Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist jij dat mods helemaal niet kunnen bannen?
Vind je het gek. Goedkope spelers halen die winnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat jullie allemaal elkaars strategie hebben gevolgd.
Blij dat ik geen seizoenskaart heb gekocht.quote:
Dan nog... Switchen naar een andere club doe je gewoon niet imo. Tenminste, ik kan het niet. Hoe slecht het ook gaat met Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaar. Maar nou moet ik zeggen dat Feyenoord wel mooiere momenten heeft gehad, in vergelijking met NEC.
Ik heb broodje Piet. Ik ben genaaid door Kashia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Goedkope spelers halen die winnen.
Hij kan er niks van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Wtf is er aan de hand met Kashia zeg
Ik ging als eerste Yvonne notes geven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.
Van de Kashia naar de muur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Die aanvoerder van Vitesse heeft nog niet echt een top seizoen.
Bij wie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.
Het isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Wtf is er aan de hand met Kashia zeg
Maar wat nou als je echt verliefde gevoelens krijgt voor een ander?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog... Switchen naar een andere club doe je gewoon niet imo. Tenminste, ik kan het niet. Hoe slecht het ook gaat met Feyenoord.
Ewa chickiequote:
Ik heb Boer op doel. Speelt die gozer? En ik heb Klich, Mokthar en Lachman.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb broodje Piet. Ik ben genaaid door Kashia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |