quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:06 schreef Gulara het volgende:
Aangezien je zwangerschap maar aangekondigd blijft worden in het update topic, kom ik nog een keer jompelen!
Kwisted!
Knap dat je het tussen alle jompels door nog zag staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef marel88 het volgende:
Wat leuk Kwisted, gefeliciteerd!
En jammer, Fee, je volgt me nog niet naar Z&G. Hopelijk volgende ronde!
Spuit 11 nog even, met WomanLogPro kan het wel, de betaalde versie van Woman Log (¤2,69). Dan kun je ook baarmoederslijm aangeven trouwens. En herinneringen voor multivitaminesquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:05 schreef Chanty het volgende:
Even een vraagje aan diegenen die Periode tracker gebruiken:
Je kunt niet zelf aangeven wanneer je eisprong was he? Voor zover ik kan zien, kan ik alleen aangeven wanneer mijn menstruatie gestart is en wanneer afgelopen en aan de hand daarvan bepaalt de app zelf de dag van de eisprong, welke dus niet overeen komt met de ovutesten. Beetje irritant...
Die heb ik ook heel lang gebruikt, vond het een heel fijne app, lekker weinig poespas en veel ruimte voor eigen informatiequote:Op maandag 26 augustus 2013 15:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Spuit 11 nog even, met WomanLogPro kan het wel, de betaalde versie van Woman Log (¤2,69). Dan kun je ook baarmoederslijm aangeven trouwens. En herinneringen voor multivitamines
Hij heeft ook een zwangerschapsmodus, heb je daar nog iets mee gedaan? Snap niet echt wat je daar mee zou moeten, wat die doet zeg maar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gebruikt, vond het een heel fijne app, lekker weinig poespas en veel ruimte voor eigen informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |