Jij komt dus ook in de disco?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
Ze hebben in Beesd een eigen disco, 80% zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dat is een Japanner.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen visum en verblijf van Bouterse om straten e.d. te maken. Maar ze openen massaal supermarkten. Als je in Suriname iets koopt vragen ze ook altijd: wil je origineel of orichinees?quote:
Ook, sinds wanneer ga jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt dus ook in de disco?
1x geweest. Ik voelde me een reus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt dus ook in de disco?
Misschien kan hij ook gelijk scoren komend weekend dan kan er weer een naam bij op het Lijstje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuiverloon naar ADO, wat een geweldige carrière maakt die gozer door.
quote:De toegangskaarten zijn geldig t/m 24 oktober 2013, m.u.v. 11, 12, 13, 18, 19 en 20 oktober.
In club Big Dik?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1x geweest. Ik voelde me een reus.
Jij bent echt een racist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
''Het lijstje'', beruchter dan ooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook gelijk scoren komend weekend dan kan er weer een naam bij op het Lijstje.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijgen visum en verblijf van Bouterse om straten e.d. te maken. Maar ze openen massaal supermarkten. Als je in Suriname iets koopt vragen ze ook altijd: wil je origineel of orichinees?
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.quote:
Blond haar ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.
Jammer dat je zoiets in Nederland niet hebt. Dat ze je überhaupt binnenlaten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Zo zagen ze er echt uit. Allemaal kleine opgefokte mannetjes met nektattoos en blond haar.
Of je bent gewoon een arme jongenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Vakantieveiling.
Iemand biedt 1 euro en de volgende bod is al 40 euro.
Hoerenneukers.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik probeer me te bedenken waarom wij destijds dachten dat het een goed idee was om naar die chinese party te gaan...
Dat wás in Nederland, ik ben in Beesd geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat je zoiets in Nederland niet hebt. Dat ze je überhaupt binnenlaten.
Die Chinese meisjes zullen wel denken dat je de brandblusser gestolen hebt als je een strakke broek draagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |