Deze man is vandaag gesignaleerd bij de opening van een DigiD-balie op Schiphol. Hij heeft daar zelfs een toespraak gehouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is nog meer de vieze man dan arno dat is
Alleen SGP'ers mogen geen tv kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Voordewind herkent de Vieze Man. Ik dacht dat mensen als Voordewind thuis geen tv mogen kijken.
Dat soort mensen doen gewoon de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Voordewind herkent de Vieze Man. Ik dacht dat mensen als Voordewind thuis geen tv mogen kijken.
Twee inmiddels...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Mani89 het volgende:
https://twitter.com/JoeIVoordewind
Wel 1 volger.
Positieve energie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik had de tv nog aan, was een heel lief beertje net op het nieuws, nieuw ontdekt
Ja, die 2de ben ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee inmiddels...
Je vraagt je soms af hoe diep je gezonken bent als je een totaal oninteressante CU-politicus gaat parodiëren.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik had de tv nog aan, was een heel lief beertje net op het nieuws, nieuw ontdekt
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Zie ik hier nou mensen dit topic over KvdB (en het napraten achteraf) nu vervuilen met nieuwtjes uit het NOS Journaal?![]()
Karina, grijp in... dit kan niet!![]()
Ohw, wacht...
Ik kan best humoristisch uit de hoek komen.quote:
Af en toe, met je 53 tweets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan best humoristisch uit de hoek komen.
Als je een Corneliani neemt kan je moeiteloos een anchorman acteren. En met Jako kan je je homofobe image optimaliseren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, kunnen we allemaal even lachen mensen?
Ik ga voor donkerblauw denk ik. Italiaanse snit enzo. Je weet.
Ik kan het toch niet controlerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik note mezelf nu maar even denk ik.
Daaromquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet controleren
Hoe kom jij aan zoveel volgers? Ik heb er veel minder. Terwijl ik uit mij nog wel eens zinnige teksten komen.quote:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Ja ik word nog wel eens ge-retweet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel volgers? Ik heb er veel minder. Terwijl ik uit mij nog wel eens zinnige teksten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |