Je bent nu weer ouder en wijzerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit rond de 83-84 kg gezeten met de dieetclub en ik was op zoek naar wanneer en hoeveel precies en ik begon allemaal oude posts van mezelf te lezen, maar daar raak ik best depri vanMijn denkpatroon over het afvallen, hoe goed het gaat, hoeveel ik sport etc is hetzelfde als nu. Dus waarom zou de uiteindelijke uitkomst in de toekomst anders zijn? (namelijk terug jojo'en naar een veel hoger gewicht)
Hmm hopelijk zonder sausjes dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren mosselen, maar ik kan dat echt niet gezond. Want ik lust ze niet zonder sausje.En één van de laatste gisteren was ineens echt onwijs smerig. Dus nu ben ik helemaal afgekickt van mosselen.
Ik ben er serieus echt bang voor, dat het bijv over een paar maanden of anders volgend jaar weer compleet mis gaat. *diepe zucht* En ik ben niet de enige 'bekende naam' in die oude topics die nog steeds met haar gewicht worstelt. En een deel is inmiddels geopereerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Je bent nu weer ouder en wijzer
Maar nee ik begrijp je gevoel heel goed.
Een sausje van azijn en mosterd is erg lekker bij mosselen, en helemaal niet vet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren mosselen, maar ik kan dat echt niet gezond. Want ik lust ze niet zonder sausje.En één van de laatste gisteren was ineens echt onwijs smerig. Dus nu ben ik helemaal afgekickt van mosselen.
Ja....er zijn er maar weinig die niet geopereerd zijn maar wel succesvol zijn uit die tijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er serieus echt bang voor, dat het bijv over een paar maanden of anders volgend jaar weer compleet mis gaat. *diepe zucht* En ik ben niet de enige 'bekende naam' in die oude topics die nog steeds met haar gewicht worstelt. En een deel is inmiddels geopereerd.
Hoi! Ik ben er ook al erg lang, en ik ben geen succesverhaal, maar ik denk dat de enige manier om op gewicht te blijven is om een plan te hebben en je er dan aan te houden. En te beseffen dat je nooit klaar bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er serieus echt bang voor, dat het bijv over een paar maanden of anders volgend jaar weer compleet mis gaat. *diepe zucht* En ik ben niet de enige 'bekende naam' in die oude topics die nog steeds met haar gewicht worstelt. En een deel is inmiddels geopereerd.
Maar uiteindelijk heb je dus een punt gehad waarop het omsloeg. Als je dit keer dat punt eerder kan herkennen, dan kun je jezelf ook weer eerder herstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar beessie-jen is het gelukt! En later uniekhoorn!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....er zijn er maar weinig die niet geopereerd zijn maar wel succesvol zijn uit die tijd.
Maar goed, positief blijvenanders kan je nu al net zo goed stoppen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Maar beessie-jen is het gelukt! En later uniekhoorn!
Hoezo niet impressive? Hartstikke goed bezig, dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik was vanochtend 1.6 kg lichter dan toen ik thuiskwam van vakantie een week geleden
Sta nu op -2.2 sinds ik begon 13 juli, en dat dus ondanks vakantie. Ben best wel trots. Ook al lijkt 2 kilo niet impressive misschien...
Dan gaan we ongeveer gelijk op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik was vanochtend 1.6 kg lichter dan toen ik thuiskwam van vakantie een week geleden
Sta nu op -2.2 sinds ik begon 13 juli, en dat dus ondanks vakantie. Ben best wel trots. Ook al lijkt 2 kilo niet impressive misschien...
Wat miss_sly zegt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:51 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo niet impressive? Hartstikke goed bezig, dus
Dat is een stom programma waarbij iedereen na afloop gewoon weer alles aankomtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Sarabi het volgende:
Ben je ook alweer begonnen met bewegen/sporten Kwak? Anders zal het straks misschien nog sneller gaan.
Ik ga uit van 1 a 2 kilo per maand. Maar zat net The Biggest Loser te kijken, daar verliezen ze gewoon tussen de 5 en 15 kilo per weekwat zou ik dan snel klaar zijn.
Nee, nog niet. Dus wie weet gaat t dan nog harder (of juist niet omdat ik natuurlijk monsterlijk gespierd ga wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Sarabi het volgende:
Ben je ook alweer begonnen met bewegen/sporten Kwak? Anders zal het straks misschien nog sneller gaan.
Ik ga uit van 1 a 2 kilo per maand. Maar zat net The Biggest Loser te kijken, daar verliezen ze gewoon tussen de 5 en 15 kilo per weekwat zou ik dan snel klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |