SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
en nu naar het restaurant voor het ontbijt.... omomomomomom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
oh ik zag niet dat ie bijna vol was...
Enfin:
RD, Jero en Stream heel veel plezier dit weekend, erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Allez, bonne chance!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, als ik jullie niet meer spreek, heaps of success!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@Jumparound: kwam toevallig deze tegen gisteren, misschien bedoel je die?
http://liftingprobz.likes(...)ml&utm_term=26657743
Kan mobiel niet quoten uit gesloten topics.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Vakantie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier trailers! Eet die Fantomes op!
Zeg, waar is De_Kluizeaar eigenlijk?F means you're fucked![]()
Zwitserland, vakantie aan het vierenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier trailers! Eet die Fantomes op!
Zeg, waar is De_Kluizeaar eigenlijk?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben ook begonnen met hardlopenBen meer een fietser trouwens, maar met hardlopen doet m'n vrouw mee.
![]()
ik zie nog regelmatig (veel te) mooie plaatjes van zijn vakantie voorbij komen op FB, maar hij blijft lekker weg van Fok!, zeker geen zolderkamer in het hotelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, doet ie goed!
Ik ben natuurlijk zo'n mongool die dan nog steeds niet zonder internet kan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
welkom!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:28 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik ben ook begonnen met hardlopenBen meer een fietser trouwens, maar met hardlopen doet m'n vrouw mee.
Ja doei.![]()
Churandy werd net in het engels geïnterviewd, maar hij zei niet "I am happy man!"
F means you're fucked![]()
Vandaag een vlakke loop voor de verandering.
Vanavond feestje van de zaak. Alleen zit er anderhalf uur tussen einde werk en begin feestje.
En het is er vlak, dus een mooie warming up voor volgende week.
Dus vandaag loopdag!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, doet ie goed!
Ik ben natuurlijk zo'n mongool die dan nog steeds niet zonder internet kan![]()
![]()
Jaja, ook hier loopdag. Op de planning volgens schema: 11 km in 7:00 min/km. Dat wordt weer flnk gas terugnemen.. Daarom niet mee met vrijdagavondloopgroep (die 10 km gaan), want die lopen op mijn wedstrijdtempo. Lijkt me net een beetje te gek, en lijkt me niet verstandig in een week waarin ik toch al veel loop.
En: morgen dus lekker de marathon kijken13:30
Maar eerst: arbeiten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 16-08-2013 10:03:26 ]![]()
Je weet dat 15:30 de lokale tijd daar is he? NL-tijd = 13:30. En dan zitten wij net in Delft te lunchen met mn schoonoudersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
Jaja, ook hier loopdag. Op de planning volgens schema: 11 km in 7:00 min/km. Dat wordt weer flnk gas terugnemen.. Daarom niet mee met vrijdagavondloopgroep (die 10 km gaan), want die lopen op mijn wedstrijdtempo. Lijkt me net een beetje te gek, en lijkt me niet verstandig in een week waarin ik toch al veel loop.
En: morgen dus lekker de marathon kijken15:30
Maar eerst: arbeiten.
http://www.iaaf.org/compe(...)timetable/byday#day8F means you're fucked![]()
Ahaaaaaa, dankquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet dat 15:30 de lokale tijd daar is he? NL-tijd = 13:30. En dan zitten wij net in Delft te lunchen met mn schoonouders
http://www.iaaf.org/compe(...)timetable/byday#day8Komt mij beter uit.
Lunchen in DelftOok gezellig! waar?
![]()
Volgens mij bij Vrij. Schoonmoeders wilde daar graag heenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ahaaaaaa, dankKomt mij beter uit.
Lunchen in DelftOok gezellig! waar?
Noem je mij nu een mongool??quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, doet ie goed!
Ik ben natuurlijk zo'n mongool die dan nog steeds niet zonder internet kan
Ik wil trouwens het nachtshirt van de zevenheuvelenloop. Vind ik een erg mooi shirt![]()
![]()
Alle lopers vandaag ook veel plezier!![]()
Ik doe vandaag lekker rustig aan, beetje genieten van de spanning. Vanmiddag die kant op rijden en vanavond het startnummer ophalen en even kijken of ze daar nog leuke kraampjes hebben enzo. Misschien nog even een terrasje pakken met stream ofzo, als hij daar zin in heeft. Geen bier in ieder geval!
![]()
Goeie keuze!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij bij Vrij. Schoonmoeders wilde daar graag heen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Noem je mij nu een mongool??
Ik wil trouwens het nachtshirt van de zevenheuvelenloop. Vind ik een erg mooi shirt
Dan loop je de 5 en de 15! Of je laat E.T. de 5 of de 10 lopen en een shirt voor jou bestellen![]()
![]()
tegel je dan niet scheef, met je ogen dicht?quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
nog even in de herkansing:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef Jumparound het volgende:
ps: zag van de week iets over de "5 essentiele core workouts"? Iemand daar de link van?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:11 schreef Guard het volgende:
[..]
tegel je dan niet scheef, met je ogen dicht?_!
Ja doei.![]()
jah sorry, laatste werkdag voor vakantie, ben melig...quote:
http://stronglifts.com/quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
+1 Succes, en heel veel plezier mannen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:04 schreef Guard het volgende:
RD, Jero en Stream heel veel plezier dit weekend, erg benieuwd naar jullie ervaringen.![]()
Geen appel, hoop ik...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Guard het volgende:
[..]
jah sorry, laatste werkdag voor vakantie, ben melig...
Ja doei.![]()
tnx!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze voor je:
http://www.runnersworld.c(...)-runners?page=singleen thanksquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wij vertrekken over 15 minuten. Hier ook wel gezonde spanning. Dadelijk nog vlug wat sporttape kopen en dan richting RDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Alle lopers vandaag ook veel plezier!![]()
Ik doe vandaag lekker rustig aan, beetje genieten van de spanning. Vanmiddag die kant op rijden en vanavond het startnummer ophalen en even kijken of ze daar nog leuke kraampjes hebben enzo. Misschien nog even een terrasje pakken met stream ofzo, als hij daar zin in heeft. Geen bier in ieder geval!
Offtopic:
@ Jero Ons hotel ligt op 35 minuten lopen van de locatie waar je de shirts kan halen. Misschien idd gezellig om dat met z'n vieren te doen. Ik zal iig mijn vrouw daarover inlichten
Kunnen we eventueel daarna 1!!!! pilsje pakken![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:12 schreef Champy het volgende:
@Jumparound: kwam toevallig deze tegen gisteren, misschien bedoel je die?
http://liftingprobz.likes(...)ml&utm_term=26657743
Kan mobiel niet quoten uit gesloten topics.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Stel je niet aan, een biertje per mijl kan prima!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij vertrekken over 15 minuten. Hier ook wel gezonde spanning. Dadelijk nog vlug wat sporttape kopen en dan richting RD
Offtopic:
@ Jero Ons hotel ligt op 35 minuten lopen van de locatie waar je de shirts kan halen. Misschien idd gezellig om dat met z'n vieren te doen. Ik zal iig mijn vrouw daarover inlichten
Kunnen we eventueel daarna 1!!!! pilsje pakkenF means you're fucked![]()
"hey apple, apple, apple"quote:
nu zit ik dus annoying orage te kijkenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:41 schreef Guard het volgende:
[..]
"hey apple, apple, apple"
nu zit ik dus annoying orage te kijken_!
Ja doei.![]()
ohjeequote:bonus aidsquote:aids in weight control – Bonus!
maar thanks! Zoeits zocht ik inderdaad!!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Da's toffer dan gewone aidsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ohjee
[..]
bonus aids
maar thanks! Zoeits zocht ik inderdaad!!
* YUR heeft zich gisteren maar eens gemeld bij een sportschool
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:37 schreef YUR het volgende:
Stel je niet aan, een biertje per mijl kan prima!![]()
Ik weet wie het zegt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's toffer dan gewone aids
* YUR heeft zich gisteren maar eens gemeld bij een sportschoolEr zijn nog meer Fantomes kaartjes te krijgen trouwens.
![]()
![]()
Dan zou ik er een persoonlijke sponsorloop van moeten makenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Er zijn nog meer Fantomes kaartjes te krijgen trouwens.
Ik wil je wel sponsoren voor een biertje!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik er een persoonlijke sponsorloop van moeten maken![]()
Zelf had ik trouwens ook al het idee om na de TdF toch maar wat meer oefeningen te gaan doen. Gelukkig hebben we thuis nog van alles, DVD's van Insanity, P90x en al dat soort dingen en wat gewichten plus ligbankding. Maar ik vraag me echt af hoe lang ik dat vol ga houden.
![]()
Het is gewoon saaier omdat je nergens komt. Net als lopen op een loopband.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat ook nog ja! Loopband heb ik ook nooit wat aan gevonden. Zelfs in de winter is het buiten veel lekkerder, mooier en interessanterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Wolve000 het volgende:
Het is gewoon saaier omdat je nergens komt. Net als lopen op een loopband..
![]()
Mijn god.. Wat is dat met vrouwen en tas inpakken![]()
Zal ik deze of deze broek meenemen?
Ik: neem ze alle twee gewoon mee.
Zij: nee, dan is allemaal extra sjouwen.
Ik: pak dan die linkse.
Zij: zat zelf aan die andere te denken.![]()
Ik: dan neem je die mee.
Zij: ik kijk wel even verder wat ik nog meer heb...
Dus dan wachten we rustig verder voordat we richting RD gaan.![]()
Winterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ook nog ja! Loopband heb ik ook nooit wat aan gevonden. Zelfs in de winter is het buiten veel lekkerder, mooier en interessanter.
![]()
![]()
+ het loopt gewoon ontzettend kut op zo'n bandquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ook nog ja! Loopband heb ik ook nooit wat aan gevonden. Zelfs in de winter is het buiten veel lekkerder, mooier en interessanter.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef streamnl het volgende:
Dus dan wachten we rustig verder voordat we richting RD gaan.
Ecosia
Haha, dat heb ik ieder weekend dat ik naar mossel ga. Er zitten nu ook weer vier paar schoenen in m'n tas... Had er eigenlijk vijf mee willen nemen, maar dat is dan zo'n gesjouw. Wordt nog wat als mossel en ik op vakantie gaan..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef streamnl het volgende:
Dus dan wachten we rustig verder voordat we richting RD gaan.
Heb me trouwens toegevoegd aan de challenge. Voor 500 kilometer. Zit nu op 276, dus 500 moet haalbaar zijn.![]()
Het ging lekker vandaag 6km in 30 minuten.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Insanityquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wil je wel sponsoren voor een biertje!![]()
Zelf had ik trouwens ook al het idee om na de TdF toch maar wat meer oefeningen te gaan doen. Gelukkig hebben we thuis nog van alles, DVD's van Insanity, P90x en al dat soort dingen en wat gewichten plus ligbankding. Maar ik vraag me echt af hoe lang ik dat vol ga houden.
Das flink core werk.
Ennuh: niet miepen, maar exercisen
quote:kan niet wachten om weer door de sneeuwvelden hier te rennen! Zowat tot je kont in de sneeuw! En het is zó mooi licht
Ja doei.![]()
Da's mooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het ging lekker vandaag 6km in 30 minuten.
Ja doei.![]()
Thanksquote:.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Lekker hoor, mooie snelheid. Ik werk eerst aan mijn gewicht en basis (10k in een uur oid) voor ik ga kijken of ik wellicht sneller wil lopen ....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het ging lekker vandaag 6km in 30 minuten.
Het voelde bij mij vrij stroef vanochtend, maar toch ook 5,5 km in 30 minuten. En dat viel me echt waanzinnig mee .... Terwijl het echt niet lekker voelde, maar het resultaat was prima
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Goede tijd ook hoor! Hoop dat ik dat morgen ook haal, maar dat zal heel lastig wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lekker hoor, mooie snelheid. Ik werk eerst aan mijn gewicht en basis (10k in een uur oid) voor ik ga kijken of ik wellicht sneller wil lopen ....
Het voelde bij mij vrij stroef vanochtend, maar toch ook 5,5 km in 30 minuten. En dat viel me echt waanzinnig mee .... Terwijl het echt niet lekker voelde, maar het resultaat was prima. 10k in een uur is in ieder geval een heel mooi doel, weet niet hoever je tot nu toe loopt, maar met het tempo op de 5.5 zou het moeten lukken al
.
![]()
Mjah, maar zoals gezegd, wellicht omdat ik wat meer ben gaan trainen maar dit is mijn gebruikelijke rondje en meestal kom ik een paar honderd meter tekort voor het half uur zeg maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goede tijd ook hoor! Hoop dat ik dat morgen ook haal, maar dat zal heel lastig worden. 10k in een uur is in ieder geval een heel mooi doel, weet niet hoever je tot nu toe loopt, maar met het tempo op de 5.5 zou het moeten lukken al
.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
ik denk dat ik vanmiddag ga lopen, nog een keer in de zon, met een wat hogere temp.
Ziet er naar uit dat het tijdens de TTM ook zo'n weer wordt, dus een van mijn laatste trainingen voor die loop in ongeveer zelfde omstandigheden lijkt me niet slecht.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik vandaag m'n eerste yogales ga doen, bij gebrek aan loopdag
Na een half jaar weer fiks trainen me nu toch maar echt ingeschreven voor de halve marathon van Amsterdam. Vond toch dat de eerste halve in mijn eigen stad moest plaatsvinden
Helaas toch een dipje vandaag. Te weinig gedronken voordat ik op weg ging en dat ging niet echt samen met de warmte. Vanuit een hardloop-perspectief mag wat mij betreft de winter wel weer beginnen.![]()
QFTquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:09 schreef Littlecreep het volgende:
Na een half jaar weer fiks trainen me nu toch maar echt ingeschreven voor de halve marathon van Amsterdam. Vond toch dat de eerste halve in mijn eigen stad moest plaatsvinden
Helaas toch een dipje vandaag. Te weinig gedronken voordat ik op weg ging en dat ging niet echt samen met de warmte. Vanuit een hardloop-perspectief mag wat mij betreft de winter wel weer beginnen.
Ja doei.![]()
Pffff... de hitte loopt rap op...
Ik heb vandaag mijn Lunareclipse 2 ShieldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ingelopen. Ze liepen zo geweldig dat ik overweeg ze de komende tijd vaker te dragen/in te lopen zodat dit mijn wedstrijdschoenen worden. Ze zijn een stuk stabieler dan de Lunareclipse1, mijn voet wordt aan de achterzijde omhuld door een soort kunststof hekje. Gekke bochten of ongelijkheden worden naar mijn idee beter gecorrigeerd.
Distance: 10.35 km
Time: 1:10:41
Avg Speed: 8.8 km/h
Calories: 798 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
Hoera! Comic Sans is uitgeschakeld! Het forum ziet er eindelijk weer normaal uit!
Nu moet ik weer wennen aan het saaie lettertype...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef Wolve000 het volgende:
Hoera! Comic Sans is uitgeschakeld! Het forum ziet er eindelijk weer normaal uit!
Nu moet ik weer wennen aan het saaie lettertype...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het werkt ook echt!
![]()
Nu moet ik weer wennen aan het saaie lettertype...Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Heb maar 2 maanden tegen comic sans aan zitten staren...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Pffff... de hitte loopt rap op...
Ik heb vandaag mijn Lunareclipse 2 ShieldsToch wel warm hé? Hoop exact zo'n rondje te lopen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ingelopen. Ze liepen zo geweldig dat ik overweeg ze de komende tijd vaker te dragen/in te lopen zodat dit mijn wedstrijdschoenen worden. Ze zijn een stuk stabieler dan de Lunareclipse1, mijn voet wordt aan de achterzijde omhuld door een soort kunststof hekje. Gekke bochten of ongelijkheden worden naar mijn idee beter gecorrigeerd.
Distance: 10.35 km
Time: 1:10:41
Avg Speed: 8.8 km/h
Calories: 798 C![]()
Moest net flink aantrekken om de trein te halen na een fietstochtje, dwz 1 hoge trap op (Delft CS), sprintje, 1 hoge trap af, sprintje. Goeie oefeningZweet loopt nu over mijn rug.
En nee hoor, laat de winter maar komen zodra het zover is. Niet nu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef Wolve000 het volgende:
Heb maar 2 maanden tegen comic sans aan zitten staren...
Vanmiddag weer een rondje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
SPIbelt gekregen van een collega, vanavond maar eens uitproberen
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Once you go Spi, you never go backquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef Champy het volgende:
SPIbelt gekregen van een collega, vanavond maar eens uitproberen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nu moet ik weer wennen aan het saaie lettertype...Oeh, gelukkig kon je het ook weer op dezelfde manier uitzetten. Pff.. wat een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat werkte bij mij dus niet. En ook al ging ik achter een andere computer zitten, dan werd het alsnog weer ingeschakeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig kon je het ook weer op dezelfde manier uitzetten. Pff.. wat een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
geen spierpijn van gister
kwam er achteraf achter dat ik wel eng dicht in de buurt van mn 10k pr gekomen was, ondanks 2 km rustig hardlopen
Ecosia
Nu moet ik weer wennen aan het saaie lettertype...Haha hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je bent in vorm, eerst al pr op de 5 en nu bijna op de 10...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef Jumparound het volgende:
kwam er achteraf achter dat ik wel eng dicht in de buurt van mn 10k pr gekomen was, ondanks 2 km rustig hardlopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In aanloop naar de 5 km wedstrijd morgen heb ik deze week eens een keer niet rustig aangedaan tijdens mijn laatste training. Ik ben gewoon verder gegaan met mijn schema en begonnen aan de intervaltraining met als doel de intervalserie te lopen op hoog tempo net zo lang ik het goed vol kon houden. Van de 12 intervallen heb ik er 10 gelopen. Pas bij de laatste interval merkte ik dat mijn hartslag moeite had om weer terug te zakken.
http://www.endomondo.com/workouts/231289933/5515301
Ben benieuwd of het effect heeft morgen
[ Bericht 5% gewijzigd door Ach3r0n op 16-08-2013 12:44:44 ]![]()
pr op de 21 en de 5quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent in vorm, eerst al pr op de 5 en nu bijna op de 10...
Ecosia
maar dat was ook al weer zondag, dat is wel héél ver in het verledenquote:
Nee geintje natuurlijk, je hebt gelijk. ik bén fit
Ecosia
Stiekem in goede vorm geraakt zonder het direct door te hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef Jumparound het volgende:
kwam er achteraf achter dat ik wel eng dicht in de buurt van mn 10k pr gekomen was, ondanks 2 km rustig hardlopenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
naja, ik train er hard voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Stiekem in goede vorm geraakt zonder het direct door te hebben?
Ecosia
Maar dan kan het nog wel ongemerkt gaan. Niet dat dat erg is.quote:
het gaat ook ongemerktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog wel ongemerkt gaan. Niet dat dat erg is.Deze week was echt een top week
Ecosia
Vind 't zelf ook wel heel fijn om verbetering te zien: gemiddelde comfortabele 'doorlopen' ligt inmiddels rond de 5.30min/km en als ik 6min/km loop is bij een lekker loopje de hartslag zo tussen de 160 en 170 (op relatief vlak terrein). Wist dan ook gisteren eigenlijk meteen dat 't mijn dag niet ging worden toen ik zag dat m'n hartslag bij 6.30min/km rond de 180 lag
Ja doei.![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Vind 't zelf ook wel heel fijn om verbetering te zien: gemiddelde comfortabele 'doorlopen' ligt inmiddels rond de 5.30min/km en als ik 6min/km loop is bij een lekker loopje de hartslag zo tussen de 160 en 170 (op relatief vlak terrein). Wist dan ook gisteren eigenlijk meteen dat 't mijn dag niet ging worden toen ik zag dat m'n hartslag bij 6.30min/km rond de 180 lag
http://www.endomondo.com/workouts/225775637/3690596
zie die HR
Ecosia
Ghehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
herkenbaar
http://www.endomondo.com/workouts/225775637/3690596
zie die HRalsof ik m'n eigen loopje zie
![]()
Maar ach, als ik de blaren niet had, had ik wel doorgebuffeld, maar van pijnlijke voeten word je zó éxtra moe
Ja doei.![]()
Ik heb ook een nieuwe blaar. Jippie nieuwe schoenen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Waar niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:54 schreef Ach3r0n het volgende:
MB, op welke plaatsen heb je nu precies last van blaren?
Vooral arches en daardoor ook op de kleine teen, ondanks steunzolen die inzakken zouden moeten voorkomen. Stom wel, want het was even minderdus ik dacht dat de problemen opgelost waren..
Ja doei.![]()
Mensen die winterplaatjes posten :-(
Door die klotesneeuw tot half mei een winterdip gehad, het mag nu wel even zomer zijn.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Het valt ook allemaal niet mee hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef LadyOracle het volgende:
Mensen die winterplaatjes posten :-(
Door die klotesneeuw tot half mei een winterdip gehad, het mag nu wel even zomer zijn.F means you're fucked![]()
Ach, winter, zomer, hardlopen kan altijd! Dat is juist het fijne.
Schaatsen kan ik niet doen in de zomer.. roeien niet als het vriest.. wielrennen vind ik te eng als het regent..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
winter
kerst
haardvuur (binnenkort maar eens gaan kijken naar houtkachels) en eindelijk weer met normale temperaturen hardlopen
Loop liever met -5 dan met +25
Ja doei.![]()
Blaren onder de voetboog heb ik ook gehad en zijn heel vervelend. Gelukkig maar korte tijd last van gehad en herstelde die redelijk snel. Ik heb in die periode wel de afstanden beperkt om erger te voorkomen. Verder vooral geen pleisters gebruikt en veel op blote voeten gelopen om de huid te kunnen luchten.![]()
Ben aan het overwegen om eens met alleen wat vaseline en blote voeten in m'n schoenen te hardlopen, kijken of dat helpt.Ja doei.![]()
Mijn voeten zijn de enige lichaamsdelen waaraan je bij mij kunt zien dat ik hardloop
Ik zeg je, kamfer spiritus!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ben aan het overwegen om eens met alleen wat vaseline en blote voeten in m'n schoenen te hardlopen, kijken of dat helpt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, die staat ook op de probeerlijst, even zien waar ik dat hier kan krijgen, en anders uit NL meenemen volgende week. Waar ergens zou ik dat moeten kunnen krijgen?quote:Ja doei.![]()
Ruilen voor een paar schoenen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die staat ook op de probeerlijst, even zien waar ik dat hier kan krijgen, en anders uit NL meenemen volgende week.
Nee. Ik lijd.quote:“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
In Nederland gewoon bij de drogist..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Weet jij waar je 't kan krijgen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo te zien gewoon bij de drogisterij. En bij bol.comquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Weet jij waar je 't kan krijgen?
Bij een grote Etos hebben ze het alquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Weet jij waar je 't kan krijgen?Bij de medicijnen en homeopathie. Dus vergelijkbare winkels hebben het ook.
was jaren mijn bijbaantje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: