Ik hoef ook niet per se verder af te vallen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar. Dat is echt heel weinig!
goeden ideequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:54 schreef Mirjam het volgende:
sjaan s. wil graag een praatgroepje oprichten met SF over onze derperigheid
Lijkt me niet idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se verder af te vallen hoor.
en dan zeggen "haha wij kunnen huilen die kutderpginger kan dat niet eens"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja he? gaan ze maar lekker samen in een hoekje huilen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja he? gaan ze maar lekker samen in een hoekje huilen
mehehehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan zeggen "haha wij kunnen huilen die kutderpginger kan dat niet eens"
derpen over derperigheidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Kunnen ze samen derpen over jullie derperigheid
Maargoed wij zijn derps omdat wij nou eenmaal zo geboren zijn, kunnen wij ook nix aan doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mehehehe
[..]
derpen over derperigheid
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben weer zo'n beetje op het gewicht wat ik voor het weekend had. Ben zo spuugzat van dat eindeloze geschommel van die ene kilo.
zij zijn stom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maargoed wij zijn derps omdat wij nou eenmaal zo geboren zijn, kunnen wij ook nix aan doen.
Wat is hun excuus?
en dit ja, 1 kilo die schommelt heeft iedereen welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?
Ik wil best een kilo op en neer schommelen, maar dan rond een lager gewicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat dat volkomen normaal is en dus eindeloos zal blijven doorgaan?
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappigquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappig
nu zie ik sperma in die steentjeswhere did it go wrong
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil best een kilo op en neer schommelen, maar dan rond een lager gewicht.
Ik wil wel schommelen, maar dan alleen naar benedenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meer
ALSJEBLIEFTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Mirjam het volgende:
sjaan heeft voor eeuwig het plaatje voor me verpest
*ziet sperma
Was ook wat ik zag voordat ik de tekst lasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vroeger vond ik dit plaatje met die steentjes zo grappig
nu zie ik sperma in die steentjeswhere did it go wrong
dan moet je van de schommel afvallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel schommelen, maar dan alleen naar beneden
Gewoon 2 kilo omlaag schommelen en dan 1 omhoog. Dat zo een tijdje door totdat ik rond de 71 schommel en dan stop ik gewoon met wegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als die ene kilo alleen omlaag mag gaan heet t geen schommelen meer
En dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ook wat ik zag voordat ik de tekst las
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je van de schommel afvallen
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.quote:
oh had k niet verwacht btwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.
Da's geen schommelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon 2 kilo omlaag schommelen en dan 1 omhoog. Dat zo een tijdje door totdat ik rond de 71 schommel en dan stop ik gewoon met wegen.![]()
Waar laat je die kilo's dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
74,5. Wat op zich prima is voor mijn lengte, maar er kan ook makkelijk nog een paar kilo van af.
Niet in der tieten iig hihahoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar laat je die kilo's dan?![]()
Ze zijn niet te zien namelijk
quote:
Dat zeggen mensen altijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar laat je die kilo's dan?![]()
Ze zijn niet te zien namelijk
Jij mag die garp makenquote:
Dat krijg je ervan als je zo weinig weegt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
M'n tieten zijn ook echt weer tietjes de laatste tijd.
ERMAGERD DEBS HEEFT ANOREXIA EINZquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar daarom was ik ook zo verbaasd over die 60 kilo van Debs. We schelen 4 centimeter, maar 14 kilo.![]()
Whaoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan wel*. Ik woog gewoon maar 60 kilo vanochtend
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poedel heeft volgens het voedingscentrum een veel te hoog BMI![]()
Je BMI is 50,0
24kg is veel te zwaar voor iemand van 52cm
Probeer af te vallen: ga vaker buitenspelen en minder achter de tv of computer zitten. En kies een goed ontbijt ! Neem ook contact op met je huisarts.
ik ben nog nooit in mijn leven boven de 60 geweest, mijn max is 58!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan me geeneens herinneren dat ik minder dan 65 woog.
En hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mijn leven boven de 60 geweest, mijn max is 58!
70 is de mijne.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
60 kilo is mijn never gonna happen streefgewicht
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
60 kilo is mijn never gonna happen streefgewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |