jeweetzellufquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef Uncle het volgende:
[..]
En jij bent de c-c-c-c-combobreaker
quote:
quote:
M'n Histogram schiet de andere kant op.quote:
Dat past allemaal in een goede tas in de handbagageruimtequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zouden jullie meenemen naar schotland. Ik ga met het vliegtuig dus weinig plek.
Ik heb:
70-200 f4
17-40 f4
50mm f1.8
18-55
Flitser 430Ex
10-20 sigma
Op de 50D
Werk je met autofocus? en op werk punt heb je je autofocus staan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi
Ik blijf een beetje rommelen met mijn Nikon 70-300 lens. Krijg loebes (mijn hond) en rennend gewoon niet scherp op. Heb al geëxperimenteerd met mijn diafragma en de sluitertijd tot 1/2000 opgeschroefd maar het blijft er gewoon niet tof uitzien. Iets wat me eerst wel lukte.
Ik weet niet meer wat ik verkeerd doe.
Ik zou eigenlijk een foto moeten uploaden met de EXIF info maar heb op dit moment alleen een iPad voor handen.
Heb ook al gekeken met scherpstellen op continue enzo. Diafragma zo klein als kon gezet en met de sluitertijd gespeeld.
Waarschijnlijk zie ik gewoon iets heel stoms over het hoofd. Heb al stille dingen gefotografeerd en dat gaat prima dus denk niet dat de lens stuk is ofzo
de autofocus van de 70-300 is gewoon enorm traag.quote:
Hij wilt ook nog kleding meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat past allemaal in een goede tas in de handbagageruimte
Overratedquote:
Ik werk met autofocus, en dat punt verschilt ligt eraan waar ik de hond op de foto wil hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Werk je met autofocus? en op werk punt heb je je autofocus staan?
kun je wel een foto uploaden? exif kunnen we er zelf uittrekken
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Eens. Ik zie hem ook liever zonder
Hoorde van andere mensen dat hij sneller is dan bijv. De 55-200 vandaar de keuze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:32 schreef Uncle het volgende:
[..]
de autofocus van de 70-300 is gewoon enorm traag.Kun jij helaas niets aan doen. Enigsinds op te vangen door het diafragma te knijpen maar als de hond een beetje dichtbij is en je op 300mm schiet dan is de scherptediepte alsnog te krap om het op te vangen...
Die zag je van honderdmiljoenkilometer aankomen lijkt me.quote:
Ik dacht eerder aan gewoon met 1 setje doen ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zag je van honderdmiljoenkilometer aankomen lijkt me.
10 dagen met 1 setje? Brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan gewoon met 1 setje doen ofzo
De naïviteit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nooit gehoord van uitwassen?quote:
quote:
10 dagen is wel lang met 1 setjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jawohl. Maar jij weet ook wat daar van terecht komt als 2 kerels samen op vakantie gaan denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nooit gehoord van uitwassen?
Die kopen nieuwe klerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawohl. Maar jij weet ook wat daar van terecht komt als 2 kerels samen op vakantie gaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |