VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 #3quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:59 schreef Momo... het volgende:
Iemand had toch in de manager bijna alleen maar spelers van NEC ?
Uitgepakt bij de Lidlquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik deze
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1170/1170405.gif
Geen zorgen, Ajax komt nog wel.quote:
Dat maakt de seks alleen maar geiler.quote:
I know rightquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt de seks alleen maar geiler.
Ja.quote:
Die is echt vies bruin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:58:26Als Daan bovenberg de 90 minuten mag volmaken op t hoogste niveau dan mogen heel veel kinderen blijven dromen van t betaalde voetbal reageer retweet
Dan word ik wel boos ja, goed gezien Johannes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als NEC een goal maakt, word jij dan heel boos?
Allemaal overgestapt naar Vitessequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben die ondertussen al niet en masse zelfmoord gepleegd?
Waarom zou ik? Gewoon een nieuwe club zoeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben die ondertussen al niet en masse zelfmoord gepleegd?
PEC moet gewoon nog 2 keer scoren en dan strak bovenaan komen te staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan word ik wel boos ja, goed gezien Johannes.
Ah, de Firefox-methode.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Gewoon een nieuwe club zoeken.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het werd met net uitgelegd wat het is.quote:
Jij neemt liever je eigen leven?quote:
Wat een eufemisme.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]je club verlaten omdat het ff wat minder gaat
Ben jij zijn chick ja?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het werd met net uitgelegd wat het is.
Ik ben stiekem al een tijdje voor PSV aan het juichen, maar dat was ook vanwege Gitaar.
Ja, niet doorvertellen. O, wacht ...quote:
Respect.quote:
Anders maak je hem mod.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal.
Laatste waarschuwing dit.
Pardon?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal.
Laatste waarschuwing dit.
Ja, en als dat nog steeds niet helpt vraag ik yvonne of ze hem FA wil maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders maak je hem mod.
En dan met z'n allen tippelen bij Kroneburger Park?quote:
Heb ik al eens gevraagd, was geen vacaturequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en als dat nog steeds niet helpt vraag ik yvonne of ze hem FA wil maken.
Wist jij dat mods helemaal niet kunnen bannen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en als dat nog steeds niet helpt vraag ik yvonne of ze hem FA wil maken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan met z'n allen tippelen bij Kroneburger Park?
Vandaar. Maar nou moet ik zeggen dat Feyenoord wel mooiere momenten heeft gehad, in vergelijking met NEC.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet waar ik over praat als ik zeg dat het "ook wel eens wat minder gaat" met de club
Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist jij dat mods helemaal niet kunnen bannen?
Vind je het gek. Goedkope spelers halen die winnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat jullie allemaal elkaars strategie hebben gevolgd.
Blij dat ik geen seizoenskaart heb gekocht.quote:
Dan nog... Switchen naar een andere club doe je gewoon niet imo. Tenminste, ik kan het niet. Hoe slecht het ook gaat met Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaar. Maar nou moet ik zeggen dat Feyenoord wel mooiere momenten heeft gehad, in vergelijking met NEC.
Ik heb broodje Piet. Ik ben genaaid door Kashia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Goedkope spelers halen die winnen.
Hij kan er niks van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Wtf is er aan de hand met Kashia zeg
Ik ging als eerste Yvonne notes geven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.
Van de Kashia naar de muur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Die aanvoerder van Vitesse heeft nog niet echt een top seizoen.
Bij wie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik uitprobeerde toen ik mod werd.
Het isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Wtf is er aan de hand met Kashia zeg
Maar wat nou als je echt verliefde gevoelens krijgt voor een ander?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog... Switchen naar een andere club doe je gewoon niet imo. Tenminste, ik kan het niet. Hoe slecht het ook gaat met Feyenoord.
Ewa chickiequote:
Ik heb Boer op doel. Speelt die gozer? En ik heb Klich, Mokthar en Lachman.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb broodje Piet. Ik ben genaaid door Kashia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |