Misschien TS ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
De OP kan inderdaad wel een update gebruiken, dus als iemand zich geroepen voelt...
Bij wifi of 3g?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef Xetran het volgende:
Heb de laatste tijd telkens dat als ik Whatsapp open en ik een bericht stuur hij niks doet. Moet ik hem eerst force-closen voordat hij weer actie gaat ondernemen. Klinkt dat bekend bij iemand?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
De OP kan inderdaad wel een update gebruiken, dus als iemand zich geroepen voelt...
Ik heb het ook vaak, vooral via wifi. Zou inderdaad gewoon moeten werken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
wifi vaak. Ik let er niet zo op.. zoiets hoort gewoon te werken anno 2013, vind ik.
Ja, ik zie het ook heel af en toe wel eens gebeuren. Eerste keer moet al maanden geleden zijn. Zag het gisteren weer gebeuren, maar dat tweede dubbele bericht verdwijnt ook altijd weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Zapata het volgende:
Ik krijg vaak berichten een paar keer binnen. Dus bericht is verstuurd om 21:13 en ik krijg hem dan ook binnen. En om 23:07 krijg ik hetzelfde bericht nogmaals maar dan wel de oorspronkelijke tijd er bij vermeld (21:13)
Vaak gebeurt dit er als er op dat moment een ander, nieuw bericht binnen komt.
Heeft iemand anders dit ook? Heb m'n telefoon al een factory reset gegeven.
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp Messenger is een cross-platform mobiele berichtenapp waarmee je berichten kunt uitwisselen zonder dat je hoeft te betalen voor sms-berichten. WhatsApp Messenger is beschikbaar voor iPhone, BlackBerry, Windows Phone, Android en Nokia en ja hoor, deze telefoons kunnen allemaal berichten naar elkaar sturen! Aangezien WhatsApp Messenger gebruikmaakt van hetzelfde internetabonnement dat je gebruikt voor e-mailen en surfen op internet, hoef je niets te betalen voor de berichten die je stuurt om in contact te blijven met je vrienden.
Naast het verzenden van berichten kunnen gebruikers van WhatsApp ook groepen aanmaken en elkaar onbeperkt afbeeldingen, video's en geluidsopnamen sturen.
WhatsApp website
WhatsApp Twitter
Topicreeks: Whatsapp
Zoiets?
Maak het vanavond in ordequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
Zet screenshots van de Android-versie in de OP. Ziet er veel mooier uit inmiddels.
Hier niet.quote:
Met een CC via Google Wallet. Staat bij instellingen -> account. Als je daar drukt op 'trouble paying?' krijg je een webpagina waar Paypal ook werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Woods het volgende:
Hoe moet ik inhemelsnaam betalen voor Whatsapp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |