Oei. Die kon ik zo snel niet vinden, maar dan weet ik dat voor volgende keer!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Moet je deze niet hebben? MUZ / Help, ik zoek...#346
Ja! Top, je bent mijn held.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef lubje25 het volgende:
Of save tonight van eagle eye cherry bedenk ik me nu
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:48 schreef Jukeboks het volgende:
[..]
Oei. Die kon ik zo snel niet vinden, maar dan weet ik dat voor volgende keer!
[..]
Ja! Top, je bent mijn held.
quote:
quote:
Damn, jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Beetje creepy dat hij zo snel na jou reageert.
Wat! een toeval?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:13 schreef On het volgende:
Ik neem weer een duik in de Russische Literatuur door Dode Zielen te lezen. Die Russen schrijven altijd van die dikke pillen door allerlei bijzaken tot in de details te beschrijven.
De enige rus die ik gelezen heb is dostojevski en die doet dat ook idd... maar vooral ook zoveel facetten van iemands persoonlijkheid beschrijven dat je er duizelig van word. (de enige boeken ook waarvan de namenlijst achterin ook echt nodig isquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:13 schreef On het volgende:
Ik neem weer een duik in de Russische Literatuur door Dode Zielen te lezen. Die Russen schrijven altijd van die dikke pillen door allerlei bijzaken tot in de details te beschrijven.
Ik wil er binnenkort mee beginnen, had een dikke pil van hem op verjaardag gekregenquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De enige rus die ik gelezen heb is dostojevski en die doet dat ook idd... maar vooral ook zoveel facetten van iemands persoonlijk beschrijven dat je er duizelig van word. (de enige boeken ook waarvan de namenlijst achterin ook echt nodig is)
Welke ikzelf heb de idioot en de gebroeders karamazow gelezen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wil er binnenkort mee beginnen, had een dikke pil van hem op verjaardag gekregen
Die laatste, bijna 1000 blz.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke ikzelf heb de idioot en de gebroeders karamazow gelezen.
ja is een mooi boek hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die laatste, bijna 1000 blz.maar ik hoorde er goede verhalen over
Tolstoy ben ik ook ooit doorheen gekomen en die waardeerde ik ook wel, dus ik denk dat dit wel snor zitquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja is een mooi boek hoorwel heel russisch
Goede verhalen over een boek horen is nooit grappig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die laatste, bijna 1000 blz.maar ik hoorde er goede verhalen over
ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Goede verhalen over een boek horen is nooit grappig.
...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
wie staat er eigenlijk in jouw icoon darkestrah?
Wauw, zo te zien wel inderdaad. Netjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:27 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is het Danton uit de Franse Revolutie
quote:Er wordt druk geoefend voor de Broadway musical ‘After Midnight’. Een stuk over het leven van Duke Ellington tijdens zijn jaren bij de beroemde Cotton Club in Harlem.
De muzikale director van het stuk is Wynton Marsalis. Hij gaf America Idols winnares en hoofdrolspeelster Fantasia een lesje jazz. Hij vertelde haar dat ze eens een cdtje van Billie Holiday of Dinah Washington moet beluisteren. Nieuwsgierig hoe het klinkt? Dan moet je naar New York. Het stuk start 18 oktober.
Ik heb 'm hier liggen met maar ± 450 pagina's, misschien de tldr versiequote:
Nog nietquote:Dik genoeg om een rijke weduwe mee neer te slaan. (Snappen jullie hem!??)
Combi met Joey LaCaze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
fuck Dick Raaijmakers overleden...
Volgende topic moet dan maar een Kid Baltan titel!
Het zal een goede drummer geweest zijn maar kan niet tippen aan dick... kwa invloedrijkheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |