuess gezongen in een bar in Napels, tezamen met 25 andere schlagers.
ja hij ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef Adames het volgende:
[..]
die jakhals erik? die komt gelukkig niet meer
Dijkshoornquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd met Hansie Hansie
Dooddoener als Kieft er zit, of erger die gast met die krullen en die bril
Gelukkig zit hij er maar 1 of 2 keer per seizoen.
muy bien, Manada, manada. que hora es?quote:
copy/paste die tekst eens. Kut filter op mijn werk laat die website niet toequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)oor-de-beelden_sport![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Su madre es un elefante de grasaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cesi Ceno.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
muy bien, Manada, manada. que hora es?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoe kom je aan die foto?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |