SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben inmiddels overleden
Tussen de linies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zet hem maar op Siem z'n plaats de aankomende weken
Amen en uiteindelijk voegen ze helemaal niets toe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zijn een beetje de mislukte producten uit hun opleiding die ze even hier neerflikkeren in de hoop dat ze nog iets waard worden bij doorverkoop
Dat is nog niet het ergste: ze belemmeren eigen talentontwikkeling en het is financieel gezien flauwekul.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amen en uiteindelijk voegen ze helemaal niets toe.
Maar ze komen van Barcelona en zijn wereld talentenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste: ze belemmeren eigen talentontwikkeling en het is financieel gezien flauwekul.
Ja Roger speelde daar ook en alles .quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ze komen van Barcelona en zijn wereld talenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sterker nog het meeste wat bij Barca speelt is totaal niet bijzonder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Roger speelde daar ook en alles .
Niet alles is geweldig van Barca , gewoon een mindere lichting zoals wij die ook hadden na 1995
Hij is niet echt een kerel nee, maar voetballend kan hij wel goed uit de voeten. Het fijne aan hem vind ik dat hij vooruit durft, probeert, te voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde goed maar komt nog steeds te kort voor Ajax 1
Dat is wel positief aan hem helaas koppelt hij het doorgaans aan ontelbare keren balverlies waardoor je dus geen klote aan hem hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is niet echt een kerel nee, maar voetballend kan hij wel goed uit de voeten. Het fijne aan hem vind ik dat hij vooruit durft, probeert, te voetballen.
Nou geen klote eraan hebben is ook weer overdreven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel positief aan hem helaas koppelt hij het doorgaans aan ontelbare keren balverlies waardoor je dus geen klote aan hem hebt
Serero vrijdag i.p.v. Schöne maar. Vorig jaar scoorde hij ook 2x in Heerenveen,quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:07 schreef TJV het volgende:
Stond opgesteld als een half in plaats van een wijde 10, alleen daarom beviel hij al. Fuck de Boer met zijn diepe middenvelders, eindbaas Thulani snapt het.
Nee dit was niet de eerste wedstrijd. Heeft wel vaker goed gespeeld. Maar ook wel eens matig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dit de eerste wedstrijd van Serero die ook maar een klein beetje goed was dus laten we niet gaan overdrijven
Boerrigter mocht ook een jaar aankloten dus laat mij even fan zijn van Serero ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dit de eerste wedstrijd van Serero die ook maar een klein beetje goed was dus laten we niet gaan overdrijven
En na dat scoren deed hij......quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero vrijdag i.p.v. Schöne maar. Vorig jaar scoorde hij ook 2x in Heerenveen,
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je puntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit was niet de eerste wedstrijd. Heeft wel vaker goed gespeeld. Maar ook wel eens matig.
Dat is zijn neef Enoh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef Scorpie het volgende:
Serero is echt het prototype afrikaanse domme draver.
Wat heeft Boerrigter er mee te maken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Boerrigter mocht ook een jaar aankloten dus laat mij even fan zijn van Serero ja.
Ajax - NAC, 5-0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je punten
Ja ik weet niet meer tegen welke tegenstanders dat allemaal waren. Maar vorig jaar begon hij wel gewoon goed aan het seizoen hoor. Tegen Groningen afgelopen seizoen viel hij goed in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer dan en kom niet met Heerenveen vorig seizoen want mede door zijn debiele actie verspeel je punten
Tja, ik ben bang dat mensen je voor altijd zullen associëren met Boerrigter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Boerrigter er mee te maken?
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja nou 1 goede wedstrijd in 3 seizoenen ik ben overtuigd
Wel meer dus. Maar jij bent geen fan van hem, dat magquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vroeg om een wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve Boerrigter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.
Maakt mij vrij weinig uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, ik ben bang dat mensen je voor altijd zullen associëren met Boerrigter.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt mij vrij weinig uit eerlijk gezegd
Hij mag wel eens een nieuw kapsel nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hij mag wel wat steviger worden
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gunt spelers wel erg weinig krediet.
Ik had nog steeds 20 keer liever Boerrigter bij Ajax zien spelen dan die afgekeurde Barca "talenten"quote:
Boerrigter past wel in dat straatje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.
2 seizoenen hoor. 3e seizoen is amper begonnen. En zoveel kansen heeft hij ook weer niet gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil niveau zien en Ajax zien groeien en het is een feit dat Serero in 3 seizoenen amper iets heeft laten zien. Oprotten dus en snel.
Boerrigter heeft 1 ongelukkig seizoen gehadquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter past wel in dat straatje?
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kanquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 seizoenen hoor. 3e seizoen is amper begonnen. En zoveel kansen heeft hij ook weer niet gehad.
Ik denk eerder omdat hij Eriksen en de Jong voor zich heeft. Geen enkele reden om Serero een kans te geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kan
De aanvoerder staat op zijn plek en die wordt nauwelijks gewisseld. En hij kan echt wel voetballen hoor. Hij maakt alleen nog wat fouten waardoor hij wat kwetsbaar is. Maar hij heeft in elk geval 1000x meer techniek in zijn kleine teen dan Derk Boerrigter in zijn hele lichaam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat gek dat hij niet zoveel kansen heeft gehad. Zou dat niet komen doordat hij er geen klote van kan
Dan had hij wel vaker ingevallen als ze hem echt goed vondenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat hij Eriksen en de Jong voor zich heeft. Geen enkele reden om Serero een kans te geven.
Waarom betrek je Boerrigter erbij? Want dat maakt wat je probeert te zeggen niet overtuigender. Hij kan ook wel wat met een bal dat zie ik ook wel maar hij loopt te veel, heeft belachelijk veel balverlies en totaal geen overzichtquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De aanvoerder staat op zijn plek en die wordt nauwelijks gewisseld. En hij kan echt wel voetballen hoor. Hij maakt alleen nog wat fouten waardoor hij wat kwetsbaar is. Maar hij heeft in elk geval 1000x meer techniek in zijn kleine teen dan Derk Boerrigter in zijn hele lichaam.
Dat deed de Boer vorig seizoen dan ook. Een rode kaart gevolgd door een blessure en een afwezigheid naar de Africa Cup + het goede spelen van Schone heeft er voor gezorgd dat hij er na de winterstop niet meer tussen kwam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had hij wel vaker ingevallen als ze hem echt goed vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |