Kom er dan gelijk kutgeluid uit, of zo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat het waarschijnlijk troep is of uit de middeleeuwen stamt.
In vergelijking met het heden, ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kom er dan gelijk kutgeluid uit, of zo?
Raar, ik heb precies dezelfde set hier staan. Komt aanmerkelijk beter geluid uit dan de meeste troep die je bij Mediamakrt koopt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In vergelijking met het heden, ja.
Ik niet, ben weer pittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben even marktplaats voor je aan 't afspeuren Jitzzz
Komt goed dushi, ik word wel weer wakker als DEF uitgestorven isquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je maar in een eeuwige winterslaap mag blijven!!!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben even marktplaats voor je aan 't afspeuren Jitzzz
JBL is ook een van de top audio merken, maar so is Pioneer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Had altijd een 5.1 JBL setje, dat beviel prima. Daarom heb ik nu ook een voorkeur voor JBL, maar sta open voor alles. En tweedehands vind ik prima
Waar in de buurt moet de advertentie zijn my bro?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Had altijd een 5.1 JBL setje, dat beviel prima. Daarom heb ik nu ook een voorkeur voor JBL, maar sta open voor alles. En tweedehands vind ik prima
Ergens in Noord Holland zou wel fijn zijn, exacte plaats maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar in de buurt moet de advertentie zijn my bro?
Roger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ergens in Noord Holland zou wel fijn zijn, exacte plaats maakt niet zoveel uit.
Ik moet even goed nadenken hoor, ben nog van de schrik aan het bekomen.quote:
Jizzze, gewoon even bij RAF naar binnen lopen, luisteren wat je goed vindt klinken, dan 2e hand proberen die te scorenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Maar even zonder gekheid, ik hoef geen topmerk, ik wil er ook geen 100'en euro's aan uit te geven. Ik wil gewoon twee normale stereospeakers waar ik op mijn vrije dag lekkere muziekjes mee ten gehore kan brengen aan mijzelf.
De RAF is toch al jaren failliet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken hoor, ben nog van de schrik aan het bekomen.
[..]
Jizzze, gewoon even bij RAF naar binnen lopen, luisteren wat je goed vindt klinken, dan 2e hand proberen die te scoren
Stekker eruit. Dat heeft MK ook gezegd, van de stroom af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
m.k. the fuck heb ik gedaan. ik drukte op de power knop van zo'n wit kastje, toen deed die niets. Toen hield ik 'm ingedrukt was 't pieeep en nu is die power LED de hele tijd aan 't knipperen
Is sinds een jaartje weer open, juist alleen het audio gedeelte. De rest is dicht. Zit nog wel op de oude plaats in de Rijnstraat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De RAF is toch al jaren failliet?
Zo'n wit kastje... hmmmmquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
m.k. the fuck heb ik gedaan. ik drukte op de power knop van zo'n wit kastje, toen deed die niets. Toen hield ik 'm ingedrukt was 't pieeep en nu is die power LED de hele tijd aan 't knipperen
Ah rogerquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is sinds een jaartje weer open, juist alleen het audio gedeelte. De rest is dicht. Zit nog wel op de oude plaats in de Rijnstraat.
Geduld, uithoudingsvermogen en respect voor je meerderen, onder andere.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
AS, wat is handig om veel te hebben intern? Moet morgen ff kleding etc. shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geduld, uithoudingsvermogen en respect voor je meerderen, onder andere.Dankjewel, ik zal morgen gelijk kijken voor een bajonetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zal morgen gelijk kijken voor een bajonet
Intern voor op kazerne of wat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik weet niet wat er wel en niet in je kleding pakket zal zitten. Ik heb toen zelf best veel gekocht, maar dat kwam ook omdat het KPU toen blut was, en we dus ook zo goed als niks hadden. Basisjassen, broeken, shirts etc heb ik allemaal maar zelf moeten kopen, want anders had ik niet eens genoeg reserve.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Genoeg als in, 10/15/20?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
Zorg voor genoeg pendekken en sportsokken. De rest zal allemaal wel in je kledingpakket zitten, en na een week kan je prima zelf besluiten wat je nog meer nodig zal hebben.
En koop een paar badslippers.
^ Dit, als iets belangrijks nog niet in je kledingpakket zit, vul het dan zelf tijdelijk aan, bijvoorbeeld een t-shirt ofzo. Ga eerst bij school langs voordat je gaat aanschaffen, want ik weet dat ze in A'dam een boot/opslag hok vol met PGU hebben, dus eerst zeuren !quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
Zorg voor genoeg pendekken en sportsokken. De rest zal allemaal wel in je kledingpakket zitten, en na een week kan je prima zelf besluiten wat je nog meer nodig zal hebben.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig voor 5 dagen + een paar keer sporten?
15 dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig voor 5 dagen + een paar keer sporten? En drie reserve.
Prima, waar je jezelf comfy bij voelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
15 dusBetter safe than sorry
En met sportsokken gewoon dit:quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
Kan, het gaat niet om de hoogte. Als ze maar zwart of wit zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En met sportsokken gewoon dit:
[ afbeelding ]
Komen ongeveer tot de helft van je kuit
Vooral T-shirts, onderbroeken en sokken zijn belangrijk. Daar wil je er genoeg van hebben zoals de rest ook zegt. Dan voel je je gewoon goed. De rest is allemaal niet zo'n probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, gewoon die periode, dus ook voor in 't veld etc.
En dat geldt ook voor onderbroeken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, het gaat niet om de hoogte. Als ze maar zwart of wit zijn.
Dat geldt niet voor onderbroeken/boxers, maar koop gewoon een stapel zwarte die niet al te duur zijn. Daarmee loop je het minst in de kijker en als er eentje besluit te verhuizen ben je geen kapitaal kwijt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor onderbroeken?
Hehehequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En badslippers erbij zeker
[ afbeelding ]
Ja dat ben ik, geile beer van een man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben jij dat Sammie?![]()
[ afbeelding ]
Oke, wordt er veel gejat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor onderbroeken/boxers, maar koop gewoon een stapel zwarte die niet al te duur zijn. Daarmee loop je het minst in de kijker en als er eentje besluit te verhuizen ben je geen kapitaal kwijt.
Nee, maar als je daar wast wil er nog wel eens wat kwijtraken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, wordt er veel gejat dan?
Dus ook alles merken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar als je daar wast wil er nog wel eens wat kwijtraken.
En wat moet er allemaal op komen te staan? Initialen? In een boxer kan je niet zoveel kwijt namelijk..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat sowieso, regel een watervaste marker en een degelijk hangslotje voor je kast.
Bij voorkeur je achternaam, maar alleen initialen kan ook als je achternaam niet past.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En wat moet er allemaal op komen te staan? Initialen? In een boxer kan je niet zoveel kwijt namelijk..
Geen idee hoe VeVa dat doet, als jij dat zegt dan zal het wel waar zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef Schild het volgende:
Wassen doet Veva niet op de kazerne...alles lekker mee naar huis voor mami.
Zal mami blij mee zijn *kuch*quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef Schild het volgende:
Wassen doet Veva niet op de kazerne...alles lekker mee naar huis voor mami.
Goede tip, maar doe dit niet na een week al.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nog een tip, kijk mams lief aan of regel het zelf, mocht je genoeg elastieken hebben voor je broeken (4 paar bijvoorbeeld) laat dan wat in de broekspijp naaien, nooit meer het gezeur dat je die krengen kwijt bent voor je gvt broek om wat voor reden dan ook.
Of haal de universele sleutelquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Tip van flip, kast sleutel, reserve altijd ergens op/ in/ onder/ rondom bed houden, en de andere op de man, met een hanger o.i.d. eraan. NIET in je broekzak, dan raakt ie kwijt, met een stuk elastiek aan je riem/ broek, of in je borstzak.
Wat als je beide sleutels kwijt bent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Klopt, wordt niet gewassen, zal wel hogerop besloten zijn want ik heb er nog nooit een kaderlid over gehoord.
Tip van flip, kast sleutel, reserve altijd ergens op/ in/ onder/ rondom bed houden, en de andere op de man, met een hanger o.i.d. eraan. NIET in je broekzak, dan raakt ie kwijt, met een stuk elastiek aan je riem/ broek, of in je borstzak.
Nog een tip, kijk mams lief aan of regel het zelf, mocht je genoeg elastieken hebben voor je broeken (4 paar bijvoorbeeld) laat dan wat in de broekspijp naaien, nooit meer het gezeur dat je die krengen kwijt bent voor je gvt broek om wat voor reden dan ook.
Ja klopt, was even de mieren neukerij vergeten in het eerste half jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goede tip, maar doe dit niet na een week al.
Hehe, sleutel algemeenquote:
Ik heb het nog steeds niet gedaan en verwacht ook niet dat ik het ooit ga doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja klopt, was even de mieren neukerij vergeten in het eerste half jaar.
Die binnenzak had ik pas na een paar weken ontdektquote:[..]
Hehe, sleutel algemeenHad ik ook eens, alles doorzocht, kon m'n sleutel maar niet vinden terwijl ik hem altijd in m'n borstzak had. Uiteindelijk kwam de adjudant, een boom van een vent, zowel in de lengte als breedte door de gang lopen en zei, welk zielig figuur heeft mijn hulp nodig? Hop, knipt dat slot eraf, kijk ik dezelfde avond nog eens, zat de sleutel in m'n binnenzak van m'n basisjas
Reservesleutel kast onder je inlegzool in je schoen. Heb je hem altijd bij je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Klopt, wordt niet gewassen, zal wel hogerop besloten zijn want ik heb er nog nooit een kaderlid over gehoord.
Dat is nog eens een tiptop-top-tipquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Reservesleutel kast onder je inlegzool in je schoen. Heb je hem altijd bij je.
Weet niet of jullie peppie-alphamannetjespak dat heeft.quote:
Kast met hangslot is simpel, dat lukt zelfs met een zakdoek. Kast met ingebouwd slot is wat lastiger, dan moet je de halve kast slopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Thaboel het volgende:
Opbokken. Pioschop erop en een mooie schop erop...
Adjudant erbij halen
Ja, de KL zeker? Net als dat homofiele enkelzakje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De basisjas heeft een binnenzak aan de linkerkant
Zo simpel eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KL, en de vloot en de KMAR. Zeg maar iedereen die niet jullie Amerikaans afdankertje aan heeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, de KL zeker? Net als dat homofiele enkelzakje.
Jacket, jungle, kmarns.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, Rave is een marinierMaar dan zou ie ook moeten weten dat hij heul geen basisjas heeft
Of je haalt een codeslot, geen gekloot met sleutelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeven jullie geen noodverbandje op de man hebben?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moeten we deze voor je inkoppen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of je haalt een codeslot, geen gekloot met sleutels
Elk derdewereldleger loopt erin, wij houden de eer hoog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De KL, en de vloot en de KMAR. Zeg maar iedereen die niet jullie Amerikaans afdankertje aan heeft
Tip van Flip, haal een slot met sleutel net als iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nomquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Elk derdewereldleger loopt erin, wij houden de eer hoog.
Neen. Gelul.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeven jullie geen noodverbandje op de man hebben?
Als je een kast met hangslot krijgt kan dat. Maar ik vind dat gekut met een code waardeloos.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Krijg je gewoon verstrekt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tip van Flip, haal een slot met sleutel net als iedereen.
Als het goed is wel, maar ja, ik zou ervoor kiezen om zeker te weten dat ik er eentje zou hebben.quote:
Ideaal voor je klapkut en snaai lepel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ideaal voor je klapkut en snaai lepel.
Hebben de legeringskamers in Doorn 2 kasten de man dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:08 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik nog een duit in het zakje mag doen.
Als je twee kasten hebt zoals ik kun je bij iedere bouwmarkt een set identieke slotjes kopen met 4 sleutels.
1 sleutel aan mijn sleutelbos.
1 sleutel in m'n mapje voor m'n boekje slim.
1 sleutel verstopt op zaal.
1 sleutel reserve.
Nog nooit een rode loper hoeven vragen, of te rammen met een pioschop.
Heeft niet specifiek iets met Doorn te makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hebben de legeringskamers in Doorn 2 kasten de man dan?
Of 1 grote tot het plafond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hebben de legeringskamers in Doorn 2 kasten de man dan?
Is een hangslot bij de KM dan standaard op de PSU kast? Bij de KL is het een uitzondering.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:08 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik nog een duit in het zakje mag doen.
Als je twee kasten hebt zoals ik kun je bij iedere bouwmarkt een set identieke slotjes kopen met 4 sleutels.
1 sleutel aan mijn sleutelbos.
1 sleutel in m'n mapje voor m'n boekje slim.
1 sleutel verstopt op zaal.
1 sleutel reserve.
Nog nooit een rode loper hoeven vragen, of te rammen met een pioschop.
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is een hangslot bij de KM dan standaard op de PSU kast? Bij de KL is het een uitzondering.
Ik heb nu voor het eerst een kast met hangslot... Maar ja, alleen op de kamer, ergo geen hangslot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JaEr is hier geen enkele PSU kast aan de wal met een slot erin.
Ja, dat stinkt naar vloot, dat krijg je er nooit meer uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, je kan prima je spul laten rondslingeren hier.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, dat stinkt naar vloot, dat krijg je er nooit meer uit.
Ja, vooral niks zeggen tegen het kader en OEI gaan tonen door met je pio in je kamer er op los te gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef Thaboel het volgende:
Opbokken. Pioschop erop en een mooie schop erop...
Adjudant erbij halen
Holbewoner stijlquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, vooral niks zeggen tegen het kader en OEI gaan tonen door met je pio in je kamer er op los te gaan.
OEI?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, vooral niks zeggen tegen het kader en OEI gaan tonen door met je pio in je kamer er op los te gaan.
Want het boeit het kader ook maar iets dat jij je sleutel vergeet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je knots door het open veld rennen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
STOP DAT DING WEER TERUG IN JE BROEK KUTPAX
Maar maar.. u zei toch dat ik het groepswapen mocht dragen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
STOP DAT DING WEER TERUG IN JE BROEK KUTPAX
Het kan zijn dat men tegenwoordig ook andere kasten heeft aangeschaft natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:30 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik heb alleen maar PGU kasten gezien die een hangslot nodig waren
NIET DAT GROEPSWAPEN UILSKUIKEN!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar maar.. u zei toch dat ik het groepswapen mocht dragen?
Een pikklok bedoel je!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
Alles moet op slot, alles opgeslotenVanaf morgen hangt er ook een prikklok bij de poort
Volgens mij kan je er nu gelijk maar een pikslot op doen, sammie kennendequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee dwaas! Een prikklok![]()
[ afbeelding ]
Als ie graag een stempel op zijn leuning wil dan kan hij altijd langskomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er nu gelijk maar een pikslot op doen, sammie kennende
Wat voor pré historische maatregel is dat nu weer? Die krengen heb ik sinds midden jaren '90 nergens meer gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
Alles moet op slot, alles opgeslotenVanaf morgen hangt er ook een prikklok bij de poort
Ik ken mensen die ze liever gisteren nog terug aan de muur hadden hangen dan vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor pré historische maatregel is dat nu weer? Die krengen heb ik sinds midden jaren '90 nergens meer gezien.
Maar bij de meeste bedrijven is het inklokken tegenwoordig gewoon geregeld via de toegangspassen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ze liever gisteren nog aan de muur hadden hangen dan vandaag
Liever wel ja, die zijn niet te hackenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar bij de meeste bedrijven is het inklokken tegenwoordig gewoon geregeld via de toegangspassen.
Wat is de volgende maatregel, dat de kroontjespen en rekenliniaal terug komt?
Voordeel van het oude prikklok systeem is wel dat diegene die het eerste binnen is meteen voor de rest kan inklokken
Wij moeten via vingerafdruk inklokkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar bij de meeste bedrijven is het inklokken tegenwoordig gewoon geregeld via de toegangspassen.
Wat is de volgende maatregel, dat de kroontjespen en rekenliniaal terug komt?
Voordeel van het oude prikklok systeem is wel dat diegene die het eerste binnen is meteen voor de rest kan inklokken
Dan komt de postduif ook vast weer terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Liever wel ja, die zijn niet te hacken
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan komt de postduif ook vast weer terug
bloedgroep met watervaste stift op je voorhoofd. Werkt veel beter joh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeven jullie geen noodverbandje op de man hebben?
Geut Meurning, weer terug op Vaderlandse bodem?quote:
Jij gaat dus om 20:00 uur níet kijken?quote:
Beetje opgeknapt?quote:
Beter nog een grote T met een tijdstipquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
bloedgroep met watervaste stift op je voorhoofd. Werkt veel beter joh.
Fancy supermarkt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wij moeten via vingerafdruk inklokken
Als ie maar terugkijktquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij gaat dus om 20:00 uur níet kijken?
Kan ik mij voorstellen, goed te horen dat het weer beter gaatquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelukkig wel ja. Was niet bepaald plezant
Wel gepoetst, nog niet gepast. Moet nog even langs mijn BEVO vriendjes voor wat veters.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze, kisten reeds gepoetst en gepast?
Dat is weer militaire logica hoor, ongepoetste kisten poetsen vóór het passen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel gepoetst, nog niet gepast. Moet nog even langs mijn BEVO vriendjes voor wat veters.
Adblocker uitzettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ahh, duidelijk.
Kan gek genoeg niet quoten....
Zucht, dat is dan weer NuBu logicaquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is weer militaire logica hoor, ongepoetste kisten poetsen vóór het passen.
Zaten er inderdaad nog steeds inquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Er zaten veters bij Jitzzze. Of heeft postnl ze gejat?
Klopt, ik ga geen schoenen poetsen voordat ik zeker weet dat ik ze pas, iets met geen zin overbodig werk te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, dat is dan weer NuBu logica
Ik was toch al bezig, 1 of 2 paar maakt ook niets uit. Een paar heb je toch in een paar minuutjes gepoetst.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, ik ga geen schoenen poetsen voordat ik zeker weet dat ik ze pas, iets met geen zin overbodig werk te doen.
OK, geef mij dan even een seintje wanneer je jouw auto gaat poetsen, zet ik die van mij ernaast. 1 of 2 auto's maakt voor jou dan ook niets uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was toch al bezig, 1 of 2 paar maakt ook niets uit.
Dat maakt dan weer wel uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, geef mij dan even een seintje wanneer je jouw auto gaat poetsen, zet ik die van mij ernaast. 1 of 2 auto's maakt voor jou dan ook niets uit
Je was te laat met je ninjaquote:
Ben ik blij voor je dat je morgen weer mag inklokkenquote:
Ik ga alvast mijn prikkaart zoekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij voor je dat je morgen weer mag inklokken
Nibb-it kijkt dames hockeyquote:
Kom danquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kom je tandjes er wel even uittikken
Geen linkje?quote:
Haal een NATO strapquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut! Leren horloge bandje stuk. Gaat weer knaken kosten.
Of je koopt een zakhorloge aan een ketting, als een echte baasquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Kapot gegaan bij het larpen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
sobieso nietquote:
soberso welquote:
Lieden die keer op keer de grenadiersmars postenquote:
Sobiezo dat jij wil mattu zoquote:
Sobiso ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lieden die keer op keer de grenadiersmars posten
Oei de alcohol heeft al grote gaten in je geheugen geslagenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor het slapen gaan jullie ff treiteren![]()
Jij had het over een jaar, meloenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Post van 14 augustus, niet van 2 dagen geleden, oen.
Hangslot krijg je bij t KPU verstrekt, kun je trouwens ook op je woodlandtas e pluba doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
@jitzzze
kan je die hangsloten gewoon in de bouwmarkt halen?
Ga nou maar slapen bierdompelpompquote:
Trusten ERquote:
Oke, zie wel of ik ze krijg. V&V krijgt niet alles wat beroeps wel krijgt, vandaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Hangslot krijg je bij t KPU verstrekt, kun je trouwens ook op je woodlandtas e pluba doen.
slotjes zijn soberso voor de ekte ekte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, zie wel of ik ze krijg. V&V krijgt niet alles wat beroeps wel krijgt, vandaar.
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
slotjes zijn soberso voor de ekte ekte.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Slotjes zijn voor de modjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die zijn niet de ekte ekte.quote:
Ik, Frans Bauer, m. K. En joseph kony.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe 's een voorbeeld van een ekte ekte.
Go fuck 'em up, break that shit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef m.k het volgende:
Bitches get stitches.
Nog maar een aanval op mijn cooper record doen
Dat zonnebrilletjequote:
Thanks maar het mocht niet baten. 3,1 is mijn max op het moment, zelfs met bier als brandstof loop ik exact hetzelfde. Al voelde het wel makkelijker en snellerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Go fuck 'em up, break that shit.
Ben die blonde in Duitsland nog tegengekomen, inmiddels 2e luitenant. Is redacteur bij diverse defensiebladen. Interviewtje mee gehad enzo.quote:
Ik had op het moment voor mijn keuring 6 keer de 3000 meter gelopen op een tijdspanne met 5 seconden verschil maximaal, ik werd panischquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Thanks maar het mocht niet baten. 3,1 is mijn max op het moment, zelfs met bier als brandstof loop ik exact hetzelfde. Al voelde het wel makkelijker en sneller
Is KCT, zie je toch...quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een kutjes, is dit zo'n artsen/advocaten/ingenieur specialisten officieren opleiding?
Die zaten tegelijk met mij in Bredaquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben die blonde in Duitsland nog tegengekomen, inmiddels 2e luitenant. Is redacteur bij diverse defensiebladen. Interviewtje mee gehad enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een kutjes, is dit zo'n artsen/advocaten/ingenieur specialisten officieren opleiding?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die zaten tegelijk met mij in BredaSpeccers-baret? leg uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Ah. Niet echt iets van gemerkt. Was toen nog zo'n sfeertje dat je er gewoon door je maten op werd aangesproken als je baret kut zat. Leer je wel snel van.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Iets met de draagwijze waardoor het meer op een opgetrokken pannenkoek lijkt
Mogguh.quote:
Al je bier en whisky is genoeg voor mijquote:
Krijg je nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al je bier en whisky is genoeg voor mij
Motje? Lotte of Bas?quote:
quote:
quote:
Dorus bagger noemenquote:
Die ga ik komende nacht kijken.quote:
Houdoequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik komende nacht kijken.![]()
Nu slapen. Doei.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik komende nacht kijken.![]()
Nu slapen. Doei.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag nat geregend tijdens het trekken van lijntjes op het voetbal veld
Ik hou niet van natte patta'squote:Op maandag 19 augustus 2013 11:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker toch een verfrissend buitje
Dan had je gewoon moeten wachten tot het droog werdquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet van natte patta's
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan had je gewoon moeten wachten tot het droog werd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan had je gewoon moeten wachten tot het droog werd
Waarom zou ik?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
En dan morgenochtend weer excuses maken zeker? Neus...
Rave en ER, zitten in een boomquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
En dan morgenochtend weer excuses maken zeker? Neus...
Is dat een flauwe Belgenmop?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Rave en ER, zitten in een boom
Ik ben je mop niet!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, een flauwe ER en Rave mop.
Want?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |