abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130373934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:59 schreef Terminator2000bc het volgende:
Even een vraagje aan de joodse fokkers hier. Zijn er plaatsen in Nederland waar de kans om een Joods meisje aan de haak te slaan wat groter is?
Waarom wil je met een joodse?

(ben geen jood, gewoon een vraag)
pi_130440404

Deze man heeft de macht over het kernprogramma in Iran
pi_130469502
quote:
Israeli troops kill two Palestinians in predawn raid: hospital

(Reuters) - Israeli troops on Monday shot dead two Palestinians and wounded more than a dozen in an early morning raid to arrest a suspected militant in a refugee camp near Jerusalem, Palestinian medical sources told Reuters.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE97P03V20130826
pi_130473239
Het waren er 3

quote:
Palestijnen gedood bij onlusten

Bij Ramallah op de Westelijke Jordaanoever zijn drie Palestijnen doodgeschoten door Israëlische veiligheidstroepen. De slachtoffers vielen vanochtend in Qalandia, tussen Jeruzalem en Ramallah. Israëlische troepen waren naar Qalandia gegaan om een aantal Palestijnen te arresteren.

Een Israëlische politiemacht werd bij het huis van een van de beoogde arrestanten omsingeld door jonge Palestijnen, bericht de Israëlische krant Haaretz.

Onlusten

Volgens Israël werden militairen, die de politie begeleidden, door zo'n 1500 Palestijnen aangevallen. Ze zouden onder meer met molotovcocktails hebben gegooid.

Palestijnse bronnen bestrijden die lezing en zeggen dat Palestijnen alleen met stenen gooiden.

Vorige week kwam bij een vergelijkbaar incident op de Westoever, in Jenin, ook een Palestijn om het leven door Israëlisch vuur.

http://nos.nl/artikel/544273-palestijnen-gedood-bij-onlusten.html
Hoe dom ben je dan ook om bewapende soldaten en politieagenten te gaan aanvallen :')
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:57:50 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130473273
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef zwaaien het volgende:
Het waren er 3

[..]

Hoe dom ben je dan ook om bewapende soldaten en politieagenten te gaan aanvallen :')
Je neemt wat klapvee en gooit ze voor de leeuwen, je laat de leeuwen er slecht uitzien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_130473300
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je neemt wat klapvee en gooit ze voor de leeuwen, je laat de leeuwen er slecht uitzien
Dat werkt voor velen geloof ik al minstens 20 jaar ^O^
pi_130500428
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, dan lijken de leeuwen opeens moordlustige vleeseters. Volkomen ten onrechte natuurlijk, want eigenlijk zijn vegetariërs.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130500807
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dan lijken de leeuwen opeens moordlustige vleeseters. Volkomen ten onrechte natuurlijk, want eigenlijk zijn vegetariërs.
Wat moesten de Israëlische soldaten volgens jou doen?
pi_130501470
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:25 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Wat moesten de Israëlische soldaten volgens jou doen?
Wat gaan Israeli's iemand in Palestijns gebied arresteren?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130501755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat gaan Israeli's iemand in Palestijns gebied arresteren?
Wel, de Israëliërs zitten in de Westbank omdat de arabieren Israël probeerden te vernietigen. Toen ik klein was zou ik gezegd hebben "eigen schuld, dikke bult". Het zou dom zijn om nu de Westbank aka Judea en Samaria te verlaten want dan krijg je gewoon een Gaza 2

Daarom zijn er nu nieuwe vredesbesprekingen aan de gang, maar daar heb ik niet veel vertrouwen in. De verschillen zijn gewoon te groot, Abbas zal nooit een Palestijnse staat oprichten zonder Oost-Jeruzalem als hoofdstad terwijl zelf de gematigde partij van Yair Lapid Oost-Jeruzalem als deel van Israël ziet.
pi_130501863
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 01:15 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Wel, de Israëliërs zitten in de Westbank omdat de arabieren Israël probeerden te vernietigen. Toen ik klein was zou ik gezegd hebben "eigen schuld, dikke bult". Het zou dom zijn om nu de Westbank aka Judea en Samaria te verlaten want dan krijg je gewoon een Gaza 2

Daarom zijn er nu nieuwe vredesbesprekingen aan de gang, maar daar heb ik niet veel vertrouwen in. De verschillen zijn gewoon te groot, Abbas zal nooit een Palestijnse staat oprichten zonder Oost-Jeruzalem als hoofdstad terwijl zelf de gematigde partij van Yair Lapid Oost-Jeruzalem als deel van Israël ziet.
Ik rust mijn Kees. Tegen dit soort domheid kan ik geen argumenten meer bedenken.
Of liever gezegd: dat kan ik nog wel, maar ik weet dat ze niet meer begrepen worden. Dus laat maar± ik rust mijn Kees.
pi_130502650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 03:09 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Waarom wil je met een joodse?

(ben geen jood, gewoon een vraag)
Iets met afvinklijstjes enzo... :)

(Oh, en een Sefardische joodse het liefst)
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:41:44 #39
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_130586562
"Vredesproces" :')

quote:
Israëlische soldaten gestraft vanwege dans met Palestijnen

Een groep Israëlische soldaten is door de legerleiding gestraft nadat ze in Hebron gedanst hadden met Palestijnen. Welke straf ze kregen is niet bekendgemaakt.

Het Israëlische tv-station Channel2 zond beelden uit van de soldaten in een dansgelegenheid waar ze samen met tientallen Palestijnen de hit Gangnam Style dansten. De militairen waren in uniform en droegen wapens. Een van hen werd door de Palestijnen op de schouders genomen, anderen sloegen de handen ineen met de Palestijnen.
De danspartij zou zich maandag hebben voorgedaan. Volgens de Israëlische legerleiding hadden de soldaten zichzelf onnodig in gevaar gebracht en waren ze disciplinair gestraft.

Hebron is traditioneel een plaats waar joden en Palestijnen elkaar vaak in de haren vliegen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_130586663
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef zwaaien het volgende:

Deze man heeft de macht over het kernprogramma in Iran
Die hassan nasr (satan) is zelf de grootste kanker.
pi_130588294
oh

[ Bericht 99% gewijzigd door zwaaien op 29-08-2013 11:04:07 ]
pi_130590656
Een groep Israëlische militairen is geschorst omdat ze een dansje deden met Palestijnen in een club in Hebron.

De militairen van de elitebrigade Givati kwamen tijdens een patrouille langs een club waar de hit Gangnam Style van de Zuid-Koreaanse zanger Psy uit de boxen schalde.

Ze konden het wijsje kennelijk niet weerstaan en gingen de club binnen, waar ze begonnen mee te dansen met het publiek. Dat is vastgelegd op camera en de beelden werden gisteren uitgezonden op de Israëlische tv-zender Channel 2 TV.

Op de beelden is te zien hoe een van de militairen in uniform en volledig bewapend op de schouders zit van een Palestijnse clubbezoeker. De andere militairen dansen eromheen, sommige hand in hand met Palestijnen.

Pro-Hamas

Volgens Channel 2 wordt de club vooral bezocht door leden van een Palestijnse stam die bekendstaat als pro-Hamas. In Hebron vlamt het geweld tussen Palestijnen en Joden regelmatig op.

Het Israëlische leger neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in. De militairen zijn gedurende het onderzoek geschorst

(nos.nl)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130591995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Die hassan nasr (satan) is zelf de grootste kanker.
Het doet pijn hè? Dat hij wel wat heeft betekend in de strijd tegen Israël en tientallen Arabische landen(inclusief, nee, VOORAL SA) niet?
pi_130592801
Tja, weinig werkgevers zullen toestaan dat hun werknemers feesten onder werktijd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130593031
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef waht het volgende:
Tja, weinig werkgevers zullen toestaan dat hun werknemers feesten onder werktijd.
Onder werktijd met de concurrentie, en de vertrouwelijke informatie voor 't grijpen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 14:03:23 #46
137949 Disana
pi_130593999
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
Een groep Israëlische militairen is geschorst omdat ze een dansje deden met Palestijnen in een club in Hebron.

De militairen van de elitebrigade Givati kwamen tijdens een patrouille langs een club waar de hit Gangnam Style van de Zuid-Koreaanse zanger Psy uit de boxen schalde.

Ze konden het wijsje kennelijk niet weerstaan en gingen de club binnen, waar ze begonnen mee te dansen met het publiek. Dat is vastgelegd op camera en de beelden werden gisteren uitgezonden op de Israëlische tv-zender Channel 2 TV.

Op de beelden is te zien hoe een van de militairen in uniform en volledig bewapend op de schouders zit van een Palestijnse clubbezoeker. De andere militairen dansen eromheen, sommige hand in hand met Palestijnen.

Pro-Hamas

Volgens Channel 2 wordt de club vooral bezocht door leden van een Palestijnse stam die bekendstaat als pro-Hamas. In Hebron vlamt het geweld tussen Palestijnen en Joden regelmatig op.

Het Israëlische leger neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in. De militairen zijn gedurende het onderzoek geschorst

(nos.nl)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Ik vond het grappig en het laat maar weer zien dat we allemaal mensen zijn. Bij Haaretz is het filmpje te zien:

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.544082
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:09:09 #47
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_130594223
Eindelijk een beetje verbroedering en begrip kweken, en dan moeten de hoge legerpikkies het weer hoog oppakken. Papa trainde vroeger dienstplichtigen en was ook vaak in Duitsland en als ik die verhalen hoor mogen de meeste jongens uit die tijd blij zijn dat er nog geen videocamera's waren overal.
pi_130594398
Ach ja zolang het conflict er is is er ook een hoop te verdienen voor een hoop.
pi_130620722
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onder werktijd met de concurrentie, en de vertrouwelijke informatie voor 't grijpen.
Maar ook dit.

Ze hadden hun wapens en uniform af moeten leggen en in burger terug moeten komen. En de volgende dag weer en weer en weer en weer.
En dan op een dag hadden ze het gevoel gehad, dat hun uniform niet meer paste en hun wapen niet meer lekker zat.
pi_130635342
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef Brum_brum het volgende:
Eindelijk een beetje verbroedering en begrip kweken, en dan moeten de hoge legerpikkies het weer hoog oppakken. Papa trainde vroeger dienstplichtigen en was ook vaak in Duitsland en als ik die verhalen hoor mogen de meeste jongens uit die tijd blij zijn dat er nog geen videocamera's waren overal.
Ik denk niet dat een soldaat binnen de diensturen dit moet doen... Voor hetzelfde wordt er weer een Israëlische soldaat ontvoerd en moeten er weer meer dan 1000 palestijnen worden ingeruild...

trouwens, typisch palestijnen ook, je ziet nooit een vrouw dansen of plezier maken. Deze mogen dat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')