http://nos.nl/koningshuis(...)-uitvaart-friso.htmlquote:Veel kijkers uitvaart Friso
Het Achtuurjournaal van de NOS met beelden van de uitvaart van prins Friso, heeft gisteren ruim een half miljoen extra kijkers getrokken. De uitzending is door ruim 2,4 miljoen mensen bekeken.
Het journaal van 20.00 uur was daarmee het best bekeken programma van vrijdag. Het NOS Journaal van 18.00 uur is door 1,3 miljoen mensen gezien. Het RTL Nieuws van 19.30 uur had ruim 1,2 miljoen kijkers.
De besloten uitvaartdienst van prins Friso in Lage Vuursche werd niet rechtstreeks uitgezonden. De beelden waren, in overleg met de koninklijke familie, voor het eerst pas na 18.00 uur te zien.
Dat denk ik ook. Vooral gezien haar opmerking in dat mailtje dat hij al 1.5 jaar bezig was om naar de hemel te gaan.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind het hypocrietheidsgehalte hier groot, zo ervaar ik het
Dat heet gewoon hypocrisiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik begin onderhand te vermoeden dat zowel deze meneer als meneer Anders door de familie gevraagd zijn dit te doen en geen stap verder zijn gegaan dan vooraf door de familie aangegeven...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
Ah oke, sorry, verkeerd begrepen.
Maar dan nog, dat je een persoonlijk mailtje dan op tv gaat zitten quoten.
Dat je uberhaupt meewerkt aan een tv-programma als persoonlijke vriend zijnde. Ik snap het niet.
Wil je dan zo graag dat mensen zien dat jij zijn vriend was?
gelukkigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik begin onderhand te vermoeden dat zowel deze meneer als meneer Anders door de familie gevraagd zijn dit te doen en geen stap verder zijn gegaan dan vooraf door de familie aangegeven...
Nou Stefan, we nemen het mee naar achterenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Bij mij ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is he... maar het komt zo op mij over
En de bijbehorende fototwitter:Geert_RTLNieuws twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 11:30:03Graf van prins #Friso vanaf vandaag te bezoeken. Gemeente verwacht veel volk, heeft verkeersregelaars ingezet. http://t.co/1wFCKVmreS reageer retweet
Je hoeft ook niet altijd overal iets van te vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef massy het volgende:
En de bijbehorende fototwitter:Geert_RTLNieuws twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 11:30:03Graf van prins #Friso vanaf vandaag te bezoeken. Gemeente verwacht veel volk, heeft verkeersregelaars ingezet. http://t.co/1wFCKVmreS reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Oh, nou dat is fijn danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet altijd overal iets van te vinden
Ik denk dat er in de omgeving genoeg mensen wonen die Friso als kind daar hebben meegemaakt en oprecht hun laatste eer willen bewijzen. Dat je dan even langs het graf loopt en er bij stil staat vind ik dan wel mooi. Dagjesmensen die daar wel even gaan gluren omdat het kan, heb ik dan weer weinig respect voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:01 schreef Copycat het volgende:
Nou Stefan, we nemen het mee naar achteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]Het is geen geheim ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ik vermaak me wel met jullie online dagjesmensenposts
Overigens was Maaike vannacht nog op de radio van 3FM; Ze mag er niks over zeggen
Daarom. Kun je het beter in zo goed mogelijke banen leiden. En vooralsnog lukt dat imo aardig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:40 schreef Specularium het volgende:
Geef het een paar weken en dan bezoekt alleen de familie het graf nog.
Dit is toch niet tegen te houden.
Hoi Stefanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Het is geen geheim ofzo.
Anyway, ik vermaak me wel met jullie online dagjesmensenposts
Overigens was Maaike vannacht nog op de radio van 3FM; Ze mag er niks over zeggen
Ik post met 2 accounts omdat ik op 2 pcs ben ingelogd onder andere naam en haaibaaike raakt er een beetje van in de warquote:
Oooohhhhh, is dat alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik post met 2 accounts omdat ik op 2 pcs ben ingelogd onder andere naam en haaibaaike raakt er een beetje van in de war
zolang men niet gaat lunchen op het tegenoverliggende grasveldje kan het weinig kwaad tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de omgeving genoeg mensen wonen die Friso als kind daar hebben meegemaakt en oprecht hun laatste eer willen bewijzen. Dat je dan even langs het graf loopt en er bij stil staat vind ik dan wel mooi. Dagjesmensen die daar wel even gaan gluren omdat het kan, heb ik dan weer weinig respect voor.
Ik bedoelde te zeggen, dat ik onderscheid maak tussen mensen die oprecht afscheid komen nemen (om wat voor persoonlijke reden dan ook) en mensen die er heengaan om tegen iedereen te zeggen dat ze daar ook geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef SunChaser het volgende:
Waarom wordt het gezien als gluren als je gewoon afscheid wilt nemen van een publiek persoon?
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef Samuray13 het volgende:
Nu komt hij nooit meer uit de kast kist.
Ik denk dat als ze dat had gewild, het graf nog wel een dag afgeschermd had kunnen worden, toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me wel moeilijk voor Mabel dat zij er nu vandaag niet of maar moeilijk heen kan. Juist op die eerste dag na de begrafenis voelen veel mensen de behoefte om even te gaan...
Mabel is met haar kinderen naar Frankrijk naar vrienden ( volgens Evert Santegoeds in shownieuws gisteren vertelde)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me wel moeilijk voor Mabel dat zij er nu vandaag niet of maar moeilijk heen kan. Juist op die eerste dag na de begrafenis voelen veel mensen de behoefte om even te gaan...
Sinds februari 2012.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Zijn hier serieus 48 topics over vol gepost?!
!
In 1,5 jaar,...valt wel mee, zijn wel eens onderwerpen geweest die sneller liepen zoals met die twee jochies.quote:
Ze kan vanuit de tuin van haar schoonmoeder het graf bijna aanraken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik weet niet, op zich past dat niet zo bij de 'we doen het in stilte en zo normaal mogelijk'-houding die ze zich hebben aangenomen. Maar als ze naar Frankrijk zijn, speelt het natuurlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat had gewild, het graf nog wel een dag afgeschermd had kunnen worden, toch?
Geheel met je eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is toch niet zo raar dat mensen zijn graf gaan bezoeken. Heeft ook iets historisch. Ik heb op vakantie ook graven bezocht van Napoleon, Padre Pio, Dante Alighieri en dit jaar in Bari zelfs van Sinterklaas. Maar die leeft natuurlijk eigenlijk nog.
Nee, 47.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Zijn hier serieus 48 topics over vol gepost?!
!
Vooral niet vergeten foto's te maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Adelante het volgende:
Op volkskrant.nl staan nog veel meer van dit soort foto's. Goedkoop uitje dat wel.
http://www.volkskrant.nl/(...)af-prins-Friso.dhtml
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.quote:
Nee hoor, slippers en korte broek zijn voor thuis of het strand. Andere plekken, andere kleding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
Nee hoor. Op je slippers bij een graf vind ik ook respectloos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |