Ik probeer mezelf zo voort te planten dat er over 20 jaar in elke kroeg een LBM product kan staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan jij de boel nog redden.
Dan heb ik nog maar 9 jaar te gaan..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kom ik ook niet meer. Als 30+ moet je op zulke plekken soberzo wegblijven.
Af en toe scoor ik daar een seizoensbiertje. Maar ik hou eigenlijk niet zo van speciaaltjes, itt mijn vriendenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen nog in de Bierprof eigenlijk
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen nog in de Bierprof eigenlijk
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoeg
Tijdmachine jonguh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan heb ik nog maar 9 jaar te gaan..![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoeg
ah kankerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Niet aan beginnen. Tenzij je lekker alternatief bent
Naast de Happy Times ongeveerquote:
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Met carnaval er goed kunnen tankenquote:
Die chicks daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.
hoe heet diequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Saind het volgende:
Vanavond naar de crazy k, ook nog nooit van gehoord
quote:
Weet ik eigenlijk niet. Ligt vanuit het centrum gezien wat meer naar achter. Die herken je wel als je er langs loopt.http://www.santiagodecuba.nl/quote:
ah volgens mij weet ik hemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ligt vanuit het centrum gezien wat meer naar achter. Die herken je wel als je er langs loopt.
Ik niet meer als ik bier op heb. Niemand die die microfoon dan nog uit mijn handen krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef Adames het volgende:
die karaoke bar achterin wil ik ook nog wel eens bezoeken
Pilsjes in je mik en dan gaan bij The Voice of Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik niet meer als ik bier op heb. Niemand die die microfoon dan nog uit mijn handen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |