Oke?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een arme jongen
#Yoloquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik probeer me te bedenken waarom wij destijds dachten dat het een goed idee was om naar die chinese party te gaan...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Vakantieveiling.
Iemand biedt 1 euro en de volgende bod is al 40 euro.
Hoerenneukers.
Omdat je ook van karaoke houdt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik probeer me te bedenken waarom wij destijds dachten dat het een goed idee was om naar die chinese party te gaan...
Beesd klinkt wel Belgisch je weet dat heel NB ook bij België hoort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wás in Nederland, ik ben in Beesd geweest.
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.quote:
zaterdag kiezen ze op hun 2e internationale kanaal voor een pot uit de tweede divisie ipv een tweede 16:00 wedstrijd van de premier leaguequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
Op Fox Sports laten ze echt alleen Jupiler League wedstrijden zien van Jong PSV/Ajax ploegen.
Zijn nauwelijks economische belangen. Wordt echt niet duurder daardoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten veel westerse belangen o.a. verschillende een aantal Shell raffinaderijen en Heineken heeft daar (6?) vestigingen.
Dure benzine en duur bier lijkt me geen goede ontwikkeling..
Dan heb je écht een goede dag als dat uitkomtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fansite van Feyenoord, zo'n gozer post dat daar.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaterdag kiezen ze op hun 2e internationale kanaal voor een pot uit de tweede divisie ipv een tweede 16:00 wedstrijd van de premier league
Ik vind het maar warrig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.
Het is niet van mij. Sorry man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Nu een screen van de bevestiging.
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Beesd klinkt wel Belgisch je weet dat heel NB ook bij België hoort.
Gelderland toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaan
Waar is Saind eigenlijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag Saind, die komt daar uit de buurt vandaan
aardig end uit de buurt toch,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in elk geval met een paar vrienden, waaronder twee lookalikes van de braboneger. Ik viel dus niet eens het meest op daar. Volgens mij was 1 van ons geweigerd in Tilburg en zijn we toen naar die chinezen gegaan.
http://www.consumentenbon(...)or-aangeboden-prijs/quote:Neckermann.com moet de overeenkomst nakomen met consumenten die voor ¤349 een Xbox One hebben besteld. Van een 'kennelijke fout', zoals Neckermann op zijn Facebookpagina stelt, is volgens de Consumentenbond geen sprake. Het prijsverschil is namelijk niet zo groot dat het duidelijk had moeten zijn dat het aanbod niet klopte. De Consumentenbond heeft er inmiddels bij Neckermann op aangedrongen om de Xbox One alsnog voor ¤349 aan de bestellers te leveren.
De Consumentenbond kreeg op het Klachtenkompas.nl, via twitter (@consumentenbond) en de afdeling Service & Advies op 14 en 15 augustus 2013 in korte tijd tientallen klachten van consumenten die gebruik hadden gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding op de website van Neckermann. Later meldde Neckermann een fout te hebben gemaakt: het aanbod had ¤499 moeten zijn.
Kennelijke fout
Consumenten moeten erop kunnen vertrouwen dat de aangeboden prijs de juiste is, en dat ondernemers hun aanbod nakomen. Bij een zogenoemde 'kennelijke fout' geldt dat niet. Van een kennelijke fout is onder meer sprake als het aanbod zo voordelig is, dat het voor een gemiddelde consument duidelijk moet zijn dat het aanbod niet klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |