Ik heb ook wel eens iemand zover gekregen dat ik alles zooi uit hun voorraadbak mocht vissen voordat het het vak in gingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppen
Nee! *schrijft op lijstje*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ok ik snap![]()
Al eens in phantasialand geweest ook? Ook zo'n awesome park
Hier was alles LEEG. Helaasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss bij mijn kruidvat zijn ze nu het hele nieuwe assortiment van essence in het vak aan het doen, ik ga over een uurtje nog maar 's terug om rustig te kijken
ik voelde me niet assertief genoeg daarvoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand zover gekregen dat ik alles zooi uit hun voorraadbak mocht vissen voordat het het vak in ging![]()
ja, de ene kruidvat had enkel de vakstickers, maar bij deze waren ze aan t bijvullen aw yisssssquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier was alles LEEG. Helaas. Jij woont natuurlijk wel extreem dichtbij, das echt fijn
.
Ik heb het niet gevraagd, alleen sneaky zitten kijken en subtiel dingen geroepen als dat ze zo moeilijk te vinden zijn en dat ik nagellak zo velen tof vind enzo.. Toen kwam ze zelf met de suggestiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik voelde me niet assertief genoeg daarvoor
en ik browse liever zonder dat iemand op mn vingers kijkt.
zag al wel leuke dingen. ze hadden alleen niet echt setjes van die gelnails, wel alles los.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevraagd, alleen sneaky zitten kijken en subtiel dingen geroepen als dat ze zo moeilijk te vinden zijn en dat ik nagellak zo velen tof vind enzo.. Toen kwam ze zelf met de suggestie
Qua rijden valt het - vanuit hier - eik ook wel mee (anderhalf uur ongeveerquote:
Ik wil ook naar huiiiisss....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil naar huis, ik wil aan mijn website werken.
Ik heb trek in chocolade kruidnotenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huiiiisss....
En niks doen..Vooral niks doen dan
![]()
ik heb ook zin in slechte nommies, en het regent hier al sinds 9 uur dus misschien heb je wel gelijk dat t daar aan ligtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb trek in chocolade kruidnoten. Het is het weer
.
Ik denk het wel ja, ik krijg altijd bankhang + theedrink + choco noms buien hiervan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook zin in slechte nommies, en het regent hier al sinds 9 uur dus misschien heb je wel gelijk dat t daar aan ligt
En een lekkere warme douchequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, ik krijg altijd bankhang + theedrink + choco noms buien hiervan.
JAAAAAA PYAMA TIJDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En een lekkere warme douche
en joggingbroek aan!
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh... nee... momenteel nog geen slechte noms 'trek' eik![]()
Maar wellicht heeft dat te maken met mijn weegschaal die vanmorgen zo extreem lief voor me wasDus nu zit ik in een ermahgerd het gaat keigoed; nom al het fruit; fase
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan wel*. Ik woog gewoon maar 60 kilo vanochtend
1,78 ofzo (of 1,76?)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe lang was jij ookalweer?
Ik heb ook t idee dat ik van alles mag eten, alleen t is niet zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, mijn weegschaal was lief dus denk ik *jaaaa dit kan wel*. Ik woog gewoon maar 60 kilo vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |