Wat slim! Dat zou ik nooit verzonnen hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Spees_Eend het volgende:
KWISTED!
F5.
Als je straks met hetzelfde vage welofnietstreepjeprobleem zit... Open je plaatje in Paint of vergelijkbaar en zet de kleuren op negatief. Dan zie je het veel beter.
Dat meen je nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:27 schreef Kwisted het volgende:
ik word echt gek hoor! Ik krijg een foutmelding op clearblue
Jammer Kwis! Ik ben benieuwd naar morgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:49 schreef Kwisted het volgende:
op de fotos zag je trouwens ook niks. Sorry dames.
Bedankt voor de felicitaties. En morgen het vervolg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:20 schreef Kwisted het volgende:
Dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Toch nog n test gedaanS. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:20 schreef Kwisted het volgende:
Dames!Gefeliciteerd!! (x2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bijzonder, op je verjaardag![]()
dat dus! Datumtweelingmama gaat een brusje bakkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:51 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted wat doe je nu???![]()
![]()
Dubbel gefeliciteerd!!
![]()
En volgens mij ben jij de eerste die na mij bevallen is en nu weer zwanger. Ook wel bijzonder!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:06 schreef Gulara het volgende:
Aangezien je zwangerschap maar aangekondigd blijft worden in het update topic, kom ik nog een keer jompelen!
Kwisted!
Knap dat je het tussen alle jompels door nog zag staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef marel88 het volgende:
Wat leuk Kwisted, gefeliciteerd!
En jammer, Fee, je volgt me nog niet naar Z&G. Hopelijk volgende ronde!
Spuit 11 nog even, met WomanLogPro kan het wel, de betaalde versie van Woman Log (¤2,69). Dan kun je ook baarmoederslijm aangeven trouwens. En herinneringen voor multivitaminesquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:05 schreef Chanty het volgende:
Even een vraagje aan diegenen die Periode tracker gebruiken:
Je kunt niet zelf aangeven wanneer je eisprong was he? Voor zover ik kan zien, kan ik alleen aangeven wanneer mijn menstruatie gestart is en wanneer afgelopen en aan de hand daarvan bepaalt de app zelf de dag van de eisprong, welke dus niet overeen komt met de ovutesten. Beetje irritant...
Die heb ik ook heel lang gebruikt, vond het een heel fijne app, lekker weinig poespas en veel ruimte voor eigen informatiequote:Op maandag 26 augustus 2013 15:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Spuit 11 nog even, met WomanLogPro kan het wel, de betaalde versie van Woman Log (¤2,69). Dan kun je ook baarmoederslijm aangeven trouwens. En herinneringen voor multivitamines
Hij heeft ook een zwangerschapsmodus, heb je daar nog iets mee gedaan? Snap niet echt wat je daar mee zou moeten, wat die doet zeg maar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gebruikt, vond het een heel fijne app, lekker weinig poespas en veel ruimte voor eigen informatie.
Ja, daar staat 'ie nu opquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hij heeft ook een zwangerschapsmodus, heb je daar nog iets mee gedaan? Snap niet echt wat je daar mee zou moeten, wat die doet zeg maar.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:38 schreef Kwisted het volgende:
Test zet ik er morgen op. Ik heb visite.
Ja ik had nog getest.
Beste verjaardagskado ooit!!
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?Mag ik dan eerst weg hier?
het moment dat je je realiseert dat mensen hier voor de tweede ronde gaan en jij hier nog steeds zit... ik word een oudgediende hier bah
[..]
Hohoho, gaan jullie hier nu allemaal voor de tweede ronde komen?Mag ik dan eerst weg hier?
het moment dat je je realiseert dat mensen hier voor de tweede ronde gaan en jij hier nog steeds zit... ik word een oudgediende hier bah
Hey hey niet zo serieus opvatten, sorry is echt niet nodigquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh... sorry Chanty. Zo bedoel ik het niet. Ik heb jouw verhaal al die tijd lurkend meegelezenen het is jullie allemaal ook zo gegund
Wat een mooie uitspraak van je manquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:22 schreef Kwisted het volgende:
voor Chanty en de andere dames met een grote kinderwens.
Zo de laatste visite is de deur uit. De dag is inderdaad voorbij gevlogen. Af en toe even naar boven gesneakd om op de test te kijken.
Ik heb uiteindelijk vandaag 2kv testen gedaan en een CB. De CB gaf dus een foutmelding aan. De eerste kv test was degene waar ik zo over twijfelde. Maar de 2e kv test gaf had ook zo'n ienieminie twijfellijntje. Dat gaf voor mij wel dat doorslag dat er echt iets te zien was.
Morgenvroeg ga ik zeker nog een keer testen en hoop ik op een duidelijke lijn. Ik wil toch wel heel graag de bevestiging! t voelt nog niet helemaal echt zo..
Mijnis ook heel blij, ondanks dat hij twijfelachtig was over de timing voor een 2e. Hij had ook nog best kunnen wachten. Maar hij zei vandaag ook dat hij het een zegen vindt dat het gelukt is.
![]()
Door de mk voor F.leur blijf ik sceptisch de eerste weken van mijn zwangerschap. Maar als alles goed gaat zou ik het graag vertellen aan mijn familie en vrienden op de eerste verjaardag van F op 22 sept.![]()
Een babytje in mei, dat heb ik altijd gehoopt. Klinkt misschien stom. Maar ik vond dat altijd zo'n mooie maand![]()
/dagboek-post.
Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes en felicitaties voor zowel mijn verjaardag als voor de positieve test. Gaf me een heel fijn warm gevoel!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wat een mooie uitspraak van je man
En als die kleine ineens in april al om de hoek komt kijken: die zijn dus ook erg leuk
Ik lees hier eigenlijk nooit maar niet leuk inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:23 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet je gewoon voor een derde gaan
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:24 schreef Trebo het volgende:
Bij ons was het na 1x schieten raak![]()
nu 7 weekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |