Ik kots wel makkelijk jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan spuug je het weer uit zeker![]()
Dat je zo van je speekselspul in je keel uitduwt en dan gaat kotsen... of of of dat je nog even je speeksel spul gel in je mond spuit en dan de kots zo in je mond gaat 'mengen' met dat speeksel om het wat vloeibaarder te makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind kotsen echt enorm ranzig omdat ik dus geen slijm in mijn keel heb en daar dus alles blijft plakken
Ja dat lijkt me idd heel vervelend!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind kotsen echt enorm ranzig omdat ik dus geen slijm in mijn keel heb en daar dus alles blijft plakken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Weer een meeting overleeft*nog 6 dagen
*
[..]
Dat je zo van je speekselspul in je keel uitduwt en dan gaat kotsen... of of of dat je nog even je speeksel spul gel in je mond spuit en dan de kots zo in je mond gaat 'mengen' met dat speeksel om het wat vloeibaarder te maken
Ermahgerd ik heb een zeer levendig image van een kotsende sjaan in mijn hoofd nu![]()
Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is maar YAAAAAYYYYquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN PACKAGE WERKTTTTTTTTTTTTTTT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMFg
wat een last valt er nu van mijn schouders zegzeker omdat de projectleider ook 2 min nadat het werkte binnenkwam om te vragen naar de status en dat ik nu gewoon kon zeggen HET WERKT YAY!
aw yisssquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een last valt er nu van mijn schouders zegzeker omdat de projectleider ook 2 min nadat het werkte binnenkwam om te vragen naar de status en dat ik nu gewoon kon zeggen HET WERKT YAY!
teringherpesaidshoerenprogramma wat echt al MAANDEN problemen oplevert werkt eindelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is maar YAAAAAYYYY
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaaah fijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teringherpesaidshoerenprogramma wat echt al MAANDEN problemen oplevert werkt eindelijk
halefuckinglujah
daardoor had k gsiter ook geen vrij en kon ik vandaag niet thuiswerken, nu weet ik iig dat volgende week vrije dag en thuiswerkdag gewoon weer doorgaan ivm concert enzo
Soa-kaartje? Aidsfeest?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Als jullie nog ergens iets horen van een SOAD kaartje dat vrij komt dan hoor ik het graag! Baal echt dat ik toen geen kaartje heb gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |