Misschien TS ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
De OP kan inderdaad wel een update gebruiken, dus als iemand zich geroepen voelt...
Bij wifi of 3g?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef Xetran het volgende:
Heb de laatste tijd telkens dat als ik Whatsapp open en ik een bericht stuur hij niks doet. Moet ik hem eerst force-closen voordat hij weer actie gaat ondernemen. Klinkt dat bekend bij iemand?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
De OP kan inderdaad wel een update gebruiken, dus als iemand zich geroepen voelt...
Ik heb het ook vaak, vooral via wifi. Zou inderdaad gewoon moeten werken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
wifi vaak. Ik let er niet zo op.. zoiets hoort gewoon te werken anno 2013, vind ik.
Ja, ik zie het ook heel af en toe wel eens gebeuren. Eerste keer moet al maanden geleden zijn. Zag het gisteren weer gebeuren, maar dat tweede dubbele bericht verdwijnt ook altijd weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Zapata het volgende:
Ik krijg vaak berichten een paar keer binnen. Dus bericht is verstuurd om 21:13 en ik krijg hem dan ook binnen. En om 23:07 krijg ik hetzelfde bericht nogmaals maar dan wel de oorspronkelijke tijd er bij vermeld (21:13)
Vaak gebeurt dit er als er op dat moment een ander, nieuw bericht binnen komt.
Heeft iemand anders dit ook? Heb m'n telefoon al een factory reset gegeven.
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp Messenger is een cross-platform mobiele berichtenapp waarmee je berichten kunt uitwisselen zonder dat je hoeft te betalen voor sms-berichten. WhatsApp Messenger is beschikbaar voor iPhone, BlackBerry, Windows Phone, Android en Nokia en ja hoor, deze telefoons kunnen allemaal berichten naar elkaar sturen! Aangezien WhatsApp Messenger gebruikmaakt van hetzelfde internetabonnement dat je gebruikt voor e-mailen en surfen op internet, hoef je niets te betalen voor de berichten die je stuurt om in contact te blijven met je vrienden.
Naast het verzenden van berichten kunnen gebruikers van WhatsApp ook groepen aanmaken en elkaar onbeperkt afbeeldingen, video's en geluidsopnamen sturen.
WhatsApp website
WhatsApp Twitter
Topicreeks: Whatsapp
Zoiets?
Maak het vanavond in ordequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Zet screenshots van de Android-versie in de OP. Ziet er veel mooier uit inmiddels.
Hier niet.quote:
Met een CC via Google Wallet. Staat bij instellingen -> account. Als je daar drukt op 'trouble paying?' krijg je een webpagina waar Paypal ook werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Woods het volgende:
Hoe moet ik inhemelsnaam betalen voor Whatsapp?
Die was een jaar geleden al (klinisch)dood.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Zapata het volgende:
Ik krijg vaak berichten een paar keer binnen. Dus bericht is verstuurd om 21:13 en ik krijg hem dan ook binnen. En om 23:07 krijg ik hetzelfde bericht nogmaals maar dan wel de oorspronkelijke tijd er bij vermeld (21:13)
Wellicht kan ik dit heel simpel verklaren. Als je een nieuw bericht krijgt en je leest hem niet.. (als in, je opent Whatsapp niet om hem te lezen). Dan krijg je later op je telefoon een herinnering (in je notification bar / drawer) met een nieuwe tijd dat je een bericht binnen hebt gekregen (terwijl Whatsapp eigenlijk refereert naar een oud, eerder ontvangen, maar nog niet gelezen bericht..).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook heel af en toe wel eens gebeuren. Eerste keer moet al maanden geleden zijn. Zag het gisteren weer gebeuren, maar dat tweede dubbele bericht verdwijnt ook altijd weer.
Ik volg je niet helemaal eigenlijk. Als ik een bericht binnen krijg komt die direct in mijn notification bar. Niet later zoals jij aangeeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
[..]
Wellicht kan ik dit heel simpel verklaren. Als je een nieuw bericht krijgt en je leest hem niet.. (als in, je opent Whatsapp niet om hem te lezen). Dan krijg je later op je telefoon een herinnering (in je notification bar / drawer) met een nieuwe tijd dat je een bericht binnen hebt gekregen (terwijl Whatsapp eigenlijk refereert naar een oud, eerder ontvangen, maar nog niet gelezen bericht..).
Is dit ook wat jullie bedoelen?
Ik zie het soms tijdens een gesprek die ik open heb staan gebeuren, dus dat lijkt me nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
[..]
Wellicht kan ik dit heel simpel verklaren. Als je een nieuw bericht krijgt en je leest hem niet.. (als in, je opent Whatsapp niet om hem te lezen). Dan krijg je later op je telefoon een herinnering (in je notification bar / drawer) met een nieuwe tijd dat je een bericht binnen hebt gekregen (terwijl Whatsapp eigenlijk refereert naar een oud, eerder ontvangen, maar nog niet gelezen bericht..).
Is dit ook wat jullie bedoelen?
Ok, probeer ik het iets anders uit te leggen. Stel ik krijg een bericht om 20:05 binnen, verschijnt ook meteen in je notification bar.. Ik ga er vanuit dat je de meldingen vervolgens leeg maakt.. De bar is leeg.. Je opent Whatsapp niet.. een tijd later, laten we zeggen 21:35 krijg je nog een keer hetzelfde bericht in je notification bar met een nieuwe tijd van 21:35 erbij.. Open je nu Whatsapp dan staat de tijd weer op 20:05, snap je nu wat ik bedoel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal eigenlijk. Als ik een bericht binnen krijg komt die direct in mijn notification bar. Niet later zoals jij aangeeft.
Wat ik bedoel is dat in een Whatsapp gesprek ik dezelfde ontvangen boodschap meerdere keer zie staan. Maar dan wel met de oorspronkelijke tijd er bij. Dus ik krijg een bericht binnen om 22:12 en daarna kan een oud bericht binnen komen (die ik dus al eerder ontvangen heb) waar 20:37 bij staat.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg ik die oude berichten alleen binnen samen met een nieuw bericht. Ik heb in elk geval nog nooit een notification gehad voor een oud bericht die ik al eerder ontvangen heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ok, probeer ik het iets anders uit te leggen. Stel ik krijg een bericht om 20:05 binnen, verschijnt ook meteen in je notification bar.. Ik ga er vanuit dat je de meldingen vervolgens leeg maakt.. De bar is leeg.. Je opent Whatsapp niet.. een tijd later, laten we zeggen 21:35 krijg je nog een keer hetzelfde bericht in je notification bar met een nieuwe tijd van 21:35 erbij.. Open je nu Whatsapp dan staat de tijd weer op 20:05, snap je nu wat ik bedoel?
Hetgeen wat je omschrijft, het 2x ontvangen van een bericht in Whatsapp is nieuw voor mij. Soms dan zie ik wel 2x dezelfde ontvanger / verzender staan en opeens is het er nog maar 1.. Volgens mij hier boven ook genoemd door iemand..
Lijkt mij eerder dat er issues zijn bij Whatsapp of bij het netwerk waar je op aangesloten zit (WiFi ./ 3G), dat daardoor een later verzonden bericht eerder aankomt..
Als je na dat bericht whatsapp opent en op het bericht drukt zodat hij niet meer groen is zou dat niet moeten gebeuren. Maar als je het gesprek dus niet aan klikt zit whatsapp het als niet gelezen en geeft het na een tijdje weer een melding. Dit is mijn ervaring ermee in ieder geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Zapata het volgende:
Het bericht komt dan niet opnieuw binnen, maar je krijgt er opnieuw een notificatie van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg ik die oude berichten alleen binnen samen met een nieuw bericht. Ik heb in elk geval nog nooit een notification gehad voor een oud bericht die ik al eerder ontvangen heb.
Dus of die oude berichten komen binnen en ik krijg geen notification of ze komen binnen met nieuwe berichten (waar ik dan wel een notification voor krijg)
Het is mij duidelijk dat dit geen algemeen probleem is. Ik heb mijn telefoon een factory reset gegeven (met PC software) en Whatsapp opnieuw geïnstalleerd.
Ik zal er eens opletten of dit alleen op Wifi of ook op 3G gebeurd.
Niet op de iPhone.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het bericht komt dan niet opnieuw binnen, maar je krijgt er opnieuw een notificatie van.
dus juist nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het bericht komt dan niet opnieuw binnen, maar je krijgt er opnieuw een notificatie van.
Oh dit is op iPhonequote:
Als het goed is en jij kwam weer op WiFi heb je alles binnen gehad. Wat je wel kan proberen is je Whatsapp te herinstalleren. Vaak krijg je dan nog een batch binnen.. Zou er niet op hopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
Weet iemand of ik op een of andere manier een aantal gesprekken terug kan krijgen. Ik ben 2,5 week op vakantie geweest zonder me op Wifi aan te sluiten. Ik weet dat diverse mensen mij hebben geappt, maar ik zie alleen de berichten van 27 augustus en laten. Alles van voor 27 augustus is niet doorgekomen. Als je berichten lange tijd ongelezen laat, worden ze dan verwijderd? En er is zeker geen manier om de berichten tussen 12 augustus en 27 augustus terug te krijgen?
Dit idd, bij Android iig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je moet niet de notificatie wegsliden maar echt wissen. Dan heb ik er geen last vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit idd, bij Android iig.
En ik vind dat best irritant. Ik haal het niet voor niets weg uit mijn statusbalk, hoef ik niet weer een half uur later precies dezelfde notificatie daar te hebben staan.
Hier ook nog steeds wifi-problemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:32 schreef roos85 het volgende:
Bij toeval ontdekt hoe je het automatisch downloaden van afbeeldingen kunt uitzetten;
Instellingen -> gespreksinstellingen -> media automatisch downloaden -> bij gebruik mobiel netwerk -> kan je afbeeldingen uitvinken (of aanvinken net als geluidsopname en video)
Wifi problemen blijven hier maar aanwezig
Ik heb het voornamelijk thuis, van alles al geprobeerd: oa WA verwijderen en opnieuw installeren. router reseten, wifi instellingen van het netwerk van gsm verwijderd en opnieuw ingesteld. Helpt gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds wifi-problemen.
Ze zullen wel met de iOS7 versie meegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Merkie het volgende:
Beetje jammer dat de iOS-versie er nog steeds zo enorm ouderwets uitziet.
Dit boeit helemaal niemand wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef Iwanius het volgende:
Is het van belang als ik meld dat ik Whatsapp eraf geflikkerd heb vanwege het feit dat ik het te weinig gebruik en ....het toch vervelend blijf vinden dat dit soort apps toestemming willen alles met jouw mobiel te mogen doen alvorens ze wordt geïnstalleerd.
Dan maar het aloude sms waar je voor betaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |