abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130121851
Dat klinkt echt zo slank :D
Zelfs met mijn laagste gewicht had ik maar net een bmi van <25
pi_130121870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit rond de 83-84 kg gezeten met de dieetclub en ik was op zoek naar wanneer en hoeveel precies en ik begon allemaal oude posts van mezelf te lezen, maar daar raak ik best depri van -O- Mijn denkpatroon over het afvallen, hoe goed het gaat, hoeveel ik sport etc is hetzelfde als nu. Dus waarom zou de uiteindelijke uitkomst in de toekomst anders zijn? (namelijk terug jojo'en naar een veel hoger gewicht)
Je bent nu weer ouder en wijzer ;)
Maar nee ik begrijp je gevoel heel goed.
pi_130121880
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren mosselen, maar ik kan dat echt niet gezond. Want ik lust ze niet zonder sausje. :') En één van de laatste gisteren was ineens echt onwijs smerig. Dus nu ben ik helemaal afgekickt van mosselen.
Hmm hopelijk zonder sausjes dan.
En anders maar een kleine portie.
pi_130121921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef Sarabi het volgende:

Je bent nu weer ouder en wijzer ;)
Maar nee ik begrijp je gevoel heel goed.
Ik ben er serieus echt bang voor, dat het bijv over een paar maanden of anders volgend jaar weer compleet mis gaat. *diepe zucht* En ik ben niet de enige 'bekende naam' in die oude topics die nog steeds met haar gewicht worstelt. En een deel is inmiddels geopereerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130121926
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren mosselen, maar ik kan dat echt niet gezond. Want ik lust ze niet zonder sausje. :') En één van de laatste gisteren was ineens echt onwijs smerig. Dus nu ben ik helemaal afgekickt van mosselen.
Een sausje van azijn en mosterd is erg lekker bij mosselen, en helemaal niet vet!
pi_130121987
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er serieus echt bang voor, dat het bijv over een paar maanden of anders volgend jaar weer compleet mis gaat. *diepe zucht* En ik ben niet de enige 'bekende naam' in die oude topics die nog steeds met haar gewicht worstelt. En een deel is inmiddels geopereerd.
Ja....er zijn er maar weinig die niet geopereerd zijn maar wel succesvol zijn uit die tijd.
Maar goed, positief blijven :) anders kan je nu al net zo goed stoppen.
pi_130122127
quote:

[..]

Hoi! Ik ben er ook al erg lang, en ik ben geen succesverhaal, maar ik denk dat de enige manier om op gewicht te blijven is om een plan te hebben en je er dan aan te houden. En te beseffen dat je nooit klaar bent.

Bij mij ging het om twee redenen mis: of ik dacht dat ik klaar was en verslapte, of ik wilde nog meer afvallen wat niet lukte en daardoor gaf ik het op bij 78 kilo (dan is mijn bmi nog 31 trouwens).

Mijn oplossing nu is: ik heb een plan voor als ik ga stabiliseren, en ik ga niet met proberen zo licht te worden (niet in eerste instantie, stabiliseren voor misschien wel een jaar als ik op een echt plateau kom en het dan nog eens proberen, denk dat dat realistischer is)

Plan voor stabilisatie is wat ik laatst voor qwea postte
Kwak
pi_130122138
quote:

[..]

Maar uiteindelijk heb je dus een punt gehad waarop het omsloeg. Als je dit keer dat punt eerder kan herkennen, dan kun je jezelf ook weer eerder herstellen.
pi_130122142
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja....er zijn er maar weinig die niet geopereerd zijn maar wel succesvol zijn uit die tijd.
Maar goed, positief blijven :) anders kan je nu al net zo goed stoppen.
Maar beessie-jen is het gelukt! En later uniekhoorn!
Kwak
pi_130122164
BJ is inderdaad een groot voorbeeld :Y
pi_130122236
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef kwakz0r het volgende:

Maar beessie-jen is het gelukt! En later uniekhoorn!
O+ O+ Die hou ik wel voor ogen :Y En wij kunnen het toch verdorie ook!
(ik kom nu wel erg leuke en vermakelijke posts van mezelf tegen, ook grappig...eigenlijk houden we onbedoeld en onbewust een dagboek bij op het internet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130122260
Als het makkelijk was waren we allemaal wel dun.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130122262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo maar eens ontbijten
Oops nu maar echt ontbijt gaan maken
pi_130122263
Oh ja, ik zou om half 9 naar de sportschool gaan :X
pi_130122377
Oh ik was vanochtend 1.6 kg lichter dan toen ik thuiskwam van vakantie een week geleden *O*

Sta nu op -2.2 sinds ik begon 13 juli, en dat dus ondanks vakantie. Ben best wel trots. Ook al lijkt 2 kilo niet impressive misschien...
Kwak
pi_130122381
Ik was er ook al bij, in 2003 :o toen woog ik 86, dat was wel zo'n beetje mijn recordgewicht.

Vanmorgen weer lekker gefietst naar mijn werk, heerlijk. En gisteren gestept en geshaped. Lastig hoor, dat dat soms gewoon niet kan omdat mijn vriend niet thuis is en er toch iemand thuis moet zijn voor S.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130122397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik was vanochtend 1.6 kg lichter dan toen ik thuiskwam van vakantie een week geleden *O*

Sta nu op -2.2 sinds ik begon 13 juli, en dat dus ondanks vakantie. Ben best wel trots. Ook al lijkt 2 kilo niet impressive misschien...
Hoezo niet impressive? Hartstikke goed bezig, dus *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130122400
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef kwakz0r het volgende:

Dan gaan we ongeveer gelijk op.
Ik ben nu -2,5 na een maand.

Gaat inderdaad niet snel maar als we dat volhouden dan zijn we aan het eind van het jaar toch mooi wat kilo's kwijt *O*.
pi_130122461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:51 schreef miss_sly het volgende:

Hoezo niet impressive? Hartstikke goed bezig, dus *O*
Wat miss_sly zegt! *O*
pi_130122499
Als ik op dit tempo doorga zonder vakantie gaat t zelfs misschien wel wat hard. Maar goed, daar komen wel weer plateautjes voor in de plaats :P dus ik klaag voorlopig niet.

Het gaat ook echt goed met inschatten wat ik kan eten en dingen aanpassen en minder snacken en snoepen. :Y
Kwak
pi_130122638
Ik wil eigenlijk een kilo per week afvallen.

Het maakt me alleen een beetje bang, telkens als ik mezelf weer in die afval-mode zet, ben ik echt obsessief bezig met alles dat met afvallen te maken heeft. :') Ik ben er denk ik 80% van de tijd dat ik wakker ben mee bezig.
pi_130122640
Ben je ook alweer begonnen met bewegen/sporten Kwak? Anders zal het straks misschien nog sneller gaan.

Ik ga uit van 1 a 2 kilo per maand. Maar zat net The Biggest Loser te kijken, daar verliezen ze gewoon tussen de 5 en 15 kilo per week -O- wat zou ik dan snel klaar zijn.
pi_130122989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Sarabi het volgende:
Ben je ook alweer begonnen met bewegen/sporten Kwak? Anders zal het straks misschien nog sneller gaan.

Ik ga uit van 1 a 2 kilo per maand. Maar zat net The Biggest Loser te kijken, daar verliezen ze gewoon tussen de 5 en 15 kilo per week -O- wat zou ik dan snel klaar zijn.
Dat is een stom programma waarbij iedereen na afloop gewoon weer alles aankomt :')
Dus hou het maar op 1-2 kg per maand :P Doe ik ook.
pi_130123032
Ja I know....
Maar toch stiekem ergens dat jaloerse gevoel.
pi_130123136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Sarabi het volgende:

Nee, nog niet. Dus wie weet gaat t dan nog harder (of juist niet omdat ik natuurlijk monsterlijk gespierd ga worden :7 ).
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')