Provincie Friesland.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef MrV het volgende:
Laten we het eens onderzoeken.. Welke provincie/plaats woont ze?
De 'man' in kwestie was 12quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Weet niet wat het is hoor met sommige mannen, werd laatst ook al gevraagd 'of ik eens even lekker gepijpt wilde worden'
ehhh... :/
Nee, gelukkig niet. Mijne in Limburg. Zo ver zal ze er niet voor gaan rijden gok ik :pquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Provincie Friesland.
Mocht dat overeenkomen, dan kijken we verder![]()
Hahaha nee!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef MrV het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijne in Limburg. Zo ver zal ze er niet voor gaan rijden gok ik :p
Ze zijn gewoon allemaal hetzelfde. Eng idee eigenlijk..quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Hahaha nee!![]()
Maar dat betekent dus dat er meerdere zoals jouw en mijn vriendin op deze aardbol bestaan ..
Als dat zo was zou m'n vriendin wel vaker seks willen dan 1, bij hoge uitzondering, 2 keer per week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef MrV het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal hetzelfde. Eng idee eigenlijk..
Dit! xDquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.
Tja, het is een vreemde manier van vraag stellen, dat is zekerquote:
watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef psvfan10 het volgende:
vrouwen rukken ook... vinger bij de clitoris en gaan.
watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef psvfan10 het volgende:
vrouwen rukken ook... vinger bij de clitoris en gaan.
Witte stof?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:00 schreef _Water_ het volgende:
Dus allebei leiden ze tot de witte stof?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |