quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er een gemaakt, maar gifsoup werkt niet mee.
Heej waxmans.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef waxmask het volgende:
Ik ga maar voor Ranking the Stars vanavond. Informatiever en eerlijker dan meeste infotainment op Ned1/2/3
Beticht jij onze vrome gristenvrienden nu van bedriegen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef waxmask het volgende:
Ik ga maar voor Ranking the Stars vanavond. Informatiever en eerlijker dan meeste infotainment op Ned1/2/3
Hey Karinaquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst slapen, vandaag weer vroeg werken.
Geen idee hoe het staat, ik kijk er niet eens. Maar jouw stem is natuurlijk altijd welkom schatquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey KarinaHoe staat het met je lekkerste FOK! chick contest? Of moet ik nog een stem op je droppen lekkere milf...
Na dat hypocriete gezeik over van der Gijp terwijl ze zelf nog het liefst homo's de nek om draaien stoot me erg tegen de borst , sorry....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Beticht jij onze vrome gristenvrienden nu van bedriegen?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey KarinaHoe staat het met je lekkerste FOK! chick contest? Of moet ik nog een stem op je droppen lekkere milf...
Iets in de ONZ sectie volgens mij waar ik op gewrezen werd door FP post weekje terug.... Wel leuk om eens te kijken welke lekkere wijven er zogenaamd FOKken... Beetje Catfish in het groot...Ik wacht nog op een TVLab waarin Danny FOKuser afreist met de camera om te kijken of het daadwerkelijk de mensen zijn achter de foto's.....quote:
Maandag weer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
Het is volgens mij ook al geen K&vdB topic zo langzamerhand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in ieder geval echt. Danny mag op de koffie komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets in de ONZ sectie volgens mij waar ik op gewrezen werd door FP post weekje terug.... Wel leuk om eens te kijken welke lekkere wijven er zogenaamd FOKken... Beetje Catfish in het groot...Ik wacht nog op een TVLab waarin Danny FOKuser afreist met de camera om te kijken of het daadwerkelijk de mensen zijn achter de foto's.....
Ik heb een zwak voor hem. Ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beau is een nepper (met hoofdletter N). Elk programma wat hij maakt raakt verziekt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maandag weer.Gedraag je he? Je bent nu 'van de andere zijde' .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overheid moet zich met andere dingen bezig houden, flikkers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar jij mag nog geen drank en ook geen hoeren.
Heet ik Elflettering ofzo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Gedraag je he? Je bent nu 'van de andere zijde' .
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval echt. Danny mag op de koffie komen.
Jij hebt dan ook niks om je voor te schamen....behalve je analoge TV verbinding dan in onze hoofdstad, maar dat terzijde....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval echt. Danny mag op de koffie komen.
Premier League begint weerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag een mooie voetbaldag met o.a PEC in actie.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag een mooie voetbaldag met o.a PEC in actie.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Gedraag je he? Je bent nu 'van de andere zijde' .
Als zelfs zoiets al MOD kan worden, dan heb ik nog hoop!quote:
Mijn schemaatjequote:
Dat is gewoon retro wax en nooit storingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt dan ook niks om je voor te schamen....behalve je analoge TV verbinding dan in onze hoofdstad, maar dat terzijde....
PEC draait NEC de nek om.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn schemaatje
13:45 Liverpool - Stoke (met PIETERS!!!)
16:00 Arsenal - Aston
18:30 Swansea - Man Utd
18:45 PSV - Go Ahead
20:45 NEC - PEC
NEC en Cambuur worden ook aan de zegekar vastgebonden, ik vertrouw op ze. Mijn manager is er erg afhankelijk vanquote:
Ik denk dat ik er weinig van mee ga krijgen helaas, verjaardagen en bbqs...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn schemaatje
13:45 Liverpool - Stoke (met PIETERS!!!)
16:00 Arsenal - Aston
18:30 Swansea - Man Utd
18:45 PSV - Go Ahead
20:45 NEC - PEC
Wil ik niet weten, hij is iets te veel popie-jopie (gelijke trede als Emile Ratelband).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor hem. Ik weet niet waarom.
En Heerenveen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er weinig van mee ga krijgen helaas, verjaardagen en bbqs...
En Cambuur er nog bijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk wint PEC van NEC. Dan hebben ze 9 punten uit 3 wedstrijden.
Nee welnee hij is absoluut geen Emile. Ik denk dat het nog stamt uit de tijd van Boulevard, toen was hij leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil ik niet weten, hij is iets te veel popie-jopie (gelijke trede als Emile Ratelband).
Beste seizoenstart ooit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk wint PEC van NEC. Dan hebben ze 9 punten uit 3 wedstrijden.
Sterkte.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ook niet dus, zit het hele weekend vol
Ben alweer aan mijn aftocht begonnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee hij is absoluut geen Emile. Ik denk dat het nog stamt uit de tijd van Boulevard, toen was hij leuk.
Ga je slapen, stappen, zuipen, of weer op reis?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben alweer aan mijn aftocht begonnen.
Uiteindelijk allemaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je slapen, stappen, zuipen, of weer op reis?
Dat laatste doe ik nu ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uiteindelijk allemaal.
Nu gewoon rustig plannen met een wijntje.
Hoeveel heb je nou al op vanavond? Eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nu ookProost. Niet plannen, wel wijntje.
Dit is de vierde, maar geen hele grote volle glazen. En dat is eerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nou al op vanavond? Eerlijk zijn.
Ad fundum, gewoon elke dag 2 pagina's erbij maken (floating document).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nu ookProost. Niet plannen, wel wijntje.
Ohquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is de vierde, maar geen hele grote volle glazen. En dat is eerlijk.
Wijn drinken en plannen, zou mij niet lukkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ad fundum, gewoon elke dag 2 pagina's erbij maken (floating document).
Vertrek - tussenreis - en naar huis zijn vast. De rest is gewoon redelijk inlezen op het internet. En in het schema passen.
Doei. En hopelijk heb je een fijne zondag-voetbalmiddag, want dan heb ik die ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg uit dit topic, tot maandag
Vierde karafje Sangria met 3en tikt ook wel goed aan moet ik zeggen.... En het waren maar kleine glaasjes...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn drinken en plannen, zou mij niet lukken
Ah je bent ook Ajax fanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doei. En hopelijk heb je een fijne zondag-voetbalmiddag, want dan heb ik die ook
Oh ben jij er ook zo eentjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doei. En hopelijk heb je een fijne zondag-voetbalmiddag, want dan heb ik die ook
Jaja bij jou waren het vast hele grote glazenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vierde karafje Sangria met 3en tikt ook wel goed aan moet ik zeggen.... En het waren maar kleine glaasjes...
Ik heb ooit een TUE-tentamen gemaakt met een fles whisky op tafel (op school). Was het laatste tentamenvak. Haalde een 8. Was toen 27 (denk ik). En dan mag het.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn drinken en plannen, zou mij niet lukken
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een TUE-tentamen gemaakt met een fles whisky op tafel (op school). Was het laatste tentamenvak. Haalde een 8. Was toen 27 (denk ik). En dan mag het.
No Joke.
Ik geef steeds minder om voetbal, eerlijk gezegd. Ik hoop vooral dat PEC Zwolle het zo goed blijft doen.quote:
Gewoon op tijd inleveren voordat de man met de hamer komt. Was ook bij de eerste 3 die ruim binnen de tijd klaar waren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zie je het doen en ik geloof je. Maar ja je was drank natuurlijk gewend he? Dan heb je er niet zoveel last van.
Ik ging examens in zonder geleerd te hebben en was ook altijd als eerste klaar en nee, geen onvoldoendes gehaald. EN zonder drankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon op tijd inleveren voordat de man met de hamer komt. Was ook bij de eerste 3 die ruim binnen de tijd klaar waren.
Heb ook eens een her-tentamen gehad dag na carnaval. De confetti zat nog in mijn haar.
Ik had altijd geleerd, had de beste aantekeningen, uitwerkingen in middeleeuws krullend handschrifftquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging examens in zonder geleerd te hebben en was ook altijd als eerste klaar en nee, geen onvoldoendes gehaald. EN zonder drank
Hehe nee ik zit al lang niet meer op school, zou wel relaxt zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo gaat het hier nu ineens over tentamens? Zitten jullie op Ibn Ghaldoun ofzo?
Dat lijkt me heel lastig om opeens een ander handschrift aan te gaan leren. Ik KAN netjes schrijven maar met veel moeite, je bent het ook niet meer gewend om te schrijven, alles typ je tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had altijd geleerd, had de beste aantekeningen, uitwerkingen in middeleeuws krullend handschrifft
Ik heb mijn handschrift in 10 jr tijd een flinke upper gegeven. 1980-1984 was het meer krassen (slecht lessbaar). Na 1991 had ik een heel ander handschrift.
Zelfs mijn handtekeningen (anno nu) zijn vrijwel niet meer dezelfde als 5 jr terug.
Krijg er ook complimenten over.... Die maken ze niet snel na.
School is leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee ik zit al lang niet meer op school, zou wel relaxt zijn.
Klopt deels, Maar dat is snel op te pikken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel lastig om opeens een ander handschrift aan te gaan leren. Ik KAN netjes schrijven maar met veel moeite, je bent het ook niet meer gewend om te schrijven, alles typ je tegenwoordig.
Mjah in het 3e jaar... met het 4e jaar in je vizier (nieuwe kansen nieuwe ronden).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
Nee zo goed was ik nou ook weer niet. Met Spaans had ik wel een 10Maar dat was ook hardstikke makkelijk vond ik.
Extra punten deden ze bij mij op school niet aan. Staat wel mooi op je lijst, een 10,5!
Ik weet niet een wat dat is... Collega (of eigenlijk ex-collega) mailde me vandaag en zei dat ALS ik iets anders wilde gaan doen ik misschien een cursus HTML5 zou kunnen gaan doen, schijnt vraag naar te zijn, maar of ik nu nog iets nieuws kan leren? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah in het 3e jaar... met het 4e jaar in je vizier (nieuwe kansen nieuwe ronden).
Vak was overigens, Meet- en regel techniek.
Ik ben zwak dyslectisch. Talen schrijven gaat me iets minder af (Behalve engels). In cijfers ben behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
Nee zo goed was ik nou ook weer niet. Met Spaans had ik wel een 10Maar dat was ook hardstikke makkelijk vond ik.
Extra punten deden ze bij mij op school niet aan. Staat wel mooi op je lijst, een 10,5!
Ik heb precies het omgekeerde, rekenen? Gooi maar in mijn pet, daar ben ik heel erg slecht in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben zwak dyslectisch. Talen schrijven gaat me iets minder af (Behalve engels). In cijfers ben behoorlijk goed.
HTML-5 met PHP. Is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat dat is... Collega (of eigenlijk ex-collega) mailde me vandaag en zei dat ALS ik iets anders wilde gaan doen ik misschien een cursus HTML5 zou kunnen gaan doen, schijnt vraag naar te zijn, maar of ik nu nog iets nieuws kan leren? Ik weet het niet.
Zaterdag en zondagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde, rekenen? Gooi maar in mijn pet, daar ben ik heel erg slecht in.
En ik ga nu slapen jongens. Maandag nieuwe dag hiero
Ik ben een jongeman in de groei van mijn leven, dan ga je op vrijdagavond nog wel eens buiten de deur kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dorpspastoor Johannes is er niet, en het gaat gelijk de verkeerde kant op.
Diekstra en Evenblij toch wel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan mij niet één gast meer herinneren eigenlijk.
Toe maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, Andries die hele slechte vragen stelde.
Jij kunt nu gewoon bans geven toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
Nu wachten op de eerste hommer die dat knopje in d'r neus pauper gaat noemen.
Aanvragen ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kunt nu gewoon bans geven toch?
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van Onbekende Gastquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
Lodewijk Asscher over zijn visie op de arbeidsmigratie in ons land.
Volgens minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid loopt het in Europa uit de hand met de arbeidsmigratie. Hij noemt het code oranje en zegt dat de dijken op doorbreken staan.
Welke problemen ziet de minister en hoe wil hij de misstanden bij arbeidsmigratie uitbannen?
Presentatrice Jetske van den Elsen over haar bezoek aan een vluchtelingenkamp vol Syrische kinderen.
Presentatrice Jetske van den Elsen ging voor War Child naar Libanon om Syrische vluchtelingenkinderen te bezoeken. Ze maakte portretten van hen voor het kindertelevisieprogramma Zapplive.
In Knevel en Van den Brink vertelt ze over de indruk deze eerste reis voor War Child op haar maakte.
De onbekende gast
Over deze gast is nog vrij weinig bekend.
Nee. Plus dit is niet mijn forum.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kunt nu gewoon bans geven toch?
Heeft ze niet meer in geloof ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
Nu wachten op de eerste hommer die dat knopje in d'r neus pauper gaat noemen.
Maar Knevel & poephoofd is een programma waarin nieuws en actualiteit wordt besprokenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee. Plus dit is niet mijn forum.
Vooral in de topics van vorige week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar Knevel & poephoofd is een programma waarin nieuws en actualiteit wordt besproken
Jammer weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:33 schreef tralalala het volgende:
Jos Strengholt
Jos Strengholt is priester en woont al jaren in de Egyptische hoofdstad Caïro. Hoe ervaart Strengholt de situatie in Egypte op dit moment?
In Knevel en Van den Brink vertelt hij meer over het geweld in Egypte en de situatie van de christenen in het land.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral in de topics van vorige week.
.
Enige interessante gast.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd wat Asscher te vertellen heeft.
Vind hem vaak wel de realist van de partij.
Wel aardig, maar misschien beter om dat aan Sander vd Pavert over te laten.quote:
Hij gaat het uitgebreid hebben over zijn affaire met de vrouw van Diederik Samsom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd wat Asscher te vertellen heeft.
Vind hem vaak wel de realist van de partij.
Die wist al heel lang dat het niet lekker liep in het huwelijk van Diederik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel aardig, maar misschien beter om dat aan Sander vd Pavert over te laten.
Ja die is echt goed! Dat stukje over die stijvequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wist al heel lang dat het niet lekker liep in het huwelijk van Diederik.
Nou..ik vind het best een lekker hapje. Asscher danquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij gaat het uitgebreid hebben over zijn affaire met de vrouw van Diederik Samsom.
Hij staat niet zo goed bij blauw. Dus ik had de standaard weer normaal gezet.quote:
Ik ga morgen de studio in met Frank.quote:
Je bent onherkenbaar zonder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Hij staat niet zo goed bij blauw. Dus ik had de standaard weer normaal gezet.
Maar voor dit topic zet ik hem wel weer terug.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe slechter de avond hoe beter het topic.
Ik ben blij man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij staat niet zo goed bij blauw. Dus ik had de standaard weer normaal gezet.
Maar voor dit topic zet ik hem wel weer terug.
Misschien heeft ze dat knopje nu ergens anders zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Hey ze heeft inderdaad geen knopje meer.
Dan ga ik mijn broek weer aandoen.
Jetske komt over haar linkse hobby praten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet Jetske hier eigenlijk? Komt er een nieuw seizoen van Willem Wever?
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit najaar zullen we zien of de Eerste Kamer het landsbelang voor ogen houdt en wetten puur op kwaliteit en uitvoerbaarheid beoordeelt, of dat de Eerste Kamer een ongewenst politiek dwarsboom-orgaan is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Als Jetske gaat praten komt Marco Borsato in zijn jeep dwars door de studio racen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ga weg met deze schijtlolligheid.
Ik wil Fred en Ria terug.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crystal + meth = EO KOP
[ afbeelding ]
Die is sjoelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karina is er niet he
Het puur controleren op kwaliteit en uitvoerbaarheid is iets wat zo gegroeid is maar op basis van de taken en mogelijkheden is het gewoon een politiek orgaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit najaar zullen we zien of de Eerste Kamer het landsbelang voor ogen houdt en wetten puur op kwaliteit en uitvoerbaarheid beoordeelt, of dat de Eerste Kamer een ongewenst politiek dwarsboom-orgaan is.
Het kabinet zit met de erfenis van vorige kabinetten én met een cynisch, wantrouwend land vol met mensen die overdreven sterk de hand op de knip houden. Als mensen weer gewoon gingen besteden, kwam er zo weer economische groei.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lodewijk Asscher past precies bij het ''Slecht-nieuws-kabinet''. Met zijn treurige en huilerige kutkop.
Dexterquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ben helemaal Dexter en Breaking Bad vergeten...
Dat wordt een latertje, deze topshow kan ik niet missen!
Ik moet ze ook nog zienquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ben helemaal Dexter en Breaking Bad vergeten...
Dat wordt een latertje, deze topshow kan ik niet missen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crystal + meth = EO KOP
[ afbeelding ]
Je hebt een foksjoelmeet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! meet voor mensen die 'm niet in de gleuf kunnen krijgen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meet.
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] (#53) POTVERDIKKEME
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de rebusKarenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Tijd voor de rebusFordherttennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan de helft van de NWS-mods is mee. Moest jij niet mee?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meet.
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] (#53) POTVERDIKKEME
Tijd voor de rebusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet iemand zijn om ons hier een beetje in het gareel te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de NWS-mods is mee. Moest jij niet mee?
Anders was dit topic totaal ontspoord. Wat nu niet gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de NWS-mods is mee. Moest jij niet mee?
Nee.quote:
Ah, zo...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet iemand zijn om ons hier een beetje in het gareel te houden.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Het eerste plaatje was een Ford KA
Het tweede plaatje was een ree (de ree moest je op zijn engels uitspreken. Dan rolt de i er vanzelf uit.)
Het derde plaatje was Li NA, juist ja. Karina.
We kunnen natuurlijk plaatjes gaan posten. Kijken of Specularium die net zo snel opruimt als Karinaquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders was dit topic totaal ontspoord. Wat nu niet gaat gebeuren natuurlijk.
Dit topic is toch de nachtmerrie van elke modquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet iemand zijn om ons hier een beetje in het gareel te houden.
We leven in een vrij land, dus ga je gang.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak er zo ook eentje.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig ben ik fan van Jessica en Probleemwijken.
Waar is de optie ''geen mening''quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Oost-Europese arbeidskrachten werken harder dan Nederlanders
Ja
Nee
Daarvoor moet je bij de stagiair zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is de optie ''geen mening''
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Ik wil Mieke plaatjes 'Ik he dr uitgeschulde veur poardekut' enzo.
Laten we het over de Duivel hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
Serieus onderwerp jongen, even hartstikke goed opletten
Mike, Gorro, SaintOfKillersquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn de TV-mods ook sjoelen?
Wie zijn eigenlijk de TV-mods?![]()
Ben je daar zo zeker van?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Niks mis met sjoelen.
[ afbeelding ]
RENSKEEEEEEEquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
DE REBUS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Renske Klamerquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
DE REBUS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste stuk, met Ajax en Heerenveen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk gedeelte is onduidelijk?
We hebben een jongen in het VBL-forum. RensAjacied, hij beweert een Ajaxfan te zijn, maar in feite gaat hij wekelijks naar het Abe Lenstrastadion toe.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat eerste stuk, met Ajax en Heerenveen.
Ah, ok... - ik kom te weinig in het VBL-forum. Ik kom eigenlijk alleen maar het succes van PEC (quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een jongen in het VBL-forum. RensAjacied, hij beweert een Ajaxfan te zijn, maar in feite gaat hij wekelijks naar het Abe Lenstrastadion toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |