SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GodsSon op 20-08-2013 10:16:31 ]All management is Strategic Management.![]()
Lapo:Dit is natuurlijk vragen om een opmerkingquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
De fokkertjes mogen mijn Garminlogjes wel lezen, dit selecte clubje zal denk ik geen enge stalkers herbergen
All management is Strategic Management.![]()
Godenzoon, kun jij me toevoegen aan de 7Heuvelenloop?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
God, 't ziet er druk uit zoquote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
21-08-2013: De Hypotheker Beekloop, Eindhoven
Mariska / semtex
Onderdeel: 8 kilometer, Categorie: Gemengd
31-08-2013: Veldhoven 10 Miles, Veldhoven
Mariska / semtex
Onderdeel: 10 Miles, Categorie: Vrouwen senioren
06-10-2013: Rondje Bergen, Bergen
Mariska / semtex
Onderdeel: 10 Engelse mijl, Categorie: Vrouwen senioren
13-10-2013: Marathon Eindhoven, Eindhoven
Mariska / semtex
Onderdeel: Halve marathon, Categorie: Vrouwen senioren (18-34 jaar)
17-11-2013: Scholten Awater Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Mariska / semtex
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Vrouwen senioren
24-11-2013 t IS (VOOR) NIKS 2013
Mariska / semtex
Onderdeel: Halve MarathonKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
en mij aan de beekloop van woensdag (4km)quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef SEMTEX het volgende:
Godenzoon, kun jij me toevoegen aan de 7Heuvelenloop?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en mij aan de beekloop van woensdag (4km)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is het verschil tussen Garmin en Endo eigenlijk @stream? Niet dat ik m'n Garmin linkjes deel op Fok (of m'n Endo linkjes).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vond het wel een sloper de vorige keer, ik was echt een trage slak op het vals plat en toen waren we pas begonnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
En Sem bij de 7^^ in het mooie Nimma![]()
Tof!
Hebben jullie nog een slimme tactiek voor de 7H?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lopen. Nee, ik heb geen enkele tactiek, het enige wat van belang is dat je niet doodgaat, dus mezelf sparen in het begin en dan op 50/60% mogelijk versnellen. Of pas op 70% zelfs.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond het wel een sloper de vorige keer, ik was echt een trage slak op het vals plat en toen waren we pas begonnenHebben jullie nog een slimme tactiek voor de 7H?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ahh ja?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef streamnl het volgende:
Bij Garmin staan soms dingen erbij, waarvan ik vind dat het de meeste geen bal aan gaatIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vond 't vals plat wel meevallen toen, dat liep eigenlijk nog het lekkerst, en kreeg het pas zwaar halverwege de zevenheuvelenweg. Al ga ik het nu wel anders aanpakken denk ik. Vanaf Hotel Erica het gas erop!
Ja doei.![]()
Sappige details, bring them on.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef streamnl het volgende:
Bij Garmin staan soms dingen erbij, waarvan ik vind dat het de meeste geen bal aan gaatKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waarschijnlijk gewoon zelf wat dingen bij verschillende loopjes zetten om een soort van hardloopdagboek bij te houden. Op zich wel slim, kan je goed zien wanneer het beter gaat enzo, misschien eten enzo erbij?quote:![]()
Ik denk dat jij sneller gaat zijn dan ik, ik train niet zo vaak in heuvelachtig gebied.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't vals plat wel meevallen toen, dat liep eigenlijk nog het lekkerst, en kreeg het pas zwaar halverwege de zevenheuvelenweg. Al ga ik het nu wel anders aanpakken denk ik. Vanaf Hotel Erica het gas erop!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat het rustig aan doen op het eerste stuk sowieso verstandig is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond het wel een sloper de vorige keer, ik was echt een trage slak op het vals plat en toen waren we pas begonnenHebben jullie nog een slimme tactiek voor de 7H?
Het kan wellicht geen kwaad ergens een viaduct regelmatig (en/of meerdere keren) in een route te verwerken om ook de bulten beter aan te kunnen die daarna komen. Want heuvels zijn behalve zwaarder omhoog, ook een vak apart om weer te kunnen herstellen op het stuk naar beneden.
Eigenlijk krijg je pas het allerlaatste stuk omlaag de kans om extra aan te zetten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Heel sappig....quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoop 'm onder de 1.30 te lopen, da's eigenlijk m'n enige richtlijn
Vorige keer 1.42.xx, dus sowieso dat ik er 12 minuten af wil lopen
Ja doei.![]()
Er is trouwens een heel mooi hoogteprofiel van de zevenheuvelenloopt: http://www.runningfreeonline.com/Map/Create/Course/797
Vanaf Hotel Erica is het inderdaad mogelijk om een beetje aan te zetten, want vanaf dan is het (zo goed als) alleen naar beneden. Maar doe het niet te vroeg, want als je bij het stuk bultaf voor het hotel niet genoeg herstelt, wordt die laatste bult erg lang...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ga even eten en mezelf het Vondelpark intrappen. Zij die hoppen groeten u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier idem!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik herinner me dat Mr Q vorig jaar achteraf zei: ik bleef maar wachten op de heuvels, en toen bleken die al te zijn geweest. Maar goed, da's ook zo'n machine-mens. Ik maak me dus niet zo druk, vond de Bruggenloop ook al zo meevallen, maar dat kan dus onderschatting zijn![]()
![]()
Ik ga vooral ook genieten vanNijmegen
Oh ja, nog even kijken of we bij nicht/neef van Wolve kunnen logeren dan, iig de zaterdagavond, dat zou wel fijn zijn
Ja doei.![]()
You're inquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef SEMTEX het volgende:
Godenzoon, kun jij me toevoegen aan de 7Heuvelenloop?
The wish is father to the thoughtquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had mezelf op 1:12 gezet, maar toen dacht ik de Vooroeverloop ook nog wel in 1:55 te lopen[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Mijn 7heuvelen van vorig jaar; ik ga kijken of ik dit jaar nog wat verbeterd ben, maar ik denk dat het best wel lastig wordt om dit te verbeteren. Was wel een erg goede wedstrijd en was ook weer helemaal gesloopt toen ik klaar was. Ook meteen vanaf het begin knallen trouwens, wat nou vals plat
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu waarschijnlijk wel wat beter gewend aan de 'heuvels'.
![]()
Donequote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en mij aan de beekloop van woensdag (4km)
Er zit een viaduct in mijn route, maar dat is niks vergeleken bij het vals platquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het rustig aan doen op het eerste stuk sowieso verstandig is.
Het kan wellicht geen kwaad ergens een viaduct regelmatig (en/of meerdere keren) in een route te verwerken om ook de bulten beter aan te kunnen die daarna komen. Want heuvels zijn behalve zwaarder omhoog, ook een vak apart om weer te kunnen herstellen op het stuk naar beneden.
Eigenlijk krijg je pas het allerlaatste stuk omlaag de kans om extra aan te zetten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
De zevenheuvelenloop heeft gelukkig geen gras en is qua lengte natuurlijk ook meer in je comfort-zone. Denk dat dat wel heel veel scheelt, omdat je nu al wel vaker langer dan 15km hebt gelopen. Die 21 was meteen je eerste keer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had mezelf op 1:12 gezet, maar toen dacht ik de Vooroeverloop ook nog wel in 1:55 te lopen![]()
Ge zijt gezegendquote:
Dit ^quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
De zevenheuvelenloop heeft gelukkig geen gras en is qua lengte natuurlijk ook meer in je comfort-zone. Denk dat dat wel heel veel scheelt, omdat je nu al wel vaker langer dan 15km hebt gelopen. Die 21 was meteen je eerste keer.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn 7heuvelen van vorig jaar; ik ga kijken of ik dit jaar nog wat verbeterd ben, maar ik denk dat het best wel lastig wordt om dit te verbeteren. Was wel een erg goede wedstrijd en was ook weer helemaal gesloopt toen ik klaar was. Ook meteen vanaf het begin knallen trouwens, wat nou vals plat
.
Ziek gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu waarschijnlijk wel wat beter gewend aan de 'heuvels'.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:31 schreef Jero_nimo het volgende:
.
Zit gewoon geen verval in, geweldig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu waarschijnlijk wel wat beter gewend aan de 'heuvels'.
Het gaat sowieso wel beter dan de Vooroeverloop, daar ging ik al wel vanuitquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
De zevenheuvelenloop heeft gelukkig geen gras en is qua lengte natuurlijk ook meer in je comfort-zone. Denk dat dat wel heel veel scheelt, omdat je nu al wel vaker langer dan 15km hebt gelopen. Die 21 was meteen je eerste keer.Het hangt een beetje af van hoe mijn training de komende maanden gaat, wie weet ben ik wel sneller terug op m'n oude niveau dan ik denk. Maar anders ben ik denk ik ook wel tevreden met sub 1:20. In de tussentijd heb ik dan nog wel een 10EM, 13km duinentrail (geen zin in!) en nog een HM gelopen. Komt wel goed, en anders gewoon rustiger aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
quote:
Wordt mijn tweede deelname. In april ook de 4km gelopen. Tijd was opzich wel goed (onder de 25 minuten), maar ik ging iets te enthousiast van start en icm een losschietende veter, moest ik halverwege even stoppen. Dat ga ik woensdag dus anders doen.
Nu ben ik ook nog eens een stuk beter voorbereid door looptraining vanuit het werk.
Dus heb er enorm veel zin in.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hoe werkt het bij hen eigenlijk met tijdregistratie? Het startnummer heeft het zo te zien niet. Niet dan, neem ik aan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
[..]
Wordt mijn tweede deelname. In april ook de 4km gelopen. Tijd was opzich wel goed (onder de 25 minuten), maar ik ging iets te enthousiast van start en icm een losschietende veter, moest ik halverwege even stoppen. Dat ga ik woensdag dus anders doen.
Nu ben ik ook nog eens een stuk beter voorbereid door looptraining vanuit het werk.
Dus heb er enorm veel zin in.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er is geen persoonlijke tijdsregistratie. Er hangt wel een tijdsklok, maar om je eigen zuivere tijd te weten moet je zelf klokken. Het is allemaal erg vrijblijvend, als je een rondje meer of minder wilt lopen kan dat gewoon, je wordt niet uit de strijd genomen als je door blijft lopen..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe werkt het bij hen eigenlijk met tijdregistratie? Het startnummer heeft het zo te zien niet. Niet dan, neem ik aan?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vorig jaar 1:16 gelopen bij de 7HL (mijn eerste wedstrijd). Stiekem is mijn doel nu 1:05, maar dat is wat ambitieus.![]()
Ongeveer op 11kmquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Blijft de vraag: Waar the fuck is Hotel Erica ongeveer?
Ja doei.![]()
Ah, dan had ik ongeveer hetzelfde idee. Wilde na de laatste heuvel bij Berg en Dal gaan versnellen. Dat is ook zo'n beetje op 11km.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n eerste keer had ik daar niets meer over, en ben gewoon doorgehobbeld. Heb wel de boel constant weten te houden, maar daar was ook alles mee gezegd! Mijn wraak zal zoet zijn
Ja doei.![]()
De herkenbare zevenheuvelenweg (want daar zijn 4 heuvels) heb je eerst, dan sla je vanaf de doorgaande weg linksaf. Daar ga je lekker een eind naar beneden, maar daarna komt er dus nog een bult als je rechtsaf slaat waar je rekening mee moet houden. Als je daar boven bent ben je bij het hotel en kan je inderdaad versnellen (als dat dan nog luktquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan had ik ongeveer hetzelfde idee. Wilde na de laatste heuvel bij Berg en Dal gaan versnellen. Dat is ook zo'n beetje op 11km.).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat zien we dan wel. Het wordt toch mijn eerste 15km-evenement, dus dat is afwachten. De komende tijd nog lekker een paar 10k's knallen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De herkenbare zevenheuvelenweg (want daar zijn 4 heuvels) heb je eerst, dan sla je vanaf de doorgaande weg linksaf. Daar ga je lekker een eind naar beneden, maar daarna komt er dus nog een bult als je rechtsaf slaat waar je rekening mee moet houden. Als je daar boven bent ben je bij het hotel en kan je inderdaad versnellen (als dat dan nog lukt).
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had hetzelfde eigenlijk, was zo blij dat het toen vooral naar beneden was waardoor ik ook het tempo vol kon houden. Maar kreeg mijn ademhaling toen niet meer goed onder controle. Als je daar nog goed kan versnellen scheelt dat wel veel! Heerlijk heuvelaf rennen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
M'n eerste keer had ik daar niets meer over, en ben gewoon doorgehobbeld. Heb wel de boel constant weten te houden, maar daar was ook alles mee gezegd! Mijn wraak zal zoet zijn![]()
Nu weten we wat er komt! En kunnen we er écht gebruik van makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde eigenlijk, was zo blij dat het toen vooral naar beneden was waardoor ik ook het tempo vol kon houden. Maar kreeg mijn ademhaling toen niet meer goed onder controle. Als je daar nog goed kan versnellen scheelt dat wel veel! Heerlijk heuvelaf rennen!En dan hard rennen naar die pint Paulaner!
Ja doei.![]()
Haha gaan we zeker proberen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu weten we wat er komt! En kunnen we er écht gebruik van makenEn dan hard rennen naar die pint Paulaner!
![]()
![]()
Mo was de vorige keer wel echt defect na afloop. Dat zal nu sowieso wel minder zijn, want ze heeft nu al zoveel verder getraind.
Hoe meer we het er over hebben, hoe grager ik ook mee doe...![]()
Ow. En ik heb me vandaag weer opgegeven om te vrijwilligen bij de Kustmarathon Zeeland
Nog een tip: ga op de zevenheuvelenweg op de weg lopen en niet op het fietspad. Fietspad klimt en daalt veel steiler.![]()
Dat zij de betere tips.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nog een tip: ga op de zevenheuvelenweg op de weg lopen en niet op het fietspad. Fietspad klimt en daalt veel steiler.
Kijk, dat zijn de echte protipsquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nog een tip: ga op de zevenheuvelenweg op de weg lopen en niet op het fietspad. Fietspad klimt en daalt veel steiler.
Oh ja, die tip wist ik ook nog wel ergens op te graven uit m'n geheugen, nu je 't zegt! Klopt!Ja doei.![]()
Zo net weer terug van 8 km hardlopen. Ging lekker maar toch teveel tegenwind. Nu ook een paar viaductjes in de route gedaan om alvast te oefenen voor de dam tot dam.
Net ook al mijn activiteiten uit Runkeeper naar Endomondo geëxporteerd![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is geen persoonlijke tijdsregistratie. Er hangt wel een tijdsklok, maar om je eigen zuivere tijd te weten moet je zelf klokken. Het is allemaal erg vrijblijvend, als je een rondje meer of minder wilt lopen kan dat gewoon, je wordt niet uit de strijd genomen als je door blijft lopen..
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu weten we wat er komt! En kunnen we er écht gebruik van maken
Ik heb wel 't fietspad gedaan inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Toen ik 'm liep stond er langs de Zevenheuvelenweg een aanhanger met daarop een man op een piano!dat was tof!
Ja doei.![]()
Zo, ik ga even een rondje doen, maar heb al de hele dag een beetje last van diarree. Dus hopelijk gaat het allemaal goed. Gelukkig loop ik in het bos. Eens kijken of er ook een wc-rol in de spibelt past....![]()
SPI-belt, the emergency-edition.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, ik ga even een rondje doen, maar heb al de hele dag een beetje last van diarree. Dus hopelijk gaat het allemaal goed. Gelukkig loop ik in het bos. Eens kijken of er ook een wc-rol in de spibelt past....Ja doei.![]()
En neem een fototoestel mee voor het geval dat. Vinden ze leuk hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, ik ga even een rondje doen, maar heb al de hele dag een beetje last van diarree. Dus hopelijk gaat het allemaal goed. Gelukkig loop ik in het bos. Eens kijken of er ook een wc-rol in de spibelt past....
Volgens mij past er een complete wc-rol in dat ding. of dat lekker loopt, is een tweede
Afgelopen week ook veel aan de dunne geweestNa een tijdje besefte ik me dat ik teveel magnesium slikte (bijna 500mg per dag). En dat kan dat veroorzaken
Hé, ik vond nog een blaar! Soort onverzadigbare plek voor blaren, die voeten van mij![]()
*prik*Ja doei.![]()
Godenzoon, mag ik nog in de OP bij de 7H?
Toen zag je onsquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef YUR het volgende:
Mijn Zevenheuvelen vorig jaar. Die laatste paar kilometers
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, werk zit er op, op naar huis en dan naar de club! Weer lekker lopen vanavond!![]()
quote:quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Godenzoon, mag ik nog in de OP bij de 7H?Ja doei.![]()
Ik zie 't nietquote:
Met 1 minuut erbovenop zou ik al in jubelstemming zijn!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Megawerkdag 1 zit erop. Niet voor niks veel zin in de Bradelierloop... Want free at last!![]()
Was leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
En toen knalde mn hartslag naar honderdmiljoenmiljard
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil eigenlijk ook de Bradelierloop lopen. Even op hoop van zegen 5km knallen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Met 1 minuut erbovenop zou ik al in jubelstemming zijn!![]()
Megawerkdag 1 zit erop. Niet voor niks veel zin in de Bradelierloop... Want free at last!![]()
Zo'n opbouw is wel erg netjes! Dikke negatieve split en mooie laatste kilometers ja!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft je bij de nacht gezetik pas 't wel even aan.
De zevenheuvelenloop klinkt echt leuk! Helaas ben ik dan al in Amerika.
Gelukkig wilden mijn collega's liever morgen lopen dan vandaag, benen zijn prima hersteld maar ook last van de blaren. Niet eens van het hardlopen zelf, maar omdat de huid toch wat week was zijn ze gekomen in mijn normale schoenen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm misschien is dit wel iets voor dit weekend... Al wil ik ook wel gaan surfen... Twijfel alom.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Briljante opbouw, en een behoorlijk rappe tijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]Dat zal vast lekker gevoeld hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 19:10:11 ]![]()
Thanks. whoops, eerste keer dat deze eer mij ten deel valtquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft je bij de nacht gezetik pas 't wel even aan.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga straks nog. Ineens toch zin om een eind te gaan lopen.![]()
![]()
Ja ziet er gaaf uit! Mooie medaille ook! Gewoon doen, desnoods doe je lekker rustig aan, kan je daarna altijd nog gaan surfenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm misschien is dit wel iets voor dit weekend... Al wil ik ook wel gaan surfen... Twijfel alom..
![]()
Whoeiii!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook de Bradelierloop lopen. Even op hoop van zegen 5km knallen.
Ik ga 10 doen weer eens, vast beter dan de Wateringseveldloop![]()
![]()
Vandaag lesje 11 gedaan van Evy 5-10, een duurtraining van 45 minuten. Mooi rondje van 7,5 km kunnen doen. Voelde echt heel goed aan het eind, zat ook totaal niet stuk of zo ....
Nu woensdag lesje 12, een gevreesde intervaltraining. Vorige week enorm veel moeite met 8 keer een halve minuut versnellen. Nu zitten er straks versnellinkjes van 1 minuut in
Maar goed, we zien het wel. Tot nu toe gaat het goed, dus wellicht maak ik me druk om niks ....I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Ik heb trouwens het idee dat ik sinds de XLDL van zaterdag bijna continu aan het eten schransen ben. Alsof die loop mijn energieverbranding een slinger heeft gegeven.![]()
Ik zag het ja. Dat moet haast wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoeiii!
Ik ga 10 doen weer eens, vast beter dan de Wateringseveldloop![]()
Ik vind 5 eigenlijk wel ver zat, die 10 komt met de Vredesloop wel weer. Maar ik twijfel nog even rustig door de rest van de week. Ik heb wel een auto tot m'n beschikking dit weekend.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Lalala, lekker even badderen in de Ourthe met een banaantje.
![]()
![]()
![]()
Die opbouw van YUR is precies wat bij een goede 7H kan ja, laatste 5 km kunnen prima de snelste zijn, 1 km stijgen (10 naar 11) en dan vooral heuvelaf met 1 minieme onderbreking.Gaan er wel erg veel van hier de 7H lopen, leuk!
Jack does it in real time...![]()
Same herequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik sinds de XLDL van zaterdag bijna continu aan het eten schransen ben. Alsof die loop mijn energieverbranding een slinger heeft gegeven.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zeg je voordat je gaat lopen: "Ik train niet op snelheid" pers je er een 4:3x/km uit in de laatste km. Dacht, mwah, laten we eens kijken wat we kunnen, maak tempo, een loper die me had ingehaald wilde niet door me ingehaald worden, maar na een kleine 100m was m'n tempo dusdanig dat ie me moest laten gaan. En toen vloog ik over het asfalt.. *zoef*
Wat me opviel trouwens is dat mensen die met muziek lopen veelal aan het stampen zijn. Je hoort ze echt van een afstand aankomen lopen.SPOILER: zo ziet dat eruitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door slacker_nl op 19-08-2013 19:38:44 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanaf donderdag weer compressiekleding en (trail)schoenen bij de Lidl.
http://www.lidl.nl/cps/rd(...).htm?offerdate=40243Zo, dat is nogeens een lekker tempootje! Goed bezig en altijd leuk als je mensen kan lozen! Dat stampen is trouwens ook 1 van de redenen dat ik geen muziek op heb, maar met de VFF voel je het ook wel als je stampt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Zeg je voordat je gaat lopen: "Ik train niet op snelheid" pers je er een 4:3x/km uit in de laatste km. Dacht, mwah, laten we eens kijken wat we kunnen, maak tempo, een loper die me had ingehaald wilde niet door me ingehaald worden, maar na een kleine 100m was m'n tempo dusdanig dat ie me moest laten gaan. En toen vloog ik over het asfalt.. *zoef*
Wat me opviel trouwens is dat mensen die met muziek lopen veelal aan het stampen zijn. Je hoort ze echt van een afstand aankomen lopen.![]()
Jij begint echt wel weer goed terug te komen zo post megaklotige blessure!quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Wat me opviel trouwens is dat mensen die met muziek lopen veelal aan het stampen zijn. Je hoort ze echt van een afstand aankomen lopen.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ook precies de reden waarom ik nooit met muziek op loop. Haalt me compleet uit mijn ritme. Ik hoor mijn ademhaling niet, mijn voetstappen niet en niet wat er om me heen gebeurt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Wat me opviel trouwens is dat mensen die met muziek lopen veelal aan het stampen zijn. Je hoort ze echt van een afstand aankomen lopen.![]()
Even de bruggenloop teruggekeken (liep die terwijl nooit verder dan 10k wedstrijd gelopen). Zeeeeer rustig begonnen (7:00) en laatste 5k het snelst (naar 6:15)
Maar dat gaat dit jaar anders qua snelheden (hopelijk)![]()
![]()
Ik loop juist met muziek op omdat ik dat veel fijner vind lopen en het ook (nog) fijn vind om te horen of ik beetje gelijk tempo loop. Zou heel goed kunnen zijn dat ik ook redelijk stamp tijdens hardlopen met muziek, maar hoor wel gewoon de omgeving.![]()
Niet te vroeg juichen, tis minder dan een km zo'n versnelling en ik loop daarvoor echt op m'n dooie gemak. (Maar het gaat lekker ja, dat wel).quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:30 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jij begint echt wel weer goed terug te komen zo post megaklotige blessure!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Werkfrustratie = hard lopen = bekertjes!
Cooper (12 min) 2.65 km
1 km 4m:18s
1 mile 7m:07s
Valt me niet tegen![]()
![]()
Helaas voor jullie, maar gelukkig voor mij alles binnen weten te houden. Geen compromitterende foto's dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En neem een fototoestel mee voor het geval dat. Vinden ze leuk hier.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh en MoBlo !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Lalala, lekker even badderen in de Ourthe met een banaantje.
Ik zou juist niet zonder muziek kunnen lopen. Maar ik heb altijd graag muziek aan, de hele dag door. Ik merk ook dat ik met bepaalde muziek sneller loop.
Net had ik bijvoorbeeld Du Hast van Rammstein, dan ga ik echt van 9 km p/u naar 11. Zo'n lekker ritme. Verder net heerlijk gelopen op Queens of the Stone Age en Netsky.
Dan hoor ik tenminste ook mijn gestamp en gehijg niet. Maar dat is natuurlijk andersom redeneren.![]()
![]()
Na het drinken, lunchen en kletsen van vanmiddag heb ik ook nog een klein rondje gelopenwas lekker!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Na het drinken, lunchen en kletsen van vanmiddag heb ik ook nog een klein rondje gelopenwas lekker!
Fijn dat het weer eens fijn was
![]()
![]()
Iemand ook ervaring met de shirts van Lidl. Hoe valt het qua maat en comfort?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, nog eens voordat mensen er overheen lezen, want het zijn best leuke jasjes en shirts. Vanaf donderdag weer hardloopkleding bij de Lidl.
[ link | afbeelding ]
Hoe laat is het daar normaal uitverkocht, Aldi aanbiedingen altijd te snel. Is dat bij Lidl ook?
Donderdag een heerlijk volle werkdag op de planning, dus vrees dat ik pas 's avond kan gaan.All management is Strategic Management.![]()
was erg gezellig!!! en toppie dat je nog bent gaan lopen.
ik was om 19.00 thuis. goed te doen.
toppie dat er zoveel aan de 7hills meedoen.
ik vond het eerste stuk zwaar. de heuvelen wel meevallen en het laatste stuk heerlijk!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja, lekker tempo maken en de finish in zichtquote:
Too soonquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef streamnl het volgende:
Semtex
Ga ja mee?
http://www.trail-running.(...)ning-training-waalreZo snel loop ik nog nietquote:Wat gaan we doen?
In een tempo tussen 10-12 km/uur lopen
Borrelen bij Mie Pilsquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef streamnl het volgende:
Semtex
Ga ja mee?
http://www.trail-running.(...)ning-training-waalre
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niet?quote:
Dat is tussen de 6 en 5 min per km.
Wel jammer als je niet mee kan. Ik ga waarschijnlijk wel. Lijkt me wel tof. Ook andere mensen leren kennen.![]()
Hut van Mie Pilsquote:, ik ga altijd net de andere kant op
Vorige week nog tweemaal hard voorbij gefietstquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hut van Mie Pils, ik ga altijd net de andere kant op
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://gijzenrooi.wheelan.nl/Buurt/miepils.php
Spanning en sensatie...quote:Van een moord op de kermis van Geldrop in 1916 werden al snel enkele zwervers verdacht die de hut frequenteerden. De reputatie als rovershol pakte niet gunstig uit voor de klandizie van de herberg en bezoekers uit Zesgehuchten en Aalst bleven steeds vaker weg.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oef, dat was lekker loopweer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zow, intervaltrainig zit er weer op.. 1e keer versnellingen van 1,5 minuut.. Het blijft mijn minst favoriete onderdeel van het trainen, LDL is veel lekkerder vind ik. Maar goed, hoort erbij, dus stug volhouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/233160031/2924303
Zin in de Bradelierloop zaterdag! Na vorige week een training halverwege te hebben gestaakt, vanwege onverklaarbare steken boven en onder mijn knie, dacht ik dat ik niet zou kunnen lopen zaterdag, maar nu 2 trainingen verder kan ik wel concluderen dat het niet blijvend is. Geen idee wat voor tijd ik kan lopen zaterdag, maar ik ga gewoon mijn best doen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vanavond was het bijna ideaal loopweer. Na afloop had ik zelfs koude handen, dat zegt wel wat! Het ging lekker. Dat is uitzonderlijk en ik heb er dus maar van genoten toen ik toch bezig was. Weinig dingen zijn zo fijn als na afloop nog wat oefeningen doen op een bruggetje, terwijl de zon ondergaat en de wind is gaan liggen. Zo ontzettend rustgevend. Het leven is prachtig.
11,3 km waarvan 5x1000 extensief. Ik vind intervallen juist leuker dan LDL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt zo'n lage hartslag, heel apart.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:37 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/233160031/2924303
Zin in de Bradelierloop zaterdag! Na vorige week een training halverwege te hebben gestaakt, vanwege onverklaarbare steken boven en onder mijn knie, dacht ik dat ik niet zou kunnen lopen zaterdag, maar nu 2 trainingen verder kan ik wel concluderen dat het niet blijvend is. Geen idee wat voor tijd ik kan lopen zaterdag, maar ik ga gewoon mijn best doenDat ziet eruit alsof het gewoon helemaal geen moeite kost. Lekker trainingkje in ieder geval en mooi dat je geen blijvende pijntjes hebt!
![]()
De lesjes van week 8 hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeker. Ook les 11 weer even vermorzeld in stukjes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Goed bezig jijquote:Ik heb morgen meting (gewicht, vetpercentage etc) voor het bootcampgebeuren, maar was er vanuit gegaan dat ik morgen al gelijk aan de bak zou moeten. Niet dus... dus vandaag maar een keer extra wezen lopen. Kan vast geen kwaad, heb ik voor het begint iig nog wat meer kunnen lopen. Denk dat ik woensdag en vrijdag nog een keer ga
![]()
![]()
quote:
Hmm, flauw wel dat ze niet meteen beginnen. Maar extra lopen is ook naais.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed bezig jijIk heb morgen meting (gewicht, vetpercentage etc) voor het bootcampgebeuren, maar was er vanuit gegaan dat ik morgen al gelijk aan de bak zou moeten. Niet dus... dus vandaag maar een keer extra wezen lopen. Kan vast geen kwaad, heb ik voor het begint iig nog wat meer kunnen lopen. Denk dat ik woensdag en vrijdag nog een keer ga
Hier alleen woensdag nog in de planning, daarna naar België.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oeh, ik vind de Vredesloop ook wel een mooi loopje voor jequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, flauw wel dat ze niet meteen beginnen. Maar extra lopen is ook naais.Hier alleen woensdag nog in de planning, daarna naar België.
Dan ben je als het goed is ongeveer precies klaar met Evy. Je mag op de heenweg met mij meerijeizen met korting
![]()
![]()
Ik wil eigenlijk voor ik naar Nepal vertrek (half november) mezelf ergens eens in gaan schrijven voor een leuke 5km voor als ik weer terug ben. Ga niet zo heel lang en voor die tijd heb ik wel een aantal keer 5km kunnen lopen dus dat moet niet zo'n probleem meer zijn.
![]()
Meerijzen. Wordt je daar steeds groter van?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeh, ik vind de Vredesloop ook wel een mooi loopje voor jeDan ben je als het goed is ongeveer precies klaar met Evy. Je mag op de heenweg met mij meerijzen met korting
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Het gaat mij vooral om dit:quote:Ik kan heel veel leren van die gasten dus ik zou gek zijn als ik deze kans niet pak.quote:Zo rond 21:30 zijn we terug, we hebben dan een mooie ronde gelopen en waarschijnlijk veel gelachen en informatie uitgewisseld.
En het is dan met een hoofdlamp lopen door de bossen. Dat heb ik ook nog niet gedaan. Lijkt me erg gaaf!![]()
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Meerijzen. Wordt je daar steeds groter van?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oeiquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Meerijzen. Wordt je daar steeds groter van?, dikke vette faal
En nog maar eens de bevestiging dat mijn bachelor niks voorstelde![]()
![]()
in Eindhoven?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik van de Aalsterweg! Maar jij woont daar nu toch niet meer in de buurt he?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker gelopen! 14km! Alleen was ik een beetje te laat en nog niet in herfstmood. Was dus al donker terwijl ik over de dijk langs de Oosterschelde liep. En dat is niet heel erg veilig. Volgende keer een hesje aan als ik zo laat nog weg ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, tot aan de Bradelierloop rust.
Niet vanwege de spiertjes, want dat ging echt hemels.
Blaren
BLARENEcht. *grmbl* gaat alles spier- en blessuretechnisch als een geoliede machine, komen blaren om de hoek kijken! Het mag gewoon niet
![]()
_!
7km gehobbeld, want halverwege de kortere weg teruggenomen.
http://www.endomondo.com/workouts/233183558/881511
Rust voor de blaren, onrust voor 't lichaam!
Ja doei.![]()
Met het risico om bot gevonden te worden, maar zo rol ik. Je hebt gister een HM gelopen, zou je niet even wat rustiger aan doen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, tot aan de Bradelierloop rust.
Niet vanwege de spiertjes, want dat ging echt hemels.
Blaren
BLARENEcht. *grmbl* gaat alles spier- en blessuretechnisch als een geoliede machine, komen blaren om de hoek kijken! Het mag gewoon niet
![]()
_!
7km gehobbeld, want halverwege de kortere weg teruggenomen.
http://www.endomondo.com/workouts/233183558/881511
Rust voor de blaren, onrust voor 't lichaam!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeh, ik vind de Vredesloop ook wel een mooi loopje voor jeDan ben je als het goed is ongeveer precies klaar met Evy. Je mag op de heenweg met mij meerijeizen met korting
Zou ik er bij de Vredesloop bij mogen?quote:
1 [*] IJsdraakje - 5km Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik wilde graag uitlopen. Dat vond mijn lichaam ook goed. Alleen de blaren op m'n voeten vonden dat helaas minder goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met het risico om bot gevonden te worden, maar zo rol ik. Je hebt gister een HM gelopen, zou je niet even wat rustiger aan doen?Ja doei.![]()
Botte lul is botquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met het risico om bot gevonden te worden, maar zo rol ik. Je hebt gister een HM gelopen, zou je niet even wat rustiger aan doen?
F means you're fucked![]()
Blaren. Je lichaam vond het dus niet goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wilde graag uitlopen. Dat vond mijn lichaam ook goed. Alleen de blaren op m'n voeten vonden dat helaas minder goed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga ik morgen proberen te onthouden. Nu op telefoon enorgen hele dag bij klant, dus even kijken of ik met fok kan beginnen :-)quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Zou ik er bij de Vredesloop bij mogen?
[ code verwijderd ]All management is Strategic Management.![]()
I'm that goodquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Zou ik er bij de Vredesloop bij mogen?
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Zo, ik ben ook weer een rondje geweest. Vandaag weer les 2. Ik moest wel even-en toen ze op het eind zei 'gefeliciteerd, dat was je tweede rondje', terwijl het mijn 57e was. Nouja, kan ze ook niet weten.
Wel had ik na een minuutje hobbelen al last van mijn achilles, en ik vraag me echt af of dit ooit gaat ophouden. Het begint namelijk te voelen als mijn chronisch overbelaste pols, die af en toe wat minder is maar dan ook weer meer
Maar ik bedacht me dat mijn hardloopmeneer had gezegd dat technieken makkelijker zijn als je wat harder gaat. Dat in combinatie met dat ik het afgelopen vrijdag met les 1 wel erg simpel vond, besloot ik om maar een beetje te minuut-fartlekken en elke keer de eerste minuut van Evy's 2-minuten-blokjes flink wat gas te geven, en daarbij goed op mijn techniek te letten.
Resultaat: BRAND in mijn borst en keel, ik ben doodop maar man wat was dat lekkermijn achilles is helemaal niet zo verdrietig, het rondje was niet zo saai en ik heb weer eens wat nieuws gedaan
en leuk om dan de tweede minuut nog vol te moeten houden rustig door te lopen, terwijl het best veel moeite kost
Overigens lukte het maar 2x om echt hard te gaan, daarna had ik niet genoeg adem meer
http://www.endomondo.com/workouts/233175995/8778461![]()
Lekker dan! Klinkt als een prima rondje rennen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Twinky het volgende:
Zo, ik ben ook weer een rondje geweest. Vandaag weer les 2. Ik moest wel even-en toen ze op het eind zei 'gefeliciteerd, dat was je tweede rondje', terwijl het mijn 57e was. Nouja, kan ze ook niet weten.
Wel had ik na een minuutje hobbelen al last van mijn achilles, en ik vraag me echt af of dit ooit gaat ophouden. Het begint namelijk te voelen als mijn chronisch overbelaste pols, die af en toe wat minder is maar dan ook weer meer
Maar ik bedacht me dat mijn hardloopmeneer had gezegd dat technieken makkelijker zijn als je wat harder gaat. Dat in combinatie met dat ik het afgelopen vrijdag met les 1 wel erg simpel vond, besloot ik om maar een beetje te minuut-fartlekken en elke keer de eerste minuut van Evy's 2-minuten-blokjes flink wat gas te geven, en daarbij goed op mijn techniek te letten.
Resultaat: BRAND in mijn borst en keel, ik ben doodop maar man wat was dat lekkermijn achilles is helemaal niet zo verdrietig, het rondje was niet zo saai en ik heb weer eens wat nieuws gedaan
en leuk om dan de tweede minuut nog vol te moeten houden rustig door te lopen, terwijl het best veel moeite kost
Overigens lukte het maar 2x om echt hard te gaan, daarna had ik niet genoeg adem meer
http://www.endomondo.com/workouts/233175995/8778461Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dat weet ik toch, dat het om het lopen gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dit:
[..]
Ik kan heel veel leren van die gasten dus ik zou gek zijn als ik deze kans niet pak.
En het is dan met een hoofdlamp lopen door de bossen. Dat heb ik ook nog niet gedaan. Lijkt me erg gaaf!
Die Chris heeft plenty trail ervaring, dus daar kun je wel wat van leren.
Ik heb al wat vaker wat blogjes gelezen over die trainingen, en klinkt allemaal erg goed.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Okidoki!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:39 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ga ik morgen proberen te onthouden. Nu op telefoon enorgen hele dag bij klant, dus even kijken of ik met fok kan beginnen :-)quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Evy les 20 volbracht![]()
Nog maar 10 te gaan en dan mn eerste 5 km wedstrijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was inderdaad erg leuk vanmiddag dames!!
van alles besproken....van lastige Fok!kers tot bizarre begravenissen en alles er tussen!
had alleen het plan om vanavond vroeg naar bed te gaan maar onverwachts bij een vriend op bezoek dus van dat plan kwam niets terecht.....
morgenochtend iig maar weer een lange duurloop doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
cryptische woordspellingenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef hatsaflats het volgende:
Meerijzen:
[ afbeelding ]
Omdat ik het niet kon laten![]()
Welterusten!
truste Hatsie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mghehehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef hatsaflats het volgende:
Meerijzen:
[ afbeelding ]
Omdat ik het niet kon laten![]()
Welterusten!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
van alles besproken....van lastige Fok!kers tot bizarre begravenissen en alles er tussen!
had alleen het plan om vanavond vroeg naar bed te gaan maar onverwachts bij een vriend op bezoek dus van dat plan kwam niets terecht.....
morgenochtend iig maar weer een lange duurloop doen![]()
![]()
hehe!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had je ook uit het raam van een trein kunnen hangen, hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan het like&win actie van Scarabee op Facebook, ik was hiervan 1 van de gelukkigen die een startbewijs won voor de Trail des Fantômes in de Ardennen. Samen met een loopmaat die ook dezelfde actie had meegedaan. Na veel geregel en informatie zoeken waren mijn vriendin en ik vrijdag vol goede moed op weg naar La Roche en Ardennes in België om daar zaterdag de TdF te lopen. Ik had me aangemeld voor de 25km en daarvoor kreeg ik vrijdag een mooi startshirt met een prachtige oranje kleur, mijn loopmaat liep de 13km en kreeg een mooi groen shirt. Tijdens het ophalen van de shirt kwam ik nog wat bekenden tegen waar we even gezellig mee gekletst hadden. Die vrijdagavond lekker op tijd naar bed gegaan om uitgerust te starten de volgende ochtend. Helaas heb ik geheel naar verwachting eigenlijk niet geslapen door alle spanning die door mijn lijf gierde. Gelukkig wel gewoon kunnen uitrusten op bed. Jammer dat zo'n nacht dan zo lang duurt.
Toen de wekker eindelijk ging (om 7 uur) stond ik redelijk uitgerust op om meteen wat broodjes pindakaas te smeren en erin te proppen. Daarna verder klaar gemaakt, spullen bij elkaar gezocht en nog even bij het ontbijt gezeten waar de anderen wel wat namen. Nouja, 1 bakje koffie kon er bij mij ook nog wel in. De auto bracht ons verder naar Hotel Floreál waar al heel veel trailrunners aanwezig waren en het dus ook meteen heel gezellig was. Beetje rondkijken bij het startgebied, gezellig ouwehoeren met bekenden en onbekenden en genieten van de sfeer. Het zag er erg leuk uit met overal oranje en groene shirts. De blauwe shirts van de 50km waren onderhand al 3 uur onderweg en die zouden we later wel weer tegenkomen.
Zo'n 10 voor 10 begon de menigte zich een beetje naar de startboog te verplaatsen, waar ik vol goede moed, met enorme spanning en enthousiasme snel tussenstond. Nog een klein verhaaltje te horen gekregen dat het parkoers wat langer was en nog wat meer wat ik niet kon verstaan toen ineens de toeter ging voor de start. Voetje voor voetje kwamen we vooruit, tot bij de startboog en het pad weer breder werd. Garmin aan en eindelijk gaan! Er waren meteen genoeg mensen om me heen die een lekker tempo liepen over het eerste stuk weg. Ik probeerde niet te snel te gaan, want het was al vals plat omhoog en ik wist dat we in het begin meteen een 'klimmetje' kregen. Dat was althans wat ik dacht.
Helaas viel dat klimmetje toch een beetje tegen, na iets meer dan een kilometer wat omhoog te hebben gelopen sprongen we een klein beekje over en liepen het bos in. Wat ik hier zag ontnam me bijna spontaan de adem, een ellenlange klim die ook nog eens ontzettend steil omhoog ging. Vol goede moed probeerde ik toch een beetje hardlopend omhoog te komen, maar na een kwart helling hield ik dat ook voor gezien en ben ik meteen overgestapt naar wandelen. Mijn hartslag sloeg meteen door het dak en de benen voelden al als lood. Hoe kan ik dit overleven als we nog 25km moeten gaan? Met de handen op de knieën ben ik toch maar omhoog gewandeld, want van buiten wilde ik me natuurlijk niet laten kennen. Toen we eindelijk bovenaan kwamen liep het gelukkig even weer omlaag, tot een 750m verder de 2e klim zich al weer aandrong. Om mezelf niet nog verder in het rood te jagen heb ik maar besloten om meteen te gaan wandelen. Dit was geen verkeerd idee aangezien we even later bovenaan door de volle zon heen moesten waar ik het opnieuw erg zwaar kreeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er toen serieus rekening mee ging houden dat ik zou moeten uitstappen als het zo doorging.
Na deze schijnbaar eindeloze hel kwam gelukkig een lichtpuntje in mijn leven, een behoorlijk lange afdaling waar ik me heerlijk kon laten lopen en weer wat nieuwe energie kon tanken. Dit was iets wat ik gelukkig redelijk goed kon. Lekker laten gaan met een relatief vlot tempo. Hierdoor kreeg ik er zelf ook weer moed in en begon ik er goede zin in te krijgen. Het parkoers zou mij niet plat krijgen!
Hierna volgde nog een steile klim die ik weer redelijk rustig oppakte, ik accepteerde dat het klimmen niet mijn sterkste punt was en probeerde het gewoon goed te maken in de vlakkere stukken en afdalingen. Na een ontzettend steile afdaling, die je beter kon skiën dan lopen kwamen we beneden bij de rivier de Ourthe. Deze hebben we een hele poos gevolgd over een enorm technisch en leuk pad. Hier kreeg ik er nog meer plezier in, over boomwortels jagen, rotsen bedwingen en af en toe je teen stoten. Blij met een goed evenwichtsgevoel zodat ik niet viel en een redelijk lekker tempo kwamen we weer een heel eind vooruit.
Tussendoor mochten we weer eens klimmen, een stukje zo snel omhoog dat handen en voeten er aan te pas moesten komen. Dit vond ik een heel stuk leuker dan de normale klimmen moet ik zeggen. Dit was heerlijk klimmen en klauteren, bijna spelend de berg op. Waar we daarna ook weer vanaf mochten en weer lekker verder konden jagen. Totdat plots het pad ophield en de pijltjes naar links wezen, recht de Ourthe over. Fantastisch! De eerste wateroversteek, hier had ik op gewacht. Hop, lekker vol door het water lopen, over gladde keien en zompige planten. Meteen een paar liter water over mezelf heen gegooid en heerlijk verfrist weer mijn weg vervolgd.
We waren nu op de helft van de wedstrijd en hadden de eerste verzorgingspost ook al gehad. Daar had ik 2 gelletjes meegenomen en eentje meteen opgedronken, heerlijk zoet spul, al waren mijn tanden het daar waarschijnlijk niet helemaal mee eens. Het hielp zeker! Ook zag ik bij de verzorgingspost dat we na 13km op ongeveer 1 uur en 25 minuten zaten. Die ontzettend gewilde 3 uurs tijd zat er dus nog in!
Deze energie kon ik heel goed gebruiken voor het komende stuk, we hadden nog wat behoorlijk leuke klimmen tegoed. Wat is het toch prachtig om over de rotsen heen te kunnen klauteren, over boomstronken en dan ineens de 'gevreesde' helling te zien met de ketting. Dit was een rotswand die bijna recht omhoog liep en waar een ketting was aangebracht om jezelf omhoog te hijsen. Maar ook om te zorgen dat je links niet in de afgrond viel. Dit was ook weer zo'n prachtig stuk waarna je een enorm mooi uitzicht had over de rivier en de vallei.
Sowieso kon je de hele weg wel genieten van de natuur om je heen, prachtige paden, mooie bossen en op z'n tijd hele mooie vergezichten. Dit was dus wat écht trailen is, zo ontzettend gaaf!
Na de klim goed te hebben volbracht kregen we weer een lange afdaling, die ons leidde naar de laatste verzorgingspost 5km voor de finish. Hier weer een gelletje en een banaan genomen. Ik zag dat ik nog zo'n 40 minuten had voor de rest van de race. Dit moest zeker gaan lukken dacht ik!
Dacht ik dus, maar ik had het nog behoorlijk fout. Ik heb het ooit wel gelezen, maar het moest me toch weer ontgaan zijn. Maar zoals in vele (trail)wedstrijden had je in deze editie ook een 'de Muur'. Welke dus meteen na de verzorgingspost kwam. Dit was een klim van meer dan een kilometer lang, met een behoorlijk hoogteverschil. Mijn wereld stortte een klein beetje in, dag mooie tijd. Dit werd afzien en daar had ik zeker gelijk in. Tijdens de klim heb ik zeker 3 keer stilgestaan om alles wat rust te geven en op adem te komen. Vele andere lopers hadden het hier gelukkig ook erg moeilijk mee. Maar na een kwartier die een eeuwigheid leek kwam ik eindelijk bovenop de berg aan. Ik had het gered, nu hopen dat het alleen nog maar naar beneden is. Dus even nog een kleine rust gepakt en weer vol goede moed begonnen met hardlopen.
Totdat ik ineens mijn kuitspieren begon te voelen, het voelde alsof ze koprollen maakten in mijn been. Nee, niet nu, geen kramp, pleasse!!!?? Ik ben er zo dichtbij en dan krijg je dit. Even stilstaan en rekken dan maar. Dit hielp, iets. Weer een stukje hardlopen, rollende spieren, "NEE, KOM OP!!!". Nog even rusten, gelletje erin en de boel proberen te masseren. Ondertussen werd ik door een aantal andere lopers ingehaald. De moed zonk me weer diep in de schoenen. "Toe nou beentjes, doe het voor deze ene keer!!". Weer rustig beginnen met lopen, proberen om zo min mogelijk beweging te houden in de benen. Het zag er misschien niet uit, maar zo kwam ik in ieder geval ergens. Ik was op dat moment ontzettend blij toen ik het bordje zag dat we nog maar 1 kilometer hoefden te gaan en alles was heuvelaf. Als dit niet zo was geweest had ik het misschien alsnog moeten opgeven. Maar de laatste afdaling ging nog net. Deze was ontzettend steil weer en ging slingerend over een mul pad naar beneden. Met af en toe weer krampscheuten in de kuiten en nu ook in mijn hamstring kwam ik beneden aan. Waar plots weer de Ourthe voor mijn neus lag. Daar hoorde ik ineens een gejuig en gejoel en zonder ook maar te kijken waar dat vandaag kwam stortte ik mij weer in de rivier. Ongeveer halverwege de rivier had ik pas door dat er aan de overkant heel veel mensen stonden, waaronder mijn vriendin en loopmaat en zijn vrouw. Die waren keihard aan het schreeuwen dat ik door moest zetten en dat ik het nog kon halen. "Nee, het lukt niet, kramp, overal kramp!". Toch doorgaan! Aan de linkerkant de oever op en over een muurtje heen. Hier stond mijn loopmaat al bij me om me het laatste stukje van energie te voorzien. Half strompelend, half hardlopend liep ik met hem mee. Mijn beide benen ontzettend tegen de kramp aan en hijgend als een paard kon ik nog net de laatste 400 meters afleggen, vooral door de goede support van mijn loopmaat. Daar was de finish al, ik ging het redden. Met een enorme euforie maar een ontzettend afgepeigerd lijf strompelde ik over de finish en had nog net het verstand om mijn Garmin op stop te drukken. Toen viel ik neer op de grond, waar ik lekker een tijdje heb gelegen. Toen ik mijn arm omdraaide en op mijn horloge keek was ik blij dat ik al op de grond lag, anders was ik nog omgevallen van verbazing. Er stond een enorm mooie tijd van 02'59'17. Het moet er enorm raar hebben uitgezien hoe ik daar op de grond heb gelegen terwijl ik aan het lachen was, dat ik hier op zo'n parkoers, voor de eerste keer zo'n goede tijd heb kunnen lopen is echt een wonder. Dit is een ervaring die ik zeker nooit zal vergeten. Ook al ging ik af en toe door een diep dal, dit is iets wat ik zeker vaker wil gaan doen. Zo gaaf! Wauw!
De rest van de dag heb ik doorgebracht in euforie en in pijn. De kramp schoot er op een gegeven moment helemaal in en ik was ontzettend blij dat mijn vriendin daar veel ervaring mee heeft. Die kon het er een beetje uitmasseren en toen ben ik maar even in de Ourthe gaan zitten om het herstel iets beter te laten verlopen. De rest van het weekend was ook ontzettend leuk, maar deze ervaring was natuurlijk niet te overtreffen.![]()
Op naar de volgende trail!
http://www.endomondo.com/workouts/233164453/2368823
Tot nu toe beste video die ik ben tegengekomen:
[ Bericht 1% gewijzigd door Jero_nimo op 20-08-2013 00:00:53 ]![]()
Gaaf man Jero! Goeie tijd ook![]()
Volgend jaar ga ik me ook eens richten op (Belgische) trails of toch marathons of snellere 5/10/15 kms of gewoon allemaal![]()
![]()
Zo'n eind lopen en dan nog een boek schrijven!![]()
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Mooi verhaal! Heb je ook je hartslag gemeten? Wat was die gemiddeld en maximaal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan het like&win actie van Scarabee op Facebook, ik was hiervan 1 van de gelukkigen die een startbewijs won voor de Trail des Fantômes in de Ardennen. Samen met een loopmaat die ook dezelfde actie had meegedaan. Na veel geregel en informatie zoeken waren mijn vriendin en ik vrijdag vol goede moed op weg naar La Roche en Ardennes in België om daar zaterdag de TdF te lopen. Ik had me aangemeld voor de 25km en daarvoor kreeg ik vrijdag een mooi startshirt met een prachtige oranje kleur, mijn loopmaat liep de 13km en kreeg een mooi groen shirt. Tijdens het ophalen van de shirt kwam ik nog wat bekenden tegen waar we even gezellig mee gekletst hadden. Die vrijdagavond lekker op tijd naar bed gegaan om uitgerust te starten de volgende ochtend. Helaas heb ik geheel naar verwachting eigenlijk niet geslapen door alle spanning die door mijn lijf gierde. Gelukkig wel gewoon kunnen uitrusten op bed. Jammer dat zo'n nacht dan zo lang duurt.
Toen de wekker eindelijk ging (om 7 uur) stond ik redelijk uitgerust op om meteen wat broodjes pindakaas te smeren en erin te proppen. Daarna verder klaar gemaakt, spullen bij elkaar gezocht en nog even bij het ontbijt gezeten waar de anderen wel wat namen. Nouja, 1 bakje koffie kon er bij mij ook nog wel in. De auto bracht ons verder naar Hotel Floreál waar al heel veel trailrunners aanwezig waren en het dus ook meteen heel gezellig was. Beetje rondkijken bij het startgebied, gezellig ouwehoeren met bekenden en onbekenden en genieten van de sfeer. Het zag er erg leuk uit met overal oranje en groene shirts. De blauwe shirts van de 50km waren onderhand al 3 uur onderweg en die zouden we later wel weer tegenkomen.
Zo'n 10 voor 10 begon de menigte zich een beetje naar de startboog te verplaatsen, waar ik vol goede moed, met enorme spanning en enthousiasme snel tussenstond. Nog een klein verhaaltje te horen gekregen dat het parkoers wat langer was en nog wat meer wat ik niet kon verstaan toen ineens de toeter ging voor de start. Voetje voor voetje kwamen we vooruit, tot bij de startboog en het pad weer breder werd. Garmin aan en eindelijk gaan! Er waren meteen genoeg mensen om me heen die een lekker tempo liepen over het eerste stuk weg. Ik probeerde niet te snel te gaan, want het was al vals plat omhoog en ik wist dat we in het begin meteen een 'klimmetje' kregen. Dat was althans wat ik dacht.
Helaas viel dat klimmetje toch een beetje tegen, na iets meer dan een kilometer wat omhoog te hebben gelopen sprongen we een klein beekje over en liepen het bos in. Wat ik hier zag ontnam me bijna spontaan de adem, een ellenlange klim die ook nog eens ontzettend steil omhoog ging. Vol goede moed probeerde ik toch een beetje hardlopend omhoog te komen, maar na een kwart helling hield ik dat ook voor gezien en ben ik meteen overgestapt naar wandelen. Mijn hartslag sloeg meteen door het dak en de benen voelden al als lood. Hoe kan ik dit overleven als we nog 25km moeten gaan? Met de handen op de knieën ben ik toch maar omhoog gewandeld, want van buiten wilde ik me natuurlijk niet laten kennen. Toen we eindelijk bovenaan kwamen liep het gelukkig even weer omlaag, tot een 750m verder de 2e klim zich al weer aandrong. Om mezelf niet nog verder in het rood te jagen heb ik maar besloten om meteen te gaan wandelen. Dit was geen verkeerd idee aangezien we even later bovenaan door de volle zon heen moesten waar ik het opnieuw erg zwaar kreeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er toen serieus rekening mee ging houden dat ik zou moeten uitstappen als het zo doorging.
Na deze schijnbaar eindeloze hel kwam gelukkig een lichtpuntje in mijn leven, een behoorlijk lange afdaling waar ik me heerlijk kon laten lopen en weer wat nieuwe energie kon tanken. Dit was iets wat ik gelukkig redelijk goed kon. Lekker laten gaan met een relatief vlot tempo. Hierdoor kreeg ik er zelf ook weer moed in en begon ik er goede zin in te krijgen. Het parkoers zou mij niet plat krijgen!
Hierna volgde nog een steile klim die ik weer redelijk rustig oppakte, ik accepteerde dat het klimmen niet mijn sterkste punt was en probeerde het gewoon goed te maken in de vlakkere stukken en afdalingen. Na een ontzettend steile afdaling, die je beter kon skiën dan lopen kwamen we beneden bij de rivier de Ourthe. Deze hebben we een hele poos gevolgd over een enorm technisch en leuk pad. Hier kreeg ik er nog meer plezier in, over boomwortels jagen, rotsen bedwingen en af en toe je teen stoten. Blij met een goed evenwichtsgevoel zodat ik niet viel en een redelijk lekker tempo kwamen we weer een heel eind vooruit.
Tussendoor mochten we weer eens klimmen, een stukje zo snel omhoog dat handen en voeten er aan te pas moesten komen. Dit vond ik een heel stuk leuker dan de normale klimmen moet ik zeggen. Dit was heerlijk klimmen en klauteren, bijna spelend de berg op. Waar we daarna ook weer vanaf mochten en weer lekker verder konden jagen. Totdat plots het pad ophield en de pijltjes naar links wezen, recht de Ourthe over. Fantastisch! De eerste wateroversteek, hier had ik op gewacht. Hop, lekker vol door het water lopen, over gladde keien en zompige planten. Meteen een paar liter water over mezelf heen gegooid en heerlijk verfrist weer mijn weg vervolgd.
We waren nu op de helft van de wedstrijd en hadden de eerste verzorgingspost ook al gehad. Daar had ik 2 gelletjes meegenomen en eentje meteen opgedronken, heerlijk zoet spul, al waren mijn tanden het daar waarschijnlijk niet helemaal mee eens. Het hielp zeker! Ook zag ik bij de verzorgingspost dat we na 13km op ongeveer 1 uur en 25 minuten zaten. Die ontzettend gewilde 3 uurs tijd zat er dus nog in!
Deze energie kon ik heel goed gebruiken voor het komende stuk, we hadden nog wat behoorlijk leuke klimmen tegoed. Wat is het toch prachtig om over de rotsen heen te kunnen klauteren, over boomstronken en dan ineens de 'gevreesde' helling te zien met de ketting. Dit was een rotswand die bijna recht omhoog liep en waar een ketting was aangebracht om jezelf omhoog te hijsen. Maar ook om te zorgen dat je links niet in de afgrond viel. Dit was ook weer zo'n prachtig stuk waarna je een enorm mooi uitzicht had over de rivier en de vallei.
Sowieso kon je de hele weg wel genieten van de natuur om je heen, prachtige paden, mooie bossen en op z'n tijd hele mooie vergezichten. Dit was dus wat écht trailen is, zo ontzettend gaaf!
Na de klim goed te hebben volbracht kregen we weer een lange afdaling, die ons leidde naar de laatste verzorgingspost 5km voor de finish. Hier weer een gelletje en een banaan genomen. Ik zag dat ik nog zo'n 40 minuten had voor de rest van de race. Dit moest zeker gaan lukken dacht ik!
Dacht ik dus, maar ik had het nog behoorlijk fout. Ik heb het ooit wel gelezen, maar het moest me toch weer ontgaan zijn. Maar zoals in vele (trail)wedstrijden had je in deze editie ook een 'de Muur'. Welke dus meteen na de verzorgingspost kwam. Dit was een klim van meer dan een kilometer lang, met een behoorlijk hoogteverschil. Mijn wereld stortte een klein beetje in, dag mooie tijd. Dit werd afzien en daar had ik zeker gelijk in. Tijdens de klim heb ik zeker 3 keer stilgestaan om alles wat rust te geven en op adem te komen. Vele andere lopers hadden het hier gelukkig ook erg moeilijk mee. Maar na een kwartier die een eeuwigheid leek kwam ik eindelijk bovenop de berg aan. Ik had het gered, nu hopen dat het alleen nog maar naar beneden is. Dus even nog een kleine rust gepakt en weer vol goede moed begonnen met hardlopen.
Totdat ik ineens mijn kuitspieren begon te voelen, het voelde alsof ze koprollen maakten in mijn been. Nee, niet nu, geen kramp, pleasse!!!?? Ik ben er zo dichtbij en dan krijg je dit. Even stilstaan en rekken dan maar. Dit hielp, iets. Weer een stukje hardlopen, rollende spieren, "NEE, KOM OP!!!". Nog even rusten, gelletje erin en de boel proberen te masseren. Ondertussen werd ik door een aantal andere lopers ingehaald. De moed zonk me weer diep in de schoenen. "Toe nou beentjes, doe het voor deze ene keer!!". Weer rustig beginnen met lopen, proberen om zo min mogelijk beweging te houden in de benen. Het zag er misschien niet uit, maar zo kwam ik in ieder geval ergens. Ik was op dat moment ontzettend blij toen ik het bordje zag dat we nog maar 1 kilometer hoefden te gaan en alles was heuvelaf. Als dit niet zo was geweest had ik het misschien alsnog moeten opgeven. Maar de laatste afdaling ging nog net. Deze was ontzettend steil weer en ging slingerend over een mul pad naar beneden. Met af en toe weer krampscheuten in de kuiten en nu ook in mijn hamstring kwam ik beneden aan. Waar plots weer de Ourthe voor mijn neus lag. Daar hoorde ik ineens een gejuig en gejoel en zonder ook maar te kijken waar dat vandaag kwam stortte ik mij weer in de rivier. Ongeveer halverwege de rivier had ik pas door dat er aan de overkant heel veel mensen stonden, waaronder mijn vriendin en loopmaat en zijn vrouw. Die waren keihard aan het schreeuwen dat ik door moest zetten en dat ik het nog kon halen. "Nee, het lukt niet, kramp, overal kramp!". Toch doorgaan! Aan de linkerkant de oever op en over een muurtje heen. Hier stond mijn loopmaat al bij me om me het laatste stukje van energie te voorzien. Half strompelend, half hardlopend liep ik met hem mee. Mijn beide benen ontzettend tegen de kramp aan en hijgend als een paard kon ik nog net de laatste 400 meters afleggen, vooral door de goede support van mijn loopmaat. Daar was de finish al, ik ging het redden. Met een enorme euforie maar een ontzettend afgepeigerd lijf strompelde ik over de finish en had nog net het verstand om mijn Garmin op stop te drukken. Toen viel ik neer op de grond, waar ik lekker een tijdje heb gelegen. Toen ik mijn arm omdraaide en op mijn horloge keek was ik blij dat ik al op de grond lag, anders was ik nog omgevallen van verbazing. Er stond een enorm mooie tijd van 02'59'17. Het moet er enorm raar hebben uitgezien hoe ik daar op de grond heb gelegen terwijl ik aan het lachen was, dat ik hier op zo'n parkoers, voor de eerste keer zo'n goede tijd heb kunnen lopen is echt een wonder. Dit is een ervaring die ik zeker nooit zal vergeten. Ook al ging ik af en toe door een diep dal, dit is iets wat ik zeker vaker wil gaan doen. Zo gaaf! Wauw!
De rest van de dag heb ik doorgebracht in euforie en in pijn. De kramp schoot er op een gegeven moment helemaal in en ik was ontzettend blij dat mijn vriendin daar veel ervaring mee heeft. Die kon het er een beetje uitmasseren en toen ben ik maar even in de Ourthe gaan zitten om het herstel iets beter te laten verlopen. De rest van het weekend was ook ontzettend leuk, maar deze ervaring was natuurlijk niet te overtreffen.![]()
Op naar de volgende trail!
http://www.endomondo.com/workouts/233164453/2368823
Tot nu toe beste video die ik ben tegengekomen:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die leken zich goed te houden, heb daar een gecalculeerde beslissing over gemaakt. En zodra ze op begonnen te spelen en mijn techniek eronder begon te lijden ben ik ook weer teruggegaan en heb daarna besloten minimaal 4 dagen rust te nemen. Opgelost.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Blaren. Je lichaam vond het dus niet goed.Ja doei.![]()
Mooi verslag Jero!
Klinkt als de Trunce. Maar dan 4 keer langer en 4 keer hoger...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Klimmen en afdalenJezus man, dat is nog eens trailen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de elasticiteit van de SPIbelt best tegenvallen eigenlijk. Had het wat elastischer verwacht, hoewel ik dat helemaal niet nodig hebquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij past er een complete wc-rol in dat ding. of dat lekker loopt, is een tweede
Afgelopen week ook veel aan de dunne geweestNa een tijdje besefte ik me dat ik teveel magnesium slikte (bijna 500mg per dag). En dat kan dat veroorzaken
Het is een geweldig ding, je voelt er niks van en m'n iPhone 5 past er prima in, samen met wat geld enzo.
Deze week weer kilometers gaan maken. Heb nog 3 - 3,5 week echt de tijd om kilometers te maken, en dan 10 dagen afbouwen voor de HM.
Deze week staat er 32km op het programma, volgende week 35km en dan nog eens 36km. Ik vermoed weer eens over de 100km te gaan deze maand![]()
![]()
Jero jij gaat de strongmanrun met gemak acen zo..!mooi verslag ook.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgenochtend iig maar weer een lange duurloop doendie goede voornemens ook altijd!
Maak het maar goed met een lange duurloop
Oh en Jero, wat een gaaf verslag!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goedemorgen werkerts! Ik ga eens slapen, morgen naar Monchique.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel gaaf om te lezen Jero. Vroeger met mijn ouders daar altijd op de camping gestaan :-) leuk om die namen weer terug te zien, Floreal :-)All management is Strategic Management.![]()
Jero, ik heb nog ff het filmpje gekeken, super gaaf (zet gerust je geluid uit, wat een klote muziek zeg...) en ik heb nog wat vragen:
Het zit er best druk uit, hoe heb jij dat ervaren? Kan je een beetje je eigen tempo lopen of lopen er continu andere lopers voor en achter je?
Sommige stukken zien er behoorlijk heftig uit, met die ketting ed. Hoe is dit voor mensen met hoogtevrees? Ik heb daar helaas best wel last van...
En de laatstehoe loopt het op VFF als door de rivier hebt gelopen? Geen last van blaren door natte voeten?
![]()
Mooi trail-verslag!
Ondertussen heb ik mn rondje gisteren ook weer gemaakt, evy 2006 les 11 was aan de beurt.
In het begin ging het wat rottig (2e en 3e interval). Daarna liep ik best lekker.
http://www.endomondo.com/workouts/233181667/10707661![]()
27, 30, 33 voor mij de komende weken. Zie er wel wat tegen op!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jezus man, dat is nog eens trailen!
[..]
Ik vind de elasticiteit van de SPIbelt best tegenvallen eigenlijk. Had het wat elastischer verwacht, hoewel ik dat helemaal niet nodig hebHet is een geweldig ding, je voelt er niks van en m'n iPhone 5 past er prima in, samen met wat geld enzo.
Deze week weer kilometers gaan maken. Heb nog 3 - 3,5 week echt de tijd om kilometers te maken, en dan 10 dagen afbouwen voor de HM.
Deze week staat er 32km op het programma, volgende week 35km en dan nog eens 36km. Ik vermoed weer eens over de 100km te gaan deze maandInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nou jaaaaa, dat moet een dolle boel zijn geweest. Hebben jullie ook gelopen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgenochtend iig maar weer een lange duurloop doen
Jero, dat verslag en die kramp! Mooie en unieke ervaring.
En Mo: eigenwijs![]()
![]()
Van het station naar het grand café en terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou jaaaaa, dat moet een dolle boel zijn geweest. Hebben jullie ook gelopen?
Jero, dat verslag en die kramp! Mooie en unieke ervaring.
En Mo: eigenwijs![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Van het station naar het grand café en terug![]()
![]()
![]()
![]()
Was nog best een prestatie ook hoor, want het winkelend plebs gaat geen centimeter aan de kant als je wilt passeren!quote:
Thanks allemaal!Drukte heb ik totaal geen last van gehad, maar begon redelijk vooraan. Zat dus wel tussen de snellere lopers. Op een gegeven moment heb ik ook wel een stuk alleen gelopen. Het grootste gedeelte wel met een groep, maar die liepen allemaal ongeveer mijn tempo, dus dat was gewoon fijn om tussen te lopen. 1e kms kan je misschien wel last hebben van minder snelle lopers als je achteraan start.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:13 schreef Tarahumara het volgende:
Jero, ik heb nog ff het filmpje gekeken, super gaaf (zet gerust je geluid uit, wat een klote muziek zeg...) en ik heb nog wat vragen:
Het zit er best druk uit, hoe heb jij dat ervaren? Kan je een beetje je eigen tempo lopen of lopen er continu andere lopers voor en achter je?
Sommige stukken zien er behoorlijk heftig uit, met die ketting ed. Hoe is dit voor mensen met hoogtevrees? Ik heb daar helaas best wel last van...
En de laatstehoe loopt het op VFF als door de rivier hebt gelopen? Geen last van blaren door natte voeten?
Qua hoogtevrees heb ik geen idee, het meeste gedeelte kijk je alleen maar waar je loopt. Alleen bij steile afdalingen kijk je natuurlijk naar beneden. Maar ik denk niet dat je daar heel veel mee bezig bent als je volop in de wedstrijd zit. Maar ik heb zelf geen hoogtevrees dus weet niet hoe dat voor anderen is.
Qua VFF ging het erg lekker. Ik had thuis al een keer voordat ik ging lopen door een beekje hier gewaad. Totaal geen last gehad van blaren toen. Nu wel iets, paar kleine blaartjes op mijn grote tenen, maar geen last van gehad. Denk vooral veel door de afdalingen, dat je toch meer met je tenen werkt bij het afremmen.![]()
Mijn max ligt ook zo laag in verhoudingquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n lage hartslag, heel apart.Dat ziet eruit alsof het gewoon helemaal geen moeite kost. Lekker trainingkje in ieder geval en mooi dat je geen blijvende pijntjes hebt!
Check maar mijn loop bij de ekiden, toen heb je gezien dat ik best wel kapot was en daar was mijn hartslag ook niet super hoog
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat een gaaf verslag Jero! En een toptijd!![]()
![]()
Vannacht tegen 5 uur schrok ik wakker van een enorme kramp in mijn linkerkuit.. Damn, dat deed lekker zeer.. Heb daarna niet echt meer kunnen slapen. Voel het nu nog steeds lichtjes in de kuit, goed dat het vandaag rustdag is..
Edit: SPIbelt besteld.. moest er ook maar eens van komen
[ Bericht 14% gewijzigd door CRX_master op 20-08-2013 08:50:40 ]![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:13 schreef Tarahumara het volgende:
Het zit er best druk uit, hoe heb jij dat ervaren? Kan je een beetje je eigen tempo lopen of lopen er continu andere lopers voor en achter je?inderdaad.... mensen die de urban-trail etiquette niet kennenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was nog best een prestatie ook hoor, want het winkelend plebs gaat geen centimeter aan de kant als je wilt passeren!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wow, mooi verhaal! Je mikte voor de HVT toch ook ongeveer op 3 uur, maar dan over 37 km? Dat maakt wel even duidelijk hoe zwaar dit terrein is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan het like&win actie van Scarabee op Facebook, ik was hiervan 1 van de gelukkigen die een startbewijs won voor de Trail des Fantômes in de Ardennen[...]![]()
Mooi verslag Jero! Lekker beknopt vooralquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks allemaal!
[..]
Drukte heb ik totaal geen last van gehad, maar begon redelijk vooraan. Zat dus wel tussen de snellere lopers. Op een gegeven moment heb ik ook wel een stuk alleen gelopen. Het grootste gedeelte wel met een groep, maar die liepen allemaal ongeveer mijn tempo, dus dat was gewoon fijn om tussen te lopen. 1e kms kan je misschien wel last hebben van minder snelle lopers als je achteraan start.
Qua hoogtevrees heb ik geen idee, het meeste gedeelte kijk je alleen maar waar je loopt. Alleen bij steile afdalingen kijk je natuurlijk naar beneden. Maar ik denk niet dat je daar heel veel mee bezig bent als je volop in de wedstrijd zit. Maar ik heb zelf geen hoogtevrees dus weet niet hoe dat voor anderen is.
Qua VFF ging het erg lekker. Ik had thuis al een keer voordat ik ging lopen door een beekje hier gewaad. Totaal geen last gehad van blaren toen. Nu wel iets, paar kleine blaartjes op mijn grote tenen, maar geen last van gehad. Denk vooral veel door de afdalingen, dat je toch meer met je tenen werkt bij het afremmen.
Ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd hoe snel jij nog gaat worden.![]()
Hats, weet jij mooie lange routes in Schoorl en/of Bergen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verdomme. Gister 45 minuten gelopen en vandaag enorme trek om het allemaal weg te flikkeren en een zak chips open te trekken
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
ik ook! hij moet gewoon een goede trail-trainer zoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd hoe snel jij nog gaat worden.
Nope, ik kom daar alleen om te fietsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hats, weet jij mooie lange routes in Schoorl en/of Bergen?
Stream zei dat het qua wandelroutes allemaal heel goed aan was gegeven, dus misschien een leuke lange ontdekkingstocht?![]()
Mijn hele planning is om zeep geholpenben vanochtend aangekomen op Schiphol en wilde vandaag lekker rustig aandoen, koffers uitpakken enzo, je kent het wel. Morgen moet ik in de middag werken dus wilde in de ochtend eindelijk weer eens lopen.
Maar... Hoewel ik veilig op Schiphol ben aangekomen, zijn mijn koffers dat niet... Niemand weet nu waar mijn koffers zijn en dus een vermissingsrapport op laten maken. Maar in die koffers zaten dus ook mijn hardloopschoenen en hardloopkleding.
Pff. Ik hoop dat alles snel goedkomt en dat ik snel weer kan hardlopen![]()
![]()
Oh wat zuur zeg! Hopelijk is het snel weer terecht!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:15 schreef Miezziej het volgende:
Mijn hele planning is om zeep geholpenben vanochtend aangekomen op Schiphol en wilde vandaag lekker rustig aandoen, koffers uitpakken enzo, je kent het wel. Morgen moet ik in de middag werken dus wilde in de ochtend eindelijk weer eens lopen.
Maar... Hoewel ik veilig op Schiphol ben aangekomen, zijn mijn koffers dat niet... Niemand weet nu waar mijn koffers zijn en dus een vermissingsrapport op laten maken. Maar in die koffers zaten dus ook mijn hardloopschoenen en hardloopkleding.
Pff. Ik hoop dat alles snel goedkomt en dat ik snel weer kan hardlopen
nieuwe kopen zodat je morgen kunt rennen. Zijn meteen de gaatjes in je schoenen gefixt![]()
![]()
dat denk ik dan maar, ook prima hoor, ik kom wel weer thuis!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Stream zei dat het qua wandelroutes allemaal heel goed aan was gegeven, dus misschien een leuke lange ontdekkingstocht?
mijn plan van aanpak is volledig gewijzigd, morgen onverwachts een "vrije dag" dus ipv vandaag een lange duurloop nu een loopje van 10-15km en dan morgen richting Schoorl en/of Bergen voor een km of 30 door de duinen, veradering van omgeving
Hahaha tempting.. temptingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh wat zuur zeg! Hopelijk is het snel weer terecht!
nieuwe kopen zodat je morgen kunt rennen. Zijn meteen de gaatjes in je schoenen gefixt![]()
![]()
Volgens je grafiekje vallen de tweede en derde intervallen best mee. Snelheid lag het tweede interval wel wat hoog (vergeleken met de latere intervallen). Je hebt er uberhaupt de vaart aardig in. Gaat zo wel hard richting de 5km. Met die snelheid loop je in de "je kan nu 5km lopen"-les al 7km.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:47 schreef RunnerAdd het volgende:
Mooi trail-verslag!
Ondertussen heb ik mn rondje gisteren ook weer gemaakt, evy 2006 les 11 was aan de beurt.
In het begin ging het wat rottig (2e en 3e interval). Daarna liep ik best lekker.
http://www.endomondo.com/workouts/233181667/10707661Opmerkelijk consistente les trouwens voor de 2006 Evy afleveringen.
Maar begin is altijd inkomen. Bij mij zit m'n hartslag en ademhaling ook all over de place de eerste kilometer, waarna het een en ander normaliseert en het ineens allemaal een stuk makkelijker begint te gaan.
Schijnt dat inlopen helpt...
just do it.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aan mij heb je iig weinig qua routes. Ik heb daar nog nooit hardgelopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat denk ik dan maar, ook prima hoor, ik kom wel weer thuis!
mijn plan van aanpak is volledig gewijzigd, morgen onverwachts een "vrije dag" dus ipv vandaag een lange duurloop nu een loopje van 10-15km en dan morgen richting Schoorl en/of Bergen voor een km of 30 door de duinen, veradering van omgevingEigenlijk heb ik 's zomers elke 2 weken duintraining (kan ook elke week, als ik dat zou willen), maar door kuitpijn en andere verplichtingen is het daar nooit van gekomen. Ik zou ook op zaterdagochtend nog met een groep in Bergen mee kunnen, maar 2x in de week met een groep lopen vind ik altijd wel genoeg.
Ik kijk even hoe het vanavond nog gaat qua trainen/snelheid en misschien dat ik dan toch nog wel in De Lier ga lopen. Ik heb gewoon even zin in knallen ofzo, na al dat geduurloop.![]()
Ik kan me voorstellen dat na een vakantie in Vietnam de bankrekening het daar niet heel erg mee eens isquote:![]()
![]()
Beetje jammer dat het 2 dagen duurde voordat hij fatsoenlijk bijgewerkt werd, maar:
*knip* ik stond dus 2e met 49 km
Dit moment zal ik koesteren! Denk niet dat ik ooit hoger ga komenOf misschien ook wel als ik serieus voor de marathon ga trainen maar nu ben ik hier trots op. Weekrecordje!
[ Bericht 26% gewijzigd door La_Tramposa op 20-08-2013 10:43:57 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het 'Epsom Salt' badje heeft geholpen voor m'n pootjes. Vanavond weer, en morgenavond weer, en wrsch ook maar gewoon mee naar NL, dat potje.
Kan vandaag op de uni ook grotendeels met m'n blote voeten hier rondlopen in de kamer, lekker wat luchten. Spiertjes vonden het lopen echter wel fijn, merk ik. Toch wat los kunnen lopen na zondag en ben wat dat betreft echt vet trots op m'n lichaam. Fijn!
Zit alleen nog te twijfelen of ik de laag vel van m'n teen af zal halen of niet. Ben bang dat het restvel te makkelijk weer blaarvorming geeft, in tegenstelling tot nieuwe huid. Op zich had ik dus een tijd geleden na een run een blaar op m'n voetboog, daarna vel erafgehaald, en ondanks dat het soms wat gevoelig is heb ik er geen grote blaren voor teruggekregen. Wat denken jullie?Ja doei.![]()
Wh00p!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Beetje jammer dat het 2 dagen duurde voordat hij fatsoenlijk bijgewerkt werd, maar:
Dit moment zal ik koesteren! Denk niet dat ik ooit hoger ga komenOf misschien ook wel als ik serieus voor de marathon ga trainen maar nu ben ik hier trots op. Weekrecordje!
[ Bericht 13% gewijzigd door motorbloempje op 20-08-2013 10:45:52 ]Ja doei.![]()
vanavond loop ik je voobijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 20-08-2013 10:46:01 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga vanavond een bootcamp/loopje met mijn collega's doenquote:Zal tergend langzaam zijn maar ik laat hem gewoon de hele tijd aanstaan zodat ik hopelijk toch nog aan de 6 kom of zo.
ah, dan moet ik er minimaal 8quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een bootcamp/loopje met mijn collega's doenZal tergend langzaam zijn maar ik laat hem gewoon de hele tijd aanstaan zodat ik hopelijk toch nog aan de 6 kom of zo.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Altijd een dilemma. Hangt er vanaf wanneer je weer wilt gaan lopen denk ik. Als het goed te tijd krijgt om nieuwe huid te worden kan het er wel af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
'Epsom Salt' badje heeft geholpen voor m'n pootjes. Vanavond weer, en morgenavond weer, en wrsch ook maar gewoon mee naar NL, dat potje.
Kan vandaag op de uni ook grotendeels met m'n blote voeten hier rondlopen in de kamer, lekker wat luchten. Spiertjes vonden het lopen echter wel fijn, merk ik. Toch wat los kunnen lopen na zondag en ben wat dat betreft echt vet trots op m'n lichaam. Fijn!
Zit alleen nog te twijfelen of ik de laag vel van m'n teen af zal halen of niet. Ben bang dat het restvel te makkelijk weer blaarvorming geeft, in tegenstelling tot nieuwe huid. Op zich had ik dus een tijd geleden na een run een blaar op m'n voetboog, daarna vel erafgehaald, en ondanks dat het soms wat gevoelig is heb ik er geen grote blaren voor teruggekregen. Wat denken jullie?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Meisje dat pacer was bij de trainingsloop deed tussen de 80 en 200 per week lopen :|Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Boe Endo heeft alleen mijn workout van m'n loopgroep, 17km te weinig. *snif*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze "handleiding" is wel specifiek in combinatie met dat zout: http://www.wikihow.com/Make-a-Huge-Blister-Healquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Het 'Epsom Salt' badje heeft geholpen voor m'n pootjes. Vanavond weer, en morgenavond weer, en wrsch ook maar gewoon mee naar NL, dat potje.
Zit alleen nog te twijfelen of ik de laag vel van m'n teen af zal halen of niet. Ben bang dat het restvel te makkelijk weer blaarvorming geeft, in tegenstelling tot nieuwe huid. Op zich had ik dus een tijd geleden na een run een blaar op m'n voetboog, daarna vel erafgehaald, en ondanks dat het soms wat gevoelig is heb ik er geen grote blaren voor teruggekregen. Wat denken jullie?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eerste run wordt 5K op de Bradelierloop zaterdag als het meezit. 10 ga ik het risico niet voor nemen op 't momentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Altijd een dilemma. Hangt er vanaf wanneer je weer wilt gaan lopen denk ik. Als het goed te tijd krijgt om nieuwe huid te worden kan het er wel af.
Ja doei.![]()
Sorry er stonden wat namen in, heb hem snel weggehaald! Niet bij nagedacht.
Hmm verwijderd op photobucket maar hij staat er nog steeds.. what to doIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hij staat "er" nog steeds?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm verwijderd op photobucket maar hij staat er nog steeds.. what to doNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ha, het is zojuist ontkoesterd!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Te laatmoment is al gekoesterd!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
*print*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Deze "handleiding" is wel specifiek in combinatie met dat zout: http://www.wikihow.com/Make-a-Huge-Blister-Heal
Ja doei.![]()
Past wel goed bij de TTquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm verwijderd op photobucket maar hij staat er nog steeds.. what to do![]()
Het zou erg mooi zijn, maar ik denk dat dat ook wel lastig wordt. Nou zijn er eigenlijk bijna geen hoogtemeters. Maar wel veel mul zand wat ook erg zwaar is. Het zal vooral aan de afstand liggen denk ik of ik het red. Wordt ook een hele uitdaging in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:39 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wow, mooi verhaal! Je mikte voor de HVT toch ook ongeveer op 3 uur, maar dan over 37 km? Dat maakt wel even duidelijk hoe zwaar dit terrein is.
En Hats, weet niet of ik nog veel sneller wordt, vooral omdat ik nu meer bezig ben met de afstand te vergroten. Meestal kost dat wel wat snelheid helaas.
![]()
Dilemma, ga ik zo of ga ik vanavond.... Heb net ontbeten maar volgens mij zal ik van die twee broodjes weinig last hebben met het tempo waar ik op loop en ver kan ik toch niet
Dus toch maar zo... Kan ik vanavond lekker onderuit met mijn zoon voor weer een filmpje
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Lula het volgende:
Dilemma, ga ik zo of ga ik vanavond.... Heb net ontbeten maar volgens mij zal ik van die twee broodjes weinig last hebben met het tempo waar ik op loop en ver kan ik toch niet
Dus toch maar zo... Kan ik vanavond lekker onderuit met mijn zoon voor weer een filmpjeJa doei.![]()
Ik ga eind van de middag of vanavond. Wilde vanochtend al gaan maar werd wakker met hoofdpijn. En moet straks met m'n vader op pad. Ben wel benieuwd hoe het gaat, het is voor het eerst dat ik weer ga sinds m'n enkel verzwikt is. Ik voelde mijn enkel gisteren af en toe nog, vandaag nog niks gevoeld. En vanochtend wel even wat oefeningen voor m'n enkel uitgevoerd, dat ging pijnloos. Ik denk dat ik mijn 3 kilometer rondje ga lopen, wat ik, als het lekker gaat, makkelijk kan uitbreiden naar 5 km. En dan weer twee dagen rust voor de Arnhemse Meisjesloop vrijdag.![]()
![]()
Gisteren weer lekker gelopen
Alleen het gevoel in mijn kuit is echt minder.
Ik heb nog eens goed opgelet, maar het zijn geen steken zoals ik eerder zei. Het is meer een stijf/trekkend gevoel. Vooral als ik tussendoor ga wandelen voel ik dat.
Zou ijs daarop goed zijn?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Dit tempo vind ik zelf erg lekker lopen. Eigenlijk vind ik het zelfs moeilijk om langzamer te lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens je grafiekje vallen de tweede en derde intervallen best mee. Snelheid lag het tweede interval wel wat hoog (vergeleken met de latere intervallen). Je hebt er uberhaupt de vaart aardig in. Gaat zo wel hard richting de 5km. Met die snelheid loop je in de "je kan nu 5km lopen"-les al 7km.Opmerkelijk consistente les trouwens voor de 2006 Evy afleveringen.
Maar begin is altijd inkomen. Bij mij zit m'n hartslag en ademhaling ook all over de place de eerste kilometer, waarna het een en ander normaliseert en het ineens allemaal een stuk makkelijker begint te gaan.
Schijnt dat inlopen helpt...
Ik denk dat ik daar wel meer op ga letten, zodat ik in ieder geval mn eerste interval wat in kan komen.
Hoe bedoel je 'opmerkelijk consistent' voor Evy 2006?
[ Bericht 0% gewijzigd door RunnerAdd op 20-08-2013 11:43:46 (typo) ]![]()
Oh, als het tempo lekker loopt, vooral blijven doen! Iedereen heeft z'n eigen tempo. Lichaamsbouw doet al een hoop aan het "basistempo" dat je loopt. Maar als je het eerste stuk veel harder gaat dan de andere stukken, begin je toch net iets te vlot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:42 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Dit tempo vind ik zelf erg lekker lopen. Eigenlijk vind ik het zelfs moeilijk om langzamer te lopen.
Ik denk dat ik daar wel meer op ga letten, zodat ik in ieder geval mn eerste interval wat in kan komen.
Hoe bedoel je 'opmerkelijk consistent' van Evy 2006?
En dat consistente is omdat de 2006 versie van Evy er om bekend is dat de tijden niet altijd even goed kloppen. De ene keer 2 minute is maar anderhalve minuut, de andere keer wel bijna 3 minuten.
Goede keus!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:48 schreef RunnerAdd het volgende:
O op die manier.
Ik loop wel het schema, maar niet met de mp3tjes, dus dat verklaart een hoop.
Die schijnt een stuk nauwkeuriger te zijn ja.
Poeh dat viel niet mee!!! Volgende keer eens wat minder lang blijven hangen en treuzelen en eerder de deur uit. Het was lekker koel tot het moment dat ik eindelijk de deur uitging. Zodra ik begon te lopen kwam de zon door en van de koelte was niets meer te merken. Hoe goed het qua uithoudingsvermogen de laatste keer ging, zo slecht ging het nu. En dan had ik ook nog eens benen als lood. Enige positieve was dat ik geen verkrampte kuit had en mijn knie ook niet vervelend deed. Heb niet alles kunnen lopen wat ik wilde en zelfs het wandelen viel me zwaar...Nu maar even twee rustdagen en kijken of dat wat scheelt
http://www.endomondo.com/workouts/233370147/5638894
Ben wel blij dat ik geweest ben aangezien het de komende dagen nog warmer wordtIk hou van de zomer maar ik vind het het fijnst lopen als het lekker koel is of zelfs als het regent
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Arghh! Stomme wind!![]()
Begon heerlijk aan m`n rondje. Hartslag lag lekker laag (tussen 125 en 135) op een comfortabel tempo. Bochtje om en bam, de harde wind récht van voren; hartslag schiet spontaan 10 slagen omhoog. En dan ook nog eens heuvel op met die wind, en je hartslag schiet nog eens 10 slagen omhoog
Achteraf toch wel redelijk het tempo gehaald waarop ik wilde lopen vanavond, met een gemiddelde hartslag van 150. Dus toch dik tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/233392351/8850231![]()
Het is toch logisch dat je met wind tegen en heuvelop een hogere hartslag krijgt als je hetzelfde tempo wilt blijven lopen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:35 schreef Levitas het volgende:
Arghh! Stomme wind!![]()
Begon heerlijk aan m`n rondje. Hartslag lag lekker laag (tussen 125 en 135) op een comfortabel tempo. Bochtje om en bam, de harde wind récht van voren; hartslag schiet spontaan 10 slagen omhoog. En dan ook nog eens heuvel op met die wind, en je hartslag schiet nog eens 10 slagen omhoog
Achteraf toch wel redelijk het tempo gehaald waarop ik wilde lopen vanavond, met een gemiddelde hartslag van 150. Dus toch dik tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/233392351/8850231
Ooh goed zo! Vrijdag gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:14 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ga eind van de middag of vanavond. Wilde vanochtend al gaan maar werd wakker met hoofdpijn. En moet straks met m'n vader op pad. Ben wel benieuwd hoe het gaat, het is voor het eerst dat ik weer ga sinds m'n enkel verzwikt is. Ik voelde mijn enkel gisteren af en toe nog, vandaag nog niks gevoeld. En vanochtend wel even wat oefeningen voor m'n enkel uitgevoerd, dat ging pijnloos. Ik denk dat ik mijn 3 kilometer rondje ga lopen, wat ik, als het lekker gaat, makkelijk kan uitbreiden naar 5 km. En dan weer twee dagen rust voor de Arnhemse Meisjesloop vrijdag.
Is toch helemaal niet opmerkelijk? Eerder logisch!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:35 schreef Levitas het volgende:
Arghh! Stomme wind!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/233392351/8850231! Als je wilt dat je hartslag zo laag blijft zul je een stuk gas terug moeten nemen of moeten wandelen op de stukken omhoog. Belangrijkste is dat je hartslag weer goed herstelt op het het stuk bult af!
Ja doei.![]()
Whooohooo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
Boe Endo heeft alleen mijn workout van m'n loopgroep, 17km te weinig. *snif*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10[day] => 232
[challenge] => 300
[perc_ran] => 65.633
[perc_year] => 63.562
[ran] => 196.9
[expected_ran] => 190.685
[run_daily_must] => 0.822
[run_daily_current] => 0.849
[run_daily_complete] => 0.775
[forecasted] => 309.778In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi verhaal Jero![]()
Straks ga ik al hardlopend mn vriendin ophalenvan het werk.
10,6 heen en dan 10,6 terug met een persoonlijke waterdrager op de fiets![]()
Benieuwd wat mn benen er van gaan vinden."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoppa! Je hebt het weer mooi op de rit gekregen, als je zo doorgaat eindig je nog op 600quote:.
Lula en Levitas ook goed gelopen! En wat de rest zegt, niet zo gek die hartslag. Als het maar weer hersteld bij afdalingen en wind weer in de rug.
![]()
Yupquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je met wind tegen en heuvelop een hogere hartslag krijgt als je hetzelfde tempo wilt blijven lopen?Dat is waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet opmerkelijk? Eerder logisch!! Als je wilt dat je hartslag zo laag blijft zul je een stuk gas terug moeten nemen of moeten wandelen op de stukken omhoog. Belangrijkste is dat je hartslag weer goed herstelt op het het stuk bult af!
![]()
![]()
Valt wel mee denk ik, met mijn berekeningen, 436km en een beetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoppa! Je hebt het weer mooi op de rit gekregen, als je zo doorgaat eindig je nog op 600.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit op 500 nu, maar heb lang niet alles getracked voordat ik hier kwamDus zal denk ik tussen 600 en 700 zijn.
Het is ook niet gek natuurlijk. Dat bedoelde ik er ook helemaal niet mee te zeggen; meer dat het een stuk zwaarder werd - wat nog steeds logisch is..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Als het maar weer hersteld bij afdalingen en wind weer in de rug.
Herstellen deed m`n HR wel.. Als ik niet een tijdje 4:50 min/km zou hebben gelopen. Toen de wind niet meer tegen maar half van opzij kwam ging het wel ineens heel makkelijk
Ik zit in een lekkere flow. Mindset zit echt heel goed, lichaam voelt goed. Heb nu al zin om de HM te lopen. Als ik me dan nog zo voel, zou ik mezelf wel eens kunnen gaan verrassen.
Maar laat ik niet op de feiten vooruit lopen!![]()
Yes! Mijn medaille- en startnummerrekje is er! Voor anderen betekent zo'n rekje misschien niks, ik ben er heel erg blij mee
Leuke gekleurde lintjes!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
Yes! Mijn medaille- en startnummerrekje is er! Voor anderen betekent zo'n rekje misschien niks, ik ben er heel erg blij mee
[ afbeelding ]
goh, dat tandje harder gisteren lijkt goed uit te pakken. Vandaag bijna nergens last van, ook niet van achilles. Als ik sneller ga is mijn techniek kennelijk prettiger voor de kuiten!![]()
LEUKquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuk Semtex!
En goed nieuws Twinky! Goed langzaam lopen is iets wat heel veel mensen moeilijk vinden. Ik hoop voor je dat het zo blijft: dan gaat het gewoon goed en ga je nog sneller ook!![]()
Zo hehe, FOK lag er voor oa mij (Tele2 gebruiker) tijdelijk uit. *kras*
Ik ben inmiddels weer terug van vakantie, daar heb ik flink gewandeld (heuvels zijn heuvels in zwitserland) en een keer gelopen, lekker in de ochtend.
Vorige week woensdag echter flink gevallen bij een downhill op een trolliebike (flinke step), nu heb ik een gekneusde rib, hardlopen is even niet te doen.![]()
Ik wil deze week wel weer proberen als ik geen last meer van vocht in mijn longen heb maar de 10K lopen volgende maand staat wat op losse schroeven vrees ik.
Afwachten maar hoe snel ik weer goed kan lopen.
Nu eindelijk de afgelopen reeksen doorlezen, wil de ervaringen lezen van de verschillende top lopen die er zijn geweest!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Welkom terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo hehe, FOK lag er voor oa mij (Tele2 gebruiker) tijdelijk uit. *kras*
Ik ben inmiddels weer terug van vakantie, daar heb ik flink gewandeld (heuvels zijn heuvels in zwitserland) en een keer gelopen, lekker in de ochtend.
Vorige week woensdag echter flink gevallen bij een downhill op een trolliebike (flinke step), nu heb ik een gekneusde rib, hardlopen is even niet te doen.![]()
Ik wil deze week wel weer proberen als ik geen last meer van vocht in mijn longen heb maar de 10K lopen volgende maand staat wat op losse schroeven vrees ik.
Afwachten maar hoe snel ik weer goed kan lopen.
Nu eindelijk de afgelopen reeksen doorlezen, wil de ervaringen lezen van de verschillende top lopen die er zijn geweest!![]()
Hopelijk herstelt je rib snel! Zou idd balen zijn als volgende maand de 10 niet gaan. Misschien kun je je inschrijving tegen die tijd eventueel nog omzetten naar de 5k? Die 10km komen dan wel een andere keer.![]()
Waar heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat vet.. Your subscription will renew next time : May 29, 2014. Dan heb ik gewoon 1,5 jaar een free premium Endo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
beterschap D_K, hopelijk op tijd fighting fit voor je 10km!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef slacker_nl het volgende:
Wat vet.. Your subscription will renew next time : May 29, 2014. Dan heb ik gewoon 1,5 jaar een free premium Endo.
Voor de mensen die zin hebben in alternatieve heuveltraining:
http://www.urbanics-amsterdam.nl/race-to-the-top/![]()
leuk evenement!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef hatsaflats het volgende:
Voor de mensen die zin hebben in alternatieve heuveltraining:
http://www.urbanics-amsterdam.nl/race-to-the-top/
alleen dat ze bij zo'n bijzonder evenement er geen goed doel aan vast knoppen ipv alleen maar pure commercie,maar ja, that's just me
Met inschrijfkosten van 5 euro is het een daverend commercieel ding ja..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuk evenement!
alleen dat ze bij zo'n bijzonder evenement er geen goed doel aan vast knoppen ipv alleen maar pure commercie,maar ja, that's just meIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een onzin, ik word juist gek van alle sport-voor-het-goede-doel dingen. Je kan toch ook geld aan een goed doel geven als je dat wil? En dan de sportevenementen gewoon kostendekkend houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuk evenement!
alleen dat ze bij zo'n bijzonder evenement er geen goed doel aan vast knoppen ipv alleen maar pure commercie,maar ja, that's just meIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies. Ik hoef ook niet zo nodig voor goede doelen te lopen. Ik bepaal zelf wel waar ik mijn geld aan geef. En met hardlopen wil ik het uitgeven aan hardlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor de puur commerciële evenementen moet je bij le Champion (Egmond, Schoorl, Dam tot Dam, Circuitrun, A'dam marathon) zijn. Daar houden ze wel heel veel van centjes verdienen. Daarentegen zijn hun evenementen altijd wel prima georganiseerd.![]()
Hier in de UK moet je heel hard zoeken om een event te vinden waar geen goed doel aan gekoppeld zit.
En bij de grotere events loopt ook nog eens een aanzienlijk deel zelf weer voor een goed doel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik vind met die goede doelen altijd zo'n publiekstrekker. En dan om vrijwilligers vragen, maar ondertussen verdienen een heleboel mensen een heleboel geld aan zo'n evenement, tewrijl ik vind dat het naar dat goede doel moet gaan.![]()
Er zijn volgens mij bij veel grote events zelfs meer goede-doelen-plaatsen dan normale plaatsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
Hier in de UK moet je heel hard zoeken om een event te vinden waar geen goed doel aan gekoppeld zit.
En bij de grotere events loopt ook nog eens een aanzienlijk deel zelf weer voor een goed doel.![]()
VLM bijvoorbeeld heb je dan die loting, maar er lijkt altijd wel een onuitputtelijk aantal plaatsen via allerlei kanker- en hartstichtingen te zijn. Voorwaarde dan is dat je minimaal 200 voor dat doel ophaalt, en alles wat je niet redt moet je dan zelf aanvullen.Ja doei.![]()
Wat dus effectief ook betekent dat je via zo'n doel een plek kan kopen? Dan schrijf je je gewoon in als goede-doelen-lopen, omzeil je de loting, doe je er alleen niks aan, maar betaal je gewoon wat meer...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij bij veel grote events zelfs meer goede-doelen-plaatsen dan normale plaatsen![]()
VLM bijvoorbeeld heb je dan die loting, maar er lijkt altijd wel een onuitputtelijk aantal plaatsen via allerlei kanker- en hartstichtingen te zijn. Voorwaarde dan is dat je minimaal 200 voor dat doel ophaalt, en alles wat je niet redt moet je dan zelf aanvullen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
alles kan, maar je kunt ook zeggen: "waarom moet je zulke evenementen uitbuiten voor de commercie" ik zie het hele bootcamp idee niet zitten, niets mis met het concept maar imo oneerlijke concurrentie naar sportscholen toe die volgens mij aan veel meer voorwaarden moeten voldoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik word juist gek van alle sport-voor-het-goede-doel dingen. Je kan toch ook geld aan een goed doel geven als je dat wil? En dan de sportevenementen gewoon kostendekkend houden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet niet precies hoeveel er verdiend wordt met goededoelenloopjes, zal ook per loopje verschillen. Van mij hoeft het allemaal niet zo nodig, dan krijg je ook geen gezeur met dat mensen vinden dat er mensen teveel verdienenMet goededoelenplekken heb je dat al minder, mits het extra bedrag aan inschrijfgeld wel direct naar het goede doel gaat.
Ik loop loopjes omdat ik het leuk vind, ik vind grote evenementen best wel leuk, en kleinere ook en hoeveel ik ervoor wil betalen ligt eraan hoe leuk het me lijkt. Voor de Vooroeverloop heb ik met plezier 25 euro neergeteld, al kostte het me voor de HM in A'dam alweer iets meer moeite. Voor de Zevenheuvelenloop wordt er straks een schrikbarend bedrag van m'n rekening afgeschreven, maar dat is dan inclusief trein en chip.![]()
Yup, dat kan in theorie jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat dus effectief ook betekent dat je via zo'n doel een plek kan kopen? Dan schrijf je je gewoon in als goede-doelen-lopen, omzeil je de loting, doe je er alleen niks aan, maar betaal je gewoon wat meer...
Ja doei.![]()
daar zit juist de kneep Twinky, alles moet natuurlijk wel naar het geode doel gaan (na de kosten natuurlijk)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Twinky het volgende:
ik vind met die goede doelen altijd zo'n publiekstrekker. En dan om vrijwilligers vragen, maar ondertussen verdienen een heleboel mensen een heleboel geld aan zo'n evenement, tewrijl ik vind dat het naar dat goede doel moet gaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar is niets oneerlijk aan, sportscholen moeten aan meer voorwaarden voldoen dus zul je daar ook eerder heen gaan als je meer kennis of service verwacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alles kan, maar je kunt ook zeggen: "waarom moet je zulke evenementen uitbuiten voor de commercie" ik zie het hele bootcamp idee niet zitten, niets mis met het concept maar imo oneerlijke concurrentie naar sportscholen toe die volgens mij aan veel meer voorwaarden moeten voldoen
En het hele 'uitgebuit voor de commercie' is ook alweer jouw visie, dit soort evenementen zijn over het algemeen echt niet enorm winstgevend omdat er ook een enorme organisatie achter gaat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En het hele 'uitgebuit voor de commercie' is ook alweer jouw visie, dit soort evenementen zijn over het algemeen echt niet enorm winstgevend omdat er ook een enorme organisatie achter gaat.
bootcamps schieten de laatste jaren uit de grond omdat er niets aan te verdienen valt....dus elke instructeur doet het voor zijn zweetvoeten?
20 deelnemers @ 5 euro is nog een aardig uurloon per lesje met nagenoeg geen vaste lasten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je bent toch ook voorbereidingstijd kwijt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bootcamps schieten de laatste jaren uit de grond omdat er niets aan te verdienen valt....dus elke instructeur doet het voor zijn zweetvoeten?
20 deelnemers @ 5 euro is nog een aardig uurloon per lesje met nagenoeg geen vaste lasten
Maar daar gaat het helemaal niet om, ik snap niet helemaal wat jij onéerlijk aan de concurrentie vindt. Het is concurrentie, inderdaad, maar dat betekent dat de sportscholen op een ander vlak moeten concurreren, op prijs lukt het ze waarschijnlijk niet maar bied dan andere alternatieven aan. Mensen willen ook gewoon graag buiten sporten ipv binnen, is dat dan ook oneerlijk?
Ik vind bootcamps echt een leuke ontwikkeling en ik vind 5 euro een prima prijs om daarvoor te betalen. Als ik geen abonnee ben van de sportschool en ik ga daar een los lesje doen kost dat me ook 6-10 euro.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
je kunt ook zelf bepalen waar je loop....en jij hoeft niets te geven, dat doet de organisatie....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef mosselmossel het volgende:
Precies. Ik hoef ook niet zo nodig voor goede doelen te lopen. Ik bepaal zelf wel waar ik mijn geld aan geef. En met hardlopen wil ik het uitgeven aan hardlopen.
Niet alles hoeft natuurlijk voor het geode doel maar een uniek iets zoals die trappenloop zou een mooie gelegnheid zijn geweest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zonder er een oeverloze discussie van te maken, hoe zit he bijv.met de verantwoordlijkheid van zo'n instantie als er iets gebeurt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bent toch ook voorbereidingstijd kwijt?
Maar daar gaat het helemaal niet om, ik snap niet helemaal wat jij onéerlijk aan de concurrentie vindt. Het is concurrentie, inderdaad, maar dat betekent dat de sportscholen op een ander vlak moeten concurreren, waarschijnlijk op prijs lukt het ze niet maar biedt dan andere alternatieven aan. Mensen willen ook gewoon graag buiten sporten ipv binnen, is dat dan ook oneerlijk?
Ik vind bootcamps echt een leuke ontwikkeling en ik vind 5 euro een prima prijs om daarvoor te betalen. Als ik geen abonnee ben van de sportschool en ik ga daar een los lesje doen kost dat me ook 6-10 euro.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die hebben ze en dat kost knaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zonder er een oeverloze discussie van te maken, hoe zit he bijv.met de verantwoordlijkheid van zo'n instantie als er iets gebeurt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aansprakelijkheidsverzekering + verplicht EHBO diploma.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zonder er een oeverloze discussie van te maken, hoe zit he bijv.met de verantwoordlijkheid van zo'n instantie als er iets gebeurt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bootcamps voor 5 euro bestaan niet, tenzij het een introductieles is. Ik heb een keer een gratis bootcamp gedaan. Het is bezig zijn, maar totaal niet te vergelijken met een sportschool, in een sportschool wordt je niet persoonlijk begeleid, tenzij je meedoet met van die klasjes, maar in de budgetgyms heb je deze opties van niet, of moet je extra betalen. Verder heeft een bootcamp relatief weinig materiaal, kettlebelts als je geluk hebt of elastische bands. Je doet meer met lichaamsgewicht, een sportschool heeft free weights, een squatrack of powerrack, en een shitload aan apparaten. Een bootcamps gaat uit van lichaamsgewicht en is vaker een HIIT-achtige workout.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
alles kan, maar je kunt ook zeggen: "waarom moet je zulke evenementen uitbuiten voor de commercie" ik zie het hele bootcamp idee niet zitten, niets mis met het concept maar imo oneerlijke concurrentie naar sportscholen toe die volgens mij aan veel meer voorwaarden moeten voldoen
Je kan het beter vergelijken met Crossfit, daar krijg je persoonlijke begeleiding a 70 euro per maand. Maar met free weights.
Een bootcamp kost je al gauw 10 euro per les, CF is goedkoper. Bootcamps worden volgens mij pas interessant vanaf 6 deelnemers, een PT kost gemiddeld 60 euro per uur. Een bootcamples zal 1 a 1,5 uur duren.SPOILER: CF promo die toevallig in m'n feed kwam vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trappenloopjes zijn niet uniek: VU Gebouwenloop, WTC Trappenloop (Almere) worden jaarlijks georganiseerd.
Voor iemand die een Tatcher quote over socialisme heeft ben je behoorlijk anti-geld verdienen. Dit is geen groot ding, dit is klein, dit is een PT die bootcamp geeft die iets organiseert. Money wise zal het haar wellicht geld kosten, maar wellicht dat ze er nieuwe klanten mee kan aanboren en dan kan ze brood op de plank brengen. Dus wie ben ik om dat tegen te gaan, liever dit dan haar WW/bijstand betalen. Ik denk dat niemand iemand het recht op geld verdienen moet ontzeggen als dat op een eerlijke manier gebeurd. Je kritiek slaat imo kant noch wal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat ik met de HM in A'dam maar met een pacer mee ga lopen:
http://www.runnersweb.nl/Runners-World/Pacing-Team.htm
Nu alleen nog even kijken welke tijd haalbaar wordt.![]()
Heb je al eens met een pacer gelopen? Ik vond het toch wel erg wennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:02 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ik met de HM in A'dam maar met een pacer mee ga lopen:
http://www.runnersweb.nl/Runners-World/Pacing-Team.htm
Nu alleen nog even kijken welke tijd haalbaar wordt.
Gek trouwens dat ze juist voor de langzamere lopers geen pacer hebben. Wil zeker niemand doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga zo mijn collegae eens flink afmatten! Heb een piramideloopje en wat uitvalspassen en kikkersprongen en zo op het programma staan![]()
En heb besloten dat ik eind van deze week een poging ga wagen om een tempoloopje van rond de 6km te doen en dan mijn 5km en cooperrecords te verbreken, die staan helemaal niet zo snel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nouja, niet echt een pacer, maar wel af en toe duurloopjes met de groep. Maar een pacer zou voor mij toch meer zijn om op een relatief hoog tempo te kunnen blijven lopen, in plaats van toch ongemerkt m'n tempo laten zakken. En als het niet bevalt kan ik altijd alsnog m'n eigen tempo gaan lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je al eens met een pacer gelopen? Ik vond het toch wel erg wennen.
Gek trouwens dat ze juist voor de langzamere lopers geen pacer hebben. Wil zeker niemand doen.![]()
Ik heb in Hilversum met een pacer gelopen, ik liep rond de 6/km man en dat was best prettig lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je al eens met een pacer gelopen? Ik vond het toch wel erg wennen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: