Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.quote:
Dus toch wel. De vraag is, hoe vaak is het gemiddelde?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nooit wat rukken gaat moeilijk als vrouw zijnde (bij mezelf dan )haha.
Eigenlijk bijna nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Dus toch wel. De vraag is, hoe vaak is het gemiddelde?
Sommigen snappen het niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
Je hoefde niet te beschrijven hoe 'rukken' werkt hoor.
Vingerrn leidt niet tot klaar spuiten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:50 schreef bondage het volgende:
Vrouwen rukken niet, die vingeren. Tenzij het een omgebouwde vent betreft waarbij de penis nog aanwezig is.
Nee ik zei dat ik mezelf niet kan rukkenquote:
Hoeft niet altijd volgensmij. Mijn meissie komt echter wel geregeld spuitend klaar na wat inspanning van mijn kant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:51 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Vingerrn leidt niet tot klaar spuiten?
Jezelf strelen dan op de c**t. Weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:51 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik mezelf niet kan rukken
Vrouwen kunnen inderdaad hun clitoris stimuleren. Ook kunnen ze er een vibrator in rammen en het zware werk aan machinaal geweld overlaten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Jezelf strelen dan op de c**t. Weet ik veel.
Nopequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Jezelf strelen dan op de c**t. Weet ik veel.
Dus allebei leiden ze tot de witte stof?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen inderdaad hun clitoris stimuleren. Ook kunnen ze er een vibrator in rammen en het zware werk aan machinaal geweld overlaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |