Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.quote:
Dus toch wel. De vraag is, hoe vaak is het gemiddelde?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.
Eigenlijk bijna nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Dus toch wel. De vraag is, hoe vaak is het gemiddelde?
Sommigen snappen het niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
Je hoefde niet te beschrijven hoe 'rukken' werkt hoor.
Vingerrn leidt niet tot klaar spuiten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:50 schreef bondage het volgende:
Vrouwen rukken niet, die vingeren. Tenzij het een omgebouwde vent betreft waarbij de penis nog aanwezig is.
Nee ik zei dat ik mezelf niet kan rukkenquote:
Hoeft niet altijd volgensmij. Mijn meissie komt echter wel geregeld spuitend klaar na wat inspanning van mijn kant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:51 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Vingerrn leidt niet tot klaar spuiten?
Jezelf strelen dan op de c**t. Weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:51 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik mezelf niet kan rukken
Vrouwen kunnen inderdaad hun clitoris stimuleren. Ook kunnen ze er een vibrator in rammen en het zware werk aan machinaal geweld overlaten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Jezelf strelen dan op de c**t. Weet ik veel.
Nopequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Dus allebei leiden ze tot de witte stof?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen inderdaad hun clitoris stimuleren. Ook kunnen ze er een vibrator in rammen en het zware werk aan machinaal geweld overlaten.
niet iedereen is sex verslaafdquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:21 schreef MrV het volgende:
Mijn vriendin zei "ik hoef niet met mij zelf te spelen want ik heb een vriend". 't is hooguit 1 a 2 keer per anderhalve week dat we sex hebben.. Hebben jullie dan echt niet meer behoeften dan die ene keer!?
Dat soort vrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:21 schreef MrV het volgende:
Mijn vriendin zei "ik hoef niet met mij zelf te spelen want ik heb een vriend". 't is hooguit 1 a 2 keer per anderhalve week dat we sex hebben.. Hebben jullie dan echt niet meer behoeften dan die ene keer!?
Je hebt duidelijk nog nooit seks gehad. Je weet er inderdaad niet veel van af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:07 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit seks gehad. Je weet er inderdaad niet veel van af.
Het feit dat TS al met deze titel voor de topic aan komt zetten, zegt al alles over zijn ervaring iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 08:07 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit seks gehad. Je weet er inderdaad niet veel van af.
quote:
Hebben wij dezelfde vriendin toevallig?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:21 schreef MrV het volgende:
C**t.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
unquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
C**t.
Waar de fuck slaan die ** op?
quote:
Denk ook li, maar waar de fuck slaat het op om clit te censureren.quote:
Snap ik ook niet.. Sowieso cunt en clit mogen we in NL toch gewoon ongecensureerd neerplempen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
[..]
Denk ook li, maar waar de fuck slaat het op om clit te censureren.
Laten we het eens onderzoeken..quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:54 schreef trolley het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde vriendin toevallig?
Provincie Friesland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef MrV het volgende:
Laten we het eens onderzoeken.. Welke provincie/plaats woont ze?
De 'man' in kwestie was 12quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Weet niet wat het is hoor met sommige mannen, werd laatst ook al gevraagd 'of ik eens even lekker gepijpt wilde worden'
ehhh... :/
Nee, gelukkig niet. Mijne in Limburg. Zo ver zal ze er niet voor gaan rijden gok ik :pquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Provincie Friesland.
Mocht dat overeenkomen, dan kijken we verder![]()
Hahaha nee!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef MrV het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijne in Limburg. Zo ver zal ze er niet voor gaan rijden gok ik :p
Ze zijn gewoon allemaal hetzelfde. Eng idee eigenlijk..quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Hahaha nee!![]()
Maar dat betekent dus dat er meerdere zoals jouw en mijn vriendin op deze aardbol bestaan ..
Als dat zo was zou m'n vriendin wel vaker seks willen dan 1, bij hoge uitzondering, 2 keer per week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef MrV het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal hetzelfde. Eng idee eigenlijk..
Dit! xDquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.
Tja, het is een vreemde manier van vraag stellen, dat is zekerquote:
watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef psvfan10 het volgende:
vrouwen rukken ook... vinger bij de clitoris en gaan.
watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef psvfan10 het volgende:
vrouwen rukken ook... vinger bij de clitoris en gaan.
Witte stof?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:00 schreef _Water_ het volgende:
Dus allebei leiden ze tot de witte stof?
Tenzij je elke dag geile neuckseks hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen
Volgens mij doen ze het gewoon verkeerd ofzo als ze niets aan masturberen vinden.
Lief van haar dat ze tegen jou liegt. Zodat jij je beter voelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:21 schreef MrV het volgende:
Was dat maar waar.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je elke dag geile neuckseks hebt.
elke dag is beetje teveelquote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je elke dag geile neuckseks hebt.
gevaarlijke vrouwen letten wel altijd goed op bij biologiequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Sjeen het volgende:
Mja... Ik geloof dat TS niet zo heel goed heeft opgelet bij biologie.
en als je toevallig in dat week zit, waarin je heel veel zin hebt?quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef BlueStarM het volgende:
Het ligt eraan. Ik kan een maand zonder, dan heb ik er geen behoefte aan. Maar soms heb ik een week dat ik het elke dag wel zin heb om te doen. Ligt er een beetje aan in welke stemming je bent.
Je bedoelt als ik ongesteld ben :p?quote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef rahul1001 het volgende:
[..]
en als je toevallig in dat week zit, waarin je heel veel zin hebt?
wat doe je dan eigenlijk?
Ik ben eerlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef rahul1001 het volgende:
[..]
vrouwen ontkennen vaak dat ze zichzelf bevredigen met hun vingertjes
Daarom ben jij ook een gezonde meid, want vrouwen die zeggen dat doe ik nooit, liegen dat ze barstenquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 17:10 schreef BlueStarM het volgende:
[..]
Je bedoelt als ik ongesteld ben :p?
Tja...duidelijk een ervaren TSquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Sjeen het volgende:
Mja... Ik geloof dat TS niet zo heel goed heeft opgelet bij biologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |