We gaan gewoon hopen. No worriesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig spannends aan. PSV gaat vol goede moed aanvallen om in de counter ongelofelijk onder de voet te worden gelopen. 1-3 schat ik. Met wel goed spel.
Thuis of uit? Zit in de trein naar Eindje en bedenk het me nu pas, min volk in de stad enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We gaan gewoon hopen. No worries
Thuis. T wordt druk vandaag jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Thuis of uit? Zit in de trein naar Eindje en bedenk het me nu pas, min volk in de stad enzo
Naja we gaan er maar vanuit dat t niet heel druk is op stratum vannacht na het verliesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis. T wordt druk vandaag ja
Ik help het ons mee hopen. Kaarsje opgestoken en alles. Hele nacht voor het hotel van Milan staan te toeteren en zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We gaan gewoon hopen. No worries
Gewoon al het materiaal van Milan stelen. Daarna onder de gasbrander houden. Eriksen mag nie weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik help het ons mee hopen. Kaarsje opgestoken en alles. Hele nacht voor het hotel van Milan staan te toeteren en zo.
Nounounounou. Al is die kans inderdaad aanwezig jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja we gaan er maar vanuit dat t niet heel druk is op stratum vannacht na het verlies
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik help het ons mee hopen. Kaarsje opgestoken en alles. Hele nacht voor het hotel van Milan staan te toeteren en zo.
Denk jij dat Milan een kans maakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon al het materiaal van Milan stelen. Daarna onder de gasbrander houden. Eriksen mag nie weg.
Ik denk dat het vandaag 1-3 wordt voor Milan. Ik heb net in mijn glazen bol gekeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denk jij dat Milan een kans maakt?
Geen schijn van kans tegen dit frivole p$v. Dit wordt makkelijk 3-0, zo boeiend is Milan nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denk jij dat Milan een kans maakt?
In Leiden was er vorige week al introductieweek. Bijna nog mensen aangereden daardoor, verdomme.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
Ook nog introductieweek in Eindhoven dus Stratumseind staat sowieso helemaal volgepakt
Mooi man. Ga ik eens kijken of ik vanavond een 18-jarig sletje kan enthousiasmeren voor mijn enorme orale kwaliteiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
Ook nog introductieweek in Eindhoven dus Stratumseind staat sowieso helemaal volgepakt
Ook de enige reden dat ik er vandaag ben, 18 jarige smatjes hustlenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nounounounou. Al is die kans inderdaad aanwezig jaIk ga er iniedergeval van tevoren even heen . Zal 't wel vol staan met introgassies
[..]Held
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Ga ik eens kijken of ik vanavond een 18-jarig sletje kan enthousiasmeren voor mijn enorme orale kwaliteiten.
Heuj. Heb ik ook voorspeld. Ik denk echter wel dat het spel van PSV veel beter zal zijn dan dat van Milan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag 1-3 wordt voor Milan. Ik heb net in mijn glazen bol gekeken.
Ik hoop het van ganse harte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen schijn van kans tegen dit frivole p$v. Dit wordt makkelijk 3-0, zo boeiend is Milan niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heuj. Heb ik ook voorspeld. Ik denk echter wel dat het spel van PSV veel beter zal zijn dan dat van Milan.
Gewoon 5 seconden hè. Great minds think alike.quote:
Dat is sowieso nog de enige reden om naar stratum te gaan. Voor de rest is het daar aan het doodgaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook de enige reden dat ik er vandaag ben, 18 jarige smatjes hustlen
quote:
Weinig spannends aan. PSV gaat vol goede moed aanvallen om in de counter ongelofelijk onder de voet te worden gelopen. 1-3 schat ik. Met wel goed spel.quote:
Misschien kan jij de boel nog redden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog de enige reden om naar stratum te gaan. Voor de rest is het daar aan het doodgaan
Daar kom ik ook niet meer. Als 30+ moet je op zulke plekken soberzo wegblijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog de enige reden om naar stratum te gaan. Voor de rest is het daar aan het doodgaan
Ik kom ook alleen nog in de Bierprof eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf zo voort te planten dat er over 20 jaar in elke kroeg een LBM product kan staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan jij de boel nog redden.
Dan heb ik nog maar 9 jaar te gaan..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kom ik ook niet meer. Als 30+ moet je op zulke plekken soberzo wegblijven.
Af en toe scoor ik daar een seizoensbiertje. Maar ik hou eigenlijk niet zo van speciaaltjes, itt mijn vriendenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen nog in de Bierprof eigenlijk
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen nog in de Bierprof eigenlijk
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoeg
Tijdmachine jonguh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan heb ik nog maar 9 jaar te gaan..![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga blijkbaar binnenkort naar de jack, maar het feit dat die tent me nooit is opgevallen zegt volgens mij genoeg
ah kankerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Niet aan beginnen. Tenzij je lekker alternatief bent
Naast de Happy Times ongeveerquote:
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Met carnaval er goed kunnen tankenquote:
Die chicks daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.
hoe heet diequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Cubaanse tent gaat nog wel. Beetje los uit de heupen dansen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Saind het volgende:
Vanavond naar de crazy k, ook nog nooit van gehoord
quote:
Weet ik eigenlijk niet. Ligt vanuit het centrum gezien wat meer naar achter. Die herken je wel als je er langs loopt.http://www.santiagodecuba.nl/quote:
ah volgens mij weet ik hemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ligt vanuit het centrum gezien wat meer naar achter. Die herken je wel als je er langs loopt.
Ik niet meer als ik bier op heb. Niemand die die microfoon dan nog uit mijn handen krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef Adames het volgende:
die karaoke bar achterin wil ik ook nog wel eens bezoeken
Pilsjes in je mik en dan gaan bij The Voice of Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik niet meer als ik bier op heb. Niemand die die microfoon dan nog uit mijn handen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |