abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130344695
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet je vooral in die financiele sector van je werken.. gaat niet echt samen lijkt me zo. Tenminste.. gok ik.
Juist wel. Je hebt geen skills of kennis nodig in de financiele sector behalve slim zijn. Qua 'kennis' komt het niet veel verder ivg met een 6e jaar VWO student. De rest leer je on the job met name. Ja, je hebt er ook van die bronstige alfa mannetjes rondlopen, maar daar moet je gewoon keihard tegen in gaan. Bij elke andere werkgever was ik er na een aantal dagen echt wel uitgegooid.

quote:
Why?
Omdat je over het algemeen erg witty lijkt hier op het internet. Alleen heeft zo'n persoon vaak wel een wat hoger zelfvertrouwen ivg met Cue :). Dat zou dus betekenen dat je irl een stuk anders bent ivg met hier op internet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130344778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zelfs als de baas redelijk is?
1e dag krijg ik een boos vingertje, 2e dag is het minder. Na verloop van tijd laten ze s_e doen wat hij doet. Het werk in de financiele sector stelt geen reet voor, zolang het werk maar af en goed is, en dat was bij mij altijd wel het geval.

quote:
En jij gelooft dat zomaar? Denk je niet dat er eerst een goede reden moet zijn om dat te geloven?
Ik dacht dat ze van me hield. Na een aantal maand van; "Ik wil met je trouwen.." wist ik het wel zeker. Zij was de belangrijkste persoon in mijn leven. Daarom nam ik van haar alles aan wat ze zei....

Tis 1 van mn grootste problemen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:10:03 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130344884
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Juist wel. Je hebt geen skills of kennis nodig in de financiele sector behalve slim zijn. Qua 'kennis' komt het niet veel verder ivg met een 6e jaar VWO student. De rest leer je on the job met name. Ja, je hebt er ook van die bronstige alfa mannetjes rondlopen, maar daar moet je gewoon keihard tegen in gaan. Bij elke andere werkgever was ik er na een aantal dagen echt wel uitgegooid.
Dat je geen skills of kennis nodig hebt, dat staat los van gezag ;)
quote:
Omdat je over het algemeen erg witty lijkt hier op het internet. Alleen heeft zo'n persoon vaak wel een wat hoger zelfvertrouwen ivg met Cue :). Dat zou dus betekenen dat je irl een stuk anders bent ivg met hier op internet.
witty? wat is dat dan weer?
pi_130345070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Detroit het volgende:

[..]

Maar misschien naïef gedacht van mij hoor, maar dan is het meer een ego-dingetje dat je jezelf dat zo aantrekt dan dat het feitelijk iets is wat je iets zou moeten kunnen schelen. Ik bedoel, geld doet je niet zoveel.
Waarschijnlijk is het meer dat je zo'n satanisch duiveltje in de vorm van je ex in je hoofd hebt die jou aan het uitlachen is terwjil ze zegt "MUAHAHAHA look who is being fucked over now!". Dat duiveltje is sowieso een deel van het probleem wsk.
Het is ook een ego kwestie wat dat betreft. Niet alleen dat ze er in de komende jaren (als ik stil zou blijven staan) mij in zou halen, maar ook een ego kwestie dat ik zo'n persoon heb toegelaten om mij neer te halen. Ik voel me daar enorm 'dom' over. Het is niet dat ik het haar niet gun, zeker niet. Het is dat ik haar heb toegelaten mij in een droom te gooien, die uiteen te laten spatten en toen moest ik zwemmen... Deze dame heeft gewoon voor een enorme mindfuck gezorgd bij s_e.

En dat zinnetje van je komt wel eens langs in nachtmerries.
pi_130345296
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat je geen skills of kennis nodig hebt, dat staat los van gezag ;)
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ze in de financiele sector dit gedrag tolereren omdat er aan het eind van de rit best veel geld aan bepaalde zaken kunnen kleven. Of dat bepaald werk echt goed moet worden gedaan. Het eindproduct is belangrijk, hoe we daar komen is minder belangrijk. Ik weet zeker dat ik er bij elke andere werkgever direct was uitgeknald. Je hebt gewoon enorm veel vrijheid. Not sure if that made sense.

quote:
witty? wat is dat dan weer?

Definition of witty

1
archaic : having good intellectual capacity : intelligent
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:27:51 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130345540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ze in de financiele sector dit gedrag tolereren omdat er aan het eind van de rit best veel geld aan bepaalde zaken kunnen kleven. Of dat bepaald werk echt goed moet worden gedaan. Het eindproduct is belangrijk, hoe we daar komen is minder belangrijk. Ik weet zeker dat ik er bij elke andere werkgever direct was uitgeknald. Je hebt gewoon enorm veel vrijheid. Not sure if that made sense.
Zeg dat dan :P
En natuurlijk maakt het sense.. tis maar net waar je prioriteit aan ligt. Hier letten ze enorm veel op je aanwezigheid en tijdstip van aankomst. Terwijl dat geen enkele nut heeft.
quote:

Definition of witty
archaic : having good intellectual capacity : intelligent

Ik vind mezelf niet intelligent. Ben niet superdom ofzo.. ik denk vooral gewoon logisch na. Sommigen zien dat als intelligent misschien. Mijn algemene kennis, mijn geheugen, etc zijn allemaal onder de maat.
pi_130345773
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg dat dan :P
En natuurlijk maakt het sense.. tis maar net waar je prioriteit aan ligt. Hier letten ze enorm veel op je aanwezigheid en tijdstip van aankomst. Terwijl dat geen enkele nut heeft.
Respect Cue! Ik kan daar absoluut niet tegen.

quote:
Ik vind mezelf niet intelligent. Ben niet superdom ofzo.. ik denk vooral gewoon logisch na. Sommigen zien dat als intelligent misschien. Mijn algemene kennis, mijn geheugen, etc zijn allemaal onder de maat.
Logisch nadenken is het enige wat je nodig hebt in het leven. Geheugen kan misschien wat minder zijn omdat je al een poosje depri bent. Of drijf je te ver door in logisch nadenken? Als in, kom je over als een soort van emotieloze robot op het werk?
pi_130345935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze van me hield. Na een aantal maand van; "Ik wil met je trouwen.." wist ik het wel zeker. Zij was de belangrijkste persoon in mijn leven. Daarom nam ik van haar alles aan wat ze zei....

Tis 1 van mn grootste problemen :)
Zag jij jezelf al sowieso als iemand die zomaar voor de lol met anderen kan gaan lopen fucken?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:36:58 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130345939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:

Respect Cue! Ik kan daar absoluut niet tegen.

Ik tot een bepaalde mate. Mijn manager is soepeler dan het bedrijf, dus dat scheelt. Kan vrijnemen wanneer ik wil, hoeft geen week van te voren en ik kom af en toe later. Zolang hij dat goed vind, is het nog net oke. Maar af en toe worden er schijnbaar wel vragen over gesteld in het MT. (wat ik absurd vind)
quote:
Logisch nadenken is het enige wat je nodig hebt in het leven. Geheugen kan misschien wat minder zijn omdat je al een poosje depri bent. Of drijf je te ver door in logisch nadenken? Als in, kom je over als een soort van emotieloze robot op het werk?
Geheugen is altijd al slecht geweest. Kan mij bv heel weinig herinneren van m'n jeugd. Af en toe wat flarden of wat iemand eens verteld heeft over vroeger, of evt als ik een foto terugzie. Maar toen bv de psych vroeg hoe het vroeger eraan toe ging thuis. Of hoe men omging met emoties. .. ik wist het gewoon niet. Ik heb geen idee hoe m'n leven eruit zag voor m'n twaalfde. Paar dingen van de basisschool weet ik nog, maar thats it.
Ook dingen mbt werk nu of m'n sociale leven. Vergeet echt best wel veel.

Emotieloze robot ben ik niet. Denk ook niet dat ze dat van mij vinden. Mensen dachten/denken wel eens (die me dan weer persoonlijk kennen) dat ik van steen ben omdat ik bv weinig empathie heb voor mensen/dieren/situaties die niet dichtbij zijn.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:51:36 #210
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130352381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Heb dat wel eens gedaan. Heb financieel les gegeven aan de top 25 studenten van de universiteit destijds voor 3 jaar achter elkaar een week lang.
Misschien dat het enthousiasme van hun dan wel weer aanstekelijk werkt (mits enthousiaste studenten natuurlijk, en geen brats :P). En als de stof die je voor het voetlicht moet brengen een beetje sprankelend is dan scheelt het ook wel. Heb jij ze verteld over hedges, CDS en CDO's, derivaten en whatnot?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130365265
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik tot een bepaalde mate. Mijn manager is soepeler dan het bedrijf, dus dat scheelt. Kan vrijnemen wanneer ik wil, hoeft geen week van te voren en ik kom af en toe later. Zolang hij dat goed vind, is het nog net oke. Maar af en toe worden er schijnbaar wel vragen over gesteld in het MT. (wat ik absurd vind)

Belachelijk dat er vragen over worden gesteld. Ik herken het wel hoor, van die mierenneukers bovenin die alleen maar een aantal uren zien staan als ze weer een reorganisatie ronde er door heen moeten jassen en dus gaan vragen stellen als er wat scheef staat. Zolang je werk goed is, en meer dan voldoende lijkt het me dat ze niet moeilijk doen als je om 10 uur komt binnenkakken ipv 9 uur.

quote:
Geheugen is altijd al slecht geweest. Kan mij bv heel weinig herinneren van m'n jeugd. Af en toe wat flarden of wat iemand eens verteld heeft over vroeger, of evt als ik een foto terugzie. Maar toen bv de psych vroeg hoe het vroeger eraan toe ging thuis. Of hoe men omging met emoties. .. ik wist het gewoon niet. Ik heb geen idee hoe m'n leven eruit zag voor m'n twaalfde. Paar dingen van de basisschool weet ik nog, maar thats it.
Ook dingen mbt werk nu of m'n sociale leven. Vergeet echt best wel veel.

Emotieloze robot ben ik niet. Denk ook niet dat ze dat van mij vinden. Mensen dachten/denken wel eens (die me dan weer persoonlijk kennen) dat ik van steen ben omdat ik bv weinig empathie heb voor mensen/dieren/situaties die niet dichtbij zijn.
Mja, je komt soms wel een beetje bot of empathie loos over. Dat je zo weinig weet over je verleden is wel opvallend. Dat zijn toch vaak de jaren die je hebben getekend voor later... Misschien dat je daar nu niks meer van af weet geeft ook wel aan dat er misschien nu wat problemen om de hoek komen kijken?
pi_130365439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef Detroit het volgende:

[..]

Misschien dat het enthousiasme van hun dan wel weer aanstekelijk werkt (mits enthousiaste studenten natuurlijk, en geen brats :P). En als de stof die je voor het voetlicht moet brengen een beetje sprankelend is dan scheelt het ook wel. Heb jij ze verteld over hedges, CDS en CDO's, derivaten en whatnot?
Myeah, CDO's, structured producten. Hoe ze dat in elkaar kunnen zetten, hoe ze zelf een eigen structured product in elkaar kunnen zetten via zo'n bloomberg terminal. Hoe je zoiets kunt prijzen en hoe je kunt arbitreren. Of hoe ik arbitreer. Hoe ik een bedrijf lees. Ik gaf ook altijd aan in het begin van de les voor iedereen die er geen zin in heeft mag opsodemieteren :'). Ze bleven altijd wel zitten gelukkig. Vergeet niet dat ik ook maar een student was die dus in wezen zijn eigen klasgenoten iets probeert bij te leren over finance.
pi_130368425
Ik waardeer mijn vrienden en familie echt enorm op dit moment. En wat kan ik genieten van mijn oppaskindje O+ . Jonge kinderen zijn inspirerend. Het is zo fijn om de mooie dingen in het leven te kunnen zien...
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_130372859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:57 schreef Detroit het volgende:

[..]

Zelfhypnose? Of een hands-on hypnose cursus op het Internepz gedaan?
Geen idee hoe je het noemt, het was idd een filmpje via YT :P
Zeer ontspannend.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:43:03 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130376042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Belachelijk dat er vragen over worden gesteld. Ik herken het wel hoor, van die mierenneukers bovenin die alleen maar een aantal uren zien staan als ze weer een reorganisatie ronde er door heen moeten jassen en dus gaan vragen stellen als er wat scheef staat. Zolang je werk goed is, en meer dan voldoende lijkt het me dat ze niet moeilijk doen als je om 10 uur komt binnenkakken ipv 9 uur.

Tja ieder zo zijn manier van leidinggeven...
quote:
Mja, je komt soms wel een beetje bot of empathie loos over. Dat je zo weinig weet over je verleden is wel opvallend. Dat zijn toch vaak de jaren die je hebben getekend voor later... Misschien dat je daar nu niks meer van af weet geeft ook wel aan dat er misschien nu wat problemen om de hoek komen kijken?
Geen idee of dat met elkaar te maken heeft. Natuurlijk speelt opvoeding altijd een rol, maar in welke mate mijn 'geheugenverlies' ermee te maken heeft vraag ik me af
pi_130381188
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja ieder zo zijn manier van leidinggeven...

[..]

Geen idee of dat met elkaar te maken heeft. Natuurlijk speelt opvoeding altijd een rol, maar in welke mate mijn 'geheugenverlies' ermee te maken heeft vraag ik me af
Bij mij heeft het weinig herinneringen aan vroeger hebben in ieder geval met mijn opvoeding en mijn kindertijd te maken. Mijn therapeute heeft er ook iets slims over gezegd, maar dat ben ik helaas weer vergeten :'). Ik probeer veel op te schrijven, maar dat lukt niet altijd. Ik vergeet ook supersnel dingen. Mijn opvoeding/kindertijd, mijn blokkades, snel dingen vergeten, weinig herinneringen hebben en mijn depressies hebben in ieder geval veel met elkaar te maken.

Ik ben volgens mij mijn herinneringen van vroeger ook niet allemaal vergeten. Laatst lag ik in bed met mijn ogen gesloten en toen had ik opeens een paar herinneringen van vroeger met beelden daarbij. En ik ben 100% zeker dat er van die herinneringen geen foto's of zo zijn of dat het een paar van die herinneringen waren die ik toch nog heb. Dat was echt heel vaag. Net alsof mijn onderbewustzijn (in zoverre dat werkelijk bestaat) zich kort heeft geopend en een paar herinneringen uitgespuugd heeft. Ik ben overigens ook alweer vergeten wat die herinneringen waren...

Oh en hallo! Op een 1 of andere manier breng ik me hier niet zo in, zoals ik het eigenlijk zou willen. Ik lees vrij veel mee, maar heb vaak de kracht/energie niet om hier te posten en op iedereen in te kunnen gaan. Dat vind ik wel jammer en hoop dat het als nog in orde is hier af en toe wat te posten. Ik voel me op dit moment vrij goed, bijna richting het manische. Dat voelt wel goed, maar ik vraag me af wanneer ik weer ga instorten. Mijn therapie loopt weer sinds 1 week, dus in de komende tijd zal het waarschijnlijk wel weer slechter met me gaan.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:18:42 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130381373
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n slecht geheugen. Maar wel weer klote om te lezen dat het allemaal invloed met elkaar kan hebben. Dat wil ik niet :(

En natuurlijk mag je gewoon af en toe posten als je daar zin in hebt. Niemand is verplicht om zich maar met iedereen bezig te houden hoor ;)
pi_130381961
Oh dat probleem met het geheugen herken ik -O-
Mijn geheugen en concentratie zijn al een tijdje hard achteruit aan het hollen, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik over het algemeen dingen wil vergeten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130382107
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n slecht geheugen. Maar wel weer klote om te lezen dat het allemaal invloed met elkaar kan hebben. Dat wil ik niet :(
Dat schijnt een hele normale reactie te zijn op stressige situaties, belevenissen en depressies. Misschien heb je ook in je kindertijd veel stress ervaren bijvoorbeeld. Nu weet ik ook weer wat mijn therapeute heeft gezegd; dat ik waarschijnlijk als (klein) kind vaak vrij depressief was en daardoor in een soort "overlevenmodus" was. Daardoor neemt bijvoorbeeld het denkvermogen / cognitieve vermogen ook af, omdat je op dat moment niet meer aan kan. Ik denk dat dat bij mij wel van toepassing is.

Dat vind ik ook erg frustrerend omdat ik vaak zo gestresst en depressief ben, dat ik me bijvoorbeeld niet eens op een boek lezen kan concentreren of me met bepaalde theorieën die ik interessant vind kan bezighouden. En ik weet dat ik niet dom ben :(.

Mja, je kan het wel niet willen, maar wat als het bij jou ook zo is? Dan kun je er beter toch wel mee aan de slag gaan. Ik denk dat dat beter is ;).

quote:
En natuurlijk mag je gewoon af en toe posten als je daar zin in hebt. Niemand is verplicht om zich maar met iedereen bezig te houden hoor ;)
Dat is goed om te lezen :). Dat weet ik eigenlijk ook wel, maar ik stel altijd zulke hoge eisen aan mezelf en als ik merk dat ik die niet kan waarmaken, dan raak ik gefrustreerd en ook veronzekerd.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:43:28 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130382249
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:38 schreef rainbowwarrior het volgende:

Dat schijnt een hele normale reactie te zijn op stressige situaties, belevenissen en depressies. Misschien heb je ook in je kindertijd veel stress ervaren bijvoorbeeld. Nu weet ik ook weer wat mijn therapeute heeft gezegd; dat ik waarschijnlijk als (klein) kind vaak vrij depressief was en daardoor in een soort "overlevenmodus" was. Daardoor neemt bijvoorbeeld het denkvermogen / cognitieve vermogen ook af, omdat je op dat moment niet meer aan kan. Ik denk dat dat bij mij wel van toepassing is.
Ja oke, met een overlevingsmodus ofzo snap ik het nog. Maar als kind, zeker tot m'n 12e was alles koek en ei. Geen problemen gehad eigenlijk. Later ook niet echt. Kan opzich zeggen dat ik redelijk zorgeloze jeugd heb gehad.
Tis ook volgens mij ook meer vna de laatste jaren.. of tenminste, nu merk ik het pas echt een beetje.
quote:
Dat vind ik ook erg frustrerend omdat ik vaak zo gestresst en depressief ben, dat ik me bijvoorbeeld niet eens op een boek lezen kan concentreren of me met bepaalde theorieën die ik interessant vind kan bezighouden. En ik weet dat ik niet dom ben :(.

Mja, je kan het wel niet willen, maar wat als het bij jou ook zo is? Dan kun je er beter toch wel mee aan de slag gaan. Ik denk dat dat beter is ;).
Dat is ook wel irritant ja. Maar herken het ook wel een beetje. Al met boeken lezen ofzo dat is geen probleem als ik er gewoon zin in heb. Bij mij is het werk het grootste probleem momenteel.

True, true..
quote:
Dat is goed om te lezen :). Dat weet ik eigenlijk ook wel, maar ik stel altijd zulke hoge eisen aan mezelf en als ik merk dat ik die niet kan waarmaken, dan raak ik gefrustreerd en ook veronzekerd.
Op fok zijn er maar weinig dingen die men van je eist of die je van jezelf moet eisen ;) Zowat geen. Dus gewoon relaxen en doen waar je zin in hebt hier.
pi_130382308
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Oh dat probleem met het geheugen herken ik -O-
Mijn geheugen en concentratie zijn al een tijdje hard achteruit aan het hollen, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik over het algemeen dingen wil vergeten.
Je problemen verdringen kan op de korte en middellange termijn wel voor een deel werken, maar uiteindelijk werkt dat niet. Dat kun je je dan bijvoorbeeld aan geheugenverlies en concentratrieproblemen merken ;(. Uiteindelijk werken je lichaam en geest daar niet meer aan mee.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:58:01 #222
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130388147
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:25 schreef Toradora het volgende:
Hallo!

Ik ben nu heel impulsief een besluit aan het maken. :@

Het gehele verhaal, zal ik uitleggen als daar natuurlijk vraag naar is :9 wat betreft mijn problemen rondom mijn depressie(s) en angststoornis waar ik nu keihard aan werk. Er gaat een zware tijd voor mij aankomen, en ik kan heel goed wat feedback van mensen gebruiken die hier hetzelfde ervaren.(Ik moet de reeks nog lezen!) Aangezien ik nu echt aan de slag met mijzelf ga! En het volgende week gaat starten!

Ik zal het fijn vinden om hier af en toe mijn verhaal te kunnen doen, en als ik de reeks heb gelezen, dat duurt nog wel even haha, hoop ik jullie misschien ook wel te kunnen helpen met de kennis die ik heb :@

Iig vind ik het fijn dat er een plek is waar mensen elkaar kunnen helpen! Super initiatief van de persoon die deze reeks heeft opgestart!

Nu val ik echt om van de vermoeidheid en ga ik lekker naar bed. (verhaal kan er daardoor ook een beetje warrig staan( ik heb medicatie op)

Slaap lekker iedereen! :*
Valt nog mee hoe warrig het is
Centrum van het universum ben ik..
pi_130390250
Wie van jullie heeft er ervaring met NLP en/of Hypnose om angst/depressie te overwinnen?

Ik ben zelf coach en ben uit interesse op zoek naar ervaringen van mensen voor wie het wel en niet gewerkt heeft, en wat de algemene mening van mensen hierover is. Stel trouwens gerust vragen als je gericht iets wilt weten
Succesvol zijn in internet marketing kan echt IEDEREEN met de juiste mindset: http://www.mindsetforsuccess.net/getting_rich_mindset/
pi_130396876
Zijn er hier eigenlijk mensen die al meer dan 5 of 10 jaar lopen te klooien met angsten of depressies?
pi_130397379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die al meer dan 5 of 10 jaar lopen te klooien met angsten of depressies?
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')