Ik ook, toen ik zei dat Cezar van het songfestival de stem van een engel had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik word nog wel eens ge-retweet.
Stuur 'm een link naar dit topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
marcodej is nu heel jaloers
Je bent gewoon de NWS-slowchat even beu; geef maar toe. (Ik ken het gevoel).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom![]()
En dit is gewoon de 'afterchat'
Beu niet zo zeer, even geen hoofd naar geplaag en zo. al had ik dan beter ook hier weg kunnen blijven vanavondquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent gewoon de NWS-slowchat even beu; geef maar toe. (Ik ken het gevoel).
Karina je bent een topmod!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Beu niet zo zeer, even geen hoofd naar geplaag en zo. al had ik dan beter ook hier weg kunnen blijven vanavond
twitter:renzeklamer twitterde op donderdag 15-08-2013 om 22:55:12@JoramKaat @3FM Succes ouwe dekzwabber reageer retweet
Karina je bent een schatje!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Beu niet zo zeer, even geen hoofd naar geplaag en zo. al had ik dan beter ook hier weg kunnen blijven vanavond
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 00:29:29Nog even de link gevraagd van de documentaire over whatsappen/sms'en tijdens het rijden. Hier te vinden: http://t.co/xmlGGFkgV9 #KvdB reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina je bent een schatje!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Beu niet zo zeer, even geen hoofd naar geplaag en zo.
Ze menen het allemaal niet zo serieus hoor. Ze weten zichzelf gewoon geen houding te geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijk johannesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik postte gewoon een plaatje van Super Big omdat ik daar zin in had.
Dat is Specularium die één van zijn grappen op het publiek uittest en merkt dat het alwéér niet werkt.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze menen het allemaal niet zo serieus hoor. Ze weten zichzelf gewoon geen houding te geven.
[..]
Vind ik ook.
Van welke fora was je ook alweer mod?*
Oh weet ik wel, maar soms kan ik het even niet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook lief natuurlijk![]()
Wij zijn de spreekwoordelijke zussen achter de piano.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is Specularium die één van zijn grappen op het publiek uittest en merkt dat het alwéér niet werkt.
Welke kleur krijg je dan? Geel is wel wat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk, opgelost.
Elfletterig, ook voor conflictbemiddeling op fora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |