Oh, die heb ik ook gemaakt in mijn Hawaïaanse week! Was supersimpel en lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 12:03 schreef minilot het volgende:
Meer kookpret: haupia, Hawaïaanse kokospudding, zojuist aangesneden:
[ afbeelding ]
Omschrijving en link naar het recept staat in het baktopic, maar ik vond de foto wel knus, dus gooi ik 'm bij deze ook even hier neer.
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook gemaakt in mijn Hawaïaanse week! Was supersimpel en lekker
Ha, dat is me nogal een recept ja! Tof dat je het gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef NutKees het volgende:
Ik ben niet zo'n held met decoratie en fotografie, maar ben toch rete trots op mijn spagbol (tagbol) ala Heston Blumenthal:
Ik moest zelf even wennen en was niet direct enthousiast. Maar heb net weer een bord op en het recept is toch wel aanzienlijk beter dan mijn gewoonlijke recept (wat overigens ook een halve dag werk is). Nog iemand laten proeven en die is laaiend enthousiast. Ik zal het zeker nog een keer maken, maar dan met wat consessies hier en daar om tijd te besparen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat is me nogal een recept ja! Tof dat je het gemaakt hebt.Beduidend veel lekkerder dan reguliere spagbol?
dat zegt ie ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis eigenlijk tagbol wat je hebt gemaaktMaar ik krijg er trek van! I
een goede pasta bolognese!
Zie het nu ja haha, stom!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zegt ie ook
Ziet er idd goed uit! En ik hou niet eens echt van pasta
Ik woon zelf niet in Rotterdam hè? Met de auto is het maar twintig minuutjes, maar mijn lief heeft alleen geen tijd/zin om heen en weer te rijden en ik geef 'm geen ongelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef RobinOok het volgende:
Jawel hoor, Wah Nam Hong is open. En die verkopen kwarteleitjes. Iets van 2,95 per doosje.
euhhhquote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef RobinOok het volgende:
En dit is wat ik vanmiddag maakte:
[ link | afbeelding ]
Zuurzak
Dat was smullen, dat zie je zo.
quote:Op zondag 8 september 2013 09:03 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aardappelsalade
Krieltjes, uitgebakken spekjes, gerookte zalm, rucola, rode ui, kwarteleitjes (uit de koelkast, in 't kokende water, precies 2:30 minuten, dan in koud water plonzen), zwart zout. Dressing van het uitgebakken spekvet, Limburgse mosterd, beetje knoflook (dacht ik), citroensap, rijstazijn, peper, zout en misschien ook wat honing. Weet het niet meer precies.
Tomaten besloot ik ernaast te serveren en niet er ook nog door te doen. Was goeie beslissing, denk ik. Ik vond 'm goed zo.
Whaaquote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef emmyemmy het volgende:
Ik weet niet of mijn amateuristische telefoonfoto hier ook mag?
[ afbeelding ]
Ik heb iig voor de 2e keer amerikaanse pannekoekjes gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |