Bijzondere keuze zeg. Maar ook mooi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Jeetje, wat zal dat meisje een zenuwen hebben
Omdat ik haar echt 'de tante van wie je steeds hoopt dat ze alsjeblieft maar niet gaat zingen' vindquote:
lekker, Friso heeft/had nog nooit van haar gehoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
'Maaike Ouboter zingt op begrafenis prins Friso'
De deelneemster aan Beste Singer-Songwriter 2013 zal vanmiddag op de uitvaart van prins Friso een lied ten gehore brengen.
Dat ik je mis
De keuze voor Maaike Ouboter is enerzijds verrassend omdat haar carrière nog in de kinderschoenen staat, maar anderzijds begrijpelijk omdat zij met haar zelfgeschreven nummer Dat ik je mis de harten van heel Nederland wist te beroeren. Zowel in ons land als bij onze zuiderburen stond het nummer bovenaan in de hitlijsten.
Emotioneel
Ouboter zingt in het emotionele nummer over haar moeder, die zij, net als haar vader, in haar tienerjaren verloor. Of de zangeres tijdens de uitvaartdienst van prins Friso ook dit nummer zal zingen, is niet bekend.
www.veronicamagazine.nl
Maakt dat uit? Hij zal van de leden van het koor dat zingt ook nog nooit gehoord hebben, nou enquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
lekker, Friso heeft/had nog nooit van haar gehoord
en dan wel op z'n begravenis zingen.....
Wat maakt dat nou uit, als bv de tekst helemaal aansluit bij wat Mabel en de kinderen voelen... ik noem maar watquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Het is meer voor de familieleden/vrienden dan voor Friso ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Wat een pure horror. Gun je zo'n man ook niet, ook al krijgt hij er weinig van mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
'Maaike Ouboter zingt op begrafenis prins Friso'
De deelneemster aan Beste Singer-Songwriter 2013 zal vanmiddag op de uitvaart van prins Friso een lied ten gehore brengen.
Dat ik je mis
De keuze voor Maaike Ouboter is enerzijds verrassend omdat haar carrière nog in de kinderschoenen staat, maar anderzijds begrijpelijk omdat zij met haar zelfgeschreven nummer Dat ik je mis de harten van heel Nederland wist te beroeren. Zowel in ons land als bij onze zuiderburen stond het nummer bovenaan in de hitlijsten.
Emotioneel
Ouboter zingt in het emotionele nummer over haar moeder, die zij, net als haar vader, in haar tienerjaren verloor. Of de zangeres tijdens de uitvaartdienst van prins Friso ook dit nummer zal zingen, is niet bekend.
www.veronicamagazine.nl
gaat om de nummers van zo'n koor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Hij zal van de leden van het koor dat zingt ook nog nooit gehoord hebben, nou en
Hoe weet je nou dat ze hiermee zijn wensen niet respecteren, ken je hem persoonlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Leipo666 het volgende:
ik ben van mening dat je de muzieksmaak en keus van de overledene moet respecteren en dan kun je dus niet zo'n onbekend persoon met zo'n onbekend repertoir (voor Friso) op z'n begravenis laten spelen/zingen
Sowieso, de smaak is meestal voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Dagonet het volgende:
Laten we er even van uitgaan dat Mabel wel weet wat z'n smaak is geweest en dus ook kan beoordelen of deze zangeres passend is voor zijn begrafenis.
Wat een onzin. Dus als een comapatient na 2 jaar overlijdt mag je geen muziek draaien jonger dan 2 jaar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Leipo666 het volgende:
ik ben van mening dat je de muzieksmaak en keus van de overledene moet respecteren en dan kun je dus niet zo'n onbekend persoon met zo'n onbekend repertoir (voor Friso) op z'n begravenis laten spelen/zingen
Die begrafenis is er voor de nabestaanden, niet voor de overledene zelf. Vandaar ook dat maar weinig mensen een draaiboek maken voor hun eigen begrafenisquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
gaat om de nummers van zo'n koor.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Dagonet het volgende:
Laten we er even van uitgaan dat Mabel wel weet wat z'n smaak is geweest en dus ook kan beoordelen of deze zangeres passend is voor zijn begrafenis.
precies, Friso heeft er weinig aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso, de smaak is meestal voor de nabestaanden
Friso was iemand die aan extreme sporten deed, luguber wil ik t niet noemen. Wel zielig voor Mabel en dochters, maar het kan gebeuren als je dit soort sport doetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Uccie het volgende:
Alsof er nu een hele lugubere cirkel rond is.
man laat gaan. Als Mabel/Bea dat wil wie ben ik dan er ophef over te maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
stel je niet aan. Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of het is gewoon another paid gig
Als je het buiten de piste doet wel ja.quote:
valt reuze meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je het buiten de piste doet wel ja.
Verder deed ie aan autoracenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je het buiten de piste doet wel ja.
elke sport naast schaken en dammen valt onder die noemer, ik ging offpiste met mijn jeugdskiklasje toen ik 14 was ofzo ... je moet niet smijten met termen die je niet begrijpt over sporten die je niet kentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Ja, nou, wat het ook is, het zijn sporten waarbij je meer risico loopt dan fietsen door de polder
fietsen over die lege wegen waar ze met 100+km/u langs je heen racen en nog weleens een fietsen scheppen? ik ga nog liever off-piste...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Ja, nou, wat het ook is, het zijn sporten waarbij je meer risico loopt dan fietsen door de polder
De aanleiding was de post hieronder waarin staat alsof het een soort lugubere vloek isquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het wel een mooie keuze, als Maaike dat nummer gaat zingen.
Zij schreef het voor haar ouders die ze al jong moest missen, iets dat Mabel is overkomen met haar vader en nu haar dochters ook. Alsof er nu een hele lugubere cirkel rond is.
ja die post snap ik nog wel maar waar ligt de link met die 'extreme sporten'quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De aanleiding was de post hieronder waarin staat alsof het een soort lugubere vloek is
[..]
Inderdaad. En ik doe zelf aan paardrijden (ook aan springen waarbij je soms lelijk kunt vallen) en skieen, maar het hardste val ik vaak thuis, gewoon van de trap of uitglijden in de badkamer of zo. Best wel vaak...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
fietsen over die lege wegen waar ze met 100+km/u langs je heen racen en nog weleens een fietsen scheppen? ik ga nog liever off-piste...
Off piste skieen valt onder de noemer extreme sportquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die post snap ik nog wel maar waar ligt de link met die 'extreme sporten'
Ik zou in dat geval eens een verwijzing vragen voor de neuroloog, vaak vallen is niet gezondquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
maar het hardste val ik vaak thuis, gewoon van de trap of uitglijden in de badkamer of zo. Best wel vaak...
ligt aan je verzekeraar, bovendien had Friso een gids bij zichquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Off piste skieen valt onder de noemer extreme sport
Vraag maar aan je verzekering
Nee vooral het neerkomen is niet zo gezond. Maar verder is er echt geen neurologische oorzaak voor hoor. Gewoon onhandig en tegen beter weten in op sokken lopen, haastige spoed etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval eens een verwijzing vragen voor de neuroloog, vaak vallen is niet gezond
Maar om te gaan skieeen zonder voorzorgsmaatregelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:25 schreef sp3c het volgende:
[ en nee het valt niet onder de noemer extreme sport
Ja als je zegt dat je vaak valt kan dat best een oorzaak hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Jee, wat kan jij overdrijven zeg! Door mensen als jij zijn die ziektekosten hier in Nederland zo gigantisch de pan uitgerezen. Naar de neuroloog gaan....
zo'n airbag werkt alleen als je hem zelf deployedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Onder welke noemer je het ook schaart, het viel in ieder geval onder 'relatief onvoorbereid op pad'... met zo'n airbag was hij gered geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |