In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Kanjerop.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Recept van Cola kun je wel vertellen
[ afbeelding ]
Laatste 10 jaar de 3e club van Nederland. Laatste 40 jaar de 4e club van Nederland.quote:
Ik ben niet negatief. Prima provincieclubje Op PSV na de beste denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Laatste 10 jaar de 3e club van Nederland. Laatste 40 jaar de 4e club van Nederland.
Prima toch voor een stadje met 150.000 inwoners? Zie het negativisme niet zo....
Ajax is de beste provincieclub, daarna PSV.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Prima provincieclubje Op PSV na de beste denk ik.
om de verhouding van wie welke club support recht te trekken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef Paul het volgende:
Ff serieus hee, waarom zit die Watterreus er nog steeds als analist
Uh,.. juist ja oke.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ajax is de beste provincieclub, daarna PSV.
Als je het verleden erbij pakt, mag Feyenoord zich ook een prima provincieclub noemen.
Daar zit wat inquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
om de verhouding van wie welke club support recht te trekken.
Om het Calimero/Zuidelijke/PSV-smaldeel te bedienen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef Paul het volgende:
Ff serieus hee, waarom zit die Watterreus er nog steeds als analist
Hij gaat terug volgend jaar.quote:
Gofferdomme.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Het avontuur van Marc van Hintum bij de NOS was van korte duur.
Daniels?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
nu lekker aan de bitterballen en wijn met Jack en zijn gasten
Saaie man weinig leuks te melden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Is hij al weggestuurd dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Hanegem is de meest overschatte speler ooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
Balletje van Van Hanegem op Cruijff, wonderbaarlijk.
JOUW UI IS NU AAN VERVANGING TOE.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Nostalgie net als Philip Freeks en The Mart.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Zorro het volgende:
Ik wist nog dat Theo Reitsma het WK van 78 deed, maar hij zat er al in 74 dus![]()
Waarom is die NOG niet met pensioen
De definitie verschilt hoor. Als je in Enschede, Groningen of Utrecht woont, kijk je anders tegen het begrip aan. Waar ligt de grens van het verheven gebied met de provincie. Is FC Utrecht een provincieclub bijv? Of wonen er in Utrecht voldoende allochtonen om zich Randstad te noemen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat weet je niet? Laat dan maar zitten joh. Laten we het hier bij houden.
Je krijgt er ook een versleten rug van he, op zo'n stoel zitten, beetje vertellen wie balbezit heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Zorro het volgende:
Ik wist nog dat Theo Reitsma het WK van 78 deed, maar hij zat er al in 74 dus![]()
Omdat hij het leuk vindt en zijn werkgever ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Zorro het volgende:
Toen had je ook minder negers. Stuk makkelijker voor Theo. Of zoals bekenden hem noemen, Theetje. Terwijl hij steevast koffie drinkt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Zorro het volgende:
Voor zichzelf ofzo? Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nostalgie net als Philip Freeks en The Mart.
Komop nou we genieten toch van types als The Mart.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Voor zichzelf ofzo? Ik heb er geen behoefte aan.
Mindere oneliners alleen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Cruijff zou zijn in deze tijd. Ik denk bijv. dat Messi en Ronaldo veel betere voetballers zijn.
Als ik hem hoor is het misschien niet zijn rug, maar versleten is er van allesquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je krijgt er ook een versleten rug van he, op zo'n stoel zitten, beetje vertellen wie balbezit heeft.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mindere oneliners alleen.
Maar Cruijff blijft een zelfingenomen mannetje die zich eigenlijk niet met het bestuur van welke club dan ook hoort te bemoeien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een eigenwijze jongen is het wel alleen Cruijff had er wat meer rede voor.
Gelukkig interesseert het geen hond wat jij denkt. Maar ja, je hebt een mening en daar zijn er niet veel vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
Ben benieuwd hoe goed Cruijff zou zijn in deze tijd. Ik denk bijv. dat Messi en Ronaldo veel betere voetballers zijn.
Uh, nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komop nou we genieten toch van types als The Mart.
En wij als kijkers tellen niet mee zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat hij het leuk vindt en zijn werkgever ook
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het geen hond wat jij denkt. Maar ja, je hebt een mening en daar zijn er niet veel van
Jij bent maar één kijker, niet de kijkersquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wij als kijkers tellen niet mee zeker.
Ik vind het wel fijn dat hij deze nieuwe lijn heeft ingezet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Cruijff blijft een zelfingenomen mannetje die zich eigenlijk niet met het bestuur van welke club dan ook hoort te bemoeien.
Lang geleden dat ik iemand positief over Reitsma gehoord heb anders. Of ben jij de eerste?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jij bent maar één kijker, niet de kijkers
Presentators genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het geen hond wat jij denkt. Maar ja, je hebt een mening en daar zijn er niet veel van
Ik denk det er meer mensen geïnteresseerd zijn in welke kleur hun kat schijt dan wat jou mening over Cruijff isquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk det er meer mensen geïnteresseerd zijn in welke kleur hun kat schijt dan wat jou mening over Cruijff is
Die nieuwe lijn heeft hij met een hoop gesteggel ingezet en het had veel vlotter kunnen verlopen. Dat is niet alleen te wijten aan 'tegenwerkingen van anderen.'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat hij deze nieuwe lijn heeft ingezet.
Maakt niet uit we zijn er nu en het gaat behoorlijk goed nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die nieuwe lijn heeft hij met een hoop gesteggel ingezet en het had veel vlotter kunnen verlopen. Dat is niet alleen te wijten aan 'tegenwerkingen van anderen.'
Qua organisatie kan het nog altijd beter, maar het is inderdaad wel heel goed dat er nu eenheid heerst en dat het voetbal dat (vaak/meestal) uitstraalt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit we zijn er nu en het gaat behoorlijk goed nu.
Barcelona werd weer een wereldelftal doordat Cruijff zich ermee bemoeide. Ajax werd drie keer achter elkaar landskampioen na de revolutie onder Cruijff.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Cruijff blijft een zelfingenomen mannetje die zich eigenlijk niet met het bestuur van welke club dan ook hoort te bemoeien.
Hoe had het vlotter kunnen verlopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die nieuwe lijn heeft hij met een hoop gesteggel ingezet en het had veel vlotter kunnen verlopen. Dat is niet alleen te wijten aan 'tegenwerkingen van anderen.'
Met Ronald de Boer erbij lijkt Waterreus opeens een stuk minder irritant. Wellicht dat het zo uitbedacht is door de programmamakers.quote:
Hij moet aan Gullit vragen over de relatie van Estelle met Badr.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Jack vanavond weer college geven? Vorige week vertelde hij ons wat Instagram was.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij moet aan Gullit vragen over de relatie van Estelle met Badr.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of met de stiefdochter paalliften.
garpig plaatje manquote:
Syntix snijdt zichzelf wegens het lossen van Henao.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Syntix snijdt zichzelf wegens het lossen van Henao.
Daar hoef je niet meer dan een minuut aan te verspillen.quote:
Lambiek?quote:
Oke zal het Smit zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hoef je niet meer dan een minuut aan te verspillen.
Zonder Duarte en Linssen zouden ze degradatiekandidaat nummer 1 zijn.
Hij had geen goede banden....dat zegt genoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Sloggi het volgende:
Dickie veegt zijn eigen straatje weer even schoon.
Als hij met de banden de hoofdcoach bedoelt heeft hij een punt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij had geen goede banden....dat zegt genoeg.
Rijkaard op de bank zette op het WK-94quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben geen voorzichtige trainer, zei de man die Robben wisselde voor Bosvelt.
Robben wisselen was een droplulactie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben geen voorzichtige trainer, zei de man die Robben wisselde voor Bosvelt.
Pijnlijk dit, waarom krijgt die man geen tegengas?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pijnlijk dit, waarom krijgt die man geen tegengas?
Met zo'n aanval en middenveld heb je geen verdediging nodig, tenzij je Dick Advocaat heet.
Ja ze laten hem praten over het beleid van PSV en knikken alleen maar ja,quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pijnlijk dit, waarom krijgt die man geen tegengas?
Met zo'n aanval en middenveld heb je geen verdediging nodig, tenzij je Dick Advocaat heet.
En in bed ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
Van Hintum wordt wederom niet serieus genomen aan tafel
Klopt. Daarom ben ik wel blij met FOX. Daar laten ze van alles wat zien. Dit gaat echt maar over 1 club. Ongelovelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Altijd over 1 club ja
Vorige week Studio Feyenoord
Hij heeft wel gelijk in zoverre dat Van Bommel en Strootman in één elftal eigenlijk niet werkt, en dus was Van Bommel overbodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef Zhero het volgende:
Van Hanegem, beter gaat ie z'n wenkbrauwen epileren in plaats van al die onzin uit te slaan. Dement figuur.
Gullit probeerd elke keer Ajax en Feyenoord aan te halen...maar dat mag niet van Ome Sjekquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik wel blij met FOX. Daar laten ze van alles wat zien. Dit gaat echt maar over 1 club. Ongelovelijk.
Ja nu alweer. Waardeloze kneus man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gullit probeerd elke keer Ajax en Feyenoord aan te halen...maar dat mag niet van Ome Sjek
het lag gewoon aan de verdediging. punt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in zoverre dat Van Bommel en Strootman in één elftal eigenlijk niet werkt, en dus was Van Bommel overbodig.
ZGquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ging over WK-trauma's bij zomergasten
Als je verdedigend speelt met zo'n verdediging ga je inderdaad de boot in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef watheet het volgende:
[..]
het lag gewoon aan de verdediging. punt.
Prima te glurenquote:
Henkie uit duindorpquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Henk dit hebben?
Niet doen, is echt niet lekker daar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga ff halen https://www.google.nl/sea(...)1377463501070#mldd=3
Beter pizza met melk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Niet doen, is echt niet lekker daar.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Niet doen, is echt niet lekker daar.
quote:
Ajaxquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef Zhero het volgende:
Is het woord Ajax al gevallen bij Studio Ajax?
Studio PSV vandaag...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef Zhero het volgende:
Is het woord Ajax al gevallen bij Studio Ajax?
Die foto, net The Godfatherquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef _NZT_ het volgende:
Btw
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marc_van_Hintum
Maar wel samen met Ferquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een beetje pech speelt die volgend jaar in de Championship
Denk hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben alle omroepen zo'n doos gestuurd?
Gefeliciteerd met je zesde post!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Die gasten daar aan tafel zijn moeilijk dom
Kenny van Hummel is ook moeilijk dom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Die gasten daar aan tafel zijn moeilijk dom
Ricky van Wolfswinkelquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een koelkast voor Gramulanion.quote:
Lineker, Gascoinge, Brooking, Wilkins, Robson, Shearer, Charlton, Moore, Banks, Barnes, Beardsley, LeTissier, Hoddle, Francis, Keegan, Waddle, Owen, Chilton, Clemence, Hateley......quote:
Het is SV.quote:
Welke weddenschap heb je verloren dat je UI een Deense vlag is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een opportunistisch kutprogramma is het toch ook.
Die Jan Mulder weer
Advocaat mag vaker aanschuiven.
Hohoho, PEC was aan het begin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Vasion het volgende:
35 minuten over PSV van vorig seizoen gelult.
Dus als je terug gaat kijken, beginnen bij minuut 36
Ik heb niets verloren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb je verloren dat je UI een Deense vlag is?
Nee, niks om te moeten zien. Ben alle nietszeggende opmerkingen alweer vergeten. Grote bagger.quote:
Ook niet echt boeiends. Pec doet het goed -> weten we. Ze spelen leuk voetbal -> weten we. Ze zakken uiteindelijk wel naar beneden. -weten we en logisch.quote:
Was idd schandalig. Kan mij het PSV van vorig jaar rotte.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook niet echt boeiends. Pec doet het goed -> weten we. Ze spelen leuk voetbal -> weten we. Ze zakken uiteindelijk wel naar beneden. -weten we en logisch.
Hebben ze toch 3 minuten lopen discussiëren of pec dit vol kan houden.
het is alsof je je eigen topics terug gaat lezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, niks om te moeten zien. Ben alle nietszeggende opmerkingen alweer vergeten. Grote bagger.
Dat is meer te vergelijken met de kampioenschappen van Ajax de laatste jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
het is alsof je je eigen topics terug gaat lezen.
een grote grap dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is meer te vergelijken met de kampioenschappen van Ajax de laatste jaren.
Voor boeren uit Eindhoven, die lachen wel ondanks hun kiespijn.quote:
Je dwaalt best af, doe je dat vaker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor boeren uit Eindhoven, die lachen wel ondanks hun kiespijn.
Alleen als ik slaapwandel na een duffe uitzending.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je dwaalt best af, doe je dat vaker?
dat verklaard ook waarom het vaak leegloopt na 20 minuten in de arena.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen als ik slaapwandel na een duffe uitzending.
Jij liep zo te lezen te vroeg uit de klas bij Nederlands.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat verklaard ook waarom het vaak leegloopt na 20 minuten in de arena.
Zo.
Ik blijf altijd tot het eindequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij liep zo te lezen te vroeg uit de klas bij Nederlands.
Ik niet.quote:
Mmmh nee. Uranquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Syntix snijdt zichzelf wegens het lossen van Henao.
Onbekend nog. Altijd als de grote Jack in Studio Sport het heeft verteld, pleuren ze het ook online.quote:
Gelul natuurlijk. Ze kondigden namelijk gisteren al aan wie er kwamen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onbekend nog. Altijd als de grote Jack in Studio Sport het heeft verteld, pleuren ze het ook online.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Ze kondigden namelijk gisteren al aan wie er kwamen.
de witte chineesquote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald Waterreus, Pierre van Hooijdonk, Arno Vermeulen en Jan Mulder.
De chef sport van de NOS.quote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus en Vermeulen
Wie maakt zulke domme keuzes?
de goede gasten zitten bij VIquote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus en Vermeulen
Wie maakt zulke domme keuzes?
Jan Mulder die dan weer gemaakt boos gaat zitten benadrukken wat voor belachelijke bedragen dit zijnquote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Bale naar Real Madrid: "Zeg het maar jongens."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |