SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
thnx brotha k hou van jequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
fipo, deze is voor jou etha!!!
Elke x?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef no1uknow het volgende:
hahaha etha elke keer als ik je ui zie moet ik kkhard lachen hardop
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef no1uknow het volgende:
hahaha etha elke keer als ik je ui zie moet ik kkhard lachen hardop
Waar ben jij al die tijd geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:49 schreef G.R.S. het volgende:
Het is wel irritant als een persoon 30 minuten lang 1 oefening doet. Mja, huilie doen bij instructeur is wel gay
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heeft Leks echt wel een mooie lach... zo beetje sexy lagg stel ik me voor... Klopt dat adoo ?(nohommo)
Werken aan mijn scriptie, geld verdienen en dat soort dingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar ben jij al die tijd geweest?
Maar idd, ga dan gewoon naar die persoon toe en vraag of je ff tussendoor mag ofzo.
Haha okay, ik dacht vakantie. Maar het was juist het tegengesteldequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Werken aan mijn scriptie, geld verdienen en dat soort dingenFOK! is niet goed voor je als je belangrijkere dingen te doen hebt
dat is wat ik soms leuk vind aan trap, de humor/'alles kan en mag'quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die intro met Frans Bauer, koning toch!
Whut hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef ChesterPerry het volgende:
ben 1.88 en 93 kilo ecto ben ik al zon 15 jaar niet meer helaas
19 is wel geod ja 2 weken geleden 20 geworden nu ben ik volwassenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whut hoe oud ben jij dan?Ik zat met iets van 19 ofzo in mn hoofd maar dan zou je op je vierde al ecto-af zijn lollur
Ik voel me ecto want paar maandjes gecut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zag vandaag twee hele dunne jongetjes van ~18 oid curlen in het squatrek. Met alleen de stang.
Soms ben ik bang dat hier helemaal geen gigantische alpha beren zitten maar gewoon dat soort ecto boys
#maakhetbespreekbaar
xd oftewel je ben nooit ecto geweestquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
19 is wel geod ja 2 weken geleden 20 geworden nu ben ik volwassen
Maar wel zichtbare abs nu zeker?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik voel me ecto want paar maandjes gecut.
1.86 / 83kg / 11-13% ofzo.
Nu weer aan het bulken, wil meer strength gains.
Ja dat wel, alleen voel me echt een skinnyfagquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
xd oftewel je ben nooit ecto geweest
[..]
Maar wel zichtbare abs nu zeker?
bout threefiddy.quote:
27.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
mn dagelijkse struggle.. kan niet eens normaal over straat
[ afbeelding ]
Ik heb lang geleden toen ik ook 17 was wel getraind, maar echt gay. 3x per week zelfde routine. Bankdrukken, biceps, triceps enz. Standaard beachboy routine.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
hmm ja ik heb ook wel wat vergooit, drukte al 100 op 17 jaar toen anderhalf jaar nauwelijks wat gedaan
Ik hoeverre gaat progressive overload werken in de cut?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
27.
Heb alleen veel tijd verspilt met niet buiten de comfort zone gaan en niet letten op progressive overload. Dieet was prima, training was vrij fuckarounditis.
Nu P/P/L en tijd om serieuze krachtgains te maken.
Niet. Daarom cut ik ook niet meerquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoeverre gaat progressive overload werken in de cut?
trainen in de cut is gewoon echt kut. Allemaal van die net-niet trainingen die zwaar op je humeur slaan. Niks gegaind, en als je pech hebt kun je ook nog eens terug in je weights. Ik kan er slecht tegen altijd. Stilstand is achteruitgang.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wie? Ik ben niet kwaad iig. Maarja, kracht gainen gaat sws gewoon niet in de cut. Wel iets omhoog gegaan, maar niet echt bizar veel.
U ain't all that hunniquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, erg irritant. Hele dag slap voelen, gaar trainen. Beetje de gewichten van voor je cut blijven onderhouden maar minimale progress maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
trainen in de cut is gewoon echt kut. Allemaal van die net-niet trainingen die zwaar op je humeur slaan. Niks gegaind, en als je pech hebt kun je ook nog eens terug in je weights. Ik kan er slecht tegen altijd. Stilstand is achteruitgang.
dit heb ik nu wil het liefst naar de 15 gaaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, erg irritant. Hele dag slap voelen, gaar trainen. Beetje de gewichten van voor je cut blijven onderhouden maar minimale progress maken.
Was alleen nodig omdat ik best yolo was gegaan met bulk en rond de 20% BF zat. Nu maar iets minder in surplus gaan, zodat ik wel krachtgains maak maar niet belachelijk veel vet aankom. 1-1.5kg/maand is wel een mooi doel.
Dat even lange tijd volhouden, denk dat ik niet eens ga cutten voor de zomer ofzo, gewoon anderhalf jaar lang zo doorgaan.
deed je IF of niet? ik heb daar totaal geen last van tijdens mijn cutquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, erg irritant. Hele dag slap voelen, gaar trainen. Beetje de gewichten van voor je cut blijven onderhouden maar minimale progress maken.
Was alleen nodig omdat ik best yolo was gegaan met bulk en rond de 20% BF zat. Nu maar iets minder in surplus gaan, zodat ik wel krachtgains maak maar niet belachelijk veel vet aankom. 1-1.5kg/maand is wel een mooi doel.
Dat even lange tijd volhouden, denk dat ik niet eens ga cutten voor de zomer ofzo, gewoon anderhalf jaar lang zo doorgaan.
Hilarisch.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik heb geen toegang tot KPD. Ooit eens aangevraagd maar nooit een reactie op gekregen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef Push. het volgende:
Zit met alleen maar lelijke mensen ingedeeld bij m'n intro week. #struggles
ja vind je het gek, 3:19quote:
Dat wordt geen neuken jonge!! Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef Push. het volgende:
Zit met alleen maar lelijke mensen ingedeeld bij m'n intro week. #struggles
Of juist continue neuken...quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
Dat wordt geen neuken jonge!! Waar ga je heen?
ja precies, volgende dag werken zodat hij weer 700 euro aan huursubsidie kan opstrijken ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 07:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja vind je het gek, 3:19
om die tijd liggen we allemaal te groeien in bed![]()
Zo ziet de gemiddelde Nederlandse straat er (nog) niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Komt vooral ook omdat NIEMAND de moeite meer neemt om er een GYMchick in te zetten. Nu weer een std. strandmokkel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit na de openingpost
Een GYMchick erin. Hoe moeilijk kan het zijn??quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
pass 06. Mochten mensen nog tips, ideeën of gags hebben dan kun je die dmen dan knal ik ze erin
Hier nieuwe ggym chickquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Komt vooral ook omdat NIEMAND de moeite meer neemt om er een GYMchick in te zetten. Nu weer een std. strandmokkel.
except rdam zuidquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddelde Nederlandse straat er (nog) niet uit.
Dank. Dit maakt mijn dag weer goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hier nieuwe ggym chick
[ afbeelding ]
![]()
Ik begrijp dat je als vrouw daar inmiddels blij mag zijn als de klodders zaad je niet om de oren vliegen als je een keer buiten loopt?quote:
De Randstadquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
alsof den haag zo veel anders is
same shit different name
Zaad en/of kogelsquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je als vrouw daar inmiddels blij mag zijn als de klodders zaad je niet om de oren vliegen als je een keer buiten loopt?
den haag is wel veiliger dan rotterdam jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
same shit different name
he oppassen hequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
same shit different name
jaloezie staat je nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
denk dat DH meer tokkies heeft, daar moeten ze eens zo'n AD onderzoek naar doen
Zijn nog 3500 andere studentes, zoek er daar wel een paar van uit. Maastrichtquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat wordt geen neuken jonge!! Waar ga je heen?
Ben erin gezet om t gemiddelde op een voldoende te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Denk dat ze gewoon alle lelijke mensen in 1 groepje hebben gedaan dan.
gdvr lol. rectal prolapse, moest ff denken en dacht hij bedoelt verzakking volgens mij. Maar wist het niet helemaal zeker en dus googlede ff plaatjes perongelukquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef no1uknow het volgende:
moest net zo hard scheiten dat ik bijna een rectal prolapse had gvd
Niet slim. Was ook eens bij Gênante Lijven, jonge gast die er last van had, die moest schijten terwijl hij in een röntchen apparaat zat ofzo, niet zulke charmante beelden als je darm half mee naar buiten komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gdvr lol. rectal prolapse, moest ff denken en dacht hij bedoelt verzakking volgens mij. Maar wist het niet helemaal zeker en dus googlede ff plaatjes perongeluk![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahahahaha, dankje Ray m'n hele dag goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gdvr lol. rectal prolapse, moest ff denken en dacht hij bedoelt verzakking volgens mij. Maar wist het niet helemaal zeker en dus googlede ff plaatjes perongeluk![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lol, dan baal je wel zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet slim. Was ook eens bij Gênante Lijven, jonge gast die er last van had, die moest schijten terwijl hij in een röntchen apparaat zat ofzo, niet zulke charmante beelden als je darm half mee naar buiten komt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heh verdomme, druk ik d'r weer op![]()
Zit net 3 bananen weg te stouwen lol
Hey Weismanquote:
okquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Cake-Man het volgende:
hey weisman hey yuri eerst zegt iedereen dat wel maar toen niet ginge jullie raar doen en nu zeg je weer hey weisman snap het echt niet meer hahah sukkeltej
Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laten we het volgende topic helemaal volposten met hey Weisman.
doen we.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laten we het volgende topic helemaal volposten met hey Weisman.
Hee, ga ff iemand anders zenuwachtig makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oei die zou je toch eigenlijk maandag krijgen? slecht teken uitstel..
vind sws al die internet wijven die worden gepost irritantquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Komt vooral ook omdat NIEMAND de moeite meer neemt om er een GYMchick in te zetten. Nu weer een std. strandmokkel.
snap die man wel joh, die eiwit poeders is allemaal chemische meukquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
voelde gister tijdens squatten wel even alsof m'n quad af zou scheuren van het aanhechtingspunt![]()
ja tog im that thug you love to hatequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goh eens iets anders dan die vmbo bullshit die je hier normaal neerkwakt
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goh eens iets anders dan die vmbo bullshit die je hier normaal neerkwakt
geen zin vandaagquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
wie gaat liften vandaag? ben gister geweest maar geen spierpijn en voel me prima dus wil vanavond weer.. kan dit?
voelde gister tijdens squatten wel even alsof m'n quad af zou scheuren van het aanhechtingspunt![]()
telkens je eigen naam maar weer posten is wel een beetje raarquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef Cake-Man het volgende:
ik heb geen vmbo gedaan
hey weissman
Zelfs VMBO lukte je niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef Cake-Man het volgende:
ik heb geen vmbo gedaan
hey weissman
gew havo ja tog jij zit zeker nog op vmbo haha kneusjequote:
Yup. Geen roids, gewoon tonijn en top ramen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
Lol claimt Kali serieus natty te zijn?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Geen roids, gewoon tonijn en top ramen.
En aan de andere kant zijn er mensen dat iedereen die een redelijk fysiek heeft aan de juice zit en je als natural niks bereikt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef seto het volgende:
achja er zijn ook mensen die denken dat jay cutler of coleman nog natty is
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Geen roids, gewoon tonijn en top ramen.
quote:
ik denk dat ze jou kapot knijpt met die powerlegsquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Iets in mij wil mensen die zulke bekken trekken op foto's kapot knijpen.
Ik wil hem bij chicks met zo'n blik altijd droog in de kont stoppen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Iets in mij wil mensen die zulke bekken trekken op foto's kapot knijpen.
1.65quote:
Net als deze?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Dit soort gifjes had ik op de middelbare school altijd in mijn ppt.
wat is de mindfuck?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
Nog ff een mindfuckje voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_draaiende_danseres
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik was fanta al hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, door mijn fucked up enkel, ben ik vet geworden, mannn.....
Wat zijn nu een beetje de plaatsen waar het goed wonen is (goede voorzieningen, weinig paupers (allochtoon en autochtoon) waar ook een fatsoenlijke gym is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:11 schreef seto het volgende:
[..]
cijfers liegen er niet om
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)s/misdaadmeter.dhtml
Poll: De danseres draaitquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn middelbareschooltijd hadden we nog overheadprojectors.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Dit soort gifjes had ik op de middelbare school altijd in mijn ppt.
WO afgerond, chef. Verder: zie mijn signature, waarbij opgemerkt dat > voor > staat (pauper-Fok kan geen > karakter aan in de signature).quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
gew havo ja tog jij zit zeker nog op vmbo haha kneusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn tijd nog leibordjes en nonnen die sloegen als je met links schreefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In mijn middelbareschooltijd hadden we nog overheadprojectors.
Doe het dan goed:quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:22 schreef Curlbrah het volgende:
Poll: welke opleiding heb je gedaan?
• vmbo
• anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
nou het spijt me, maar ik zie hier geen moment in dat ze naar links draait.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou het spijt me, maar ik zie hier geen moment in dat ze naar linksrechts draait.
Ze draait constant met detegen klok meein naar rechtslinks
Vast niet harder dan om je usericon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik durf niet te stemmen.ben bang dat jullie me uitlachen.
Deden we toch al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik durf niet te stemmen.ben bang dat jullie me uitlachen.
Beach, nr 25 op de foto, vlak voor hij met een spaans rietje op z'n falie kreeg van de meesterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:10 schreef Beach het volgende:
[..]
in mijn tijd nog leibordjes en nonnen die sloegen als je met links schreef
Ik kan ze allebei zien als ik mijn best doe. Overwegend met de klok mee, dat wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Poll: De danseres draait
• Rechtsom (met de klok mee)
• Linksom (tegen de klok in)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn UI uitlachen is onmogelijk. De Rock sloopt je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vast niet harder dan om je usericon.
Lees dit, rayK.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
serieus?
maar haar rechter been leidt toch duidelijk die cirkel beweging naar rechts lol
zo, nou het kost even moeite, maar nu zag ik het ja lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lees dit, rayK.
Het gaat er uiteindelijk om of jij het been waarop ze draait als rechter- of linkerbeen ziet. Dit kun je namelijk allebei zien, want er zit geen diepte in de gif.
Schiet lekker op, die pollquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe het dan goed:
Poll: Wat is je hoogst genoten opleiding?
• Ik ben bezig met VMBO
• Ik heb VMBO afgemaakt
• Ik ben bezig met HAVO
• Ik heb HAVO afgemaakt
• Ik ben bezig met VWO
• Ik heb VWO afgemaakt
• Ik ben bezig met MBO
• Ik heb MBO afgemaakt
• Ik ben bezig met HBO
• Ik heb HBO afgemaakt
• Ik ben bezig met WO
• Ik heb WO afgemaakt
• Ik ben bezig met promoveren
• Ik ben gepromoveerd
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zeeheldenkwartier vind ik wel een mooie buurt, en het is in de buurt van kneetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat zijn nu een beetje de plaatsen waar het goed wonen is (goede voorzieningen, weinig paupers (allochtoon en autochtoon) waar ook een fatsoenlijke gym is?
ik zie op de eerst foto al 4 hangjongeren en 2 hangouderen/alcoholisten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:15 schreef seto het volgende:
[..]
zeeheldenkwartier vind ik wel een mooie buurt, en het is in de buurt van kneets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben inmiddels zelf ook een hangouderequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zie op de eerst foto al 4 hangjongeren en 2 hangouderen/alcoholisten...
hij zoekt zonder paupers
Fijn om te weten waar mijn IB blijft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef no1uknow het volgende:
720 euro huurtoeslag op den rekening
dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fijn om te weten waar mijn IB blijft.
ach over een paar jaar werkt hij ook en betalen we met z'n allen mee aan de gevolgen van jouw vergrijzing johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fijn om te weten waar mijn IB blijft.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
WO afgerond, chef. Verder: zie mijn signature, waarbij opgemerkt dat > voor > staat (pauper-Fok kan geen > karakter aan in de signature).wow stoer mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ach over een paar jaar werkt hij ook en betalen we met z'n allen mee aan de gevolgen van jouw vergrijzing joh
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
yea en lkr tot je 40e bij mama wonen en een wajong trekken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef seto het volgende:
jackie snapt er weer geen fuk van [ afbeelding ]
zo ben ik, ik ben kk lowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
IK HEB TOG AL GEZEGD DAT IK GA JOH TRAP ANDERS NOG FF NA OFSO
wat is g4p?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef seto het volgende:
indd
gwn ziek lichaam bouwen in de gym en dan g4p doen zodat je nog ziekere gear kan halen
JB snapt er geen fuck van omdat ze geen ervaring heeft met het teren op anderen. M.a.w.: eigenlijk een goed teken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef seto het volgende:
jackie snapt er weer geen fuk van [ afbeelding ]
thanksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
JB snapt er geen fuck van omdat ze geen ervaring heeft met het teren op anderen. M.a.w.: eigenlijk een goed teken.
Ze is een vrouw dus ze teert per definitie op anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
JB snapt er geen fuck van omdat ze geen ervaring heeft met het teren op anderen. M.a.w.: eigenlijk een goed teken.
quote:
ahaha wauwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze is een vrouw dus ze teert per definitie op anderen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze is een vrouw dus ze teert per definitie op anderen.
Ik woon, net als jij, gewoon in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahaha wauwdit zegt meer over de vrouwen in jouw omgeving dan over mij tho
Met omgeving bedoel ik natuurlijk niet het land waarin je woont.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon, net als jij, gewoon in Nederland hoor.
hey fanta alles goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met omgeving bedoel ik natuurlijk niet het land waarin je woont.
ja vanavond vertrek ik dus ben tijdje niet hier snap jequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja hor yuri en mt jou? lkr vakantie?
thnx voor backup broquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef seto het volgende:
levolution heeft zoals altijd weer 100% gelijk
Gezien je uitspraken in Urk of Staphorst o.i.d.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon, net als jij, gewoon in Nederland hoor.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gezien je uitspraken in Urk of Staphorst o.i.d.
hey man alles goed ja hier wel rustig man boksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef seto het volgende:
levolution heeft zoals altijd weer 100% gelijk
hey ethonolicquote:
hey weissmanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef ZetaOS het volgende:
Maar Kali Muscle It's gay bro, all homo or not?
Lijkt Kai Green wel, die deed toch ook gay porn?
hey snakeyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Beach het volgende:
Jezus kap nou eens met dat "hey naam" gezeik volgende keer haal ik Snakey erbij.
hey cake man alles goedquote:
ja man rustig hoe gaat daar maar ik moet nu vertrekke laterz mense tot over paar wekenquote:
Waarom heb je dat laten bepalen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:50 schreef Levolution het volgende:
Jongens ik heb mijn labuitslag binnen.
Testosteronwaarde van 29.
/bragging
Voor de leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom heb je dat laten bepalen als ik vragen mag?
Ja zeker, niets mis mee imho.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor de leuk.
Heb ook cholesterol en TSH en shit laten checken.
Is ook wel goed om af en toe in je leven de boel in de gaten te houden zodat je tijdig kan ingrijpen.
Ja, via de huisarts.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja zeker, niets mis mee imho.
Heb je dat met een verwijzing van de huisarts gedaan? Zelf voor betaald?
Als je de hele lijst met tests doet heb je kans dat je voor een paar dingen zelf moet betalen. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd waarvoor ik moest betalen, maar ik kreeg een rekening van iets van 20 euro van m'n verzekering.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, via de huisarts.
Betalen weet ik eigenlijk niet, ik meen dat dit onder eigen risico valt dus dat ik de rekening wel zie verschijnen? Weet ik echter niet zeker.
Het is niet echt alles, het zijn de standaarddingen die de HA had aangekruist, zoals TSH, glucose, cholesterol etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je de hele lijst met tests doet heb je kans dat je voor een paar dingen zelf moet betalen. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd waarvoor ik moest betalen, maar ik kreeg een rekening van iets van 20 euro van m'n verzekering.
Nee precies, het maakt niet uit dat je eea zelf moet betalen. Het is gewoon goed om te weten waar je staat met dit soort zaken. Ik ben sowieso een voorstander van een jaarlijks fysieke 'APK'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is niet echt alles, het zijn de standaarddingen die de HA had aangekruist, zoals TSH, glucose, cholesterol etc.
Vind het niet erg, ik had al uitgezocht dat het maar een paar tientjes maximaal zou kosten.
Klopt, het kost niet zoveel maar je bespaart misschien ooit veel ellende. Ik vraag me af of de extra kosten voor zo'n jaarlijkse 'APK' (:D ) opwegen tegen de kosten die gemaakt worden door ernstige ziektebeelden die onopgemerkt en onbehandeld bleven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee precies, het maakt niet uit dat je eea zelf moet betalen. Het is gewoon goed om te weten waar je staat met dit soort zaken. Ik ben sowieso een voorstander van een jaarlijks fysieke 'APK'.
Jep, alles is in orde, ik had wel twijfel bij TSH omdat ik merk dat mijn TDEE best laag ligt (ik moet erg laag om buikvet kwijt te raken), maar ook dat is in orde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga dat binnenkort ook eens laten doen, ook best benieuwd naar m'n waarden.
Had je bij alles zulke goede waarden Levolution?
Tot nu toe weigeren verzekeringsmaatschappijen het te vergoeden. Ik denk dat het overall voor hun niet waard is om te vergoeden omdat heel veel mensen die nooit wat zullen krijgen toch die test gaan doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, het kost niet zoveel maar je bespaart misschien ooit veel ellende. Ik vraag me af of de extra kosten voor zo'n jaarlijkse 'APK' (:D ) opwegen tegen de kosten die gemaakt worden door ernstige ziektebeelden die onopgemerkt en onbehandeld bleven.
Zou het idd ook graag op mn schildklier gooien (al is de behandeling van een trage schildklier eerder ellendig dan wenselijk). Wel fijn om te weten dat je supergezond bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jep, alles is in orde, ik had wel twijfel bij TSH omdat ik merk dat mijn TDEE best laag ligt (ik moet erg laag om buikvet kwijt te raken), maar ook dat is in orde.
Kan nu dus niks meer blamen behalve mezelf, gewoon keihard trainen en goed eten.
Tegenwoordig? Ziektekostenverzekeraars zijn de grootste geldwolven in de zorg geloof ik (naast farmaceutische industrie).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tot nu toe weigeren verzekeringsmaatschappijen het te vergoeden. Ik denk dat het overall voor hun niet waard is om te vergoeden omdat heel veel mensen die nooit wat zullen krijgen toch die test gaan doen.
Maarja, ook ziektekosten verzekeringen zijn tegenwoordig om geld te verdienen, niet om onze gezondheid.
Klopt, maar de vraag is dus of de verzekeringsmaatschappijen er zelfs geld mee zouden kunnen besparen. De chronisch zieke mensen kosten veel geld dus misschien is daarop te besparen als je tijdig voorkomt dat ze chronisch ziek worden door goede monitoring van de gezondheid? Anderzijds valt er bij bijvoorbeeld slechte lipidenwaarden niet veel te doen behalve statines voorschrijven en dat kost de verzekeringen weer geld, dus misschien hopen ze gewoon dat die mensen onopgemerkt blijven en overlijden voor ze heel veel geld kosten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tot nu toe weigeren verzekeringsmaatschappijen het te vergoeden. Ik denk dat het overall voor hun niet waard is om te vergoeden omdat heel veel mensen die nooit wat zullen krijgen toch die test gaan doen.
Maarja, ook ziektekosten verzekeringen zijn tegenwoordig om geld te verdienen, niet om onze gezondheid.
xD denk et nie he :s :squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, het kost niet zoveel maar je bespaart misschien ooit veel ellende. Ik vraag me af of de extra kosten voor zo'n jaarlijkse 'APK' (:D ) opwegen tegen de kosten die gemaakt worden door ernstige ziektebeelden die onopgemerkt en onbehandeld bleven.
Klopt, die shit is katabool man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou het idd ook graag op mn schildklier gooien (al is de behandeling van een trage schildklier eerder ellendig dan wenselijk). Wel fijn om te weten dat je supergezond bent
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
6 weken minimaal geen benen trainen.
Pain but no gain.
Niet eens gevochten met een beer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door mijn enkel gegaan op Decibel, scheurtje in bot/enkel.
Bijna, maar die beer was verstandig en wist dat hij niet moest fucken met mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet eens gevochten met een beer?
AWWquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
6 weken minimaal geen benen trainen.
Pain but no gain.
Vroegah jonge, kwam een chick mij altijd stalken omdat ze geilde op mijn kuiten en enkelsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef seto het volgende:
boeie chix zien je benen toch niet
lekker maximaal curlen vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |