SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben inmiddels overleden
Tussen de linies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zet hem maar op Siem z'n plaats de aankomende weken
Amen en uiteindelijk voegen ze helemaal niets toe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zijn een beetje de mislukte producten uit hun opleiding die ze even hier neerflikkeren in de hoop dat ze nog iets waard worden bij doorverkoop
Dat is nog niet het ergste: ze belemmeren eigen talentontwikkeling en het is financieel gezien flauwekul.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amen en uiteindelijk voegen ze helemaal niets toe.
Maar ze komen van Barcelona en zijn wereld talentenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste: ze belemmeren eigen talentontwikkeling en het is financieel gezien flauwekul.
Ja Roger speelde daar ook en alles .quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ze komen van Barcelona en zijn wereld talenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sterker nog het meeste wat bij Barca speelt is totaal niet bijzonder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Roger speelde daar ook en alles .
Niet alles is geweldig van Barca , gewoon een mindere lichting zoals wij die ook hadden na 1995
Hij is niet echt een kerel nee, maar voetballend kan hij wel goed uit de voeten. Het fijne aan hem vind ik dat hij vooruit durft, probeert, te voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde goed maar komt nog steeds te kort voor Ajax 1
Dat is wel positief aan hem helaas koppelt hij het doorgaans aan ontelbare keren balverlies waardoor je dus geen klote aan hem hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is niet echt een kerel nee, maar voetballend kan hij wel goed uit de voeten. Het fijne aan hem vind ik dat hij vooruit durft, probeert, te voetballen.
Nou geen klote eraan hebben is ook weer overdreven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel positief aan hem helaas koppelt hij het doorgaans aan ontelbare keren balverlies waardoor je dus geen klote aan hem hebt
Serero vrijdag i.p.v. Schöne maar. Vorig jaar scoorde hij ook 2x in Heerenveen,quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:07 schreef TJV het volgende:
Stond opgesteld als een half in plaats van een wijde 10, alleen daarom beviel hij al. Fuck de Boer met zijn diepe middenvelders, eindbaas Thulani snapt het.
Nee dit was niet de eerste wedstrijd. Heeft wel vaker goed gespeeld. Maar ook wel eens matig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dit de eerste wedstrijd van Serero die ook maar een klein beetje goed was dus laten we niet gaan overdrijven
Boerrigter mocht ook een jaar aankloten dus laat mij even fan zijn van Serero ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dit de eerste wedstrijd van Serero die ook maar een klein beetje goed was dus laten we niet gaan overdrijven
En na dat scoren deed hij......quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero vrijdag i.p.v. Schöne maar. Vorig jaar scoorde hij ook 2x in Heerenveen,
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je puntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit was niet de eerste wedstrijd. Heeft wel vaker goed gespeeld. Maar ook wel eens matig.
Dat is zijn neef Enoh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef Scorpie het volgende:
Serero is echt het prototype afrikaanse domme draver.
Wat heeft Boerrigter er mee te maken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Boerrigter mocht ook een jaar aankloten dus laat mij even fan zijn van Serero ja.
Ajax - NAC, 5-0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je punten
Ja ik weet niet meer tegen welke tegenstanders dat allemaal waren. Maar vorig jaar begon hij wel gewoon goed aan het seizoen hoor. Tegen Groningen afgelopen seizoen viel hij goed in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je punten
Tja, ik ben bang dat mensen je voor altijd zullen associëren met Boerrigter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Boerrigter er mee te maken?
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja nou 1 goede wedstrijd in 3 seizoenen ik ben overtuigd
Wel meer dus. Maar jij bent geen fan van hem, dat magquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vroeg om een wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve Boerrigter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.
Maakt mij vrij weinig uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, ik ben bang dat mensen je voor altijd zullen associëren met Boerrigter.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt mij vrij weinig uit eerlijk gezegd
Hij mag wel eens een nieuw kapsel nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hij mag wel wat steviger worden
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.
Ik had nog steeds 20 keer liever Boerrigter bij Ajax zien spelen dan die afgekeurde Barca "talenten"quote:
Boerrigter past wel in dat straatje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.
2 seizoenen hoor. 3e seizoen is amper begonnen. En zoveel kansen heeft hij ook weer niet gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.
Boerrigter heeft 1 ongelukkig seizoen gehadquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter past wel in dat straatje?
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kanquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 seizoenen hoor. 3e seizoen is amper begonnen. En zoveel kansen heeft hij ook weer niet gehad.
Ik denk eerder omdat hij Eriksen en de Jong voor zich heeft. Geen enkele reden om Serero een kans te geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kan
De aanvoerder staat op zijn plek en die wordt nauwelijks gewisseld. En hij kan echt wel voetballen hoor. Hij maakt alleen nog wat fouten waardoor hij wat kwetsbaar is. Maar hij heeft in elk geval 1000x meer techniek in zijn kleine teen dan Derk Boerrigter in zijn hele lichaam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kan
Dan had hij wel vaker ingevallen als ze hem echt goed vondenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat hij Eriksen en de Jong voor zich heeft. Geen enkele reden om Serero een kans te geven.
Waarom betrek je Boerrigter erbij? Want dat maakt wat je probeert te zeggen niet overtuigender. Hij kan ook wel wat met een bal dat zie ik ook wel maar hij loopt te veel, heeft belachelijk veel balverlies en totaal geen overzichtquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De aanvoerder staat op zijn plek en die wordt nauwelijks gewisseld. En hij kan echt wel voetballen hoor. Hij maakt alleen nog wat fouten waardoor hij wat kwetsbaar is. Maar hij heeft in elk geval 1000x meer techniek in zijn kleine teen dan Derk Boerrigter in zijn hele lichaam.
Dat deed de Boer vorig seizoen dan ook. Een rode kaart gevolgd door een blessure en een afwezigheid naar de Africa Cup + het goede spelen van Schone heeft er voor gezorgd dat hij er na de winterstop niet meer tussen kwam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had hij wel vaker ingevallen als ze hem echt goed vonden
Ik vind Schöne best een aardige speler maar ook weer niet zo speciaal als je die er niet uit kan spelen dan klopt er toch iets nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat deed de Boer vorig seizoen dan ook. Een rode kaart gevolgd door een blessure en een afwezigheid naar de Africa Cup + het goede spelen van Schone heeft er voor gezorgd dat hij er na de winterstop niet meer tussen kwam.
Dan onderschat je Schöne flink.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Schöne best een aardige speler maar ook weer niet zo speciaal als je die er niet uit kan spelen dan klopt er toch iets niet
Omdat jij blijkbaar wel fan bent van Boerrigter. En dat hij fouten maakt zeg ik ook. Maar dat neemt niet weg dat hij wel kan voetballen. En hij heeft wel overzicht hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom betrek je Boerrigter erbij? Want dat maakt wat je probeert te zeggen niet overtuigender. Hij kan ook wel wat met een bal dat zie ik ook wel maar hij loopt te veel, heeft belachelijk veel balverlies en totaal geen overzicht
Schöne had gewoon wat krediet opgebouwd door zijn goede spel. Dan gooi je hem er niet zomaar uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Schöne best een aardige speler maar ook weer niet zo speciaal als je die er niet uit kan spelen dan klopt er toch iets niet
Precies.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne had gewoon wat krediet opgebouwd door zijn goede spel. Dan gooi je hem er niet zomaar uit.
FC Groningen-Ajax vorig seizoen, laatste wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben fan van zoveel voetballers dus ik weet niet wat je wil zeggen daarmee?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat jij blijkbaar wel fan bent van Boerrigter. En dat hij fouten maakt zeg ik ook. Maar dat neemt niet weg dat hij wel kan voetballen. En hij heeft wel overzicht hoor.
Ik maak een vergelijking. Maar jij voelt je meteen aangevallen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben fan van zoveel voetballers dus ik weet niet wat je wil zeggen daarmee?
Frankie wil de Deense kabel ook niet tegen zich hebben natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne had gewoon wat krediet opgebouwd door zijn goede spel. Dan gooi je hem er niet zomaar uit.
Jij vond dat goed?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
FC Groningen-Ajax vorig seizoen, laatste wedstrijd.
Trek dan een vergelijking met een middenvelder zou ik zeggen nu voegt het niets toe aan je verhaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking. Maar jij voelt je meteen aangevallen.
Dan moet Schöne niet blijven spelen zoals vandaag, want dan haalt Frank hem er wel uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frankie wil de Deense kabel ook niet tegen zich hebben natuurlijk.
Nog altijd beter dan dat blinde paard wat nu bij Celtic loopt te draven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen wonder dat jullie die over het paard getilde talenten van Barcelona ook goed vinden jullie zijn al tevreden met een niet meer dan matige wedstrijd van Serero
Gelukkig voel jij je zo verheven boven de rest omdat jij het allemaal al gezien hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen wonder dat jullie die over het paard getilde talenten van Barcelona ook goed vinden jullie zijn al tevreden met een niet meer dan matige wedstrijd van Serero
Nou dat hebben we gezien inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dat blinde paard wat nu bij Celtic loopt te draven.
Als je ooit wil dat Ajax weer eens een kwart finale van de CL gaat halen dan moet je niet met de c garnituur van Barca willen spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig voel jij je zo verheven boven de rest omdat jij het allemaal al gezien hebt.
Die kwartfinale van de CL haal je ook niet met Lukoki en Boerrigter. En de echte toppers die kosten veel te veel geld. Dus dan moet je creatief zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ooit wil dat Ajax weer eens een kwart finale van de CL gaat halen dan moet je niet met de c garnituur van Barca willen spelen
Het is juist pure gemakzucht: al die pseudo-vedetten uit Spanje. Creativiteit is een Chadli of Mokthar contracteren uit de Jupiler League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwartfinale van de CL haal je ook niet met Lukoki en Boerrigter. En de echte toppers die kosten veel te veel geld. Dus dan moet je creatief zijn.
Dat klopt dat je creatief moet zien maar dat betekent niet dat je dit soort spelers binnen moet halenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwartfinale van de CL haal je ook niet met Lukoki en Boerrigter. En de echte toppers die kosten veel te veel geld. Dus dan moet je creatief zijn.
Zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dat hebben we gezien inderdaad
Die spelers moet je altijd afwachten of ze directe versterking zijn. En dat verwacht je eerder van iemand die genoeg ervaring heeft bij Barca en in de Serie A dan een talentje uit de Jupiler League.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is juist pure gemakzucht: al die pseudo-vedetten uit Spanje. Creativiteit is een Chadli of Mokthar contracteren uit de Jupiler League.
Jij schrijft hem wel erg snel af hoor. Wie weet doet hij het over een paar weken opeens fantastisch als hij in vorm raakt. Na een halfjaar mag je wel de balans opmaken, maar nu is wel wat vroeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt dat je creatief moet zien maar dat betekent niet dat je dit soort spelers binnen moet halen
Ja net zoals je met een huur speler van Barcelona maar moet afwachten of het een versterking is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers moet je altijd afwachten of ze directe versterking zijn. En dat verwacht je eerder van iemand die genoeg ervaring heeft bij Barca en in de Serie A dan een talentje uit de Jupiler League.
Nee dat komt omdat we geen geld hebben om onze toppers vast te houden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben er maar blij mee dit is precies de reden waarom we niets meer voorstellen in Europa
Daar kwam hij toch tekort? Liever een speler die niet tekort komt....quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die spelers moet je altijd afwachten of ze directe versterking zijn. En dat verwacht je eerder van iemand die genoeg ervaring heeft bij Barca en in de Serie A
Dan geef ik heel graag mijn ongelijk toequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij schrijft hem wel erg snel af hoor. Wie weet doet hij het over een paar weken opeens fantastisch als hij in vorm raakt. Na een halfjaar mag je wel de balans opmaken, maar nu is wel wat vroeg.
Daarbij is de kans natuurlijk groter. Garanties heb je nooit, maar dan kan je nooit meer een speler halen of huren. Maar van iemand die bij Barca gespeeld heeft en in de Serie A verwacht je wel dat hij hier meekan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja net zoals je met een huur speler van Barcelona maar moet afwachten of het een versterking is.
Waarom is de kans groter? Kun je me dat eens even met een goed argument uitleggen. Bij Barca kon hij mee hobbelen bij AC en Roma is hij gewoon gefaaldquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij is de kans natuurlijk groter. Garanties heb je nooit, maar dan kan je nooit meer een speler halen of huren. Maar van iemand die bij Barca gespeeld heeft en in de Serie A verwacht je wel dat hij hier meekan.
Ja Ajax is echt in staat om een topper van Barca ofzo te halen. Kom op, wel realistisch blijven. Ajax is geen wereldtop, en zelfs geen Europese subtoppers. Dus twijfelgevallen bij Barca kunnen het echt wel worden voor Ajax hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar kwam hij toch tekort? Liever een speler die niet tekort komt....
Jij hebt al zijn wedstrijden in Italië gezien?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom is de kans groter? Kun je me dat eens even met een goed argument uitleggen. Bij Barca kon hij mee hobbelen bij AC en Roma is hij gewoon gefaald
Omdat hij meer ervaring heeft en het al heeft laten zien op een hoger niveau dan de Eredivisie. Dus zou je wel verwachten dat hij qua niveau zich niet meer hoeft aan te passen hier, in tegenstelling tot iemand uit de JL.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom is de kans groter? Kun je me dat eens even met een goed argument uitleggen. Bij Barca kon hij mee hobbelen bij AC en Roma is hij gewoon gefaald
Wel een behoorlijk aantal jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt al zijn wedstrijden in Italië gezien?
Daar heb ik het toch niet over. Gewoon geen spelers huren/halen van de wereldtop. Spiegel jezelf eens aan Porto of Benfica.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Ajax is echt in staat om een topper van Barca ofzo te halen. Kom op, wel realistisch blijven. Ajax is geen wereldtop, en zelfs geen Europese subtoppers. Dus twijfelgevallen bij Barca kunnen het echt wel worden voor Ajax hoor.
Die clubs hebben nauwelijks geld en geen een speler volledig in eigen bezit. Daar moet Ajax zich niet aan spiegelen. Die kunnen veel makkelijker Zuid-Amerika leegroven doordat de culture overgang minder groot is. Ajax haalt ze ook uit Scandinavië en het Oostblok, maar daar is de vijver gewoon minder groot. Dus dat is niet te vergelijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over. Gewoon geen spelers huren/halen van de wereldtop. Spiegel jezelf eens aan Porto of Benfica.
Eens. Maar we hadden bijvoorbeeld ook al Djuricic toen kunnen halen, maar ze kozen toen voor Eriksen. Terwijl ze daarna met twee halven gingen spelen. En ze hebben nog wel meer laten lopen, maar dat heeft elke club. Nu hebben we het geprobeerd met Boerrigter en Hoesen. Boerrigter heeft gefaald en Hoesen is aardig maar moet het nog laten zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelers als Chadli, Mertens en Toornstra hadden wij ook gewoon kunnen contracteren er is genoeg talent in België en de JL
Lestienne is wel aardig ja, kost alleen 10 miljoen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelers als Chadli, Mertens en Toornstra hadden wij ook gewoon kunnen contracteren er is genoeg talent in België en de JL
Blijkbaar vonden ze het nodig. Geen jeugd of aankoop, wat de Boer liever heeft, beschikbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:42 schreef Morendo het volgende:
Gewoon geen spelers huren/halen van de wereldtop.
Een speler als Lestienne moet je oppikken voor hij 10 mio kost net zoals in het verleden met Vermaelen,Toby en Vertonghenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lestienne is wel aardig ja, kost alleen 10 miljoen.
[..]
Blijkbaar vonden ze het nodig. Geen jeugd of aankoop, wat de Boer liever heeft, beschikbaar.
Ajax wilde ook die Praet halen maar die koos voor Anderlecht. Soms willen ze nog niet weg op jonge leeftijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler als Lestienne moet je oppikken voor hij 10 mio kost net zoals in het verleden met Vermaelen,Toby en Vertonghen
Serieus? Briljant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler als Lestienne moet je oppikken voor hij 10 mio kost net zoals in het verleden met Vermaelen,Toby en Vertonghen
Dus dan moet je nu maar wat spanjaarden huren die niets toevoegen? Koop dan Mokthar heb je meer aan om het gat te overbruggenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Serieus? Briljant.
Dat doen ze nu dan ook, alleen zijn ze daar pas 1 jaar mee bezig en is geduld & andere oplossingen nodig. Als ze allemaal goed gescout zijn dan kopen ze over 2 a 3 jaar alleen nog maar jeugd + wat transfervrije ervaring.
Ja want dat is wel een echte rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan moet je nu maar wat spanjaarden huren die niets toevoegen? Koop dan Mokthar heb je meer aan om het gat te overbruggen
We spelen toch niet meer met echte vleugelspelers die de achterlijn halen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja want dat is wel een echte rechtsbuiten.
Ik niet hij gaat falen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:12 schreef heloef het volgende:
Ja leuk die Mokhtar, maar of hij het ook in een volle Arena betwijfel ik.
Dat is ook maar de vraag bij een huurling van Barcaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:12 schreef heloef het volgende:
Ja leuk die Mokhtar, maar of hij het ook in een volle Arena kan betwijfel ik.
quote:Ligeon dendert tijdens de klassieker gewoon door
“Dank u wel,” zegt Ruben Ligeon als hij door een verslaggever de uitblinker wordt genoemd. De rechtsback blijft zelfs na een mooie assist tijdens de klassieker bescheiden als altijd.
Iedereen wil wat van hem. Frank Snoeks wil graag weten of hij 'Li-ge-on' of 'Lie-sjon' moet zeggen en bij alle tv-zenders mag hij voor de camera. Het is niet Ligeons favoriete bezigheid om voor de camera's te verschijnen. Daar is hij veel te bescheiden voor. Met de schrijvende pers – ook Ajax Life – spreekt hij iets vrijer.
Waarschijnlijk heeft hij zichzelf inmiddels in actie gezien. Dé voorzet ging hij in de samenvatting bij Studio Sport nog eens rustig terugkijken, meldt de Ajacied. “Met het bord op schoot. Vandaag wel. Mijn vader gaat koken,” kondigt Ligeon aan. “Ik hoop iets goeds. Dan wordt het daarna gezellig met familie en vrienden.”
Frank de Boer stelde Ligeon voor als een rechtsback die 'negentig minuten langs de zijlijn dendert'. “In aanvallend opzicht heb ik laten zien wie ik ben. Acties maken en voorzetten geven. Toen ik de voorzet bij de 2-1 trapte, voelde ik gelijk dat-ie goed was,” deelt hij. “De trainer vertelde dat ik mijn voorzetten hard bij de vijfmeterlijn moest geven. De keeper gaat dan twijfelen, terwijl de spits altijd in de buurt is.”
De 21-jarige Ligeon gaf in de eerste helft tegen Feyenoord voorzet na voorzet. Binnenkant voet. Stuk voor stuk gevaarlijk. Hij had er extra op geoefend. Opstomen tegen Telstar is logisch, maar tegen Feyenoord was het precies hetzelfde. “Bij de klassieker komt meer kijken. Ik probeerde vanuit de basis te voetballen. Er was gezegd dat Vilhena niet zou meeverdedigen. Er lag veel ruimte. Bojan en ik moesten die ruimte benutten. Ik was meer rechtshalf dan rechtsback.”
Zo gezegd, zo gedaan. Na 88 minuten was de pijp leeg en zat zijn eerste klassieker erop. Vanaf de bank zag hij Ajax overeind blijven. “Ik geef mezelf een zeven,” oordeelt Ligeon. “Ik ben er trots op. Het was mooi. Spannend. En we hebben drie punten. Dit ga ik onthouden. Ik ben er klaar voor.”
Ricardo van Rhijn heeft er een concurrent bij.
Tsja, je zou toch denken dat na Nou Camp, Stadio Olimpico en San Siro de Arena niet zo interessant meer zou zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook maar de vraag bij een huurling van Barca
En daar schuilt dus ook gevaar inquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, je zou toch denken dat na Nou Camp, Stadio Olimpico en San Siro de Arena niet zo interessant meer zou zijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling voor vrijdag zal helaas met Rikkerdo van Rhijn zijn
Misschien doet hij wel Serero i.p.v. Schonequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Bojan, Siggy, Fischer normaal gesproken.
Voor het controleren is dat wel handig. Hopen dat je niet te veel 1 op 1 komt, want de spelers van Heerenveen kunnen aardig counteren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel Serero i.p.v. Schone.
En dat gebeurt dus zelden tot nooit met Bojan en Fischerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef heloef het volgende:
Enige echt positieve van vandaag vind ik dat als je Sigthorsson in stelling brengt hij gewoon levensgevaarlijk is.
Als Bojan en Fischer naar binnen gaan, heeft Ligeon alle ruimte om op te komen, en zijn voorzetten zijn ook 10x beter verdomme als die van Ricardo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus zelden tot nooit met Bojan en Fischer
Counters zullen we sowieso wel om de oren krijgen ben ik bang.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het controleren is dat wel handig. Hopen dat je niet te veel 1 op 1 komt, want de spelers van Heerenveen kunnen aardig counteren.
Daarom moet je Ligeon en Boilesen opstellen. Die kunnen er dan overheen gaan en de voorzetten geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je Ligeon en Boilesen opstellen. Die kunnen er dan overheen gaan en de voorzetten geven.
Is wel logisch maar die weet dat hij meer moet laten zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling voor vrijdag zal helaas met Rikkerdo van Rhijn zijn
Dat is niet zo gek. Zelfs ik kan nog een betere voorzet geven dan Ricardo. Die gozer schiet alles de parkeerplaats op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bojan en Fischer naar binnen gaan, heeft Ligeon alle ruimte om op te komen, en zijn voorzetten zijn ook 10x beter verdomme als die van Ricardo.
Neemt niet weg dat Bojan en Fischer ook wel eens de achterlijn mogen halen gewoon een beetje afwisselingquote:
Of het is een slap kutballetje over de grond dat in de kluts nog goed kan vallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Zelfs ik kan nog een betere voorzet geven dan Ricardo. Die gozer schiet alles de parkeerplaats op.
bojan levert af en toe wel eens een lekkere voorzet, maar moet inderdaad meer. al moet sig niet te veel zeiken, zijn voorzetten zijn echt daramtischquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
boilesen ja? nooit echt opgevallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Counters zullen we sowieso wel om de oren krijgen ben ik bang.
[..]
Daarom moet je Ligeon en Boilesen opstellen. Die kunnen er dan overheen gaan en de voorzetten geven.
Daar heb je zeker gelijk in. Al valt het natuurlijk wel op dat Siem de Jong niet meer de bliksemafleider is die samen met Sigthorsson klaar staat voor de voorzet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Bojan en Fischer ook wel eens de achterlijn mogen halen gewoon een beetje afwisseling
Precies, het is een beetje treurig dat je niet er op hamert dat je vleugelspelers de spits meer in stelling brengen. In plaats van dit gerommel en gedribbel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de voorzetten van de backs komen staan er meer spelers op kansrijke positiesquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, het is een beetje treurig dat je niet er op hamert dat je vleugelspelers de spits meer in stelling brengen. In plaats van dit gerommel en gedribbel.
En Blind en van Rhijn. Die staan daar ook voor namelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Ligeon de eerste helft een stuk of 6 voorzetten zien geven, drie daar van belanden in niemandsland omdat Fischer totaal niet anticipeert op zijn voorzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de voorzetten van de backs komen staan er meer spelers op kansrijke posities
Dat is de uitvoering misschien maar dat doet niets af aan mijn stellingquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Ligeon de eerste helft een stuk of 6 voorzetten zien geven, drie daar van belanden in niemandsland omdat Fischer totaal niet anticipeert op zijn voorzetten.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de uitvoering misschien maar dat doet niets af aan mijn stelling
Heel erg matig. Maar goed, op Ligeon, Eriksen en Poulsen na kan je dit over heel Ajax zeggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vonden jullie van Fischer eigenlijk? Vond het weer ontzettend matig
Meer dreiging dan voorgaande wedstrijden wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heel erg matig. Maar goed, op Ligeon, Eriksen en Poulsen na kan je dit over heel Ajax zeggen.
Dat zeker. Had al wat meer geslaagde acties. Maar zijn voorgaande wedstrijden waren dan ook gewoon slecht. Komt goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meer dreiging dan voorgaande wedstrijden wel.
Sigi ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heel erg matig. Maar goed, op Ligeon, Eriksen en Poulsen na kan je dit over heel Ajax zeggen.
scoorde een mooi doelpunt maar was voor de rest ook matig. Stond niet goed gepositioneerd bij voorzetten op die ene goal na (Waar hij juist wel onterecht voor geroemd wordt altijd), slordige passing, slechte balaanname (maar dat is standaard), conditioneel zat hij er ook helemaal doorheen. Nee, geen goede pot opnieuw van onze IJslandse vriend.quote:
Dat doelpunt vond ik alles goed maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
scoorde een mooi doelpunt maar was voor de rest ook matig. Stond niet goed gepositioneerd bij voorzetten op die ene goal na (Waar hij juist wel onterecht voor geroemd wordt altijd), slordige passing, slechte balaanname (maar dat is standaard), conditioneel zat hij er ook helemaal doorheen. Nee, geen goede pot opnieuw van onze IJslandse vriend.
Dat begrijp ik, alleen ik verlang wat meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat doelpunt vond ik alles goed maken.
Ik vind niet dat je kan zeggen dat hij matig speelde als hij 2 keer scoort.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, alleen ik verlang wat meer.
Ik ben het met Chase_Utley eens hoor. Dat je 2 gols scoort zegt vrij weinig. Waarvan 1 ook een pingel was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kan zeggen dat hij matig speelde als hij 2 keer scoort.
Co Adriaanse had daar een mooi woord voor, scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kan zeggen dat hij matig speelde als hij 2 keer scoort.
Spitsen mogen zaadpotten spelen ze moeten scoren !quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Co Adriaanse had daar een mooi woord voor, scorebordjournalistiek.
Het nemen van een penalty is veel te onderschat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het met Chase_Utley eens hoor. Dat je 2 gols scoort zegt vrij weinig. Waarvan 1 ook een pingel was.
Denk het ook, al hoop ik op:quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Bojan, Siggy, Fischer normaal gesproken.
Het kan een specialiteit zijn zoals bij baloquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het nemen van een penalty is veel te onderschat.
Niet als dat er voor zorgt dat een gebrekkige spits voor minder kansen voor het team in totaal zorgt. De tijd dat een spits alleen een afmaker kon zijn, is al lang en breed voorbij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Spitsen mogen zaadpotten spelen ze moeten scoren !
Dit is lachwekkend opportunistisch. Geef Bojan even de tijd. Wie wil je anders op rechtsbuiten zetten? Schöne is een prima 12e man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het ook, al hoop ik op:
Vermeer
Ligeon - Alderweireld - Moisander - Boilesen
Andersen - Poulsen - Eriksen
Hoesen - Sigthorsson - Fischer
Bojan mag van mij per direct terug naar Barcelona, desnoods betalen we gewoon zijn huur door, maar bij Ajax heeft hij niets te zoeken.
Schöne moeten we maar proberen te verkopen voor 2 september, het is mooi geweest met hem.
Ja joh, laten we heel de Eredivisie leegkopen!!! Martens, Ziyech, Mokthar, Tadic, kopen die hapquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral terug gaan naar de tijd van opportunisme en paniekaankopen ja.
Mike te Wierik maakte dit weekend een mooie goal. Meteen kopen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we heel de Eredivisie leegkopen!!! Martens, Ziyech, Mokthar, Tadic, kopen die hap![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij part zetten we Cillessen op rechtsbuiten, iedereen doet het beter dan Bojan. Voorzetten geeft hij niet, zijn acties falen, hij komt niet in de buurt van de achterlijn, verliest elk duel en lijdt zoveel balverlies dat het pijnlijk begint te worden. Iedereen die maar een beetje inzet toont troeft Bojan op alle fronten af, hij is zo onrustig aan de bal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit is lachwekkend opportunistisch. Geef Bojan even de tijd. Wie wil je anders op rechtsbuiten zetten? Schöne is een prima 12e man.
Nee hoor, we hoeven niemand te kopen. De enige speler die voor Ajax meerwaarde zou hebben is Rekik, maar alleen als Alderweireld vertrekt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:06 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral terug gaan naar de tijd van opportunisme en paniekaankopen ja.
Dat zijn gewoon trolls daar. Dat kan niet anders.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas zou goed passen bij al die debielen op Ajax Netwerk, daar mag Frank alweer de deur uit.
Bojan was toch weldegelijk bij de meeste gevaarlijke aanvallen betrokken. Alleen de tweede helft was flink onder de maat bij hem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij part zetten we Cillessen op rechtsbuiten, iedereen doet het beter dan Bojan. Voorzetten geeft hij niet, zijn acties falen, hij komt niet in de buurt van de achterlijn, verliest elk duel en lijdt zoveel balverlies dat het pijnlijk begint te worden. Iedereen die maar een beetje inzet toont troeft Bojan op alle fronten af, hij is zo onrustig aan de bal.
Wat heeft Bojan laten zien eigenlijk? Waarom heeft hij zoveel krediet? Omdat hij ooit een aantal jaren geleden twee goede wedstrijden speelde in de Champion's League? Nogmaals het is niet voor niets dat hij wordt verhuurd.
Ga eens voor de gein vanaf pagina 1 lezen hierquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon trolls daar. Dat kan niet anders.
Omdat ik kritiek heb op Bojan? Wat vind je goed aan hem dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas zou goed passen bij al die debielen op Ajax Netwerk, daar mag Frank alweer de deur uit.
De tweede helft was onder de maat bij 22 spelers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bojan was toch weldegelijk bij de meeste gevaarlijke aanvallen betrokken. Alleen de tweede helft was flink onder de maat bij hem.
Niet de eerste keer, hij heeft nog geen wedstrijd goed gespeeld. Als hij bij Ajax alleen maar 50% van zijn niveau kan halen kan hij beter weggaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bojan was toch weldegelijk bij de meeste gevaarlijke aanvallen betrokken. Alleen de tweede helft was flink onder de maat bij hem.
Ligeon was baas, Hoesen dreigend, Eriksen ok. Alderweireld, Moisander en Blind hebben het goed dicht gehouden achterin.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tweede helft was onder de maat bij 22 spelers.
Ik lees er vaak genoeg, en er zijn daar zelfs mensen die Cocu wilden aanstellen omdat PSV goed speelde tegen fucking Zulte. Het zal allemaal wel met die mensen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens voor de gein vanaf pagina 1 lezen hier
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/964.php
Bryan Linssen ook, gewoon leegtrekken die hele Eredivisie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mike te Wierik maakte dit weekend een mooie goal. Meteen kopen!
Zo goed vond ik Hoesen niet invallen hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ligeon was baas, Hoesen dreigend, Eriksen ok. Alderweireld, Moisander en Blind hebben het goed dicht gehouden achterin.
Hij had een goede kans, maar toen hij kwam was Ajax voorin eindelijk weer eens dreigend. In de tweede helft was het tot die tijd vooral Feyenoord dat de klok sloeg, in onze ArenAquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo goed vond ik Hoesen niet invallen hoor.
Je kan net zo goed iedereen gaan vervangen, want de tweede helft was gewoon aids voor je ogen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet de eerste keer, hij heeft nog geen wedstrijd goed gespeeld. Als hij bij Ajax alleen maar 50% van zijn niveau kan halen kan hij beter weggaan.
Je zegt het niet, ik vraag het.quote:
Tsja, ik lees er regelmatig als j0rdiii er wat post.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees er vaak genoeg, en er zijn daar zelfs mensen die Cocu wilden aanstellen omdat PSV goed speelde tegen fucking Zulte. Het zal allemaal wel met die mensen.
Die goal van Pelle ook trouwens, maar dat ter zijde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed iedereen gaan vervangen, want de tweede helft was gewoon aids voor je ogen.
Dit dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo goed vond ik Hoesen niet invallen hoor.
Dat Ajax dreigend werd had er meer mee te maken volgens mij dat Feyenoord ook niet alles meer kon brengen en omdat er meer ruimte was. En Feyenoord speelde ook erg zwak hoor, en Ajax ook. Dan krijg je zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij had een goede kans, maar toen hij kwam was Ajax voorin eindelijk weer eens dreigend. In de tweede helft was het tot die tijd vooral Feyenoord dat de klok sloeg, in onze ArenA
Ik ook hoor. Prima vermaak. In het jeugdtopic staan nog wel eens wat interessante dingen. Voor de rest zijn er mensen die zich druk maken om hoe de spelersbus eruit ziet en is er een troll die alles wat van NEC komt geweldig vind.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik lees er regelmatig als j0rdiii er wat post.
Mwah, nee. Ik ben niet zo van het vroege beoordelen en iedereen al afbranden voor het seizoen echt gaat beginnen wanneer de transferperiode dicht is.quote:
Rare overtreding van Toby ook vooraf, dekken was natuurlijk dramatisch.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die goal van Pelle ook trouwens, maar dat ter zijde.
Feyenoord speelde de beste wedstrijd van het seizoen, maar inderdaad Feyenoord op haar best is nog altijd vrij zwak. Ajax speelde gewoon dramatisch in de tweede helft. Als Feyenoord iets meer kwaliteit had en iets sterker was in aanvallend opzicht hadden ze wellicht nog gewonnen ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ajax dreigend werd had er meer mee te maken volgens mij dat Feyenoord ook niet alles meer kon brengen en omdat er meer ruimte was. En Feyenoord speelde ook erg zwak hoor, en Ajax ook. Dan krijg je zo'n wedstrijd.
Vind het op zijn tijd wel een vermakelijk 'forum'.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Prima vermaak. In het jeugdtopic staan nog wel eens wat interessante dingen. Voor de rest zijn er mensen die zich druk maken om hoe de spelersbus eruit ziet en is er een troll die alles wat van NEC komt geweldig vind.
Misschien was de voorbereiding dit jaar dan toch niet goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Het leek conditioneel ook op te zijn, normaal juist een sterk punt van Ajax.
Als als als. Koop je weinig voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord speelde de beste wedstrijd van het seizoen, maar inderdaad Feyenoord op haar best is nog altijd vrij zwak. Ajax speelde gewoon dramatisch in de tweede helft. Als Feyenoord iets meer kwaliteit had en iets sterker was in aanvallend opzicht hadden ze wellicht nog gewonnen ook.
Ja en als Ajax gewoon goed had gespeeld zoals die 30 minuten in de eerste helft dan had het gewoon 6-0 geworden. Als zegt dus geen reet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord speelde de beste wedstrijd van het seizoen, maar inderdaad Feyenoord op haar best is nog altijd vrij zwak. Ajax speelde gewoon dramatisch in de tweede helft. Als Feyenoord iets meer kwaliteit had en iets sterker was in aanvallend opzicht hadden ze wellicht nog gewonnen ook.
Daar heb ik niet zoveel voor nodig. Zo kan ik de grappen over PSV en Feyenoord altijd wel waarderen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het op zijn tijd wel een vermakelijk 'forum'.
Geen idee, want tegen Roda en AZ heb je daar totaal geen last van. Misschien niet goed genoeg gegeten en kregen ze een hongerklop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was de voorbereiding dit jaar dan toch niet goed.
Inderdaad, maar wat ik wil zeggen is dat we achteraf dolblij moeten zijn met drie punten en dát is nou juist wat me zorgen baart. Tegen Feyenoord thuis moet je niet blij zijn met drie punten, je moet niet hopen dat je wint, je moet hopen dat je met meer dan drie goals verschil wint.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als als als. Koop je weinig voor.
Gaat spannend worden in elk geval. Of hun keeper krijgt weer rood in de 3e minuut.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben dan benieuwd naar komende vrijdag aangezien Jong Ajax weer op een maandag speelt.
Deze week waren er natuurlijk al interlands waardoor de meeste weg waren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee, want tegen Roda en AZ heb je daar totaal geen last van. Misschien niet goed genoeg gegeten en kregen ze een hongerklop.
Je onderschat Feyenoord flink.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat ik wil zeggen is dat we achteraf dolblij moeten zijn met drie punten en dát is nou juist wat me zorgen baart. Tegen Feyenoord thuis moet je niet blij zijn met drie punten, je moet niet hopen dat je wint, je moet hopen dat je met meer dan drie goals verschil wint.
De vraag moet niet zijn óf we winnen, maar met hoeveel. We praten hier over Feyenoord hè, niet over PSV, AZ, Twente of Heerenveen ofzo.
Tegen AZ werden we ook zo afgetroefd, vooral in de eerste helft. Hopelijk weet Ajax zich daar vanaf nu wel raad mee want ik voorspel dat 90% van de clubs zo tegen Ajax zal gaan spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord was gewoon veel agressiever, scherper en een hoger baltempo. Had Ajax zichtbaar veel moeite mee.
Ze kwamen gewoon in de duels. Ze moeten gewoon de vorm weer vinden met het tikken. Je zag aan die 30 minuten in de eerste helft dat Feyenoord toen kansloos was. Helaas ging het in de 2e helft weer helemaal fout. Gebrek aan scherpte ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen AZ werden we ook zo afgetroefd, vooral in de eerste helft. Hopelijk weet Ajax zich daar vanaf nu wel raad mee want ik voorspel dat 90% van de clubs zo tegen Ajax zal gaan spelen.
Fysiek moet het ook wat beter ja. Al moet je je niet teveel daarin mee laten spelen. Dan ben je rijp voor de slachtquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen AZ werden we ook zo afgetroefd, vooral in de eerste helft. Hopelijk weet Ajax zich daar vanaf nu wel raad mee want ik voorspel dat 90% van de clubs zo tegen Ajax zal gaan spelen.
Daarom moet Ajax er weer voor zorgen dat ze niet in de duels komen. Baltempo omhoog dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord was gewoon veel agressiever, scherper en een hoger baltempo. Had Ajax zichtbaar veel moeite mee.
Het probleem is dat als Ajax echt duels aan moet gaan op het middenveld, ze die vaak verliezen. Maar er zullen nou eenmaal tegenstanders zijn waar tegen je dat gewoon moet doen. Je kan niet altijd de bal het werk laten doen. Er zal toch een speler moeten komen op het middenveld die als stofzuiger fungeert, de bal terug kan veroveren en de duels aandurft én kan winnen. Schöne kan het niet in ieder geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kwamen gewoon in de duels. Ze moeten gewoon de vorm weer vinden met het tikken. Je zag aan die 30 minuten in de eerste helft dat Feyenoord toen kansloos was. Helaas ging het in de 2e helft weer helemaal fout. Gebrek aan scherpte ofzo.
Heeft ook met het soort speler te maken. Met Schöne zal dat helaas minder snel lukken, en met een Serero wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom moet Ajax er weer voor zorgen dat ze niet in de duels komen. Baltempo omhoog dus.
Poulsen kan goed stofzuigen. De Jong kan ook wel duels winnen, maar Eriksen laat zich meestal ook wel makkelijk wegzetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat als Ajax echt duels aan moet gaan op het middenveld, ze die vaak verliezen. Maar er zullen nou eenmaal tegenstanders zijn waar tegen je dat gewoon moet doen. Je kan niet altijd de bal het werk laten doen. Er zal toch een speler moeten komen op het middenveld die als stofzuiger fungeert, de bal terug kan veroveren en de duels aandurft én kan winnen. Schöne kan het niet in ieder geval.
Hij heeft soms wel mooie openingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind wel dat Poulsen wat meer open moet draaien, is hij veel te angstig voor.
Ja over Poulsen ben ik wel tevreden. En het verlies van De Jong lijken we (vooralsnog) niet goed te kunnen opvangen. Al kan je dat natuurlijk na 1 wedstrijd nog niet zeggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen kan goed stofzuigen. De Jong kan ook wel duels winnen, maar Eriksen laat zich meestal ook wel makkelijk wegzetten.
Tegen Heerenveen maar met Serero proberen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja over Poulsen ben ik wel tevreden. En het verlies van De Jong lijken we (vooralsnog) niet goed te kunnen opvangen. Al kan je dat natuurlijk na 1 wedstrijd nog niet zeggen.
Klopt. Alleen heeft Serero Afrikaanse kronkels in zijn hoofd. Dus geniale momenten afwisselen met debiele acties.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ook met het soort speler te maken. Met Schöne zal dat helaas minder snel lukken, en met een Serero wel.
Met Serero was er eind tweede helft wel weer meer grip vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen maar met Serero proberen.
Als hij die stompzinnige actie vorig seizoen bij Heerenveen niet had gemaakt, hadden we hem wel veel vaker terug gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Alleen heeft Serero Afrikaanse kronkels in zijn hoofd. Dus geniale momenten afwisselen met debiele acties.
Eriksen wint 60% van zijn duels dacht ik. Niet slecht voor zo'n speler die het daar niet van moet hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen kan goed stofzuigen. De Jong kan ook wel duels winnen, maar Eriksen laat zich meestal ook wel makkelijk wegzetten.
Vooral de blessure tegen ADO en de Afrika Cup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij die stompzinnige actie vorig seizoen bij Heerenveen niet had gemaakt, hadden we hem wel veel vaker terug gezien.
Moet hij maar eens vaker gaan doen. Is nog te veel tikkie terug naar de keeper, Toby of Niklas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft soms wel mooie openingen.
Ja maar of dat komt omdat er meer ruimte was en Feyenoord vermoeid raakte of dat het aan Serero lag weet ik nog nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Serero was er eind tweede helft wel weer meer grip vandaag.
Ooh dat wist ik niet. Zag hem vandaag wel af en toe weer knullig van de bal afgezet worden. Maar als Ajax gewoon weer goed gaat spelen hoeft Eriksen helemaal niet zoveel duels aan te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eriksen wint 60% van zijn duels dacht ik. Niet slecht voor zo'n speler die het daar niet van moet hebben.
Geeft wel paar keer per wedstrijd een boogbal door het midden voor een naar binnen trekkende vleugelspeler of middenvelder. Zo ook bij dat schotje van Eriksen vandaag. Maar dat tikkie terug doen ze allemaal wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij maar eens vaker gaan doen. Is nog te veel tikkie terug naar de keeper, Toby of Niklas.
Kwam omdat de slechtste speler vandaag aan de kant van Ajax er uit ging.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar of dat komt omdat er meer ruimte was en Feyenoord vermoeid raakte of dat het aan Serero lag weet ik nog niet.
De centraal verdedigende middenvelder heeft daar een belangrijker aandeel in, imo. Wat een tijden waren dat met Vurnon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel paar keer per wedstrijd een boogbal door het midden voor een naar binnen trekkende vleugelspeler of middenvelder. Zo ook bij dat schotje van Eriksen vandaag. Maar dat tikkie terug doen ze allemaal wel.
Dat ook. Maar heel Ajax speelde slecht dus dat is ook niet alles.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kwam omdat de slechtste speler vandaag aan de kant van Ajax er uit ging.
Zeker, ik vind het nog steeds zonde dat Anita is weggegaan naar Newcastle. Ik hoop dat Bazoer de nummer 6 positie dit seizoen kan overnemen van Poulsen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De centraal verdedigende middenvelder heeft daar een belangrijker aandeel in, imo. Wat een tijden waren dat met Vurnon.
Roulerend bedoel je? iig niet meer een Schöne daar neerzetten. Lijdt toch veel cruciaal balverlies waar een goede counter uitkomt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het nog steeds zonde dat Anita is weggegaan naar Newcastle. Ik hoop dat Bazoer de nummer 6 positie dit seizoen kan overnemen van Poulsen.
Het voordeel van Serero is wel dat hij altijd in beweging is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar heel Ajax speelde slecht dus dat is ook niet alles.
Ja gewoon in de eerste seizoenshelft een paar keer laten invallen. En dan in de tweede seizoenshelft in makkelijke potjes basis zetten. En dan volgend jaar zomer kijken of hij echt dé nummer 6 van Ajax is. Poulsen zijn contract loopt nog een jaar door en dan kan je kijken of je nog gaat verlengen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roulerend bedoel je? iig niet meer een Schöne daar neerzetten. Lijdt toch veel cruciaal balverlies waar een goede counter uitkomt.
Probleem voor Lasse is dat er voor de rechtsbuiten ook veel spelers doorgaan komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gewoon in de eerste seizoenshelft een paar keer laten invallen. En dan in de tweede seizoenshelft in makkelijke potjes basis zetten. En dan volgend jaar zomer kijken of hij echt dé nummer 6 van Ajax is. Poulsen zijn contract loopt nog een jaar door en dan kan je kijken of je nog gaat verlengen.
Ik ben met je eens dat Schöne niks is op die positie, is totaal geen VM. Misschien is Schöne nog wel het beste als hij hangend op de vleugels speelt.
Ja maar dat doen ze bij heel Ajax normaal gesproken ook wel, alleen vandaag hadden ze er geen zin ofzo. Stond allemaal maar stil, en liepen ze beetje uit positie. Zoals Bojan die gewoon rustig opeens op de '6' liep terwijl we een aanval gingen opzetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het voordeel van Serero is wel dat hij altijd in beweging is.
Lobotka doet mij qua speler meer aan Anita denken. Maar Bazoer lijkt mij ook prima. Iets minder wendbaar maar iets meer power en nog steeds genoeg voetballend vermogen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het nog steeds zonde dat Anita is weggegaan naar Newcastle. Ik hoop dat Bazoer de nummer 6 positie dit seizoen kan overnemen van Poulsen.
Lasse is ook gewoon een bankzitter. En eigenlijk moet je hem weer laten afvloeien. Hij heeft het goed gedaan vorig jaar, en kan best aardig spelen, maar ik denk wel dat Ajax zijn top is. Dan kan je beter grote talenten op zijn plek zetten en laten invallen en in dit soort wedstrijden laten spelen. Die worden tenminste nog beter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem voor Lasse is dat er voor de rechtsbuiten ook veel spelers doorgaan komen.
Het middenveld vind ik juist vaak te diep gaan. Serero komt juist in de bal. Eriksen kan dat ook maar doet dat te weinig. Maar goed, als hij dat ook nog zou doen dan zat hij niet bij Ajax. De Jong komt vrij weinig in de bal en daar ligt ook zijn kracht niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze bij heel Ajax normaal gesproken ook wel, alleen vandaag hadden ze er geen zin ofzo. Stond allemaal maar stil, en liepen ze beetje uit positie. Zoals Bojan die gewoon rustig opeens op de '6' liep terwijl we een aanval gingen opzetten.
Maar zou dat niet aan de opdrachten liggen? Dat deden ze namelijk ook bij Jong Ajax, en die willen spelen zoals het eerste.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het middenveld vind ik juist vaak te diep gaan. Serero komt juist in de bal. Eriksen kan dat ook maar doet dat te weinig. Maar goed, als hij dat ook nog zou doen dan zat hij niet bij Ajax. De Jong komt vrij weinig in de bal en daar ligt ook zijn kracht niet.
Ja, dat denk ik wel. Het is een publiekelijk geheim dat De Boer met een passer en een loper op het middenveld wil spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zou dat niet aan de opdrachten liggen? Dat deden ze namelijk ook bij Jong Ajax, en die willen spelen zoals het eerste.
Die ook nog eens te diep staan dus. Misschien moet het wat compacter staan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Het is een publiekelijk geheim dat De Boer met een passer en een loper op het middenveld wil spelen.
Dat zijn toch ook archetypen. De meeste lopers kunnen passen en de meeste passers ook wel lopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Het is een publiekelijk geheim dat De Boer met een passer en een loper op het middenveld wil spelen.
Klopt, alleen is een De Jong een veel betere loper dan passer bijvoorbeeld. Uiteindelijk draait het allemaal om de balans.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook archetypen. De meeste lopers kunnen passen en de meeste passers ook wel lopen.
Een onomstreden baas op vm zou daar ook bij helpen. Een krachtpatser met een fluwelen techniek en splijtende pass bij voorkeur. Dan maakt het al minder uit wat op 'half' rondloopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, alleen is een De Jong een veel betere loper dan passer bijvoorbeeld. Uiteindelijk draait het allemaal om de balans.
Bazoerquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een onomstreden baas op vm zou daar ook bij helpen. Een krachtpatser met een fluwelen techniek en splijtende pass bij voorkeur. Dan maakt het al minder uit wat op 'half' rondloopt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:38 schreef Amoeba het volgende:
Karwei zou een prima nieuwe sponsor zijn voor Feyenoord. Daar hebben ze ook geen punt.
Hihaho is hij al gemaakt?
quote:"Er wordt weer volop gediscussieerd over de ontwikkeling van onze voetbaljeugd. In de Jupiler League is het belang van een goede opleiding inmiddels zichtbaar. Vooraf keek bijna iedereen positief tegen de deelname van Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente aan. Ook ik was voorstander en na drie competitieronden ben ik dat helemaal."
"Omdat precies gebeurd waar ik vooraf op hoopte. Het is namelijk leuk spelen tegen leeftijdsgenoten, nu krijgen de jonge jongens tegen niet-leeftijdgenoten ineens met de factor ervaring te maken. Waardoor mindere voetballers toch van ze winnen. Daar hadden ze tegen leeftijdsgenoten geen last van."
Was de eerste keer dat ik die gozer 'aardig' vond spelen. Op dat potje met zijn twee goals na, al pakte hij daar ook nog rood dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Serero was er eind tweede helft wel weer meer grip vandaag.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het overigens wel leuk om te zien hoe stoer de Feyenoordfans het vinden dat ze een groen rookbommetje af hebben laten gaan in de ArenA, wat een doerakken zijn het ook.
1 keer de bal goed overspelen en je was man of the match in de 2de helftquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik die gozer 'aardig' vond spelen. Op dat potje met zijn twee goals na, al pakte hij daar ook nog rood dacht ik.
Exact.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer de bal goed overspelen en je was man of the match in de 2de helft.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Exact.
Schone speelde gisteren beroerd, maar heeft vorig jaar wel laten zien 10 keer beter te zijn dan meneer Serero. Aub dus geen Serero tegen Heerenveen vanwege zijn drie goede balletjes gisteren.
Er wordt hier sowieso wat vreemd omgegaan met spelers.
Schone is nu opeens weer niets waard, terwijl die vorig jaar bewezen heeft heel nuttig te zijn.
Poulsen was vorig jaar - zeker in CL - vaak erg belangrijk, en kan nu voor sommige ook al opzij voor Bazoer.
Sigthorsson kan er niets van mede omdat Hoessen vorig jaar in een paar invalbeurtjes leuke dingen liet zien. Gisteren sprongen de ballen nog verder van Hoessen zijn voeten dan van Siggy. En Siggy scoort toch maar weer in de Klassieker.
Siggy vond ik gisteren echt niet slecht, Bojan heeft nog wat tijd nodig en hij liet wel de ruimte aan Ligeon, dus zien doet hij het iig wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is gewoon een hele statische spits, timede gewoon zeker 3-4 keer volkomen verkeerd, had er 4 moeten maken.
Wat mij gewoon tegenviel is het algehele niveau van die Bojan, niet alleen is hij niet de nieuwe Messi, hij lijkt gewoon helemaal niet te kunnen voetballen.
En vermeer begint weer terug te vallen, doet gewoon in de 85ste minuut precies hetzelfde waar AZ vorige week uit scoorde, bal recht naar beneden in de 16 stompen.
Siggy staat er voor 1 ding, scoren, en als hij dat een paar keer echt volkomen kansloos onder de bal duikt, te laat komt voor een intikkertje dan vind ik hem niet uitblinken iig. Tuurlijk, hij maakt er 2 en daarom scoort ie ook wel een voldoende, maar liever dat hij er 4 maaktquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Siggy vond ik gisteren echt niet slecht, Bojan heeft nog wat tijd nodig en hij liet wel de ruimte aan Ligeon, dus zien doet hij het iig wel.
Vermeer ben ik wel met je eens.
Siggy ben ik niet met je eens. Maar daarin ben ik een beetje - in heel wat mindere mate dan Tyron voor Eriksen - bevooroordeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is gewoon een hele statische spits, timede gewoon zeker 3-4 keer volkomen verkeerd, had er 4 moeten maken.
Wat mij gewoon tegenviel is het algehele niveau van die Bojan, niet alleen is hij niet de nieuwe Messi, hij lijkt gewoon helemaal niet te kunnen voetballen.
En vermeer begint weer terug te vallen, doet gewoon in de 85ste minuut precies hetzelfde waar AZ vorige week uit scoorde, bal recht naar beneden in de 16 stompen.
Zat er vrijwel naast, gozer was toch niet heel stoer hoor. Snel weglopen en maakte geen schijn van kans tegen twee stewardsquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het overigens wel leuk om te zien hoe stoer de Feyenoordfans het vinden dat ze een groen rookbommetje af hebben laten gaan in de ArenA, wat een doerakken zijn het ook.
Het grappigste is dat het bij hun meteen daarover gaat, tja over de essentie, het voetbal kunnen ze het niet hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat er vrijwel naast, gozer was toch niet heel stoer hoor. Snel weglopen en maakte geen schijn van kans tegen twee stewards
Daarom was het ook stoer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn nog best risico's aan verbonden hoor, een rookbom afsteken in een afgesloten evenementenhal.
Ruig doen op internet, vermoedelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel sappen vind van m. Ondanks dat hij op een rustig vak zat, had ik iets vergelijkbaars echt niet in de kuip gedurft. :p
ben wel benieuwd welke actie vak410 of de f-side hier tefenover gaan stellen
Net als jij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ruig doen op internet, vermoedelijk.
Ik weet niet waar je op doelt.quote:
Verdriet kunnen ze met een kleuteractie verwerken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappigste is dat het bij hun meteen daarover gaat, tja over de essentie, het voetbal kunnen ze het niet hebben
Die zijn allang niet meer verdrietig man, alles went. Het is meer mooi meegenomen als ze een keer niet verliezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdriet kunnen ze met een kleuteractie verwerken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Leuk om te zien dat het jullie zo hoog zit.
Mocht je willenquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Leuk om te zien dat een kleuteractie van een stoere Feyenoorder het verdriet kan verwerken daar. Geeft nog maar eens aan dat er veel kansloos volk rondloopt daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die wordt waarschijnlijk net zo snel afgeschreven als Schone.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Duarte kan Ajax misschien nieuw Elan geven.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Schone was gisteren niet best maar vorig seizoen gewoon vaak een van de betere.
Punt met schone is dat hij het niveau nooit omhoog zal brengen. Liever een Andersen een keer de kans geven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Schone was gisteren niet best maar vorig seizoen gewoon vaak een van de betere.
Dak was openquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn nog best risico's aan verbonden hoor, een rookbom afsteken in een afgesloten evenementenhal.
Mwah, iemand die gewoon (ja op gisteren na) een ruime voldoende scoort kan je er prima bij hebben. Andersen is een prima talent maar eerst maar bewijzen weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt met schone is dat hij het niveau nooit omhoog zal brengen. Liever een Andersen een keer de kans geven.
Boeiend, 0 punten uit 3, 17e, dramatisch begin en nu ook nog even op de broek krijgen van Rubin Kazan. Laat gaan joh. Gewoon even genieten van die crisis daaro.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Maareh, is het in het kader van de homo-acceptatie dat Pelle alles en dan ook echt alles kan flikken en er mee wegkomt?.
U wot m8?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend, 0 punten uit 3, 17e, dramatisch begin en nu ook nog even op de broek krijgen van Rubin Kazan. Laat gaan joh. Gewoon even genieten van die crisis daaro.
Tuurlijk, maar ik snap niet dat hij wegkomt met wurgen, ellebogen en buitenspel staanquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend, 0 punten, 17e, dramatisch begin en nu ook nog even op de broek krijgen van Rubin Kazan. Laat gaan joh.
Dat kan natuurlijk alleen als hij ook de kans krijgt ipv een Schone bijvoorbeeld. Vorig jaar was Schone echt dikke prima maar dit seizoen heeft hij nog geen goede partij gespeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, iemand die gewoon (ja op gisteren na) een ruime voldoende scoort kan je er prima bij hebben. Andersen is een prima talent maar eerst maar bewijzen weer.
Met zijn rug naar de goal vind ik Sigthorsson juist waardeloosquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Red_85 het volgende:
Siggy was gisteren opvallend door 1 man. Ligeon. Siggy kreeg opeens aanvoer van de zijkanten. Met zn rug naar de goal en met intikkers is hij goed. En zo groeide hij in de eerste helft tot de speler van het veld, vind ik achteraf. Dat hij er niet meer maakt is jammer, maar hij scoort er wel gewoon ff 2.
Jup. Zijn aannames zijn echt dramatisch.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met zijn rug naar de goal vind ik Sigthorsson juist waardeloos. Kon hij dat maar beter, dan was het de ideale spits voor Ajax.
Dat klopt wel, in die zin is het ook beter voor hem dat de buitenspelers in de bal komen want dat kan hij zelf toch niet zo goed, gewoon zo diep mogelijk staan, gaten trekken of de voorzetten en eventuele rebounds afmaken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met zijn rug naar de goal vind ik Sigthorsson juist waardeloos. Kon hij dat maar beter, dan was het de ideale spits voor Ajax.
Die van Hoesen zijn alleen niet beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup. Zijn aannames zijn echt dramatisch.
Zei ik van wel dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van Hoesen zijn alleen niet beter
Wel beter maar ook niet goed genoeg (Al had hij gisteren net zulke slechte aannames als Sigthorsson)quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van Hoesen zijn alleen niet beter
Omdat het zo is? Heeft Hoesen vrij weinig mee te maken verder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dan alleen Siggy daar over afbranden altijd?
De stappen die hij vorig seizoen leek te maken zie je nu nog niet terugquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel beter maar ook niet goed genoeg (Al had hij gisteren net zulke slechte aannames als Sigthorsson)
De kans was dan wel groter geweest inderdaad, was echt onherkenbaar de 2e helft, gelukkig kon Feyenoord er helemaal niets mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Uiteindelijk viel de score nog mee. Ik denk dat we, indien De Jong had meegedaan er nog wel meer tegen hadden gekregen...
Sja andere mensen zijn snel tevreden over dit Ajax ik vind er geen flikker aan en je mag wel wat meer verwachten van deze selectie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat het zo is? Heeft Hoesen vrij weinig mee te maken verder.
En als er iemand is die alles en iedereen van Ajax afbrandt, dan ben jij het wel.
Klopt. Maar dat is helaas met meerdere spelers zo. Fischer, Schone. Maar goed, het seizoen is nog lang.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
De stappen die hij vorig seizoen leek te maken zie je nu nog niet terug
Wat dat betreft is het een voordeel dat hij nu niet kan spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is gister in ieder geval één ding duidelijk geworden.. Het zou een ramp zijn als Siem nog weg gaat.
Hij heeft wel een punt voor de veranderingquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Misselijk word je van die vent![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |