Ja, echt, dafuqquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In die ene video ook op het einde... 'LASSIEEE!!'
Ik wil Lassie eens komen aaien binnenkort !quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lassie is een klein krengetje. Kutteckel
Was het maar waar.quote:
Ja, kom maar langs joh! Welcome anytime!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil Lassie eens komen aaien binnenkort !
Gezellig, contact wel ff na de verkansie!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs joh! Welcome anytime!
Is goed babequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig, contact wel ff na de verkansie!
geniaalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt, dafuq
*waf* .... *waf*.... stil. NU KAN IK WEER FILMEN!!
*waf*
quote:
Marblen! Keileuk jongeuhhhhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet niet wat ik voor morgen moet bloggen
Ah toeeeeeeequote:
Een lekker recept?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan dat wel eens doen binnenkortquote:
Festival-proof makeup?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, nice!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
3 kamers kijken volgende week [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ermnermquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan dat wel eens doen binnenkort
Oh ja, daar had je al een goede test over.quote:
Yaaaay! Ik hoop echt dat er iets tussen zit voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ja Want krijg net een berichtje voor een uitnodiging ook voor op de woensdag en dan heb ik al om 20:30u een kijkavond, maar in het bericht staat dus dat het al om 18:30u begint en dat het een uur duurt. Dus perfectquote:
quote:
Yay, goog busyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Want krijg net een berichtje voor een uitnodiging ook voor op de woensdag en dan heb ik al om 20:30u een kijkavond, maar in het bericht staat dus dat het al om 18:30u begint en dat het een uur duurt. Dus perfect
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Want krijg net een berichtje voor een uitnodiging ook voor op de woensdag en dan heb ik al om 20:30u een kijkavond, maar in het bericht staat dus dat het al om 18:30u begint en dat het een uur duurt. Dus perfect
Koop morgen de Kruidvat leeg met nieuwe Essence spullies en doe een review?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ja ik hoop het ook! Zijn wel 2 echte hopsiteeravonden bij en bij een ben ik alleen En die kamer lijkt mij ook het fijnste, andere bewoners zijn 22, 23 en 28 en een nieuwbouwhuis etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yaaaay! Ik hoop echt dat er iets tussen zit voor je.
Ook een mooie om nog eens te doen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermnerm
En anders misschien een tag-video. 5 minute challenge ofzo?
Zou leuk zijn ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook! Zijn wel 2 echte hopsiteeravonden bij en bij een ben ik alleen En die kamer lijkt mij ook het fijnste, andere bewoners zijn 22, 23 en 28 en een nieuwbouwhuis etc.
Hopelijk wordt het iets Dan hoef ik niet meer zoveel te reizen.
BLOGGEN IS ZOOOO ZWAAARquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook een mooie om nog eens te doen!
Kan nu alleen niet meer filmen, te donker.
Ik zeik
Jep! En de dinsdag daarvoor even bij Sjaan langs en de woensdag overdag winkelen met mijn nieuwe homo-bffquote:
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BLOGGEN IS ZOOOO ZWAAAR
/zeik
Nieuwe homo bff?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep! En de dinsdag daarvoor even bij Sjaan langs en de woensdag overdag winkelen met mijn nieuwe homo-bff
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....
/huilie
Moet hem toch een naam geven hahaquote:
Doe een outfit of the day postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik moet de hele dag zooooo veel doen en ik heb geen inspiratie en huuuhhh.....
/huilie
Tof!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet hem toch een naam geven haha
Maar het is een nieuwe collega en daar ga ik woensdag dan even mee shoppen Klikt echt heel goed tussen ons op het werk enzo
Naaisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet hem toch een naam geven haha
Maar het is een nieuwe collega en daar ga ik woensdag dan even mee shoppen Klikt echt heel goed tussen ons op het werk enzo
WAT WAT WATquote:
6 manieren om je veters te strikkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe een outfit of the day post
Of '6 manieren om je veters te strikken'
Of een mijn leven is zooooo zwaar, je hebt echt geen idee huilie post
Ik héb wel verschillende strikmanieren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
6 manieren om je veters te strikken
Mijn outfit of the day is een joggingbroek en een shirt Thehehhehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |