SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom ben jij blauw? Het is echt crisis volgens mij.quote:
"Sofia kinderziekenhuis"quote:
Buiten honger krijgen, thuis etenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat nou als je echt verliefde gevoelens krijgt voor een ander?
Waarheid doet auw?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben jij blauw? Het is echt crisis volgens mij.
Deze TT.
Zowel de chick van Drizzt als Gitarist, je zal het wel zwaar hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze TT.
Maar wat nou als de jarenlange vertrouwensband echt naar de klote is? Als je alleen maar geeft en geeft en geeft en nooit iets terug krijgt. Dat is toch vermoeiend?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Sofia kinderziekenhuis"
[..]
Buiten honger krijgen, thuis eten
Welk is dezequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit niveau valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uitdoelpunten he jongens dus eigenlijk is het 0-10 hahaha.
Nou doei hoor grgrgr Ria en de kids
en een pood van de hont.
Ja.quote:
Mehhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit niveau valt me tegen van je.
Fera, zeg er eens iets van.
Slecht huwelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Engelsen naar NEC-PEC zitten te kijken.
Je moet wat incasseringsvermogen hebben. Niet iedere vrouw is geschikt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zowel de chick van Drizzt als Gitarist, je zal het wel zwaar hebben.
Vermoeiend wel ja, maar toch blijf je de relatie altijd trouw. Vreemdgaan krijg je alleen maar enge ziektes vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat nou als de jarenlange vertrouwensband echt naar de klote is? Als je alleen maar geeft en geeft en geeft en nooit iets terug krijgt. Dat is toch vermoeiend?
Wat vind je er van dat Gitarist jullie seksleven op dit forum bespreekt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet wat incasseringsvermogen hebben. Niet iedere vrouw is geschikt.
Ik sla hem wel even.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit niveau valt me tegen van je.
Fera, zeg er eens iets van.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Gitarist jullie seksleven op dit forum bespreekt?
Vreemdgaan. Wie had het over vreemdgaan? Gewoon dumpen die handel!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vermoeiend wel ja, maar toch blijf je de relatie altijd trouw. Vreemdgaan krijg je alleen maar enge ziektes van
Terugmeppen.quote:
Je gaat je alleen maar vies en gebruikt voelen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemdgaan. Wie had het over vreemdgaan? Gewoon dumpen die handel!
Verrassend. Meestal ben ik de persoon die dat doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Gitarist jullie seksleven op dit forum bespreekt?
Begin maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrassend. Meestal ben ik de persoon die dat doet.
Met foto's ter leringh ende vermaeck?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrassend. Meestal ben ik de persoon die dat doet.
Misschien moet ik maar gewoon vrijgezel blijven. Lekker genieten van mooi voetbal, maar geen vaste relatie met een club aangaan. Wel de lusten en niet de lasten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je gaat je alleen maar vies en gebruikt voelen...
Jij bent geen mod meer dus je bepaalt dat niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge, dit is VBL. Geen SFG (Seksleven van Fera en Guitar)
Ik vergeef het.. je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een zeer aparte wending genomen.
Dat kan altijd ook, zolang je je one-night stands maar veilig houdtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon vrijgezel blijven. Lekker genieten van mooi voetbal, maar geen vaste relatie met een club aangaan. Wel de lusten en niet de lasten.
Lekker swingen, niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon vrijgezel blijven. Lekker genieten van mooi voetbal, maar geen vaste relatie met een club aangaan. Wel de lusten en niet de lasten.
Dat is sowieso waar. We moeten iets, tijdens een zaadpot als NEC - PEC.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ben je hier wat anders gewend?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar eens zwanger worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan altijd ook, zolang je je one-night stands maar veilig houdt
Hmm, jouw sexleven is onderdeel van het gesprekquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar. We moeten iets, tijdens een zaadpot als NEC - PEC.
Op het droogrek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk vindt Guitarist hem niet.
Gewoon doggy zodat je kunt blijven kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar. We moeten iets, tijdens een zaadpot als NEC - PEC.
Een metafoor kan niet lang genoeg uitgemolken wonnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens zwanger worden.
Ik denk dat de metafoor hier uit de hand loopt.
Bloodhound Gangquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon doggy zodat je kunt blijven kijken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op het droogrek?Gelukkig heb je een grote lul, want van je humor moet je het niet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
I knowquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig heb je grote lul, want van je humor moet je het niet hebben.
GGMM moet het wel van zijn humor hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig heb je grote lul, want van je humor moet je het niet hebben.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM moet het wel van zijn humor hebben
Maar heeft hij ook de lengte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe lelijk is ie dan wel niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lullige voor hem is dan dat het hij ook alleen maar daarvan moet hebben...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
O. Hmmm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lullige voor hem is dan dat het hij ook alleen maar daarvan moet hebben...
haha lulligquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lullige voor hem is dan dat het hij ook alleen maar daarvan moet hebben...
Ook gij, FL?quote:
Nachtkaars dit dat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is die wedstrijd nu nog niet afgelopen?
OWWWW BRA BRA POWWWWquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
niks mis meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruggetje naar bekkenstoten.
Vond ze al zo verdacht veel op pinguďns lijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft NEC haar spelers van Madagaskar weggeplukt.
boekhoorn moet daar eens aan de slag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
JR is niet zo blij dat je een film noemt van Dreamworks en niet van Disney Pixarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Van die diersoorten die nog nooit mensen hebben gezien? Dat zou een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Grotendeels wel maar goede uitslag en drie punten is altijd goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel
Ook zo genoten van ons prachtige PSV?
Dat niet kennenquote:
Pixar is toch gescheiden van Disneyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR is niet zo blij dat je een film noemt van Dreamworks en niet van Disney Pixar
Jahanbakhsh en Tutuarima zijn gewoon exotische namenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond ze al zo verdacht veel op pinguďns lijken.
oh oh br br pow pow pow heb ik ingesproken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben m'n favorieten kwijt, maar Johannes heeft deze ingesproken.
Welke moet je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben m'n favorieten kwijt, maar Johannes heeft deze ingesproken.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oh oh br br pow pow pow heb ik ingesproken.
Wat JR er van vindt, is niet rullevant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR is niet zo blij dat je een film noemt van Dreamworks en niet van Disney Pixar
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat JR er van vindt, is niet rullevant.
Als ze het maar goed doen in mijn manager, dat is het enige wat teltquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef baaart het volgende:
Mooie is dat PEC na 4 speelrondes nog sowieso 2e staat volgende week
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben gisteren met Fera naar de bioscoop geweest. Willen jullie weten welke film we keken?
Vast een gay filmquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben gisteren met Fera naar de bioscoop geweest. Willen jullie weten welke film we keken?
Nee, daar heb ik totaal geen interesse in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, dat is Kapi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0LxVcQ45la8
deze?
Oké, jouw mening telt ook. Weliswaar niet zo zwaar als die van bepaalde andere mensen, maar toch.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.
Ik ben dan ook een bescheiden bigstar. Tenminste, dat heb ik op twitter gehoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, jouw mening telt ook. Weliswaar niet zo zwaar als die van bepaalde andere mensen, maar toch.
Dat is hem ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6
DM van jezelf?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bescheiden bigstar. Tenminste, dat heb ik op twitter gehoord.
Is je sterretje zo uitgescheurd dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bescheiden bigstar. Tenminste, dat heb ik op twitter gehoord.
Wel toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op twitter kan je niet dm'en. Toch leuk geprobeerd.
Ik heb teveel gebekkenstoot op het dvd hoesje van The Lion Kingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is je sterretje zo uitgescheurd dan?
Ik vind Dries Roelvink wel iemand die zoiets doet. Zichzelf DM's sturen over hoe goed hij is.quote:
Die filmquote:
Die wedstrijd maakt me eigenlijk helemaal niks uit, ik zie Vitesse niet meer als concurrent.quote:
malle jongen ben je ook hčquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb teveel gebekkenstoot op het dvd hoesje van The Lion King
Ik heb de man op doel die wel eens met zijn hond skyped.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd maakt me eigenlijk helemaal niks uit, ik zie Vitesse niet meer als concurrent.
Misquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nog een tegendoelpunt voor Zwolle. potver.
Ik heb maar 1 PEC verdediger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nog een tegendoelpunt voor Zwolle. potver.
Die zijn sowieso lekker bezig, die mobiele browser hebben ze vakkundig weten te verneuken, bijna knap hoe ze goud in stront veranderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe Opera heeft niet eens favorietenWat een ellendige kutbrowser.
Bosz heeft ze hogerop gezet denk ik, dan blijft er van veel verdedigers weinig over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Verdediging van Vitesse heeft veel weg van die van PSV vorig jaar. KashiaVelthuizen
De Turbo modus werkt ook al niet meer voor Pirate Bay...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn sowieso lekker bezig, die mobiele browser hebben ze vakkundig weten te verneuken, bijna knap hoe ze goud in stront veranderen.
Piet Struikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Wie zou er nu trainer van NEC willen worden.
Ooja, jij loopt altijd een kwartier achter met die brakke streams van je.quote:
Is één van de gebroeders Koeman niet binnenkort werkloos?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Nou, ja, een bal zo in de voeten van Fledderus trappen..... Een doeltrap zo inleveren bij Kali(?).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bosz heeft ze hogerop gezet denk ik, dan blijft er van veel verdedigers weinig over.
Ja, de dikke.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is één van de gebroeders Koeman niet binnenkort werkloos?
Altijd nog beter dan in Glanebrugquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het internet in Enschede loopt 10 minuten achter.
Aad300 is de enige die dit weer op de rails zou kunnen krijgen, ik denk alleen niet dat hij op deze klus zit te wachten.quote:
Als je dat wild oen zou ik je zeer dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga de punten tellen.
Moet ik dat ook voor jou doen GGMM?
Stuur me even een puush van je team via de DMquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat wild oen zou ik je zeer dankbaar zijn.
Ook voor mij aub.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga de punten tellen.
Moet ik dat ook voor jou doen GGMM?
Aad heeft ook Kavala naar de internationale top gebracht, hij is tot alles in staat. Alleen moet hij ook denken aan zijn nevenactiviteiten zoals die van het rayonhoofd in Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300 is de enige die dit weer op de rails zou kunnen krijgen, ik denk alleen niet dat hij op deze klus zit te wachten.
Aadje Afkoopsom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat ik vrouw ben zeker?quote:
quote:
Fred Ruttenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Je had ook het einde van Toren C kunnen zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik te vroeg overschakelde naar Nederland 1 heb ik het einde van Koefnoen gezien.
Ik hoop dat jullie mij troost willen bieden.
Reden genoeg voor zelfmoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik te vroeg overschakelde naar Nederland 1 heb ik het einde van Koefnoen gezien.
Ik hoop dat jullie mij troost willen bieden.
Thnx, dat troostte me idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook het einde van Toren C kunnen zien.
Dick Advocaat met Cor Pot.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Dat is echt een kut programma.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook het einde van Toren C kunnen zien.
Je wilt het niet weten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NEC toch een goaltje gemaakt. Als dat geen neuken wordt.
Alleen als jij je Toivonen shirt aandoet.quote:
Da's goed hoor. Zal ook met een Zweeds accent praten danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen als jij je Toivonen shirt aandoet.
Waarom ben jij altijd zo cynisch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat je je dat nu pas realiseert.
Link naar de stream?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Zal ook met een Zweeds accent praten dan
quote:
Alleen als het een goeie is, anders verpest het m'n fantasie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Zal ook met een Zweeds accent praten dan
Geen idee. Nare eigenschap idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo cynisch?
Daar kan je mee thuis gekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Kijk, dat zijn teksten. Allemaal een voorbeeld nemen aan Mark-Jan Fledderus:
''Het kan beide kanten opgaan''
''Zij maken 0-1, wij daarna 1-1''
''Dan heb je nog een paar kansen, en dan kun je winnen. Maar je kunt ook gelijk spelen''
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
''Dan heb je nog een paar kansen, en dan kun je winnen. Maar je kunt ook gelijk spelen''
Kampioen open deuren intrappenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Hallo ik mag na de zomervakantie naar groep 5, wat is dit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Řřh_wřt_řs_dřt_lřkkřr_zřg.sverigepřrn.se/Řř
Je moeder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hallo ik mag na de zomervakantie naar groep 5, wat is dit?
Best jammer dat ze in Zweden geen Ř gebruikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Řřh_wřt_řs_dřt_lřkkřr_zřg.sverigepřrn.se/Řř
Dřt dřřn zř wřlquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best jammer dat ze in Zweden geen Ř gebruiken
Heul nie, alleen in Denemarken, Noorwegen en de bazige Faroer-eilandenquote:
twitter:basticheler twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:34:21Met PEC en veren, vrees ik voor Alex Pastoor #necpec reageer retweet
Oh. Dĺn wĺs het deze.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heul nie, alleen in Denemarken, Noorwegen en de bazige Faroer-eilanden
Skapa, spara och skriv ut din inköpslista sĺ att du kommer ihĺg vad du ska handla!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best jammer dat ze in Zweden geen Ř gebruiken
Hallo IKEAquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Skapa, spara och skriv ut din inköpslista sĺ att du kommer ihĺg vad du ska handla!
Har du omedelbart med lite ost och smör?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
Skapa, spara och skriv ut din inköpslista sĺ att du kommer ihĺg vad du ska handla!
IKEA.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Har du omedelbart med lite ost och smör?
Dit is ook gewoon een topic over de Eredivisie, dus ik neem aan dat posten hier niet verboden is..quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de volksautisten die de afslag gemist hebben.
VBL / [De Klassieker #1] Ajax - Feyenoord - Maasgebouw naar de kloten
Dat mag ook altijd, al is het ook hartstikke gezellig in dat kuttopic joh. Alle trollen van dienst.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een topic over de Eredivisie, dus ik neem aan dat posten hier niet verboden is..
Waarom geen Evert.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de volksautisten die de afslag gemist hebben.
VBL / [De Klassieker #1] Ajax - Feyenoord - Maasgebouw naar de kloten
quote:
Vast wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Eens kijken of het nog slechter kan dan Ajax - Feyenoord.
neem nog 9 bakken danquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn
Ga je even koffie zetten, is het 1-0
Jan de Jonge kan er helemaal niets van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou... Heracles straks ook op zoek naar een nieuwe trainer?
Pastoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan de Jonge kan er helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |