Wel als ik mee gaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was in Walibi in een halve dag klaar. Alle achtbanen gehad, toen had ik het wel gezien
In de efteling is het me nog nooit gelukt om binnen een dag te doen wat ik wilde doen![]()
Echt als wij iets dichter hadden gewoond; hadden we die zeker ook gepaktquote:
Ja ik schrok van jouw nagels na het eraf halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is dus echt pleuriszooi![]()
Negatieve reviews, ik hou er van![]()
Ermahgerdquote:
Kun jij dan ook alles doen?quote:
Ja hoor, dat wil ik wel testenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik schrok van jouw nagels na het eraf halen
Zou je nog een keer kunnen testen of je ook alleen de topcoat over een lakje kunt aanbrengen en die later eraf weken?
Ik kan het laatste stukje wel een paar keer lopen dus ik zou een heel eind moeten komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun jij dan ook alles doen?
Ik ben er een van de laatste keren nog met mijn moeder geweest die toen in een rolstoel zat, maar die kon heel veel attracties niet in. En bv bij Villa Volta zou ze dan in een aparte kamer mee mogen kijken met de beveiliging naar een scherm waarop je dan de mensen in die attractie ziet zitten. Nou, leuk
Thnx!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil ik wel testen
Kan wel pas over een week, heb nu die holo er op zitten en ga kijken hoe lang hij houdt.
Wij hebben m twee jaar achter elkaar gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt als wij iets dichter hadden gewoond; hadden we die zeker ook gepakt
NEVERRRRRRRRquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben m twee jaar achter elkaar gehad
Toen waren we er wel effe klaar mee
Goed plan welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
OH NEE M'N AIDS DOET ZEER AHHHH M'N HOOFD AAAHHHHH *komt u maar mevrouw* Okay dank je wel
Als je elke week gaat, twee jaar lang, geloof me, dan hoef je even niet meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEVERRRRRRRR![]()
Vorig jaar september geweest... Keer niet naar de winterefteling boeeeNu weer.. Over paar maand weer.. En vlg jaar begin van het jaar weer naar winterefteling
![]()
![]()
Pretpark-verslaafd
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss bij mijn kruidvat zijn ze nu het hele nieuwe assortiment van essence in het vak aan het doen, ik ga over een uurtje nog maar 's terug om rustig te kijken
Ikwilook!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss bij mijn kruidvat zijn ze nu het hele nieuwe assortiment van essence in het vak aan het doen, ik ga over een uurtje nog maar 's terug om rustig te kijken
Beter planquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppen
Ja ok ik snapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je elke week gaat, twee jaar lang, geloof me, dan hoef je even niet meer
Wel naar andere pretparken though
ja dat deed ik 1 minuut maar voelde erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand zover gekregen dat ik alles zooi uit hun voorraadbak mocht vissen voordat het het vak in gingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee! *schrijft op lijstje*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ok ik snap![]()
Al eens in phantasialand geweest ook? Ook zo'n awesome park
Hier was alles LEEG. Helaasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
ik voelde me niet assertief genoeg daarvoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand zover gekregen dat ik alles zooi uit hun voorraadbak mocht vissen voordat het het vak in ging![]()
ja, de ene kruidvat had enkel de vakstickers, maar bij deze waren ze aan t bijvullen aw yisssssquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier was alles LEEG. Helaas. Jij woont natuurlijk wel extreem dichtbij, das echt fijn
.
Ik heb het niet gevraagd, alleen sneaky zitten kijken en subtiel dingen geroepen als dat ze zo moeilijk te vinden zijn en dat ik nagellak zo velen tof vind enzo.. Toen kwam ze zelf met de suggestiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik voelde me niet assertief genoeg daarvoor
en ik browse liever zonder dat iemand op mn vingers kijkt.
zag al wel leuke dingen. ze hadden alleen niet echt setjes van die gelnails, wel alles los.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevraagd, alleen sneaky zitten kijken en subtiel dingen geroepen als dat ze zo moeilijk te vinden zijn en dat ik nagellak zo velen tof vind enzo.. Toen kwam ze zelf met de suggestie
Qua rijden valt het - vanuit hier - eik ook wel mee (anderhalf uur ongeveerquote:
Ik wil ook naar huiiiisss....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil naar huis, ik wil aan mijn website werken.
Ik heb trek in chocolade kruidnotenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huiiiisss....
En niks doen..Vooral niks doen dan
![]()
ik heb ook zin in slechte nommies, en het regent hier al sinds 9 uur dus misschien heb je wel gelijk dat t daar aan ligtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb trek in chocolade kruidnoten. Het is het weer
.
Ik denk het wel ja, ik krijg altijd bankhang + theedrink + choco noms buien hiervan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook zin in slechte nommies, en het regent hier al sinds 9 uur dus misschien heb je wel gelijk dat t daar aan ligt
En een lekkere warme douchequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, ik krijg altijd bankhang + theedrink + choco noms buien hiervan.
JAAAAAA PYAMA TIJDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En een lekkere warme douche
en joggingbroek aan!
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh... nee... momenteel nog geen slechte noms 'trek' eik![]()
Maar wellicht heeft dat te maken met mijn weegschaal die vanmorgen zo extreem lief voor me wasDus nu zit ik in een ermahgerd het gaat keigoed; nom al het fruit; fase
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan wel*. Ik woog gewoon maar 60 kilo vanochtend
1,78 ofzo (of 1,76?)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe lang was jij ookalweer?
Ik heb ook t idee dat ik van alles mag eten, alleen t is niet zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan wel*. Ik woog gewoon maar 60 kilo vanochtend
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:54 schreef Mirjam het volgende:
sjaan s. wil graag een praatgroepje oprichten met SF over onze derperigheid
Ik hoef ook niet per se verder af te vallen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar. Dat is echt heel weinig!
goeden ideequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:54 schreef Mirjam het volgende:
sjaan s. wil graag een praatgroepje oprichten met SF over onze derperigheid
Lijkt me niet idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se verder af te vallen hoor.
en dan zeggen "haha wij kunnen huilen die kutderpginger kan dat niet eens"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja he? gaan ze maar lekker samen in een hoekje huilen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja he? gaan ze maar lekker samen in een hoekje huilen
mehehehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan zeggen "haha wij kunnen huilen die kutderpginger kan dat niet eens"
derpen over derperigheidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Kunnen ze samen derpen over jullie derperigheid
Maargoed wij zijn derps omdat wij nou eenmaal zo geboren zijn, kunnen wij ook nix aan doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mehehehe
[..]
derpen over derperigheid
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben weer zo'n beetje op het gewicht wat ik voor het weekend had. Ben zo spuugzat van dat eindeloze geschommel van die ene kilo.
zij zijn stom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maargoed wij zijn derps omdat wij nou eenmaal zo geboren zijn, kunnen wij ook nix aan doen.
Wat is hun excuus?
en dit ja, 1 kilo die schommelt heeft iedereen welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?
Ik wil best een kilo op en neer schommelen, maar dan rond een lager gewicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappigquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappig
nu zie ik sperma in die steentjeswhere did it go wrong
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil best een kilo op en neer schommelen, maar dan rond een lager gewicht.
Ik wil wel schommelen, maar dan alleen naar benedenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meer
ALSJEBLIEFTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Mirjam het volgende:
sjaan heeft voor eeuwig het plaatje voor me verpest
*ziet sperma
Was ook wat ik zag voordat ik de tekst lasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappig
nu zie ik sperma in die steentjeswhere did it go wrong
dan moet je van de schommel afvallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel schommelen, maar dan alleen naar beneden
Gewoon 2 kilo omlaag schommelen en dan 1 omhoog. Dat zo een tijdje door totdat ik rond de 71 schommel en dan stop ik gewoon met wegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meer
En dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ook wat ik zag voordat ik de tekst las
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je van de schommel afvallen
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.quote:
oh had k niet verwacht btwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.
Da's geen schommelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon 2 kilo omlaag schommelen en dan 1 omhoog. Dat zo een tijdje door totdat ik rond de 71 schommel en dan stop ik gewoon met wegen.![]()
Waar laat je die kilo's dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.
Niet in der tieten iig hihahoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar laat je die kilo's dan?![]()
Ze zijn niet te zien namelijk
quote:
Dat zeggen mensen altijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar laat je die kilo's dan?![]()
Ze zijn niet te zien namelijk
Jij mag die garp makenquote:
Dat krijg je ervan als je zo weinig weegt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
M'n tieten zijn ook echt weer tietjes de laatste tijd.
ERMAGERD DEBS HEEFT ANOREXIA EINZquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar daarom was ik ook zo verbaasd over die 60 kilo van Debs. We schelen 4 centimeter, maar 14 kilo.![]()
Whaoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft volgens het voedingscentrum een veel te hoog BMI![]()
Je BMI is 50,0
24kg is veel te zwaar voor iemand van 52cm
Probeer af te vallen: ga vaker buitenspelen en minder achter de tv of computer zitten. En kies een goed ontbijt ! Neem ook contact op met je huisarts.
ik ben nog nooit in mijn leven boven de 60 geweest, mijn max is 58!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan me geeneens herinneren dat ik minder dan 65 woog.
En hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mijn leven boven de 60 geweest, mijn max is 58!
70 is de mijne.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
60 kilo is mijn never gonna happen streefgewicht
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
60 kilo is mijn never gonna happen streefgewicht
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben er nu 4 kwijt en weeg eindelijk weer eens onder de 80. Was ook al 4 jaar geleden dat ik dat voor het laatst woog
NICEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben er nu 4 kwijt en weeg eindelijk weer eens onder de 80. Was ook al 4 jaar geleden dat ik dat voor het laatst woog
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zwaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik voel me best zwaar naast jou en Debs.
Daarom doe ik het wel voor je, want ik vind het superstoerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zolang ik nog op the blob lijk juich ik niet
Liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom doe ik het wel voor je, want ik vind het superstoer
Ik ontkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DEBS HEEFT ANOREXIA EINZ![]()
Wat voor jochies ga jij mee om dan joh?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5 joh! De helft van de mannen van mijn leeftijd die ik ken wegen ook minder.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik voel me best zwaar naast jou en Debs.
Hou eens even op zegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5 joh! De helft van de mannen van mijn leeftijd die ik ken wegen ook minder.
DAT IS EEN SYMPTOOM!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat voor jochies ga jij mee om dan joh?
Skinny bishquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mijn leven boven de 60 geweest, mijn max is 58!
Ik weet ook wel dat het nergens op slaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Hou eens even op zeg
ditttquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, ik hou van etenen m'n verkansie gaat dat vast bewijzen in kilo's
.
Dan spuug je het weer uit zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, ik hou van etenen m'n verkansie gaat dat vast bewijzen in kilo's
.
+1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat garpje mag ik dan weer maken
ERMAGERDquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD![]()
![]()
En ik vind dat wij nu ook gekwalificeerd zijn om anderen te diagnostiseren met aidstoornissen
ERMAHGERD ja! En uiteraard matigen adviezen geven!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD![]()
![]()
En ik vind dat wij nu ook gekwalificeerd zijn om anderen te diagnostiseren met aidstoornissen
Jaaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD ja! En uiteraard matigen adviezen geven!
Van jou altijdquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft Unf eigenlijk ooit wel geklaagd over haar gewicht?![]()
En P-A?
(dat zijn de enige twee in de database waar ik over twijfel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit hele topic is fucked up
Ow Priem diagnose: Priem spoort niet![]()
ZIE JE HOE GOED WE DIAGNOSES KUNNEN STELLEN?
Ermahgerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van jou altijd
*geeft mss hondermiljoenmiljard hoe's ter compensatie*
SO TRUEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik moest meteen denken aan de katten van Sjaan
[ afbeelding ]
Ermahgerd wat een perfecte diagnosequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd! HOES!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is
Zeggen ze in het Portugees ook HOE?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef Mss het volgende:
In Portugal had je geen meeuwen op het strand, alleen HOES
Nee daar was geen duifmeneerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen ze in het Portugees ook HOE?![]()
ZOMG en het is te behandelen met velen tittyrubs!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd wat een perfecte diagnose
*verstopt boobs*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG en het is te behandelen met velen tittyrubs!
Heb jij niet geprobeerd om met ze te communiceren dan?quote:
Nee ik ben geen duifmeneerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij niet geprobeerd om met ze te communiceren dan?
WE HEBBEN ALLEMAAL DE KRACHT VAN DE HOE IN ONSquote:
*port in de boobies*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Lindytje het volgende:
Gewicht. Meh![]()
Ik doe even de +2 bij schaar en Mss
En nu ga ik krassen omdat ik vet ben
Jij hebt bingolimiaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Lindytje het volgende:
Gewicht. Meh![]()
Joepie!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt bingolimiaHoard alle DSM-noteringen
Priems boobiepokesquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priems boobiepokes
Ookal is het voor je eigen bestwil. Dat weet ik ook heus wel!
Ermahgerd kom ook in mijn groep derpen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Lindytje het volgende:
Gewicht. Meh![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt bingolimiaHoard alle DSM-noteringen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Mijn stoornis moet ik in tact houden
![]()
"ja sorry ik heb tettorexia. Nee hoor; is heul geen aanranding; is een stoornis jongeuh!!"![]()
Jij bent eigenlijk het slachtoffer!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Mijn stoornis moet ik in tact houden
![]()
"ja sorry ik heb tettorexia. Nee hoor; is heul geen aanranding; is een stoornis jongeuh!!"![]()
Datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk het slachtoffer!
Ik kots wel makkelijk jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan spuug je het weer uit zeker![]()
Dat je zo van je speekselspul in je keel uitduwt en dan gaat kotsen... of of of dat je nog even je speeksel spul gel in je mond spuit en dan de kots zo in je mond gaat 'mengen' met dat speeksel om het wat vloeibaarder te makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind kotsen echt enorm ranzig omdat ik dus geen slijm in mijn keel heb en daar dus alles blijft plakken
Ja dat lijkt me idd heel vervelend!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind kotsen echt enorm ranzig omdat ik dus geen slijm in mijn keel heb en daar dus alles blijft plakken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Weer een meeting overleeft*nog 6 dagen
*
[..]
Dat je zo van je speekselspul in je keel uitduwt en dan gaat kotsen... of of of dat je nog even je speeksel spul gel in je mond spuit en dan de kots zo in je mond gaat 'mengen' met dat speeksel om het wat vloeibaarder te maken
Ermahgerd ik heb een zeer levendig image van een kotsende sjaan in mijn hoofd nu![]()
Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is maar YAAAAAYYYYquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN PACKAGE WERKTTTTTTTTTTTTTTT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMFg
wat een last valt er nu van mijn schouders zegzeker omdat de projectleider ook 2 min nadat het werkte binnenkwam om te vragen naar de status en dat ik nu gewoon kon zeggen HET WERKT YAY!
aw yisssquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een last valt er nu van mijn schouders zegzeker omdat de projectleider ook 2 min nadat het werkte binnenkwam om te vragen naar de status en dat ik nu gewoon kon zeggen HET WERKT YAY!
teringherpesaidshoerenprogramma wat echt al MAANDEN problemen oplevert werkt eindelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is maar YAAAAAYYYY
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaaah fijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teringherpesaidshoerenprogramma wat echt al MAANDEN problemen oplevert werkt eindelijk
halefuckinglujah
daardoor had k gsiter ook geen vrij en kon ik vandaag niet thuiswerken, nu weet ik iig dat volgende week vrije dag en thuiswerkdag gewoon weer doorgaan ivm concert enzo
Soa-kaartje? Aidsfeest?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Als jullie nog ergens iets horen van een SOAD kaartje dat vrij komt dan hoor ik het graag! Baal echt dat ik toen geen kaartje heb gekocht.
Ja tut had die extra van mij toen overgekocht! Maar als ik ern og ergens een zie of hoor dan laat ik het je wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Als jullie nog ergens iets horen van een SOAD kaartje dat vrij komt dan hoor ik het graag! Baal echt dat ik toen geen kaartje heb gekocht.
Mehquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ehw ik moet ik een CT scan om te kijken of mijn hart nog wel genoeg zuurstof krijgt en ik krijg een of ander nieuw traject voor bepaalde spieren om t hart heen of die nog wel okay zijn
buh
Kakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ehw ik moet ik een CT scan om te kijken of mijn hart nog wel genoeg zuurstof krijgt en ik krijg een of ander nieuw traject voor bepaalde spieren om t hart heen of die nog wel okay zijn
buh
Ja toen had ik nog heul geen werkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tut had die extra van mij toen overgekocht! Maar als ik ern og ergens een zie of hoor dan laat ik het je weten
Auchquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je met een nijdige harses de vaatwasser dichtpleurt met je vinger ertussen![]()
ermahgerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoelgezeik. Ben weer opgebeld, rolstoel is kwijt ofzo... 3 maanden is gelukkig nog niet zo lang voor een spoedbestelling
Gadverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
buh
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoelgezeik. Ben weer opgebeld, rolstoel is kwijt ofzo... 3 maanden is gelukkig nog niet zo lang voor een spoedbestelling
Hou Het op 37.5?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef Mirjam het volgende:
niet je temperatuur goed kunnen meten omdat bij 3 metingen je metingen krijgt tussen de 37,1 en 37,8 godver
mja, lichaam doet weer ff raar, en ik moet t dan wel wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
JE HARENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal toch nog wel? Het is nog niet eens begonnen.quote:
Laten we t hopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal toch nog wel? Het is nog niet eens begonnen.
En thx
Dat heb ik opgegevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
Nice ijs
Ermahgerd ik ga nog eens een marble poging doen![]()
![]()
Ja! Hier komt ie:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Ojaaaaaaaaaa marble. Wil ik ook nog proberen. Iemand een goeie tutoriol?
Jamaar het ziet er zo tof uitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Hier komt ie:
- Doe het niet.
Graag gedaan
Ja. Idd... Ik faal alleen iedere keerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar het ziet er zo tof uit
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Lief gezichtje heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuuu kutzooi klote marblen stom alles
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Hier komt ie:
- Doe het niet.
Graag gedaan
Dat heb ik ook altijd... allemaal luchtbellen enz er tussen en fuuuuuuquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
en dan kijk ik naar foto van sjaan en denk ik ermahgerd le pwettyyyyyyy en dan kijk ik naar mijn nagels.... 1 grote blob zooi
Lassiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Lindytje het volgende:
Ermnermnerm, mijn voet wordt helemaal afgelikt door Lassie
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lassie is een klein krengetje. Kutteckel![]()
In die ene video ook op het einde... 'LASSIEEE!!'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt, dafuqquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In die ene video ook op het einde... 'LASSIEEE!!'
Ik wil Lassie eens komen aaien binnenkortquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was het maar waar.quote:
Ja, kom maar langs joh! Welcome anytime!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil Lassie eens komen aaien binnenkort!
Gezellig, contact wel ff na de verkansie!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs joh! Welcome anytime!
Is goed babequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig, contact wel ff na de verkansie!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt, dafuq![]()
*waf* .... *waf*.... stil. NU KAN IK WEER FILMEN!!
*waf*
Marblen! Keileuk jongeuhhhhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet niet wat ik voor morgen moet bloggen
Een lekker recept?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Festival-proof makeup?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, nice!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
3 kamers kijken volgende week [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ermnermquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan dat wel eens doen binnenkort
Oh ja, daar had je al een goede test over.quote:
Yaaaay! Ik hoop echt dat er iets tussen zit voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
Jaquote:
Yay, goog busyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWant krijg net een berichtje voor een uitnodiging ook voor op de woensdag en dan heb ik al om 20:30u een kijkavond, maar in het bericht staat dus dat het al om 18:30u begint en dat het een uur duurt. Dus perfect
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWant krijg net een berichtje voor een uitnodiging ook voor op de woensdag en dan heb ik al om 20:30u een kijkavond, maar in het bericht staat dus dat het al om 18:30u begint en dat het een uur duurt. Dus perfect
Koop morgen de Kruidvat leeg met nieuwe Essence spullies en doe een review?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ja ik hoop het ook! Zijn wel 2 echte hopsiteeravonden bij en bij een ben ik alleenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yaaaay! Ik hoop echt dat er iets tussen zit voor je.
Ook een mooie om nog eens te doen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermnerm
En anders misschien een tag-video. 5 minute challenge ofzo?
Zou leuk zijn ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook! Zijn wel 2 echte hopsiteeravonden bij en bij een ben ik alleenEn die kamer lijkt mij ook het fijnste, andere bewoners zijn 22, 23 en 28 en een nieuwbouwhuis etc.
Hopelijk wordt het ietsDan hoef ik niet meer zoveel te reizen.
BLOGGEN IS ZOOOO ZWAAARquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook een mooie om nog eens te doen!
Kan nu alleen niet meer filmen, te donker.
Ik zeik
Jep! En de dinsdag daarvoor even bij Sjaan langs en de woensdag overdag winkelen met mijn nieuwe homo-bffquote:
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BLOGGEN IS ZOOOO ZWAAAR
/zeik
Nieuwe homo bff?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep! En de dinsdag daarvoor even bij Sjaan langs en de woensdag overdag winkelen met mijn nieuwe homo-bff![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....
/huilie
Moet hem toch een naam gevenquote:
Doe een outfit of the day postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....
/huilie
Tof!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet hem toch een naam gevenhaha
Maar het is een nieuwe collega en daar ga ik woensdag dan even mee shoppenKlikt echt heel goed tussen ons op het werk enzo
Naaisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet hem toch een naam gevenhaha
Maar het is een nieuwe collega en daar ga ik woensdag dan even mee shoppenKlikt echt heel goed tussen ons op het werk enzo
6 manieren om je veters te strikkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe een outfit of the day post![]()
Of '6 manieren om je veters te strikken'
![]()
Of een mijn leven is zooooo zwaar, je hebt echt geen idee huilie post
Ik héb wel verschillende strikmanieren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
6 manieren om je veters te strikken![]()
Mijn outfit of the day is een joggingbroek en een shirtThehehhehe.
Kijk alle Jenna Marblesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin, heb je anders nog goede SOG-tips?![]()
Kutverslag.