Daar moet je gewoon geld voor betalen hoor, of je vader dan wrs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een ander voordeel is dat ik gewoon mijn grofvuil buiten kan zetten en niet meer speciaal de ophaaldienst hoef te bellen.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, marginaal pauperwerk, daarbij wil het inderdaad nog wel voorkomen. Maar goed, wat mij betreft huren ze daar zesjarige thaise meisjes voor in. Waarom veel geld betalen voor iemand die wat orders pakt?!??! Te gek voor woorden natuurlijk. Net zoals het belachelijk is om zes euro te willen vangen voor het plukken van wat tomaten of iets dergelijks
Kan je dat niveau niet ontstijgen dan heb je m.i. sowieso geen bestaansrecht.
Feit is gewoon dat men het op de 'werkvloer' vaker beter weet dan het 'management'. Niks nieuws onder de zon dus. Grote vraag is dan hoe de 'werkvloer' het 'management' duidelijk kan maken wat wél een goede maatregel is en wat niet. Hóe kan de 'werkvloer' het 'management' dit tijdig duidelijk maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:08 schreef StateOfMind het volgende:
Dit had zo'n beetje iedereen al zien aankomen, behalve de 'hoge heren' uit Den Haag. Al lijkt het mij dat ze dat wel degelijk hebben zien aankomen, maar simpelweg andere/dubbele belangen hebben.
Daar is geen harde overeenstemming over, iedereen doet een beetje wat hij of zij wil wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gaan zakāt eigenliijk ook wel eens naar niet Moslims of gaat dat alleen naar geloofsgenoten?
Op de werkvloer heerst geen democratie hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat men het op de 'werkvloer' vaker beter weet dan het 'management'. Niks nieuws onder de zon dus. Grote vraag is dan hoe de 'werkvloer' het 'management' duidelijk kan maken wat wél een goede maatregel is en wat niet. Hóe kan de 'werkvloer' het 'management' dit tijdig duidelijk maken?
Maar met een kern van waarheid. Iemand die wat doosjes vouwt hoort geen 10 euro te verdienen. Of zelfs maar 7.quote:
Ja, maar wat heeft dat te maken met het feit dat ik niet hoef te bellen, omdat het sowieso opgehaald wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon geld voor betalen hoor, of je vader dan wrs.
Ah, ok. Wat doe jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar is geen harde overeenstemming over, iedereen doet een beetje wat hij of zij wil wat dat betreft.
Dus ik kan wel aankloppen, maar moet maar afwachten of ze me helpen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar is geen harde overeenstemming over, iedereen doet een beetje wat hij of zij wil wat dat betreft.
Je kan je ook gewoon bekeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus ik kan wel aankloppen, maar moet maar afwachten of ze me helpen?
Wat staat daarover in de koran dan?
Het minimumloon willen afschaffen is een erg goed idee, maar in Nederland is het vloeken in de kerk. Zeker met de PvdA in de regering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar met een kern van waarheid. Iemand die wat doosjes vouwt hoort geen 10 euro te verdienen. Of zelfs maar 7.
Ik geef het (in de vorm van geld) aan een tante van mij die zwaar ziek is en niet in staat is haar eigen medicatie te betalenquote:
Dat ga ik niet doen, want als pauper heb ik er het verstand niet voor, had ik wel verstand zou ik nooit in die toestand verkeren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je kan je ook gewoon bekeren natuurlijk.
Misschien zouden we als maatschappij een soort van OR moeten hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op de werkvloer heerst geen democratie hoor.
OR'squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien zouden we als maatschappij een soort van OR moeten hebben.
Dat verschilt per moskee inderdaad. Zo was er laatst weer een bijdrage (in de vorm van voedsel) aan de voedselbanken vanuit verscheidene moskeeën (bijna elk jaar zo eigenlijk). Maar vaak gaat het geld naar armzaligen binnen de eigen gemeenschap. Denk aan extreem zieken, ouderen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus ik kan wel aankloppen, maar moet maar afwachten of ze me helpen?
Wat staat daarover in de koran dan?
Tja, je kan je er ook helemaal bij neerleggen dat het 'management' foute keuzes blijft maken.quote:
Eens. Desnoods zetten bedrijven maar wat Nederlander voor een euro of twee aan het werk. En dan mag de overheid het aanvullen tot bijstandsniveau bereikt is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het minimumloon willen afschaffen is een erg goed idee, maar in Nederland is het vloeken in de kerk. Zeker met de PvdA in de regering.
Juist. En aangezien je niet bijstandsgerechtigd bent als je net over de grens duikt, los je dit probleem in één keer op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Desnoods zetten bedrijven maar wat Nederlander voor een euro of twee aan het werk. En dan mag de overheid het aanvullen tot bijstandsniveau bereikt is.
Maar niet aan een run of the mill pauper hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef het (in de vorm van geld) aan een tante van mij die zwaar ziek is en niet in staat is haar eigen medicatie te betalen
Het zijn teveel vragen die hier niet echt beantwoord kunnen worden, gezien het onderwerp van dit topicquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar niet aan een run of the mill pauper hier?
Kut hè trouwens, doet de koning daar nou niet eens iets aan?
Marokko is rijk genoeg om ook een ziektekostenverzekering voor iedereen in te stellen, toch?
Waarom hebben ze dat nou niet?
Niet zo vreemd. Het is vooral interessant voor de werkgevers omdat ze dan over nog goedkopere knechten kunnen beschikken. Voor de samenleving als geheel schiet je er niet zo gek veel mee op. Dat zie je momenteel heel goed in Duitsland. De werkeloosheid is daar relatief laag op dit moment. Doordat mensen echter zo weinig betaald krijgen moet dit alsnog aangevuld worden met het Duitse bijstand equivalent. De werkgever profiteert dus, maar de gemeenschap moet alsnog opdraaien voor een deel van de uitkering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het minimumloon willen afschaffen is een erg goed idee, maar in Nederland is het vloeken in de kerk. Zeker met de PvdA in de regering.
Okee, sound, maar ze hebben toch wel een ziekteverzekering toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verschilt per moskee inderdaad. Zo was er laatst weer een bijdrage (in de vorm van voedsel) aan de voedselbanken vanuit verscheidene moskeeën (bijna elk jaar zo eigenlijk). Maar vaak gaat het geld naar armzaligen binnen de eigen gemeenschap. Denk aan extreem zieken, ouderen of wat dan ook.
Nee, okee, maar het zorgt er wel voor dat je met vragen blijft zitten, die niet beantwoord worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn teveel vragen die hier niet echt beantwoord kunnen worden, gezien het onderwerp van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |