SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een vriendelijke manier vroeg ik hem of hij nog de locatie lang bezet zou houden, waarop hij reageerde dat hij bijna klaar was. Fijn, ik dus andere oefeningen (optrekken, aftrekken, de hele reeks) doen, ruim 20 minuten later teruggekeerd, waarop ik zie dat hij in exact dezelfde positie zit.
Uiteindelijk klacht in gaan dienen bij dienstdoende fitnessinstructeur en die heeft hem gevraagd (gedwongen?) de desbetreffende locatie te verlaten. Dit zou in principe allemaal niet nodig geweest zijn, daarnaast heeft filo-boy waarschijnlijk nu een hekel aan me. Door het moeten aanspreken van de jongeman, raakte ik ook mijn ''rush'' kwijt en begon ik vermoeid aan een reeks oefeningen waar ik geen zin meer in had.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Fijn, ik dus andere oefeningen (optrekken, aftrekken, de hele reeks) doen
quote:Uiteindelijk klacht in gaan dienen bij dienstdoende fitnessinstructeur
not sure if srsquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
proud to be ecto, al die dikke meso's met hun voederbakjes en eten wegen
Ik word er verdrietig van dat er knuppels zijn die denken meer recht te hebben op apparatuur dan ik, ondanks dat we dezelfde prijs aan contributie betalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
troost je erin dat mensen zich waarschijnlijk ook aan jou irriteren TS, dingen bezet aan het houden met je lage gewichten..
"even snel in een maandje gespierd worden, ga binnenkort op vakantie en veel aan het strand liggen haha".quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Eerder op de dag ging ik dus naar de sportschool om m'n tepels op de juiste plek te krijgen, omdat het schooljaar over een kleine drie weken weer begint.
ik moest gniffelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Eerder op de dag ging ik dus naar de sportschool om m'n tepels op de juiste plek te krijgen,
Het is niet serieus bedoeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"even snel in een maandje gespierd worden, ga binnenkort op vakantie en veel aan het strand liggen haha".
Mensen die dat soort dingen doen
wat doe je nu zelf danquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik word er verdrietig van dat er knuppels zijn die denken meer recht te hebben op apparatuur dan ik, ondanks dat we dezelfde prijs aan contributie betalen, als ik ze lastig val door mijn aanwezigheid, kunnen ze vragen of ik ergens anders heen kan, wat nog nooit gebeurd is.
Nu haal je het uit context. De persoon in kwestie spendeerde er erg veel tijd, iets waar de instructeur het met mij over eens was. Er werd zelfs gegrapt over de mogelijkheid dat hij zichzelf bevuild had op de plek en niet meer kon bewegen.quote:
Jij weet zeker niet dat die spiegels bedoeld zijn om af en toe je form in de gaten te houden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef porsche1 het volgende:
En trainen voor een spiegel.Gore homo.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Jij weet zeker niet dat die spiegels bedoeld zijn om af en toe je form in de gaten te houden?
Dat doe je thuis maar, trainen doe je in de sportschool, je eigen bekijken en aftrekken doe je maar lekker thuis voor de spiegel van je ouders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Jij weet zeker niet dat die spiegels bedoeld zijn om af en toe je form in de gaten te houden?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef porsche1 het volgende:
Kansloos figuur jij TS. Als iets bezet is, is het bezet.
Gore NSB'er dat je bent.
Je bekritiseert mij voor het bekritiseren van iemand die apparatuur lang bezet houdt en vervolgens zanik je erover dat ik geen spiegels in de sportschool mag gebruiken? Die hangen er voor een reden, proleet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat doe je thuis maar, trainen doe je in de sportschool, je eigen bekijken en aftrekken doe je maar lekker thuis voor de spiegel van je ouders.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef porsche1 het volgende:
Kansloos figuur jij TS. Als iets bezet is, is het bezet.
Gore NSB'er dat je bent.
om je form te checken, niet om te kijken of je nog hangtieten hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bekritiseert mij voor het bekritiseren van iemand die apparatuur lang bezet houdt en vervolgens zanik je erover dat ik geen spiegels in de sportschool mag gebruiken? Die hangen er voor een reden, proleet.
Is goed, dan neem ik alle gewichten uit de sportschool mee naar huis zodat ik kan kijken of ik wel goed tot beneden parallel squatquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat doe je thuis maar, trainen doe je in de sportschool, je eigen bekijken en aftrekken doe je maar lekker thuis voor de spiegel van je ouders.
Die horen bij vorm.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
om je form te checken, niet om te kijken of je nog hangtieten hebt
Je mag niet stelen, goorlap dat je bent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed, dan neem ik alle gewichten uit de sportschool mee naar huis zodat ik kan kijken of ik wel goed tot beneden parallel squat.
Die hangen er zodat de ruimte groter lijkt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bekritiseert mij voor het bekritiseren van iemand die apparatuur lang bezet houdt en vervolgens zanik je erover dat ik geen spiegels in de sportschool mag gebruiken? Die hangen er voor een reden, proleet.
heb er anders nooit last vanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef Emm16 het volgende:
Er is altijd wel drama in de sportschool.
Ik ook niet.quote:
Oh oke. Ik ga zelf nooit naar een sportschool maar afgezien van het aantalquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je je tepels binnen 3 weken op de juiste plek wilt krijgen zou ik de sportschool laten voor wat het is. Hooguit dat je wat gewichtjes aan je tepel kunt klemmen om die vervolgens achterover je schouder te werpen.
Ik wilde bijna zeggen mooi gesproken dima. Toen zag ik dat het mijn eigen woorden waren!quote:
Kerel...quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen mooi gesproken dima. Toen zag ik dat het mijn eigen woorden waren!
Alsnog goede quote wel dimi!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Eerder op de dag ging ik dus naar de sportschool om m'n tepels op de juiste plek te krijgen, omdat het schooljaar over een kleine drie weken weer begint. Natuurlijk zit ik daar in een gigantische ''rush'' omdat ik zojuist mezelf gemotiveerd heb om te knallen, alles ging goed, tot het tijd was om oefeningen met halters en de EZ-curl bar uit te voeren.![]()
In onze sportschool, hebben we namelijk slechts één locatie waar deze geplaatst zijn, namelijk rechts van een mat (voor dingen als push-ups, sit-ups etc.), en voor een spiegel waar ik mezelf kan bekijken en motivatie geven door m'n borstspieren op commando te laten bewegen, enfin. Mensen die sporten zullen dit waarschijnlijk wel begrijpen, voor een spiegel trainen is gewoon fijner, met name wanneer je resultaat begint te zien.
Helaas zat hier een, ik schat, 17-jarige knul die gewichten aan de EZ-curl bar had vastgemaakt en het setje halters (11 kg, wat ik ook gebruik, omdat we verder enkel 9kg hebben, wat te licht is en het springt naar 13 kg, wat te zwaar is) naast zich had gelegd omdat hij een reeks oefeningen deed. Althans, dat denk ik omdat de jongeman op het moment zelf in een denkende positie (zie spoiler) op de vensterbank zat terwijl zijn handdoek en waterfles het apparatuur omsingeld had.
Ga naar een fatsoenlijke sportschool i.p.v. F4F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een vriendelijke manier vroeg ik hem of hij nog de locatie lang bezet zou houden, waarop hij reageerde dat hij bijna klaar was. Fijn, ik dus andere oefeningen (optrekken, aftrekken, de hele reeks) doen, ruim 20 minuten later teruggekeerd, waarop ik zie dat hij in exact dezelfde positie zit.
Uiteindelijk klacht in gaan dienen bij dienstdoende fitnessinstructeur en die heeft hem gevraagd (gedwongen?) de desbetreffende locatie te verlaten. Dit zou in principe allemaal niet nodig geweest zijn, daarnaast heeft filo-boy waarschijnlijk nu een hekel aan me. Door het moeten aanspreken van de jongeman, raakte ik ook mijn ''rush'' kwijt en begon ik vermoeid aan een reeks oefeningen waar ik geen zin meer in had.
Opgelost, slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |