Jij komt dus ook in de disco?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
Ze hebben in Beesd een eigen disco, 80% zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dat is een Japanner.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen visum en verblijf van Bouterse om straten e.d. te maken. Maar ze openen massaal supermarkten. Als je in Suriname iets koopt vragen ze ook altijd: wil je origineel of orichinees?quote:
Ook, sinds wanneer ga jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt dus ook in de disco?
1x geweest. Ik voelde me een reus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt dus ook in de disco?
Misschien kan hij ook gelijk scoren komend weekend dan kan er weer een naam bij op het Lijstje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuiverloon naar ADO, wat een geweldige carriθre maakt die gozer door.
quote:De toegangskaarten zijn geldig t/m 24 oktober 2013, m.u.v. 11, 12, 13, 18, 19 en 20 oktober.
In club Big Dik?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1x geweest. Ik voelde me een reus.
Jij bent echt een racist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
''Het lijstje'', beruchter dan ooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook gelijk scoren komend weekend dan kan er weer een naam bij op het Lijstje.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijgen visum en verblijf van Bouterse om straten e.d. te maken. Maar ze openen massaal supermarkten. Als je in Suriname iets koopt vragen ze ook altijd: wil je origineel of orichinees?
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.quote:
Blond haar ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.
Jammer dat je zoiets in Nederland niet hebt. Dat ze je όberhaupt binnenlaten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.
Of je bent gewoon een arme jongenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Vakantieveiling.
Iemand biedt 1 euro en de volgende bod is al 40 euro.
Hoerenneukers.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik probeer me te bedenken waarom wij destijds dachten dat het een goed idee was om naar die chinese party te gaan...
Dat wαs in Nederland, ik ben in Beesd geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat je zoiets in Nederland niet hebt. Dat ze je όberhaupt binnenlaten.
Die Chinese meisjes zullen wel denken dat je de brandblusser gestolen hebt als je een strakke broek draagt.
Oke?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een arme jongen
#Yoloquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik probeer me te bedenken waarom wij destijds dachten dat het een goed idee was om naar die chinese party te gaan...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Vakantieveiling.
Iemand biedt 1 euro en de volgende bod is al 40 euro.
Hoerenneukers.
Omdat je ook van karaoke houdt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Beesd klinkt wel Belgisch je weet dat heel NB ook bij Belgiλ hoort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wαs in Nederland, ik ben in Beesd geweest.
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.quote:
zaterdag kiezen ze op hun 2e internationale kanaal voor een pot uit de tweede divisie ipv een tweede 16:00 wedstrijd van de premier leaguequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
Op Fox Sports laten ze echt alleen Jupiler League wedstrijden zien van Jong PSV/Ajax ploegen.
Zijn nauwelijks economische belangen. Wordt echt niet duurder daardoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten veel westerse belangen o.a. verschillende een aantal Shell raffinaderijen en Heineken heeft daar (6?) vestigingen.
Dure benzine en duur bier lijkt me geen goede ontwikkeling..
Dan heb je ιcht een goede dag als dat uitkomtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fansite van Feyenoord, zo'n gozer post dat daar.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaterdag kiezen ze op hun 2e internationale kanaal voor een pot uit de tweede divisie ipv een tweede 16:00 wedstrijd van de premier league
Ik vind het maar warrig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.
Het is niet van mij. Sorry man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu een screen van de bevestiging.
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Beesd klinkt wel Belgisch je weet dat heel NB ook bij Belgiλ hoort.
Gelderland toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaan
Waar is Saind eigenlijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaan
aardig end uit de buurt toch,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.
http://www.consumentenbon(...)or-aangeboden-prijs/quote:Neckermann.com moet de overeenkomst nakomen met consumenten die voor €349 een Xbox One hebben besteld. Van een 'kennelijke fout', zoals Neckermann op zijn Facebookpagina stelt, is volgens de Consumentenbond geen sprake. Het prijsverschil is namelijk niet zo groot dat het duidelijk had moeten zijn dat het aanbod niet klopte. De Consumentenbond heeft er inmiddels bij Neckermann op aangedrongen om de Xbox One alsnog voor €349 aan de bestellers te leveren.
De Consumentenbond kreeg op het Klachtenkompas.nl, via twitter (@consumentenbond) en de afdeling Service & Advies op 14 en 15 augustus 2013 in korte tijd tientallen klachten van consumenten die gebruik hadden gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding op de website van Neckermann. Later meldde Neckermann een fout te hebben gemaakt: het aanbod had €499 moeten zijn.
Kennelijke fout
Consumenten moeten erop kunnen vertrouwen dat de aangeboden prijs de juiste is, en dat ondernemers hun aanbod nakomen. Bij een zogenoemde 'kennelijke fout' geldt dat niet. Van een kennelijke fout is onder meer sprake als het aanbod zo voordelig is, dat het voor een gemiddelde consument duidelijk moet zijn dat het aanbod niet klopt
Tja... als we in Rotterdam waren en het was niet gezellig, reden we zonder moeite door naar Antwerpen of Beek. Student zijn.quote:
leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.comquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.consumentenbon(...)or-aangeboden-prijs/
JAAAAAAAAAAAAA
Gebeurt toch niet. Dit is wel vaker gebeurd, en altijd teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Blijft veel te veel geld voor een console die sowieso keihard gaan floppen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
De Mondial in Beek?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... als we in Rotterdam waren en het was niet gezellig, reden we zonder moeite door naar Antwerpen of Beek. Student zijn.
Was te verwachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Komen ze toch wel onder uit. Voorlopig is hij toch nog uitgesteld en heeft Microsoft aangegeven een extra game bij het pakket te gaan doen, dus is het een ander product geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
in tegenstelling tot andere keren sta je nu wel in je recht. 350 voor een xbox one klinkt logisch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet. Dit is wel vaker gebeurd, en altijd teruggedraaid.
Ja daarom. Nu heb ik ook een game erbij gratis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.com
We zullen zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor 350 een xbox plus game. Is niet slecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft veel te veel geld voor een console die sowieso keihard gaan floppen.
Nee. Alleen als het bedrag echt iets is wat niet kan. Zoals Lange Lans had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
150 euro prijsverschil kan toch ook niet als je logisch nadenkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me toch wel ja. is heel wat anders dan die 6 euro voor game + controller van bol.com
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
in tegenstelling tot andere keren sta je nu wel in je recht. 350 voor een xbox one klinkt logisch.
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.
Was op zondag vaak R&B feest. Dat was toen nog speciaal genoeg om ver voor te rijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
apart om daar voor door te rijden, al heb ik er wel een paar leuke avonden gehad.
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
150 euro prijsverschil kan toch ook niet als je logisch nadenkt.
Het is een advies van de CB ze hoeven daar geen gehoor aan te geven bij Neckermann.
ja door de winkel, maar je staat wel in je recht. moest je alleen zelf actief achteraan gaan. En dan heb je ook nog wel eens verschil tussen een neckermann en een webwinkel voor een videokaart, als je bij die tweede bestelt heb je sowieso al meer kennis van de producten dan bij de neckermann.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het 's keer met een videokaart. Die was ipv 500, 380. Ook gewoon teruggedraaid.
Ligt ook aan de schade. Als er echt duizenden pre-orders zijn binnengekomen zal het gewoon worden teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.
350 ipv 500 is als leek niet zo onlogisch, ik zou ook niet weten hoe veel een xbox one kost.
ja klopt, leuke mensen wel, alleen verdienden ze er geen fuck aan. niemand dronk. dan waren de vrijdagavonden veel lonender met de boeren die 35 bier per man weg tikten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was op zondag vaak R&B feest. Dat was toen nog speciaal genoeg om ver voor te rijden.
Keertje gehad met een game op Bol.com ook voor de helft van de prijs werd mooi teruggedraaid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
als je de zaak aanspant tegen Neckermann win je en dat kan best gebeuren als Neckermann er geen gehoor aan geeft. Kan je dan prima in groepsverband doen.
350 ipv 500 is als leek niet zo onlogisch, ik zou ook niet weten hoe veel een xbox one kost.
ik weet niet of schade mee telt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de schade. Als er echt duizenden pre-orders zijn binnengekomen zal het gewoon worden teruggedraaid.
Xbox is uitgesteld naar 2014, dus wth.
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet of schade mee telt.
het is een grijs gebied, de consument moet kunnen aantonen dat hij geen idee kon hebben dat het een fout betrof. En een winkel kan altijd weigeren, dan moet je als consument er weer actief achteraan gaan en een procedure aanspannen. Daar heeft niemand zin in, behalve wat overijverige rechtenstudentjes die dan een groepsproces aanspannen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje gehad met een game op Bol.com ook voor de helft van de prijs werd mooi teruggedraaid.
Is dat een grijs vlak of is er duidelijke wetgeving op dat gebied?
Zullen ze ongetwijfeld voor verzekerd zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.
daar ga je echt een wet niet minder voor naleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze economische tijden en neckermann heeft het al moeilijk, laten ze een bedrijf voor zo'n fout echt niet ff 150k mislopen ofzo.
onder welk mom? niet alles is verzekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen ze ongetwijfeld voor verzekerd zijn.
Je bent zelf een raar topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
KLB / Ik wil nog niet doodgaan
Ik vind dit maar een raar topic.
niet dood willen gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
KLB / Ik wil nog niet doodgaan
Ik vind dit maar een raar topic.
Ik wil niet doodgaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dood willen gaan
dan ben je ook debiel.
Ja daarom. Alleen topics op Tweakers.net willen niet echt helpen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
Daarnaast heeft het er blijkbaar 3 dagen opgestaan, is iets heel anders dan een foutje van 5 minuten. Een tikfout is ook niet aannemelijk (299 ipv 499 of 409 ipv 499 oid)
Denk niet dat het van belang is hoe zo´n fout tot stand is gekomen. Ze kunnen elke bestelling weigeren zonder opgaaf van reden. Het bedrijf verwijst vervolgens naar haar Algemene Verkoopvoorwaarden en laat weten dat de bestelling geannuleerd is. Daarna een leuke tegoedbon is iedereen weer blij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
Daarnaast heeft het er blijkbaar 3 dagen opgestaan, is iets heel anders dan een foutje van 5 minuten. Een tikfout is ook niet aannemelijk (299 ipv 499 of 409 ipv 499 oid)
Probeer je een voorstelling te maken van oneindig dat kan bijna niet.quote:
Fout duurde 3 dagen lang. Dan vraag je er ook gewoon om.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miljoenen jaren willen leven en dan nog voor altijd door moeten leven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Waarom ? Als het mogelijk was zou ik eeuwig willen leven.
Scary wall'o'text, didn't readquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat staat er in de algemene voorwaarden?
Naja, na 1000 jaar misschien zelfmoord plegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Miljoenen jaren willen leven en dan nog voor altijd door moeten leven.
Nee dank je feestelijk
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat staat er in de algemene voorwaarden?
Maar ik heb via neck.com gekocht.quote:Zetfouten
Voor de gevolgen van kennelijke zet, typ en/of programmeer of programmafouten op de website, in de catalogus, in andere publicitaire mailings of op internet, kan neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden.
quote:Schoots stelt ook dat Eriksen Ajax alleen zal verlaten voor een club uit een grote competitie die actief is in de Champions League en in eigen land om het kampioenschap strijdt.
Wtf doen die vissen in die kleine bakjes daar.quote:
Voorwaarden staan niet boven de wet, hoe graag ze dat ook willen. De reden hoe een fout tot stand komt is wel van belang.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat het van belang is hoe zo´n fout tot stand is gekomen. Ze kunnen elke bestelling weigeren zonder opgaaf van reden. Het bedrijf verwijst vervolgens naar haar Algemene Verkoopvoorwaarden en laat weten dat de bestelling geannuleerd is. Daarna een leuke tegoedbon is iedereen weer blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |