Allen omdat hij uit een koningin komtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tja, sommige mensen zijn nu eenmaal bekender dan anderen
yep, deal with itquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Allen omdat hij uit een koningin komt
Heb je poep in je ogen ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als één van jouw ouders overlijdt, dan is het zeker ook gezeur want die ene prins en al die Egyptenaren zijn ook dood?
Nou ja, is gewoon voorzorg toch? De gehele koninklijke familie in één ruimte bij elkaar is genoeg reden om dat te doen. Wil niet zeggen dat er een concrete dreiging is (als ze Amalia thuislaten en alle andere kinderen wel laten komen, is dat wel een hint van concrete dreiging... maar dat verwacht ik niet).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)riso_in_beeld__.html
Triest, een bomhond moet de bloemstukken controleren.
Ik weet dat het voorzorg is, maar dat dit bij een begrafenis moet ..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, is gewoon voorzorg toch? De gehele koninklijke familie in één ruimte bij elkaar is genoeg reden om dat te doen. Wil niet zeggen dat er een concrete dreiging is (als ze Amalia thuislaten en alle andere kinderen wel laten komen, is dat wel een hint van concrete dreiging... maar dat verwacht ik niet).
Juist bij een begrafenis, daar is iedereen aanwezig, een ideale situatie om een aanslag te plegen helaas...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik weet dat het voorzorg is, maar dat dit bij een begrafenis moet ..
Gaat ze nu dan wel of niet zingen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
'Maaike Ouboter zingt op begrafenis prins Friso'
De deelneemster aan Beste Singer-Songwriter 2013 zal vanmiddag op de uitvaart van prins Friso een lied ten gehore brengen.
...
Of de zangeres tijdens de uitvaartdienst van prins Friso ook dit nummer zal zingen, is niet bekend.
www.veronicamagazine.nl
Natuurlijk moet dat, er is geen regel dat een terrorist niet mag toeslaan op een begrafenis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik weet dat het voorzorg is, maar dat dit bij een begrafenis moet ..
twitter:JohnLukken twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 11:02:33'Maaike Ouboter zingt op begrafenis prins Friso' http://t.co/zQXKamdJfl reageer retweet
Volgens John Lukken wel hij is chef van Veronica magazijnequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef jcdragon het volgende:
Gaat ze nu dan wel of niet zingen?
Ze gaat zingen, maar het is niet zeker of ze 'Dat ik je mis' gaat zingen.
Wel een mooi liedje, trouwens.
Dat denk ik ook..Dat is niet niks he!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Jeetje, wat zal dat meisje een zenuwen hebben
Ik heb BSSW gevolgd en zij kan heel mooi zingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens John Lukken wel hij is chef van Veronica magazijne
Ik heb het niet gezien, maar wel van veel mensen horen zeggen dat ze heel goed kan zingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef jcdragon het volgende:
Ik heb BSSW gevolgd en zij kan heel mooi zingen.
Plus de koning van Noorwegen en wie weet wie nog meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, is gewoon voorzorg toch? De gehele koninklijke familie in één ruimte bij elkaar is genoeg reden om dat te doen.
En ook een eer voor hen dat ze wil komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:52 schreef Greys het volgende:
Heftig, ben je nog amper bekend en amper gewend aan optreden, sta je voor de koninklijke familie op een begrafenis... Wel een enórme eer voor d'r dat ze gevraagd is zeg!
Ze wordt gewoon geboekt via Jan Vis denk ik, factuurtje naar Trixquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ook een eer voor hen dat ze wil komen
Misschien weet ze zelfs niet een waar ze voor geboekt is ;-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon geboekt via Jan Vis denk ik, factuurtje naar Trix
Ik hoop dat ze angstvallig elke microfoon bij haar uit de buurt houdenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd of tante Christina ook nog een liedje zingt...
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze angstvallig elke microfoon bij haar uit de buurt houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |