abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130401471
Ik weet niet wanneer ik ga testen. Misschien op het weekendje als ik dan nog niet ongesteld ben.
Toen mijn moeder zwanger was van mij had ze niet getest. Mijn broer is tien jaar ouder dan ik en daartussen zit er niks. Paar miskramen gehad want bij m'n broer was er iets fout gegaan waardoor een volgende zwangerschap lastig zou zijn. Op een gegeven moment had ze wat last en vermoedde een vervroedge overgang. 5 maanden zwanger. :')
pi_130402810
Nou ik denk dat ik pas ga testen als ik overtijd ben, vorige maand wel voor NOD getest. Was toen vanaf vrij snel na mijn eisprong 1,5 week bijna constant misselijk. Wat dus een andere oorzaak heeft gehad.
pi_130406102
Ik was ook snel na eisprong misselijk tot 2 dagen nadat de menstruatie over was.
Niet tof. :(
pi_130414336
Mweh.. gisteravond een beetje bloedverlies bij afvegen en net een bloedprop. Verder niets in het maandverband of bij andere keren dat ik naar de wc ga. Hopen dat het doorzet. :(
Als we niet twee weken geleden het weekend naar mijn schoonouders waren gegaan, had ik misschien wel zwanger kunnen zijn! :o
pi_130417650
Vorige maand ben ik ook wel misselijk geweest, vooral 's avonds op bed.

Qua BMM en cervix vraag ik me nu af of ik uberhaupt al een eisprong heb gehad? :? BMM zit heel hoog, maar voel nog wel net een hard puntje. Cervix beetje melkachtig, maar niet veel (in tegenstelling tot vorig weekend). Weet nietbzo goed wat ik er van moet denken. T is dag 19 geloof ik.
pi_130435306
Dag 33, dpo 12 en spotting gecontateerd. Toch een testje gedaan, maar was dus negatief. Mijn lichaam houdt mij dus contstant voor de gek. nu weer 2 dagen langere cyclus. ik verwacht vandaag of morgen bloed.
Op naar ronde 6, een junikindje (net als ik, dus geen kindje voor m'n 30e :N )
pi_130435352
Balen Risu...
pi_130435411
Balen Risu :(

Ook hier vanochtend negatief getest op dag 33. Nu wachten op menstruatie en dan door naar de 8e ronde :{

Hoe is het bij fee en Kwisted?
pi_130436083
Balen dames!

Ik geloof dat mijn cyclus weer normaal is *O* eisprong links deze maand en ik heb m niet gevoeld... Dat is normaal.voor mij!!

Nu andere zaken oplossen ( vit b12 en D tekort) en dan kan de baby de woning betrekken hoor :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:29:47 #160
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130436388
IMA ik heb weinig verstand van die standen van je BMM enzo, dus daar kan ik je geen info over geven. Maarre... ik denk dat je met cervix eigenlijk cervixslijm bedoelt, want je cervix is je baarmoedermond ;).

Balen Risu en MrsPeel :(. Lichamen die je voor de gek houden zijn :{w .

GM fijn dat alles weer normaal lijkt! Wel braaf je vitamientjes slikken dan!

Hier alles rustig. Denk nog steeds niet dat het raak is. Heb wel wat 'dingetjes' weer, maar dat is elke maand zo. Deze maand allerlei vage steekjes en krampjes gehad. Maar m'n gevoel zegt dus nog steeds nee. Ik heb net ook hardgelopen en had amper last van duizeligheid. Dat zou denk ik wel anders zijn als ik nu zwanger was. We zullen zien! Woensdag eventueel testen, maar ik verwacht eigenlijk niet eens dat dat nodig is...
pi_130436526
Fee, euh ja, inderdaad. Ik probeerde het woord slijm te vermijden :+
pi_130436555
Balen Peel!

En that reminds me GM, moet m'n capsule ook nog even nemen. Vergeet dat toch wel makkelijk.
pi_130436679
Ik moet morgen naar de huisarts, want ik slik vitB complex en multivit maar toch een tekort... Blijkbaar wordt t niet opgenomen en dat kan weer van invloed zijn op de vruchtbaarheid! Dus hoppa kom maar door met die injecties :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:58:40 #164
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130439587
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Fee, euh ja, inderdaad. Ik probeerde het woord slijm te vermijden :+
_O-

Je bedoelde slijm!! S L I J M. Slijmmmmmmmm.
We hebben een S *O* we hebben een L *O* we hebben een i *O* we hebben een j *O* we hebben een M *O* , SLIJM!

Zoiets :P :+ .

GM succes bij de dokter!
pi_130439625
:P
pi_130440578
Jammer van de negatieve testen Risu en Mrs. Peel :(

Fee-nix ik hoop dat je voor de gek wordt gehouden door de weinige klachten en dat het stiekem toch raak is.

Herkenbaar dat makkelijk vergeten van de capsules. Maar om het nou zo in het oog te leggen.. Dan vergeet ik het weer op te ruimen als er bezoek is, en niet iedereen hoeft te weten dat we bezig zijn.

Woesh, hier een bloed tsunami! MET SLIJM! Maar mijn lichaam doet het *O*
pi_130441091
Fijn Skittles!

Over SLIJM gesproken, heb net even op die site beautiful cervix gekeken. Hoe kom je er op zoiets te maken? Anyway, vond het dan wel weer nuttig om te zien. Ga er toch maar vanuit dat dinsdag mijn eisprong was.
pi_130441099
Balen risu & Mrs. Peel :*

Hier houdt m'n lichaam me nog steeds voor de gek. :')
Ik denk dat ik pre menstrueel én post menstrueel syndroom heb. En anders is het mijn kies. :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:05:50 #169
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130446630
Even een vraagje aan diegenen die Periode tracker gebruiken:

Je kunt niet zelf aangeven wanneer je eisprong was he? Voor zover ik kan zien, kan ik alleen aangeven wanneer mijn menstruatie gestart is en wanneer afgelopen en aan de hand daarvan bepaalt de app zelf de dag van de eisprong, welke dus niet overeen komt met de ovutesten. Beetje irritant...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130453379
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:05 schreef Chanty het volgende:
Even een vraagje aan diegenen die Periode tracker gebruiken:

Je kunt niet zelf aangeven wanneer je eisprong was he? Voor zover ik kan zien, kan ik alleen aangeven wanneer mijn menstruatie gestart is en wanneer afgelopen en aan de hand daarvan bepaalt de app zelf de dag van de eisprong, welke dus niet overeen komt met de ovutesten. Beetje irritant...
Bij period calendar kan het iig wel met positieve ovu testen..dan zet hij de vruchtbare dagen anders.
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:48:11 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130453711
Ga ik die ook maar een installeren en proberen :P
Ik hou nu alles nog bij in mijn papieren (!!) agenda. Maar dat wordt ook best onoverzichtelijk met alle andere afspraken die er ook in staan :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130454061
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Chanty het volgende:
Ga ik die ook maar een installeren en proberen :P
Ik hou nu alles nog bij in mijn papieren (!!) agenda. Maar dat wordt ook best onoverzichtelijk met alle andere afspraken die er ook in staan :D
Haha jeetje, dan is een app wel handig idd :+
pi_130454977
quote:
8s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
Balen Risu :(

Ook hier vanochtend negatief getest op dag 33. Nu wachten op menstruatie en dan door naar de 8e ronde :{

Hoe is het bij fee en Kwisted?
:*
Vanmorgen getest, want ik kon niet wachten. Negatief.
Morgen nog een keer testen, op mijn verjaardag. Als hij weer negatief is ga ik gerust een wijntje drinken.
Ik had er al weinig vertrouwen in. Ik merk niets aan mijn lijf.

haai Zoë, jij hier? ;)
pi_130455434
Kwisted
Hai! :+
Hoop op een positieve test voor je bday O+ zou een mooi cadeau zijn!
Je nod is de 28e? Dus het kan nog :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Zoë23 op 26-08-2013 10:18:02 ]
pi_130456873
Nou ik weet het niet hoor. KV testen zijn toch altijd al heel goed vanaf 4dagen voor de NOD.

Niet zo beginnen hoor! Het lukt me net zo goed om mezelf niet gek te maken dit keer :P
Ik denk maar zo, is het negatief dan ga ik sowieso deze week drinken en sushi eten :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')