abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131230569
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef kibhaon het volgende:

[..]

[..]

:') beetje kinderachtig om zo te discussiëren. gezien de geschiedenis de afgelopen 80~ jaar lijkt het mij aannemelijker om te stellen dat ze niet echt welkom zijn.
Tjah, ik doe een bewering en ik geef een bron, wat jij niet helemaal koosjer vind. Jij doet een bewering en kan dat niet bewijzen.

Het lijkt alsof je compleet negeert wat ik typ. Het is een politiek statement. Ze zijn tegen de massa-immigratie van Joden naar Israël, erken je dat of wil je hier ook een bron voor? Dan is het nogal wiedes dat ze hun eigen Joden liever ook thuis houden.
pi_131230750
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij doet een bewering en kan dat niet bewijzen.
jij ook niet.
quote:
Het lijkt alsof je compleet negeert wat ik typ. Het is een politiek statement. Ze zijn tegen de massa-immigratie van Joden naar Israël, erken je dat of wil je hier ook een bron voor?
ik erken
quote:
Dan is het nogal wiedes dat ze hun eigen Joden liever ook thuis houden.
zo, hier heb je er genoeg; http://en.wikipedia.org/w(...)orld#Modern_examples
pi_131230838
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:04 schreef kibhaon het volgende:

[..]

jij ook niet.

[..]

ik erken

[..]

zo, hier heb je er genoeg; http://en.wikipedia.org/w(...)orld#Modern_examples
Nee hier heb ik helemaal niet genoeg aan. Wat bewijst dat precies? Er is antisemitisme in de Arabische wereld, nou, dat had niemand ooit kunnen bedenken.

Wij hebben het over de overheden, of niet soms? Over het beleid van overheden m.b.t Arabische Joden in Israël.
pi_131230885
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wij hebben het over de overheden, of niet soms? Over het beleid van overheden m.b.t Arabische Joden in Israël.
genoeg voorbeelden als je de pagina had doorgelezen
pi_131230987
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef kibhaon het volgende:

[..]

genoeg voorbeelden als je de pagina had doorgelezen
Doorgelezen. Niks gelezen over dat het verboden is voor Joden om terug te keren naar Arabische landen.
pi_131231004
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

komt daar dan de tempel van de vrijmetselaars ?
Nee, wat Israel zelf wil.
pi_131231044
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Doorgelezen. Niks gelezen over dat het verboden is voor Joden om terug te keren naar Arabische landen.
:') het wordt niet letterlijk gezegd, nee.
pi_131231092
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef kibhaon het volgende:

[..]

:') het wordt niet letterlijk gezegd, nee.
Tjah, ik heb jou een bron gegeven waar letterlijk staat "wij willen onze Joden terug", dus wat laat jou denken dat jij een sterker argument hebt?
pi_131231625
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, ik heb jou een bron gegeven waar letterlijk staat "wij willen onze Joden terug",
door iemand gezegd die nu is gearresteerd.

http://www.timesofisrael.(...)ah-destroy-the-jews/

ze staan ze springen, ja.
quote:
dus wat laat jou denken dat jij een sterker argument hebt?
één letterlijk uitspraak tegen tientallen uitspraken die het tegendeel insinueren.
pi_131233538
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 06:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
moet Israël ook denken.
pi_131233558
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 07:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom zou Israel moeten overleven? Ik heb er werkelijk geen enkel belang bij. Het kost me nu alleen maar geld.
Zonder Israël wordt het daar nog een grotere puinhoop
pi_131233597
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 07:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

- Mijn God heeft mij jouw huis als buitenruimte met mijn buitenechtelijke scharrels beloofd. Wanneer kan ik erin?
- Wat mij betreft moet een Palestijnse staat ook een land zijn voor joden die op het grondgebied van Palestina willen blijven wonen.
- Jordanie is Jordanie.
- Zucht
- Zodat de joden opnieuw tweedrangsburgers kunnen spelen in de arabische landen zeker? Kijk naar Christenen in Egypte, Syrië, Irak, Afghanistan, Pakistan, Jemen. Worden gewoon uitgemoord, daar hebben de Joden terecht geen zin in.
- Jordanië heeft een Palestijnse meerderheid en het is slechts een kwestie van tijd voor ze de macht grijpen daar
pi_131233638
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 07:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom bouw je een villa in het midden van de jungle? Erg dom.
Omdat God dat land beloofd heeft aan het Joodse volk, ongelovige
pi_131233674
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat werkelijk al gedurende de hele geschiedenis de mensheid een hekel heeft aan joden? Ligt het dan aan de rest van de mensheid of toch heel misschien wel aan de joden zelf?
Ik heb geen hekel aan de joden. Nooit gehad ook.

Maar dat bewijst eens te meer dan het Joodse volk een plaats nodig heeft om vrij te kunnen zijn in hun eigen land
pi_131233701
***ahnee, dat is keulen***
pi_131233743
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Omdat God dat land beloofd heeft aan het Joodse volk, ongelovige
God bestaat niet. Argument gaat niet op.
pi_131233791
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

God bestaat niet. Argument gaat niet op.
Bestaat wel
pi_131233814
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Bestaat wel
In jouw hoofd ja.
pi_131234599
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan de joden. Nooit gehad ook.

Maar dat bewijst eens te meer dan het Joodse volk een plaats nodig heeft om vrij te kunnen zijn in hun eigen land
Precies.

Antisemitisme, van het hedendaagse islamitische soort als van het ouderwetse soort waar Nielsch dus een mooi voorbeeld van gaf, is een constant door-etterende wond waarvan ik me afvraag of die ooit echt zal genezen.

Overigens geldt dat voor meerdere, zoniet alle soorten racisme.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_131234889
quote:
7s.gif Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

Precies.

Antisemitisme, van het hedendaagse islamitische soort als van het ouderwetse soort waar Nielsch dus een mooi voorbeeld van gaf, is een constant door-etterende wond waarvan ik me afvraag of die ooit echt zal genezen.

Jeeeh, Karrs zijn dag is weer gemaakt omdat hij mij weer antisemiet heeft kunnen noemen *O* . Dat is toch zo'n beetje waar Joden en hun aanhangers het van moeten hebben; net zo lang wachten totdat ze keihard ANTISEMIET kunnen roepen. Dan geven ze elkaar fijn een hand, een schouderklopje en zit de werkdag er weer op.

Vaak genezen wonden trouwens niet omdat mensen ze zelf blijven openkrabben, niet omdat anderen dat doen. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 13:19:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')