abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130588294
oh

[ Bericht 99% gewijzigd door zwaaien op 29-08-2013 11:04:07 ]
pi_130590656
Een groep Israëlische militairen is geschorst omdat ze een dansje deden met Palestijnen in een club in Hebron.

De militairen van de elitebrigade Givati kwamen tijdens een patrouille langs een club waar de hit Gangnam Style van de Zuid-Koreaanse zanger Psy uit de boxen schalde.

Ze konden het wijsje kennelijk niet weerstaan en gingen de club binnen, waar ze begonnen mee te dansen met het publiek. Dat is vastgelegd op camera en de beelden werden gisteren uitgezonden op de Israëlische tv-zender Channel 2 TV.

Op de beelden is te zien hoe een van de militairen in uniform en volledig bewapend op de schouders zit van een Palestijnse clubbezoeker. De andere militairen dansen eromheen, sommige hand in hand met Palestijnen.

Pro-Hamas

Volgens Channel 2 wordt de club vooral bezocht door leden van een Palestijnse stam die bekendstaat als pro-Hamas. In Hebron vlamt het geweld tussen Palestijnen en Joden regelmatig op.

Het Israëlische leger neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in. De militairen zijn gedurende het onderzoek geschorst

(nos.nl)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130591995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Die hassan nasr (satan) is zelf de grootste kanker.
Het doet pijn hè? Dat hij wel wat heeft betekend in de strijd tegen Israël en tientallen Arabische landen(inclusief, nee, VOORAL SA) niet?
pi_130592801
Tja, weinig werkgevers zullen toestaan dat hun werknemers feesten onder werktijd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130593031
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef waht het volgende:
Tja, weinig werkgevers zullen toestaan dat hun werknemers feesten onder werktijd.
Onder werktijd met de concurrentie, en de vertrouwelijke informatie voor 't grijpen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 14:03:23 #46
137949 Disana
pi_130593999
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef TLC het volgende:
Een groep Israëlische militairen is geschorst omdat ze een dansje deden met Palestijnen in een club in Hebron.

De militairen van de elitebrigade Givati kwamen tijdens een patrouille langs een club waar de hit Gangnam Style van de Zuid-Koreaanse zanger Psy uit de boxen schalde.

Ze konden het wijsje kennelijk niet weerstaan en gingen de club binnen, waar ze begonnen mee te dansen met het publiek. Dat is vastgelegd op camera en de beelden werden gisteren uitgezonden op de Israëlische tv-zender Channel 2 TV.

Op de beelden is te zien hoe een van de militairen in uniform en volledig bewapend op de schouders zit van een Palestijnse clubbezoeker. De andere militairen dansen eromheen, sommige hand in hand met Palestijnen.

Pro-Hamas

Volgens Channel 2 wordt de club vooral bezocht door leden van een Palestijnse stam die bekendstaat als pro-Hamas. In Hebron vlamt het geweld tussen Palestijnen en Joden regelmatig op.

Het Israëlische leger neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in. De militairen zijn gedurende het onderzoek geschorst

(nos.nl)

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Ik vond het grappig en het laat maar weer zien dat we allemaal mensen zijn. Bij Haaretz is het filmpje te zien:

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.544082
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:09:09 #47
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_130594223
Eindelijk een beetje verbroedering en begrip kweken, en dan moeten de hoge legerpikkies het weer hoog oppakken. Papa trainde vroeger dienstplichtigen en was ook vaak in Duitsland en als ik die verhalen hoor mogen de meeste jongens uit die tijd blij zijn dat er nog geen videocamera's waren overal.
pi_130594398
Ach ja zolang het conflict er is is er ook een hoop te verdienen voor een hoop.
pi_130620722
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Vredesproces" :')

[..]

"Vredesproces" :')
Dit wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onder werktijd met de concurrentie, en de vertrouwelijke informatie voor 't grijpen.
Maar ook dit.

Ze hadden hun wapens en uniform af moeten leggen en in burger terug moeten komen. En de volgende dag weer en weer en weer en weer.
En dan op een dag hadden ze het gevoel gehad, dat hun uniform niet meer paste en hun wapen niet meer lekker zat.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130635342
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef Brum_brum het volgende:
Eindelijk een beetje verbroedering en begrip kweken, en dan moeten de hoge legerpikkies het weer hoog oppakken. Papa trainde vroeger dienstplichtigen en was ook vaak in Duitsland en als ik die verhalen hoor mogen de meeste jongens uit die tijd blij zijn dat er nog geen videocamera's waren overal.
Ik denk niet dat een soldaat binnen de diensturen dit moet doen... Voor hetzelfde wordt er weer een Israëlische soldaat ontvoerd en moeten er weer meer dan 1000 palestijnen worden ingeruild...

trouwens, typisch palestijnen ook, je ziet nooit een vrouw dansen of plezier maken. Deze mogen dat niet
pi_130661997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef zwaaien het volgende:

[..]

trouwens, typisch palestijnen ook, je ziet nooit een vrouw dansen of plezier maken. Deze mogen dat niet
Oh nee? Maak je maar niet ongerust hoor! Ze redden zich heus wel.
Je probeert alleen maar je vooroordeel te verspreiden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130693918

Een doodgewone dag in de Westbank (5 dagen geleden)

Stel je nu eens voor dat die auto in panne valt ofzo en die soldaat niet bewapend is. Die Joden worden gewoon ter plaatse gelynchd...
pi_130693985
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 02:59 schreef zwaaien het volgende:

Een doodgewone dag in de Westbank (5 dagen geleden)

Stel je nu eens voor dat die auto in panne valt ofzo en die soldaat niet bewapend is. Die Joden worden gewoon ter plaatse gelynchd...
:?
Zoals ik al schreef: jij probeert gewoon je vooroordelen te bevestigen en op anderen over te brengen.
Dit filmpje zegt mij helemaal niks. Behalve dat die bestuurders van die auto's behoorlijk imbeciel zijn.
pi_130694004
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

:?
Zoals ik al schreef: jij probeert gewoon je vooroordelen te bevestigen en op anderen over te brengen.
Dit filmpje zegt mij helemaal niks. Behalve dat die bestuurders van die auto's behoorlijk imbeciel zijn.
Dus het is de schuld van die soldaten en niet van de Palestijnen?

Als dit filmpje je niets zegt, ben je gevoelloos. Ik ben bang in die soldaten hun plaats.
pi_130694070
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:07 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Dus het is de schuld van die soldaten en niet van de Palestijnen?

Als dit filmpje je niets zegt, ben je gevoelloos. Ik ben bang in die soldaten hun plaats.
Welke soldaten? Welke Palestijnen?
Ik heb geen idee wat ik zie. Fransen ergens in een ban-lieue? Mot in een Afrikaanse stad? Bendeoorlog in een sloppenwijk in Brazilië?

Als ik het onbevooroordeeld zie, zijn er mensen van boven op woongebouwen erg boos en enkele gasten in grote auto's willen daar blijkbaar doorheen karren. Dat is stom, stupide, debiel en provocerend. Een normaal mens zou dat niet in zijn hoofd halen.
pi_130694091
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Welke soldaten? Welke Palestijnen?
Ik heb geen idee wat ik zie. Fransen ergens in een ban-lieue? Mot in een Afrikaanse stad? Bendeoorlog in een sloppenwijk in Brazilië?

Als ik het onbevooroordeeld zie, zijn er mensen van boven op woongebouwen erg boos en enkele gasten in grote auto's willen daar blijkbaar doorheen karren. Dat is stom, stupide, debiel en provocerend. Een normaal mens zou dat niet in zijn hoofd halen.
Het gaat tussen Israëliërs en Palestijnen, ik heb het van de site van likud. Zie de reacties onder het youtube filmpje als bewijs

Deze soldaten zijn aan het werken en doen hun gewoon hun job
pi_130694120
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:21 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Het gaat tussen Israëliërs en Palestijnen, ik heb het van de site van likud. Zie de reacties onder het youtube filmpje als bewijs

Deze soldaten zijn aan het werken en doen hun gewoon hun job
Wat voor werk dan? Met dikke gepantserde auto's door achterstandswijken rijden.
En wat wil je nou bewijzen met dit filmpje? Dat Palestijnen debiel zijn of dat Isreali's debiel zijn?
pi_130694142
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat voor werk dan? Met dikke gepantserde auto's door achterstandswijken rijden.
En wat wil je nou bewijzen met dit filmpje? Dat Palestijnen debiel zijn of dat Isreali's debiel zijn?
Ze gingen enkele palestijnen arresteren omdat ze verkeerde dingen gedaan hadden

wat ik hiermee wil tonen is, dat er niet één goede vs één slechte partij is zoals sommige ons willen doen geloven
pi_130694194
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 03:31 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Ze gingen enkele palestijnen arresteren omdat ze verkeerde dingen gedaan hadden

wat ik hiermee wil tonen is, dat er niet één goede vs één slechte partij is zoals sommige ons willen doen geloven
Israelische soldaten gaan enkele Palestijnen arresteren omdat die verkeerde dingen gedaan hadden?
Is er geen Palestijnse Autoriteit? Is er geen politie? Ofwel Palestijns ofwel Israelisch?

Enkele Palestijnen arresteren omdat die verkeerde dingen gedaan hadden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zo vastlopen in een boze wijk. Wat een losers. Maar dan wel een grote bek hebben.

Maar wat heeft dat met goede en slechte partij te maken?
pi_130695078
Uit de oude doos: vrouwelijk Israelische soldaten uit 1962 en hun medogenloze killers training.
http://www.liveleak.com/view?i=23a_1377962727
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')